בהיותי בת 38 (ושלושה חודשים ו-15 ימים…), כל דקה שחולפת מקרבת אותי אל עבר גיל ה-40 וכמי שידועה בקרב חברותיה בתור זו שקיבלה את משבר יום ההולדת הראשון שלה בגיל 16, זה אך מצופה ומתבקש כי משבר גיל ה-40 והרצון להישאר צעירה אחרי גיל 40 ולשמור על עור פנים יפה גם אחרי גיל 40 והעיסוק הבלתי פוסק בגיל הזה, יתחיל אצלי הרבה הרבה קודם. אך יחד עם החשש מהזדקנות ומבגידתו של הגוף, מזמן איתו הגיל גם לא מעט יתרונות כמו תחושה של שקט המלווה ביותר ביטחון עצמי שיכולה להיות מנת חלקן של מי שכבר חוותה דבר או שניים בחייה ולמדה שלא צריך להתרגש מכל דבר או מכל אחד.

כחלק מהתמודדותי עם המשבר הקרב, אני תרה אחר מקורות השראה שיהפכו את הייאוש להרבה יותר נוח ולכן שמחתי כל כך לפגוש את דפנה יפה שעברה את גיל 40 וחוגגת את החיים בסטייל וקסם. דפנה היא סטייליסטית (ופסיכולוגית קלינית לשעבר) והיא מנהלת את קבוצת הפייסבוק "סטייל מעל 40". נפגשנו בפארק הירקון באחר הצהריים לח במיוחד לשיחה על גיל, אופנה, אימהות והחיים וכדי להשלים את חווית ה- girl power הזמנו גם את הצלמת ורד פרקש לתעד כי "מה שווה מפגש אם אי אפשר לתייג אותו" ;-).


איך להתלבש מעל גיל 40
צילום: ורד פרקש; אני לובשת: שמלה: Little Street, שרשרת: גלית רונדין מגילדת המעצבים, משקפיים: Private Vintage Collection, צמיד: indimaj jewelry; דפנה לובשת: חולצה: זארה, מכנסיים: H&M, משקפיים: קרולינה למקה

הסטייליסטית שמתמחה בהלבשת נשים בגילאי 40, 50 ו-60 פלוס

לקבוצה שלך בחרת לקרוא "לייף סטייל מעל 40". מה מיוחד בגיל הזה שמצריך התייחסות מיוחדת מבחינת הסטייל?

"זה כמובן משתנה מאחת לאחרת אבל סביב גיל 40 (אצל חלק זה יהיה לפני גיל 40 ואצל חלק אחרי גיל 40) הגוף משתנה וחלק גדול מאיתנו ממשיך להתלבש כמו שהתלבשנו לפני 10 שנים. להתלבש אחרי גיל 40 מצריך שינוי בסגנון האישי שלנו ולא כולן יודעות איך להלביש את הגוף השונה בצורה חדשה שגם תחמיא לנו, גם תהיה מעודכנת מבחינה אופנתית ותחמיא לגוף שנראה כבר אחרת. אפשר (וכדאי) להשאר צעירה אחרי גיל 40 רק שבמרבית המקרים זה דורש שינוי סגנון. זאת ההתמחות שלי: איך להתלבש אחרי גיל 40 ואחרי גיל 50 ומהמקום הזה הקמתי את קבוצת הפייסבוק "לייף סטייל מעל 40" שמיועדת לנשים בגילאים האלה שאוהבות להתלבש, שרוצות לשתף אחרות בבחירות האופנתיות שלהן, לקבל השראה, לשאול שאלות כמו "איך להתלבש עם הבטן שכבר לא שטוחה כמו פעם" ובכלל להעצים נשים אחרות. ברוח הזו, אני נותנת הרבה טיפים בקבוצה וגם מציגה כל פעם מותגי אופנה שמתאימים לגיל הזה כמו למשל מותג התיקים "כיסים" KISIM שהתיקים שלהם מאוד קלים, פרקטיים אך מתוחכמים, המותג אלמביקה שמראש מכוון לנשים בוגרות יותר ועוד מותגים טובים אחרים שמתעדכנים אצלי בקבוצה כל הזמן."

נשים יפות
צילום: ורד פרקש; אני לובשת: שמלה: Little Street, שרשרת: גלית רונדין גילדת המעצבים; דפנה לובשת: חולצה: זארה
פיקניק בפארק הירקון
צילום: ורד פרקש; אני לובשת: שמלה: Little Street, שרשרת: גלית רונדין גילדת המעצבים; דפנה לובשת: חולצה: זארה, מכנסיים וסנדלים: H&M

מאיפה הגיע המקום של אופנה לחייך?

"תמיד אהבתי אופנה ופעם זה היה לי קשה להתלבש באופן שהוא שונה מאחרים ועם השנים למדתי שלהיות בולט יכול להיות דבר נהדר וזה פותח הזדמנויות נהדרות בחיים, אנשים מחייכים אליך וזוכרים אותך. גרתי הרבה שנים בניו יורק ומאוד הושפעתי ממה שקורה שם ואני עדיין נוסעת כל קיץ לניו יורק וממשיכה להיות מושפעת ממנה ולקבל ממנה השראה."

איך להתלבש מעל גיל 40
צילום: ורד פרקש; אני לובשת: שמלה: Little street; דפנה לובשת: חולצה: זארה, מכנסיים: H&M
נעלי עקב ירוקות
צילום: ורד פרקש; נעליים: couple of

מה מעורר בך השראה?

"נשים ברחוב, צבע זה דבר נורא משמעותי בעיני ונותן לי השראה."


טבעות נשים מיוחדות
צילום: ורד פרקש; אני עונדת (מימין): ה.שטרן, ענת דברים יפים (לחיצה על התמונה תביא אתכן לפוסט שבו התכשיטים שלה התארחו); דפנה עונדת טבעת מ- E-bay

מאמינה שיש כזה דבר OVERDRESS?

"לא. בהשכלתי ונסיוני אני פסיכולוגית קלינית ויכולה לומר גם כאשת מקצוע שהבגדים הם כלי כל כך עצמתי לשינוי מצב הרוח שלנו."

סטריל סטייל בתל אביב
צילום: ורד פרקש; אני לובשת: שמלה: לארה רוסנובסקי, נעליים: אלן רובן, צמיד: Gioielli Liat Dadush; דפנה לובשת: גופיה מפריז, מכנסיים עגילים: H&M, נעליים: טופשופ

אז אם כבר העלת את זה, מתי עזבת את הפסיכולוגיה ולמה?

"אנשים חושבים שעשיתי שינוי נורא גדול אבל להיות מומחית לסטייל מעל גיל 40 מערב הרבה פסיכולוגיה ובכלל עבודה סביב סטייל בכל גיל היא עם המון פסיכולוגיה כי תמיד זה פוגש את הדימוי העצמי שלנו, את הרגישויות שלנו לגבי הגוף ועוד הרבה אלמנטים אחרים. בדרך כלל מה שאנחנו לובשות משקף את מה שאנחנו חושבות על עצמנו ולרוב מה שאנחנו חושבות על עצמנו זה אנכרוניסטי ואני באה בעצם כדי לסגור את הפער הזה ולתת ביטוי למשהו חדש שיצא החוצה וזה אקט טיפולי לכל דבר."

צילום: ורד פרקש; אני נועלת: אלן רובן; דפנה נועלת: טופשופ

מה עמדתך לגבי עולם הדיגיטל?

"אני מאוהבת בעולם הדיגיטל. הוא פותח כל כך הרבה אפשרויות והזדמנויות ופגשתי כל כך הרבה אנשים מדהימים דרך הדיגיטל."


צמיד של Gioielli Liat Dadush
צילום: ורד פרקש; שמלה: לארה רוסנובסקי; צמיד: Gioielli Liat Dadush (לחיצה על התמונה תוביל אתכן לפוסט שבו צולם הצמיד)

כמה שעות ביום את מבלה בדיגיטל?

"כל השעות ביום ;-). אני חושבת שזאת הזדמנות מדהימה לנשים מעל גיל 40 לקבל השראה מנשים מכל העולם ויש כל כך הרבה אייקונים של סטייל בעולם וכל כך הרבה סגנונות ולא רק בגילאי 40 פלוס אלא גם אייקונים נפלאים בגילאי 60 ו-70."

איך להתלבש מעל גיל 40
צילום: ורד פרקש; אני לובשת: שמלה: Little Street, דפנה לובשת: חולצה: זארה, מכנסיים: H&M

כדי להמשיך ולהכיר את דפנה, מוזמנות להצטרף לקבוצת הפייסבוק הנהדרת "לייף סטייל מעל 40" ועל הדרך לראות, לשמוע ולקרוא מה חשבה דפנה על המפגש הזה בינינו ;-).

רוצה להצטרף אלי?

נהנית ואת רוצה לקבל למייל גם את הפוסטים הבאים, להמשיך לטייל איתי עם הילדים או עם חברות ולהכיר מעצבים חדשים ולשמוע ראשונה על ההנחות הכי שוות? בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" ותהיי הראשונה לדעת על הנחות, מבצעים והגרלות שמוצעים רק לקוראות הבלוג.

מוזמנת גם לפרגן ב"לייק" לעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ולהצטרף ל-16,800 העוקבים שלי באינסטגרם.


שמלת פיאטים של לארה רוסנובסקי
צילום: ורד פרקש; שמלה: לארה רוסנובסקי;צמיד: Gioielli Liat Dadush (לחיצה על התמונה תביא אתכם לפוסט שבו צולם הצמיד לראשונה); עגיל פרח: Darios

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת