חדש על המדף – מוצרים חדשים לטיפוח תלתלים

להיות מתולתלת זה לחיות בחיפוש מתמיד אחר מוצרי שיער טובים ואיכותיים, מייבש השיער שהוא פאר הטכנולוגיה, דיפיוזר שהוא ידידה הטוב של כל מתולתלת ולהצטייד בבן/בת זוג שיודעים, מסוגלים ואוהבים להכיל את כל האופי הזה שמגיע עם הגן המקורזל שלנו.

על מייבש שיער מוצלח כתבתי וסיקרתי ממש לאחרונה (למי שפספסה הנה הקישור). בתחום ההכלה של בן/בת הזוג אין לי לצערי איך לסייע אך במסגרת תפקידי הצנוע של נסיינית חובבנית בעלת נטיות התמכרותיות למוצרי ביוטי אני תמיד שמחה, מוכנה ומזומנה לנסות ולהתנסות במוצרי שיער חדשים על פריזורתי האדמדמה, ולחזור כדי לדווח. 

טיפוח תלתלים

הפעם תעסוק הסקירה בליין מוצרי השיער של חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה, שיצאה בליין מוצרים חדש לטיפוח הפריזורה לכבוד החורף, והזמינה אותי להציץ במתרחש מאחורי הקלעים של צילומי קמפיין החורף שלהם, להסתובב, לשאול, להתרשם, לצלם לדרוך בטעות על מאפר בעודי נעולה בנעלי עקב (לגמרי אאוץ'), להתקנא מעט בדוגמניות היפהפיות וכשאף אחד לא הציץ, להתגנב לרגע למרכז הסט ולהצטלם בעצמי א-לה ג'יזל, מינוס עשרים סנטימטרים פלוס עשרה קילוגרם לפחות….

צילומי קמפיין מוצרי שיער

מוצרים לשיער מתולתל

מוצרי טיפוח לשיער מתולתלמתרשמים (ובצדק) מצילומי קמפיין מוצרי השיער חורף 2018

בין תמונה לתמונה, תפסתי את ברק עדני סמנכ"ל השיווק של ג'ויה, שציין את חיבתו לתלתלים ונשבע לי שפעם גם התהדר בפריזורה מתולתלת עד שהלכה בדרך כל גבר ישראלי (חוץ מיאיר לפיד) ונשרה לה, לראיון קצר על החברה וליין מוצרי טיפוח השיער שלה.

איך לעצב שיער מתולתלכך נראית דוגמנית מתולתלת אמיתית. צילום: אני 🙂

"חברת ג'ויה קיימת כבר כ-18 שנה ומשקיעה הרבה מאוד בפיתוח של פורמולות חדשניות וייחודיות" מספר ברק. "אחד הדברים שאנחנו גאים בו במיוחד הוא שג'ויה היא חברה ישראלית שמייצרת בישראל ולכן יודעת להתאים את כל המרכיבים שלה למאפיינים שייחודיים בישראל כמו האקלים, השמש, סוג המים וטיפולי השיער הפופלאריים בקרב הישראליות. המוצרים שלנו לא מכילים מלח ולכן שומרים טוב יותר על השיער. חשוב לנו מאוד שלא להתפשר על חומרי גלם אבל לתמחר את המוצרים במחיר סביר. בימים אלו אנחנו משיקים סדרת מוצרים חדשה לשיער סדרת קוקוס ודבש המורכבת מארבעה מוצרים: שמפו, מסיכה, סרום וקרם לחות. כמו שהשם מרמז, הפורמולות מועשרות בשמן קוקוס ובדבש שמסייעים בהגנה על השיער ובהזנתו."

שיער מתולתלצילומי קמפיין חורף 2018

צילומי אופנה

בדרך, תפסתי את הדוגמניות לשאלות הרות גורל בנוגע לעתיד המזרח התיכון, וחשוב מכך, לשמוע מהן האם גם הן כמונו בנות האדם הרגילות נאלצות להתמודד עם bad hair day.

מאחורי הקלעים של צילומי קמפיין חורף למוצרי שיער ג'ויה

בהמשך קיבלתי ערכה הכוללת שלושה מוצרי טיפוח שהותאמו לשיער שלי (שמפו, מסיכה ולחות לאחר שטיפה) שלמעט העובדה הבולטת לעין שהוא מקורזל, הוא גם דק ועדין במיוחד ונוטה להתייבש בקלות רבה. המוצרים שקיבלתי מבוססים על השמן המרוקאי הפופלארי (ושלמרבה בושתי לא ניסיתי עד היום) והם מיועדים לשיער דק ועדין כשלי. 

מוצרי טיפוח לשיער של חברת ג'ויה

מזה שלושה שבועות שאני משתמשת במוצרים הללו ובהם בלבד (ללא שום תוספת חיזוק של סרום, גליז ושאר ירקות) והתלתלים שלי נראים נפלא והעיצוב שלהם נשמר גם לאחר יומיים בלי חפיפה והם בעיקר רכים מאי פעם. לצערי טרם הומצאה האפליקציה שיכולה להעביר לכן הקוראות את תחושת הרכות (סטארט אפ מישהו?) ולכן תאלצו להסתפק במילה שלי ובתמונה הזו שצילמה ורד פרקש:

מוצרי עיצוב לשיער

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לרלי סבאג יושעי המקסימה שליוותה אותי מאחורי הקלעים, עזרה לי בכל בקשה שביקשתי בלהט הרגע והסכימה לדגמן לי את הטבעות המשגעות שענדה ושלא הצלחתי להוריד מהן את העיניים.

טבעות בעיצוב "אבנים חנות תכשיטים"

אם נהנית, צחקת, אהבת או אפילו רק סמפטת, אשמח מאוד לשמוע את התגובה שלך למטה, וישמח אותי לא פחות, אם תפנקי ב"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים"

אם נהנית מהפוסט ותרצי לקרוא עוד מהבלוג למה שלא תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" ותוכלי לקבל במייל גם את הפוסטים הבאים וגם הודעות בלעדיות למנויות של הבלוג על הגרלות שוות של פריטי מעצבים והנחות ייעודיות לקוראות? כל שעליך לעשות הוא לגלול מעט למטה ולהכניס את כתובת המייל תחת הכותרת "מועדון תלתלים". 

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת