מי שעוקבת אחר הבלוג והאינסטגרם שלי, עשויה בטעות לסבור שחיי הם רצף של הפקות אופנה, בגדי פיאטים, מגוון של תיקים שווים (כמו התיקים של המותג "כיסים" אבל רגע עם הספוילר…), אירועים נוצצים ושנות צהריים ארוכות. אלא שיום ממוצע בחיי, נראה הרבה יותר כמו "משימה בלתי אפשרית" פוגש את "בנות" מאשר "סקס והעיר הגדולה", ויום שלישי האחרון שחוויתי הוא דוגמה מצוינת לכך: כבכל יום, התחיל יום שלישי בשעה חמש וחצי בבוקר עם שני ילדים שנראים כמו פרסומת למשקה אנרגיה. כבכל בוקר, קמתי טרוטת עיניים עם עיגולים שחורים שמאתגרים את ורד הצלמת שלי כל פעם מחדש ודידתי למכונת הקפה. התלבשתי, יצאתי עם הכלבה, הכנתי עוד קפה, ועם ניצני האור הראשונים יצאתי לעבודה. הלכתי לבית משפט, סיימתי עוד דיון ארוך, החלפתי את מדי עורכת הדין בשמלת פיאטים מנצנצת בחניון של בית הדין ברחוב שוקן בדרום תל אביב שהוא ללא ספק אחד החניונים הסליזים עלי אדמות, וכל זה כדי לפגוש חברה בננוצ'קה התל אביבי (שלשמחתי הרבה עוד הספקתי לצלם בפוסט מרהיב שיהפוך לפריט אספנות) שנסגר השבוע אחרי 15 שנות פעילות. משם המשכנו לנמל תל אביב לתצוגת הסיום המרהיבה של המרכז האקדמי ויצ"ו חיפה ולשבריר שניה חשתי עצמי הכי קרוב לאנה ווינטור כשבתצוגה המתינו על שמי שני כסאות במיקום מצוין עם השלט: "שמור – הילה בן חנוך-לוי" ;-). חזרתי הביתה בשעה 23:30 מרוצה אך בעיקר עייפה ומלאת געגועים ותחושות אשם כלפי הילדים…

כדי לצלוח את החיים הבלתי אפשריים האלה, נדרשים כמה תנאים:

  1. נטיה טבעית להיפראקטיביות, הפרעות קשב, או כמו שקראו לזה בילדותי נטולת האבחונים והתרופות: "קוצים בטוסיק".
  2. בעל מכיל ובייביסיטרית בעלת זמינות נוחה.
  3. לפחות פריט אחד מפיאטים בארון.
  4. מגוון מספיק רחב של תיקים שיתאים לכל רגע שכזה במהלך היום, כמו למשל מגוון התיקים של מותג התיקים הידוע "כיסים" המוכר גם כ- KISIM.

תיקי מעצבים
צילום: ורד פרקש; תיק גב: כיסים; חולצה: With Love Yael; נעליים: Ellen Ruben

קולקציית התיקים החדשה של "כיסים"

כמה מילים על מותג התיקים "כיסים" KISIM

מותג התיקים "כיסים" הוקם בשנת 2000 על ידי יעל רוזן – בן שחר, ומתיק המעצבים הראשון הוא התאפיין בתפיסה עיצובית ייחודית ושילוב מוצלח של פשטות, תחכום ואלגנטיות. בתור אחת שמכירה ועוקבת אחרי התיקים של "כיסים" ממועד היווסדם, לא הופתעתי לגלות את אחד מתיקי המעצבים שלהם מככב על לא פחות משרה ג'סיקה פארקר לעד קארי בראדשו בסרט "סקס והעיר הגדולה".

תיק גב בצבע ירוק
צילום: ורד פרקש; תיק גב: "כיסים"

התיקים של "כיסים" ליוו אותי מגיל 20 ועד היום, החל מתיקי בד ליום יום, דרך תיקי הגב שאחד מהם גם שימש אותי במקום "תיק עגלה" בחופשת הלידה עם גור לפני שנתיים, ועד ארנקי העור המשובחים ותיקי הערב הנוצצים. כל התחנות הללו שימשו השראה לצילומים בפוסט הזה שמלווים את הקולקציות השונות של התיקים של "כיסים" לאורך כל שעות היום בסיטואציות השונות במלון הבוטיק התל אביבי המקסים ג'ייקוב סמואל.

תחנה ראשונה – היום מתחיל

בדיוק כמו הגבר שלצידי, גם התיק שאיתו אני מתחילה את היום צריך לדעת להכיל אותי. וב"אותי" הכוונה לשלל צרכי במהלך היום שכוללים גם תיק איפור עצום, בגדים להחלפה, מחשב נייד, מטען, מגבונים, בקבוק מים עבורי, בקבוק לילדים, ואם במקרה מדובר בעת גמילה מחיתולים גם סט אחד (שלא לומר ארבעה) של בגדים להחלפה למי מהעוללים. הדבר הקרוב ביותר לתיקה של מרי פופינס שעונה אחר כל צרכי אך מתעלה עליו בסטייל, הוא תיק גב שלמרבה השמחה זכה לאחרונה לעדנה מחודשת ואפשר למצוא אותו בשלל צבעים, דוגמאות, חומרים וסגנונות.


סטריט סטייל תל אביב
צילום: ורד פרקש; תיק גב אפור: כיסים; חולצה: With Love Yael; משקפי שמש: רזילי

תיק בצבע ירוק
צילום: ורד פרקש; תיק גב: כיסים; חולצה: אלף אלף

תיקים טבעוניים
צילום: ורד פרקש; תיק גב ירוק: כיסים; מכנסיים: CLOTHE

תיק למחשב נייד
צילום: ורד פרקש; תיק גב: כיסים; חולצה: With Love Yael

תחנה שניה – סידורים בקטנה

אפשר לקחת נשימה עמוקה, החלק הקשה של היום מאחורינו, ביחד עם ארבע כוסות קפה או חמש ביום קצת יותר חלש…

ליציאה בקטנה אפשר להסתפק במחצית מתחולת התיק של הבוקר ומיטיבות הלכת היעילות במיוחד יכולות לצאת מהבית בתיק חינני מבלי לחשוש שמה תתפוס אותן בדרך למכולת סערה גרעינית.


תיק יד מבד
צילום: ורד פרקש; תיק יד עשוי בד (טבעוני): כיסים

תיק עור בצבע קאמל
צילום: ורד פרקש; תיק עור: כיסים; נעליים: מיקה דרימר

תיק בד
צילום: ורד פרקש; תיק בד (טבעוני): כיסים; צמיד: indimaj jewelry

תחנה שלישית – עוצרים להתרעננות

מי שניחנה כמוני בעור פנים רגיש ומבריק אינה יכולה להמשיך את היום כראוי ללא עצירה קטנה להתרעננות באדיבותם הרבה של מוצרים שהיו לחברים קרובים ועמדו שם בשבילי בזמנים הקשים של פיגמנטציית הריון ולילות ללא שינה והצליחו להתגבר בגבורה ולטשטש גם את העיגולים השחורים העיקשים ביותר שיש.


תיק איפור טבעוני
צילום: ורד פרקש; תיק איפור: כיסים; חולצת פיאטים: MEWS; צמיד: Indimaj jewelry; שרשרת: DIVEDA STUDIO

תיק איפור בצבע כסף
צילום: ורד פרקש; תיק איפור: כיסים; חולצת פיאטים: MEWS; טבעת זהב גדולה: FRIDA; שרשרת "אלגנטי": DIVEDA STUDIO
תמונה מעץ
צילום: ורד פרקש; ארנק עור קטן: כיסים; תמונת עץ: UNICO; עגיל: דולצ'ה ויטה

אחרי התרעננות קלה ורגע לפני הבילוי הלילי, אפשר להכנס לאווירת הגלאם אט אט עם חולצת פיאטים שמשתלבת גם עם ג'ינס ותיק אוריגמי כסוף וקל להפליא שנראה גם בפוסט שעסק באיך להתלבש לראיון עבודה או פגישה עם לקוח חשוב.


תיק כסף של "כיסים"
צילום: ורד פרקש; תיק: כיסים; חולצה: MEWS

תחנה רביעית – Grils night out

בתור חיית מסיבות לשעבר (ובטטת כורסה בהווה), לבוש הערב מקבל אצלי מקום של כבוד בארון ובלב ולכן מלא ארוני בשלל בגדי פייאטים משל היה זה ארונו של כוכב דראג ססגוני ;-). וכידוע, תיק זהב לשמלה שחורה הוא ככפתור לפרח או ברוח התקופה, כאישה העושה שופינג אונליין בעת משחק מונדיאל ;-).


שמלת פיאטים שחורה
צילום: ורד פרקש; תיק ערב: כיסים; שמלת פיאטים: PIOO PIOO; שרשרת: חן אסולין; טבעת: FRIDA

תיק זהב קטן
צילום: ורד פרקש; תיק ערב: כיסים; שמלה: PIOO PIOO

איפה אפשר למצוא את התיקים של "כיסים"

את התיקים של KISIM תוכלו למצוא בחנות ברחוב החשמל 8 בתל אביב או ברחוב בזל 37 בתל אביב וכמובן בחנות אונליין באתר שבו תוכלו להנות בימים אלו מ- 20% הנחה על כ  קולקציית הקיץ.

ממליצה בחום לעקוב גם אחרי עמוד הפייסבוק וחשבון האינסטגרם של KISIM ולהתעדכן במבצעים והנחות ולשטוף את העיניים בדגמים החדשים כשהם יוצאים.


ארנקי עור של כיסים
צילום: ורד פרקש; תיקים: כיסים

כמה מילים על מלון הבוטיק ג'ייקוב סמואל

הפוסט הזה צולם במלון הבוטיק התל אביבי ג'ייקוב סמואל שממוקם במיקום האסטרטגי בפינת הרחובות דיזנגוף וארלוזרוב.

חובבי הארכיטקטורה ועיצוב הפנים יהנו לשמוע (ולראות) שהתכנון והעיצוב של המלון נעשה בהשראת בתי המלון האירופאיים הקלאסיים המוקפדים תוך שמירה על אפיונים תל אביבים אורבניים.

אשמח לשמוע מה חשבת על הפוסט בתגובות למטה ואם אהבת או אפילו רק סימפטת ;-), אהיה אסירת תודה עד עולם אם תגיבי גם בפייסבוק ותשתפי אצלך בעמוד כדי שנשים נוספות יוכלו להחשף ולתמוך ביצירה ישראלית מקורית ובתכנים האיכותיים עליהם אנחנו עובדות כל כך קשה.

אשמח לראות אותך גם בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ובחשבון האינסטגרם השוקק שלי. ואם עדיין לא נרשמת לרשימת הדיוור של "תלתלים" ואת רוצה להמשיך ללוות ולתמוך גם בבלוג וגם במעצבות מקומיות מיוחדות, להחשף לאופנה ישראלית ולהיות הראשונה ששומעת על ההנחות הכי שוות, הנה החלונית להרשמה (בימים אלה נערכות גם כמה הגרלות שוות למנויות הבלוג אז שווה להשאר מעודכנת. רק אומרת 😉 ):

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת