השבוע חל יום הנישואין שלי (9 במספר!!!) ואם נתעלם לרגע מהעובדה ששכחתי אותו (שנה שניה ברציפות…) הרי שמדובר בהזדמנות פז לעסוק בחיבורים בין זוגות (ואם יורשה לי אתנחתא חברתית פוליטית: ויהא מינם אשר יהא!). לפני שלושה שבועות בפוסט שחיבר בין מעצבת הנעליים מיקה דרימר ומעצבת התכשיטים ענת דברים יפים כתבתי רבות על הזכות ליצור חיבורים מעניינים שמשלימים ומעצימים האחד את השני. באותו פוסט עסקתי בשני מותגי יוקרה והפעם אני שמחה ונרגשת להציג עוד חיבור שכזה עם מעצבות שחלק מהאג'נדה שלהן היא מחירים נגישים והפריטים שתראו בפוסט הזה של  מעצבת התכשיטים סרינה פריאל בעלת המותג Sarina Jewelery from the Galilee ומעצבת התיקים הטבעוניים שירי ורונה בעלת המותג UNALALA נעים בטווח המחירים שבין 40 ש"ח עד 270 ש"ח, ויש עוד הנחות והטבות שמחכות לכן בסוף הפוסט. רק אומרת 😉 .

כאחת שחיה את חייה בעולם הוירטואלי (כאילו שיש עולם אחר…;-) ), הכרתי כל אחת מהן בנפרד ברשתות החברתיות ולאחר סיעור מוחות מאומץ (כלומר כמה הודעות בוואטסאפ) החלטנו לצלם בנמל תל אביב אחר הצהריים ביום שהתברר כיום הלח ביותר של אותו הקיץ ואם כל זה אינו מספיק תקף אותי באותו יום וירוס מרושע מה שחייב נטילת קוקטייל תרופות שיעמיד אותי על רגליי משל הייתה זו מסיבת טבע סוערת ולא יום צילומים… אבל אודות לפריטים המשגעים שצולמו בהפקה ומקצועיותה של צלמת העל ורד פרקש יצאה הפקה שלא הייתה מביישת את הדוכסית החדשה מסאסקס רק עם סטייל מעט יותר מוצלח ;-).

אופנה טבעונית וצבעונית במחירים זולים


תיק צד כחול
צילום: ורד פרקש; תיק: UNALALA; שרשרת וצמידים: Sarina Jewelry from Galilee; משקפיים: Private Vintage Collection; נעליים: שני בר

מה הולך עם ג'ינס וגופיה שחורה

בעוד שיש מי שחומו היוקד של הקיץ ממלא אותו בתחושת עילוי אני כורעת תחת הרצון להכניס ראשי למקפיא ולהמתין שם עד רוחות הסתיו אבל היות שמראש במקפיא לא קונים במכולת (אלא אם המקפיא הוא הסליק המשפחתי של חשבון הדולרים…) אני מחפשת אחר שילוב הבגדים שאפשר לצלוח איתו את החום ולצוות אליו את האקססוריז בעלי כוחות על לשדרוג כל לוק.

תיק גב אפור בהירצילום: ורד פרקש; תיק גב: UNALALA; שרשרת וצמידים: Sarina Jewelry from Galilee; גופיה: MEWS; משקפיים: Private Vintage Collection
תיק כסף
צילום: ורד פרקש; תיק (180 ש"ח): Unalala; שרשרת סיליקון (60 ש"ח) וצמידי סיליקון (40 ש"ח לאחד): Sarina Jewelry from Galilee; גופיה: MEWS; משקפיים: Private Vintage Collection
תכשיטים בעבודת יד
צילום: ורד פרקש; שרשרת וצמידים (40 ש"ח לאחד): Sarina Jewelry from Galilee; גופיה: MEWS;
תיק גב טבעוניצילום: ורד פרקש; תיק שיכול להיות גם תיק גב וגם תיק צד (270 ש"ח): UNALALA

בלוגרית אופנה
צילום: ורד פרקש; שרשרת סיליקון (60 ש"ח): Sarina Jewelry from Galilee
שרשרת טיפות סיליקוןצילום: ורד פרקש; שרשרת: Sarina Jewelry from Galilee

השמלה השחורה הקטנה

שמלה שחורה של MEWS
צילום: ורד פרקש; תיק: UNALALA; שרשרת וצמידים: Sarina Jewelry from Galilee; שמלה: MEWS; משקפיים: Private Vintage Collection; נעליים: שני בר

יתרונות וחסרונות רבים היו לגברת הראשונה של עולם האופנה מדמואזל שאנל. בגזרת היתרונות אפשר למצוא פמיניזם מהזן שהומצא עוד לפני המילה "פמיניזם" ואילו בגזרת החסרונות קשה לשכוח את המאהב הקצין הנאצי…. אבל דבר אחד אי אפשר לקחת ממנה: השמלה השחורה הקטנה. כל אחת צריכה כזו לפחות ב- 4 (שלא לומר 40) ורסיות שונות. הפעם בחרתי בוורסיה מעט יותר גלאמית: שמלה שחורה מבד מבריק של המותג Mews. שמלה שחורה היא כמו חלה שיצאה הרגע מהתנור (מינוס הקלוריות) – כל תוספת עובדת.

שרשרת עינברים עם תליוןצילום: ורד פרקש; שרשרת (130 ש"ח): Sarina jewelry from the Galilee

צמידי רגל
צילום: ורד פרקש; צמיד לרגל (60 ש"ח): Sarina jewelry from the Galilee

תיק דמוי עור גדול
צילום: ורד פרקש; תיק (180 ש"ח): UNALALA; שמלה: MEWS
תיק צד אפור בהיר
צילום: ורד פרקש; תיק (270 ש"ח): UNALALA; שרשרת (130 ש"ח): Sarina Jewelry from Galilee; שמלה: MEWS;
תיק מעטפה אפור
צילום: ואד פרקש; תיק מעטפה (מתאים גם ללפטופ ועולה רק 72 ש"ח): UNALALA; שרשרת (120 ש"ח) וצמידי סילקון (40 ש"ח לאחד): Sarina jewelry from the Galilee; שמלה: MEWS; נעליים: שני בר

זהב הוא השחור החדש

בדומה לשמלה השחורה הקטנה גם זהב הוא צבע ניטראלי שאפשר לשלב בו הכל והבונוס הוא שיש משהו בצבע הזה שתמיד גורמים ללובשת אותו לחוש עצמה מלכותית במיוחד ומי מאיתנו אינה חולמת בסתר לחוש עצמה פרינססה ענוגה לפחות ליום אחד.

שמלה בצבע זהבצילום: ורד פרקש; שרשרת (80 ש"ח): Sarina jewelry from the Galilee; נעליים: שני בר
צמיד זהב לרגלצילום: ורד פרקש; צמיד לרגל (60 ש"ח): Sarina jewelry from the Galilee; נעליים: שני בר
תיק צד טבעוניצילום: ורד פרקש; תיק צד (130 ש"ח): UNALALA
תיק גב אפורצילום: ורד פרקש; תיק (משמש גם כתיק גב וגם כתיק צד עם רצועה ארוכה): 270 ש"ח
שרשרת טיפות עץצילום: ורד פרקש; שרשרת (120 ש"ח): Sarina jewelry from the Galilee

כשיש ספק – פיאטים

כבר שנים שהפיאטים נמצאים שם בשבילי לנחם בתקופות הקשות ולחבק ולפרגן בתקופות הטובות. אמנם טרם הוכח מדעית אבל אין בליבי ספק כי מחקר מהימן ומושקע היה מגלה קשר חזק בין לבישת פיאטים להחלמה ממחלות ומצבי לחץ. וכראיה, בעוד שלצילומים הגעתי חולה היישר ממיטת חוליי חזרתי הביתה בתחושת ריחוף קלה שנמשכה גם הרבה אחרי שפגה השפעת קוקטייל הכדורים שרקחתי.

אודה ואומר שללבוש פיאטים היא משימה למיטיבות לכת ובניגוד לשתי הקטגוריות הקודמות, מלאכת אבזור פריט מפיאטים הוא מלאכת מחשבת של ממש. מצד אחד הפיאטים דומיננטים מספיק ויש להזהר ממראה שמזכיר יותר מופע בברודוואי מאשר הופעה לגיטימית בצהרי היום ומצד שני אם כבר בחרנו להתאבזר, כדאי שיהיו אלו פריטים שיתבלטו על הפיאטים ולא יבלעו בתוכם.

שמלת פיאטים כחולה
צילום: ורד פרקש; שרשרת וצמיד: Sarina jewelry from the Galilee; תיק: UNALALA; שמלה: FRIDA Handmade Jewelry; נעליים: שני בר

שרשרת עם תליון
צילום: ורד פרקש; שרשרת (60 ש"ח): Sarina jewelry from the Galilee; שמלה: FRIDA Handmade Jewelry

תיק מעטפה כחול
צילום: ורד פרקש; תיק מעטפה (מתאים גם ללפטופ): 72 ש"ח
צילומי אופנה
צילום: ורד פרקש; תיק צד שחור (180 ש"ח): UNALALA; שרשרת חרוזי עץ (80 ש"ח): Sarina jewelry from the Galilee; שמלה: FRIDA Handmade Jewelry; נעליים: שני בר

שרשרת ארוכה
צילום: ורד פרקש; שרשרת (120 ש"ח): Sarina jewelry from the Galilee; שמלה: FRIDA Handmade Jewelry

בואו להכיר את המעצבות ולפרגן (כי פירגון טוב לעור הפנים)

Sarina jewelry from the Galilee

סרינה פריאל המקסימה בעלת המותג היא דיאטנית וטכנולוגית מזון ותמיד עסקה גם ביצירה, אומנות צורפות, סריגה ואפילו עיסות נייר. לפני כשנה התחילה ליצור בביתה שבכפר ורדים ומאז העסק רק הולך ומתפתח. התכשיטים של סרינה עשויים מחומרים מעניינים כמו סיליקון, עץ, אקריל מצופה סיליקון ופוליאסטר. התכשיטים של סרינה מתומחרים מאוד נגיש וטווח המחירים של התכשיטים בפוסט הזה נע בין 40 ש"ח ל-130 ש"ח.

נעליים שחורות של שני בר
צילום: ורד פרקש; צמיד לרגל (60 ש"ח לאחד): Sarina jewelry from the Galilee; נעליים: שני בר

שרשרת חרוזי עץ
צילום: ורד פרקש; שרשרת (80 ש"ח): Sarina jewelry from the Galilee; שמלה: FRIDA Handmade Jewelry

סרינה מספרת שאחד הדברים שהכי מרגשים אותה זה כשנשים מתלהבות מהיצירה שלה אז אתן מוזמנות לעזור לנו להמשיך ולרגש את סרינה שאת התכשיטים שלה אפשר למצוא בבוטיק הג'ינג'ית בקיבוץ איילון, במרכז המבקרים בכפר מסריק ובריבוע באמירים.

בנוסף, אפשר למצוא אותה גם בפייסבוק (ולשלוח לה הודעה אם גיליתן ענין בתכשיט מסוים) ובאינסטגרם.

UNALALA

שירי יהודיוף ורונה היא האמא הגאה של מותג התיקים UNALALA שמגיע מהשפה הסווהילית ופירושו Dream Well כשהמשמעות היא לחלום טוב כי הכל אפשרי.

אחרי 10 שנים בתחום הפרסום אונליין ושני תארים אקדמאיים החליטה שירי לחבר בין שתי אהבות שלה ולפתוח חנות אונליין של תיקים בעיצובה. התיקים מיוצרים כמובן בארץ ובימים אלו חוגג המותג שנה ולרגל המאורע שירי מפנקת אותנו בהנחות (חפשו אותן למטה).

יומהולדת שנה למותג התיקיםצילום: ורד פרקש; תיקים: UNALALA

התיקים של UNALALA מאופיינים בקו עיצוב נקי אבל עם טוויסט שהופך אותו לייחודי – Minimum fuss but Maximum impact. הקו המנחה את שירי בעיצוביה הוא לתת טאצ' ייחודי שישדרג כל הופעה אבל בלי להיות מוגזם. גם לנוחות יש מקום של כבוד בקולקציה של UNALALA ולכן בתיקי הלפטופ הגדולים יש 4 אפשרויות נשיאה.


תיק לפטופ מעוצב
צילום: ורד פרקש; תיק (270 ש"ח): UNALALA; שרשרת (120 ש"ח): Sarina jewelry from the Galilee;
תיק גב ללפטופצילום: ורד פרקש; תיק (270 ש"ח): UNALALA

כל התיקים של UNALALA הם טבעוניים ועשויים מסוגים שונים של בד וגם הלבד עשוי אריג ולא צמר. המרקמים המיוחדים של התיקים נוצרים משילובים של בדים מנוגדים ותיקי הלבד משולבים עם הדפס מקטיפה ותיקי הצד משולבים עם בד ריפוד עם כיס רשת. כחלק מהאג'נדה של המוצר גם המחירים נגישים מאוד ותיקי המעטפה למשל עולים רק 72 ש"ח.

תיק מעטפה ורוד
צילום: ורד פרקש; תיק (72 ש"ח): UNALALA; צמיד (70 ש"ח): Sarina jewelry from the Galilee;

כאילו שכל הטוב הזה לא מספיק, לכבוד יומהולדת שנה ל- UNALALA שירי מפנקת את כולנו ב2 הטבות מפנקות:

הנחה של 50 ש"ח על כל קניה מעל 300 ש"ח עם קוד הקופון BDAY50NIS

הנחה של 100 ש"ח על כל קניה מעל 500 ש"ח עם קוד הקופון BDAY100NIS

ההטבות האלו תקפות גם על ההטבות הקיימות (מה קוראים "כפל מבצעים" 😉 ) ויהיו בתוקף עד ה-15.8.18. 

את התיקים של UNALALA תוכלו למצוא בחנות אונליין ב Etsy ואפשר גם לבצע רכישה ישירות משירי וליצור איתה קשר בטלפון 052-6561112.

בעמוד הפייסבוק

באינסטגרם

ובפינטרסט

רוצה להצטרף אלי?

נהנית ואת רוצה לקבל למייל גם את הפוסטים הבאים ולהכיר מעצבים חדשים ולשמוע ראשונה על ההנחות הכי שוות? בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" ותהיי הראשונה לדעת על הנחות, מבצעים והגרלות שמוצעים רק לקוראות הבלוג. ואם החלטת שלא, לא לא, אל תרגישי רע, זה לא שאני נעלבת או משהו…;-)

מוזמנת גם לפרגן ב"לייק" לעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ולהצטרף ל-16,700 העוקבים שלי באינסטגרם.

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת