לפני חודש העלתי פה לראשונה פוסט בשם "עודף ממאה" שהציג בגדי מעצבים ופריטי מעצבים נוספים במחירים משתלמים של עד 100 ש"ח. להפתעתי וכמובן לשמחתי, הפוסט היה הצלחה אדירה וקיבלתי הרבה מאוד תגובות מנשים שהודו שזו פעם ראשונה שהן מסתכלות על אופנת מעצבים מקומיים, בגדי מעצבים ותכשיטים של מעצבים ומבינות שגם אצלם אפשר למצוא בגדי מעצבים במחירים נגישים לא פחות מאשר ברשתות שמייצרות אופנה מהירה. לכן, החלטתי להפוך את פוסט ה"עודף ממאה" לפינה חודשית קבועה בבלוג וכל פעם אציג בפניכן שלל מפתה אחר שיכיל בגדי מעצבים, תכשיטים של מעצבים ישראליים ופריטים שווים אחרים והכל בעלות של עד 100 ש"ח בלבד.

בגדי מעצבים ישראלים ותכשיטים מעוצבים שעולים עד 100 ש"ח

הבגדים של pioo pioo

את הבגדים הנפלאים של מותג האופנה התל אביבי pioo pioo הכרתי לראשונה לפני שלוש שנים לקראת שבוע האופנה שחל באוקטובר 2015 כשהייתי בשליש האחרון של ההריון, גדולה כמו בית, וחיפשתי שמלה שתצליח להכיל אותי ולהציג אותי עם טיפה של סטייל. לא רציתי לקנות שמלת הריון כי רציתי להשקיע בפריט איכותי שישמש אותי גם אחרי. אחרי המלצות רבות הגעתי לחנות של pioo pioo ושם מצאתי את מבוקשי עם שמלה בגזרה מושלמת שמשמשת אותי גם היום לא פחות מששימשה אותי אז.

צילומי הריוןאני, הבטן, ושמלה של pioo pioo. צילום: מיה חבושה

השמלות היצירתיות של pioo pioo פרי עיצובה המקורי של המעצבת מור ולין עולות במהלך העונה כמה מאות של שקלים (ובצדק) אולם באתר תוכלו למצוא את קטגוריית ה"סופר סייל" שבה תוכלו למצוא מציאות נפלאות כולל שמלות ערב מנצנצות והכל עד 300 ש"ח. בגלל שבעודף ממאה עסיקנן, אספתי לכן כמה גודיז במחירים אטרקטיביים במיוחד.

גופייה צבעונית ב- 100 ש"ח:

בגדי מעצבים במחירים זוליםתמונה מתוך האתר של pioo pioo

שמלה שחורה עם נקודות ב-100 ש"ח:

שמלה שחורה עם נקודותתמונה מתוך האתר של pioo pioo

מחממי אזניים מעוצבים ב-59 ש"ח:

מחממי אזניים בצורת חתולתמונה מתוך האתר של pioo pioo

לחנות אונליין של pioo pioo.

תכשיטים של שלומית אופיר

מעצבת התכשיטים שלומית אופיר הפכה בשנים האחרונות לשם חם שכל חובבת אקססוריז מכירה, ומה שהתחיל כחנות קטנה ומטריפה שמשכה אליה נשים משמועות פה לאוזן הפך בצדק רב לרשת חנויות קטנה וגם חנות אונליין מרשימה עם מבחר רב של תכשיטים, נעליים ואקססוריז שונים. בחנות המקוונת יש קטגוריית sale מרשימה עם מגוון תכשיטים בעלות של עשרות שקלים בודדים. הנה כמה דוגמאות נבחרות:

שרשרת קו הרקיע של תל אביב ב- 50 ש"ח:

שרשרת מעוצבת ב- 50 ש"חמתוך האתר של שלומית אופיר

שרשרת "ציפור על ענף" ב- 100 ש"ח:

שרשרת ציפור על ענף של שלומית אופירמתוך האתר של שלומית אופיר

עגילים ב- 80 ש"ח:

עגילי מדוזה תלוייםמתוך האתר של שלומית אופיר

לחנות אונליין של שלומית אופיר

בגדי מעצבים אקלקטיים ב- we must shop

האתר we must shop הוא ישראלי למהדרין שמציג מגוון רחב של בגדי מעצבים,  שנאספו ונלקטו משלל מעצבים בעולם במגוון רחב מאוד של מחירים. מודה שעוד לפני שצללתי לפריטים מקרוב, נשבתי בקסם האסתטי והנעים של האתר שמספק חווית שיטוט (וקניה) נעימים למדי שגרמו לי לבנות wishlist מכובד שנשלח לכל מי שתכנן (במודע או בכפייה) לקנות לי מתנה ליומולדת.

חולצת משבצות ב- 99 ש"ח:

בגדי מעצבים במחירים אטרקטיבייםתמונה מתוך האתר we must shop

טופ ורוד ב- 69 ש"ח:

טופ בצבע ורודתמונה מתוך האתר we must shop

עגילים ב- 59 ש"ח:

עגילי אקריליק צהוביםתמונה מתוך האתר we must shop

לחנות אונליין we must shop

שרשראות צבעוניות של קארן פרנקל

מעצבת האופנה קארן פרנקל הופיעה כאן ממש לאחרונה באחד הפוסטים הצבעוניים והססגוניים שיצא לי להכין (ואלוהים יודעת שמדובר בתחרות צמודה…) ובו נחשפתי לשלל הבגדים והתכשיטים הצבעוניים שהיא מכינה בסטודיו הבייתי והקסום שלה ביפו. טווח המחירים שלה הוא רחב ובהחלט אפשר למצוא אצלה כמה מטעמים ב- 99 ש"ח. הנה כמה דוגמאות:

חולצה ב-99 ש"ח:

אופנה במידות גדולות

שרשרת ב-99 ש"ח:

שרשראות צבעוניות מחרוזים

שמלות פלאס סייזצילום: ורד פרקש מתוך ההפקה שצילמנו לקארן פרנקל

השמלות של feyge

לפני כמה חודשים העלתי פוסט משעשע במיוחד תחת השם הקליט "247" שמציג בצורה מייצגת למדי יממה ממוצעת של אמא רגילה בעידן של היום. הפוסט שגרף לא מעט תגובות והודעות הזדהות לווה בשמלות משגעות של מותג האופנה feyge שנקרא על שם אמה האהובה של המעצבת שנפטרה. משיטוט בחנות אונליין של feyge אפשר למצוא כמה פריטים שעולים פחות ממאה ש"ח גם בקטגוריית ה- sale וגם בקטגוריית ה- Daily.

שמלה ב-100 ש"ח:

שמלת מיני אפורה

טי שירט ב-99 ש"ח:

טי שירט שחורה

התכשיטים של Oma Design

לסיגל ווקנין ווקנין יש חנות קטנה ומטריפה שבה היא מוכרת את תכשיטיה הנפלאים פרי עיצוביה ויצירתה העשויים פליז בציפוי זהב או כסף וגולדפילד ושרשראות שמשלבות אריגים בעבודת יד. התכשיטים המשולבים טקסטורות ארוגות עולים מטבע הדברים קצת יותר בגלל העבודה הרבה (הידנית) המושקעת באריגה שמשולבת בתכשיטים. אבל בחנות אפשר למצוא גם כמה עגילים ושרשראות עשויים פליז או גולדפילד במחירים מאוד נוחים. הנה כמה דוגמאות:

עגילים ב -95 ש"ח:

עגילי לב

עגילי גולדפילד ב- 85 ש"ח:

עגילים בציפוי זהבצילום: לימור יערי מתוך הפקת התכשיטים של Oma Design בבלוג

עגילי זהב תלויים

שרשרת ב- 99 ש"ח:

שרשרת גולפילד

לחנות אונליין של Oma Design.

אשמח לשמוע מה חשבת על הפוסט בתגובות למטה ואם מתחשק לך לשתף את הקוראות בעוד מוצרים פרי עיצוב ישראלי מקומי שמחירם עד 100 ש"ח נשמח מאוד לשירות לציבור הזה ולקבל פרטים בתגובה.

אשמח לראות אותך גם בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ובחשבון האינסטגרם השוקק שלי. ואם עדיין לא נרשמת לרשימת הדיוור של "תלתלים" ואת רוצה לקרוא גם את הפוסטים העתידיים בסדרת "עודף ממאה", תגללי עוד קצת למטה ותמצאי חלונית להרשמה.

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת