שמלות מסתובבות לילדות וזמן איכות עם אמא

בזמן האחרון אני מרגישה שאני מגלה מחדש את חדוות האמהות שאם להודות על האמת, הלכה לאיבוד עם הפיכתנו למשפחה מרובת ילדים (בתרבויות רבות שניים הם הרבה 😉). אולי זה משום שגור שכבר מלאו לו שנה ועשרה חודשים התחיל לדבר ונהיה איש קטן ובר הבנה (חלקית לפחות), אולי זה בזכות העובדה שהם התחילו לשחק ביחד ולתת לאמא קצת אוויר בבית (שמחזיק 5 דקות בדיוק עד שגור מתחיל לחטוף/להרוס/להרביץ/כל התשובות נכנות) ואולי אני עדיין פועלת על אדי החופשה הנהדרת שהייתה לי בפראג (ושאותה סיקרתי בהרחבה בפוסט הקודם), אבל תהיה הסיבה אשר תהיה, על אף היותי פולניה למהדרין משני הצדדים, הרשו לי לכתוב קבל עם ופייסבוק כי (טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה), טוב לי. 

שמלת אוברסייז אפורה

צילומי משפחה

הפעם, ושלא כמו בשובי מנסיעתי לפריז לפני קצת יותר מחצי שנה (שגם אותה סיקרתי בהרחבה בפוסט הזה), שמחתי לחזור היישר אל זרועותיהם הפרושות של הילדים, והתרגשתי למגע ידם הקטנה ותחושת ראשם המתרפק על ביטני, ואפילו לרגע קט היזלתי דמעה קטנה של התרגשות. ולכן אחרי תקופה ארוכה של פוסטים שהתמקדו בעיקר בי, החלטתי הפעם לקחת אתכם לקצת זמן איכות אמא ובת ביחד איתי, עם סתיו (הידועה גם בשם שהעניק לה אחיה "טבי"), חצובה ושמלות מתנפנפות של מעצבת השמלות לילדות הדס שטרנברג.

ילדה חמודה יושבתהשמלה מכאן

ילדה קופצתהשמלה מכאן 

ילדה יושבת על עץהשמלה מכאן ומשתתפת בהנחות ה- Mid season sale. סטיילינג (שרשרת+טבעת): סתיו 🙂

את הדס ומרכולתה הייחודית הכרתי דרך עמוד האינסטגרם שלה לפני מספר חודשים ואף הקדשתי לשמלותיה המשובבות והמסתובבות את הפוסט החגיגי והאביבי הזה לקראת חג הפסח. על אף שסתיו ביתי הגדולה משופעת בשמלות מכל המינים, הצבעים וסוגי הנצנצים הקיימים, היו שמלותיה של הדס השמלות האהובות עליה והיא חרשה עליהן כיד המלך והן כיכבו אצלי בבלוג ובאינסטגרם לא פעם ולא פעמיים. 

ילדה בת 5השמלה מכאן

הפעם ועם בוא החורף הבא עלינו לטובה, בחרנו בשמלות החגיגיות החורפיות שעיצבה הדס ששרדו יפה אפילו את השתוללויותיה של סתיו בשדות הפרושים בשפיים אליהם נסענו. התוצאה משובבת הלב, לפניכם.  

גן הפסלים ליד שפייםהשמלה מכאן

ילדה יושבתהשמלה מכאן 

כמובן שמייד אחרי ששחררתי לחלל העולם את ההצהרה המסוכנת שבפתח הפוסט, זו המדברת על מעט מעיטו של נחת, סידר לי הגור הקטן לילה לתפארת כדי להזכיר לי שלא כדאי להתרגל לכל הטוב הזה….

ילדה חמודה מאודהשמלה מכאן

שמלת השבת של חנל'ההשמלה מכאן

כמה מילים על הלוקיישן

הרבה דברים טובים אפשר לומר על מדינתנו הקטנה אולם אם נודה על האמת על אף שאין ספק שיש בה הרבה מאוד אופי, בכל הנוגע ליופייה יש עוד מקום לשיפור, ענין המתחדד על רקע שובי מפראג הפוטוגנית שבה כל קרן רחוב, משקוף של בנין בן 50 שנה וסמטה עתיקה נראים כאילו נלקחו מציורים נעשו ביד אומן.

קרן שמש מאוחרת

לכן החיפוש אחר לוקיישנים ראויים לצילום בסביבתי הוא חיפוש תמידי וסיזיפי ואני תמיד מתרגשת ושמחה להכיר לוקיישן ראוי חדש. הלוקיישן שבצילומים הוא "גן הפסלים" שנמצא בין קיבוץ שפיים לכביש החוף והכניסה אליו היא לגמרי בחינם. 

ולמה אני משתפת אתכם את כל הטוב הזה? כי מבין קוראי וקוראתי נמנים לא מעט מעצבים, צלמים בלוגרים ואנשי אינסטגרם שמחפשים אף הם לוקיישנים ראויים לקישוט הפיד והיות שאני חשה נדיבה מאז שובי מפראג, החלטתי לחלוק מהטוב הזה כי Sharing is caring. 

ילדה עם שמלה שחורההשמלה מכאן

אהבה של אמאהשמלה מכאן

כמה מילים על השמלות המסתובבות לילדות:

הדס למדה עיצוב אופנה במכללת ויצ"ו חיפה והקימה את המותג בשנת 1997 כשהייתה בעצמה בהריון ומצאה שהשוק מציע מעט מאוד בתחום בגדי הילדים והתינוקות. המותג התחיל כמותג לבגדי תינוקות וילדים משני המינים ובמסגרת האבולוציה שלו הלך והתעצב למותג הנוכחי המציע שמלות לבנות בגילאי 2-8. 

אני נתקלתי בה לראשונה לפני קצת יותר מחצי שנה ובעקבות ההכרות שיתפנו פעולה לראשונה בפוסט הזה ומאז קיבלה הדס שתי מעריצות חדשות שרוכשות מידי עונה שמלות לעונה הקרובה (או בסיילים השווים בסוף עונה) ותוך כדי כתיבת שורות אלו ממש לא יכולתי לעמוד בפני המבצעים השווים ובזה הרגע רכשתי לסתיו את שמלת הכותנה המשגעת בצבע שחור ולבן הזו ב-90 ש"ח בלבד. 

הילדה הכי יפה בגן

הדס משתתפת אף היא בשופינג IL שמתקיים בין ה- 8.11 עד ה-9.11 במסגרתו ינתנו הנחות מפנקות על חלק ניכר מהפריטים. את הפרטים (והפריטים) תוכלו למצוא בחנות המקוונת שלה.

ואם עד שהגעתם לקרוא שורות אלו חלף לו האיוונט, תוכלו להמשיך ולהנות מהנחות מפנקות בזכות ה-mid season sale במהלך כל חודש נובמבר במסגרתו יוענקו הנחות בין 30% ל-50% על מגוון שמלות חורף (חלקן מצולמות בפוסט הזה). משלוח חינם ברכישה מעל 99 ש"ח, ואם תרצו ולהמשיך לעקוב אחרי כל הטוב הזה שיש להדס להציע מוזמנות לפרגן ב"לייק" לעמוד שלה

להפריח בועות

אשמח לשמוע מה חשבת על הפוסט, ואם אהבת, חיבבת או אפילו רק סימפטת מעט אך את חשה עצמך נדיבה, אשמח אם תפנקי ב"לייק" קטן בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ואם את חשה הבוקר נדיבה במיוחד, אשמח אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" (באמצעות אחד הפופ אפים שקופצים פה או למטה בסוף העמוד הזה מצד ימין) ותוכלי לקבל ישירות למייל את הפוסטים וגם הודעות על הגרלות שוות והנחות בלעדיות שניתנות לקוראות הבלוג על ידי שלל המעצבים המוכשרים שמשתפים פעולה עם הבלוג. 

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת