איך משתנה טעם אופנתי עם ההתבגרות

אבולוציה אפנתית

ילדים כידוע יכולים להיות אכזרים (בעיקר כשאינם הילדים שלך…) וכל אחד ואחת (ואפילו הקוראת האדוקה בר רפאלי 😉 ) נושאת בנפשה אי אלו צלקות שנוצרו מדברים שנאמרו בהיסח הדעת על ידי ילדים בסביבתנו הקרובה. אל חשש – אין בכוונתי להפוך את הפוסט לפודיום טראומות הילדות (בשביל זה יש לי פסיכיאטר שגובה 600 ש"ח לשעה…) אך אחלוק אתכם זכרון ילדות בודד שמהווה הקדמה חשובה לפוסט החיובי והנפלא הזה. 

נשים אמיתיותצילום: ורד פרקש; שמלה: ורה מולייר; נעליים: שני בר

וודאי לא תופתעו לשמוע שחיבתי לאקססוריז מרשימים קיבלה ביטוי כבר בגיל צעיר ויום אחד אי שם בכיתה ה' בבית הספר היבנאי "רמות וויצמן" הגעתי ענודה בזוג עגילי יהלום קטנים שהיו מזכרת מסבתי האהובה ז"ל וצמיד גורמט מזהב שקיבלתי מסבי היקר ונשא בגאון את המילה "הילה". בן כיתתי המרושע א. (שוודאי עבר בינתיים לצפון קוריאה והפך ליד ימינו של הרודן קים ג'ונג-און) צעק בקול רם, נישא ובעיקר מאוד מלגלג "תראו איזה מגונדרת הילה". אחרי שכולם צחקו הוא הוסיף "ותראו איזה נחיריים גדולים יש לה". יחלתי שהקרקע תבלע אותי פנימה ומאותו היום שמתי בצד את אישיותי הססגונית ואת חיבתי העורבנית לכל מה שמנצנץ ובמשך שנים אחר כך סירבתי להתקשט לבית הספר. 

ילדה רעה מבית טובצילום: ורד פרקש; שמלה: ורה מולייר

מה ללבוש לאופרהצילום: ורד פרקש; חולצה וחצאית: ורה מולייר

שנים אחר כך עדיין סירבתי להתבלט והלכתי אחר כל אופנה מקומית כדי להראות בדיוק, אבל בדיוק כמו כל אחת אחרת אולם אחרי מספר שנים של הדחקת הפן הססגוני שבאישיותי החל התת מודע לעבוד שעות נוספות וניסיוני להעביר את שנות התבגרותי כ-wall flower כשל ובבת אחת לדאבונם של הורי פצחתי במרד נעורים פאנקיסטי שכלל לבוש אקסצנטרי במיוחד, איפור כבד וכמה חברים מפוקפקים. 

את לא כמו כולם, וזה ממש בסדרצילום: ורד פרקש; שמלה: ורה מולייר

היה זה שלב חשוב בהתפתחותי (ואם להודות על האמת, גם הייתה בו מידה רבה של הנאה סמי מזוכיסטית) שעזר לי להבין שהכיף האמיתי טמון בהתבלטות ולא בהשתלבות ולאחר שהחלתי למאוס בשחור הרוקרי פאנקסיטי (כי באמת כמה חולצות "להקות" שחורות יכולה פאשניסטה ללבוש??) חזר לי אט אט הצבע לחיים, לשיער, ללחיים וללב ואיתו התחיל להתגבש גם הטעם האופנתי שאתם קוראי היקרים מכירים היום. 

חצאית בצבע בורדו וחולצה אפורהצילום: ורד פרקש; חולצה וחצאית: ורה מולייר

וכל ההקדמה האפית על שום מה ולמה? כדי להכיר לכם מותג אופנה בשם Vera Mulier או אם תרצו: "ורה מולייר" בעיצובה של המעצבת הנהדרת טל מוסרי (באמיתי ;-)) שמשמעותו "אישה אמיתית" בלטינית, ומצדיקה בהחלט את השם עם עיצובים מלאי גלאם לנשים אמיתיות שאוהבות לחגוג כל רגע בחיים ולחגוג גם כשאין סיבה מיוחדת לחגוג, כי בעצם החיים עצמם הם סיבה טובה דיה לעטות בד מנצנץ ומלא ברק כל אימת שרק אפשר. 

שמלה מנצנצתצילום: ורד פרקש; שמלה: ורה מולייר

חולצה וחצאית לנשים אמיתיותצילום: ורד פרקש; חולצה וחצאית: ורה מולייר

מי את ורה מולייר

טל מספרת שהשם שבחרה למותג שלה Vera Mulier (כאמור "אישה אמיתית" בלטינית) מספר את הסיפור של הלקוחה שלה: אישה שאוהבת את עצמה, שיש לה מקום ושאינה חוששת לבלוט. הבגדים שהיא מעצבת מלאי גלאם ומיועדים ומתאימים לשלל מידות ומבני גוף כי אהבה עצמית היא איננה ענין של מידה אלא של state of mind ובעיקר, החלטה. 

חצאית קטיפה כחולה, חולצה שחורה וצווארון לבןצילום: ורד פרקש; חולצה וחצאית: ורה מולייר; צווארון לבן: Neat 

המותג המקסים והדיוותי הזה (הטיה שכנראה טרם אושרה על ידי האקדמיה לשפה העברית אז אם יש מי מקוראותי שמקושרת לאבשלום קור זה הזמן להגיד), הוקם על ידי טל בשנת 2014 כשהוא נושא בגאון את דגל הגלאם ומזמין את כל הדיוות או הדיוות בנפשן להכיר אותו לפרגן לעצמן סוכריה של זוהר. 

חצאית חורפית כחולה וחולצה שחורהצילום: ורד פרקש; חולצה וחצאית: ורה מולייר

טל מספרת שהחלום שלה הוא לסייע בשינוי התפיסתי של מודל היופי הקלאסי, נושא שעבר שינויים רבים וטובים בשנים האחרונות בעיקר בזכות הרשתות החברתיות ובראשן רשת האינסטגרם כשבנות ונשים נפלאות סירבו להתיישר עם הקריטריונים הקלאסיים המקובלים והבלתי אפשריים וצילמו את עצמן בפתיחות מלאה וגרפו אהדה ועוקבים בכמות שלא מביישת דוגמניות על. 

שמלה חורפית בצבע ירוק זיתצילום: ורד פרקש; שמלה: ורה מולייר

מהסיבה הזו, טל מעצבת גזרות שונות שמתאימות לשלל מבני גוף ומידות, כך של אחת תוכל למצוא שם את כוס התה המנצנצת שלה. 

פריחה בתל אביבצילום: ורד פרקש; חולצה וצאית: ורה מולייר

צילומי אופנה בתל אביבצילום: ורד פרקש; שמלה: ורה מולייר

אז מה חשבת על הפוסט? מוזמנת (שלא לומר, מתבקשת 😉 ) לכתוב בתגובה ובנוסף כמו תמיד, את מוזמנת ביותר להצטרף לרשימת המנויות של הבלוג שנהנות מהנחות, הגרלות ומתנות שוות שהן מקבלות היישר למייל שלהן. כל מה שצריך כדי להצטרף זה לגלול מעט מטה ולרשום את המייל בצד ימין תחת "מועדון תלתלים" .

אם גדול עליך כל ענין המיילים, אשמח אם תפנקי ב"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים".

תמונת אינסטגרם מנצחתצילום: ורד פרקש

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת