חדשות לבקרים נאמר לי שהסטייל שלי מאוד יפה ומיוחד אבל "זה יפה לך ולא לי" שזאת אם להודות על האמת, הדרך הפוליטיקלי קורקט להגיד לי את המשפט שלמעשה אני שומעת עוד מימי התיכון כשנכנסה האופנה לחיי (וליבי): "גברת, את לבושה מוגזם". לכן וכדאי להעמיד את כולן על טעותן החלטתי להרים הפקת שבועות סולידית ועדינה עם פריטים לבנים שמתאימים לכל אחת, לכל סגנון ולמעשה מדובר בפריטי בייסיק שיכולים לשמש כבגדים לבנים לשבועות וגם לכל פעילות יום יומית מנקיונות הבית, דרך שהיה עם הילדים בגינה ועד טיולים משפחתיים בטבע.

בגדים לבנים מעוצבים לשבועות לכל מטרה

השמלה הלבנה הקטנה

הנה השמלה הלבנה שכל אחת צריכה שתהיה לה בארון: פשוטה, סולידית ומתאימה לכל אחת ולכל מטרה. עשויה משלושה חלקים שנלבשים בנפרד: חצאית, חולצה, ושרוולים קטנים וכמעט בלתי מורגשים שמונחים בחינניות על הזרועות. לשבירת המראה הלבן, מומלץ להוסיף לה פריט צבעוני קטן שיהפוך אותה למעט יותר בולטת. אני בחרתי בסרט ורוד עדין ולא מורגש ולהשלמת הלוק העדין בחרתי בקשת עם סרט לבן קטנטן שמשתלב בצורה הרמונית עם השמלה.

בגדים לבנים לשבועות
בגד לבן לשבועות

החולצה הלבנה שכל אחת צריכה בארון

בין אם את עורכת דין שזקוקה לחולצות לבנות רבות, בין אם את עובדת מהבית ובין אם את שכירה בכל מקום אחר, הנה החולצה שתשמש אותך לכל מטרה. היא עשויה ממשי לבן ונלבשת ללא חזיה מה שהופך אותה למתאימה במיוחד לעבודה או לכל פעילות עם הילדים שדורשת ממך להשתולל ;-). הוסיפי להם את מגפוני הפיאטים של ורס'אצה והרי לך מראה סולידי שמתאים אפילו לספונג'ה.

שמלה לבנה לשבועות

חצאית טול לכל מטרה

כל אחת צריכה שתהיה לה בארון לפחות חצאית אחת ש"סוגרת לה פינה" והולכת נפלא עם כל חולצה שיש בארון. מן חצאית כזאת שאפשר לשלוף לרגע וללבוש בימים האלה שמורכבים מרצף של עבודה, להקפיץ את הילד לחוג וקניות בסופר. היא מתאימה גם לחורף, גם לקיץ והכי חשוב: אם במקרה את מוצאת עצמך ללא התראה בחתונת הפתעה מבן\בת זוגך המיועד\ת שראו יותר מידי פעמים את "אבא גנוב 2", תדעי שיהיה לך מה ללבוש ;-).

לרוקרית הנצחית

בתור מי שהתחנכה על ברכי הפאנק בנעוריה שכללו מכנסי וייניל שחורים, חולצות רשת כיאה לנערת נייטיז והרבה הרבה שחור בעיניים, קבלו הצעת הגשה במיוחד לחג השבועות שמשלבת פריטים שיש לכל אחת בארון (ואם אין, אז כדאי שיהיה 😉 ): חצאית בלון קלילה, חולצת פיאטים שעושה כבוד לרוקרית בלונדי, משקפי היפסטרים נטולי זגוגית (שיהיה פרקטי 😉 ) ונעליים בצבע סולידי שמשתלבות בקלות עם כל פריט.

 "ילדים שקט. אמא עסוקה, היא בדיוק הולכת לחיות בסרט…"

מעצבות הקוטור הישראליות שבפוסט

באופנה, לא פחות מאשר בהייטק, רפואה ומדע צומחים במדינתנו מיטב המוחות והכשרונות היצירתיים כפי שמעידות יצירות האומנות הטקסטיליות שהצגתי כאן בפוסט. אבל, שלא כמו בהייטק, רפואה ומדע, התמיכה הכלכלית במעצבים המוכשרים היא דלה על בלתי קיימת וכדי שנוכל להמשיך ולהתגאות גם במוחות היצירתיים האלה, לקיים שבועות אופנה בארץ ולהראות לעולם שאנחנו יודעות לנתב בוויז לבושות בקוטור כחול לבן, אנחנו צריכים להיות אלה שתומכים ומפרגנים ליוצרות המוכשרות האלה. אז נכון שלא תמיד מתאפשר לנו לתמוך כלכלית ולרכוש פריט יקר אבל גם פרגון ברשתות היא תמיכה שלא רק שלא עולה כסף, אלא ככל אהבת חינם, עושה נפלא לעור הפנים ;-).

SCARLET BY SHANI NISSIM

למותג SCARLET BY SHANI NISSIM נחשפתי לראשונה בפיד של האישה עם הכי הרבה סטייל באינסטוש, בארץ וייתכן שבעולם כולו: נסטיה ליסנסקי ומשם המשכתי (שלא לומר נמשכתי) לאינסטוש של SCARLET BY SHANI NISSIM וגיליתי עולם קסום של קלאסיקה הוליוודית אלגנטית.

כשפניתי אליה ודיברנו בפעם הראשונה גילינו שאנחנו אוחזות לא רק בטעם אופנתי דומה (אם כי במקרה שלי טעם נטול כשרון ליצור אותו…) אלא גם בסיפור חיים דומה. שני, בדומה אלי, עבדה במשך 12 שנה כעורכת דין בתחום שוק ההון ושימשה כיועצת משפטית של כמה מבתי ההשקעות הגדולים במשק. למרות ההצלחה המקצועית הזו, משהו הרגיש בה לא מסופק כי בתוך תוכה היא ידעה שהחלום האמיתי שלה הוא להיות מעצבת אופנה.

לפני כמה שנים היא החליטה ללכת על החלום בכל הכוח והלכה ללמוד עיצוב אופנה ואחרי הלימודים עבדה עוד כמה שנים אצל מעצבים אחרים כדי להתמחות. כשהרגישה בשלה החליטה לפני כמה חודשים לפתוח את המותג SCARLET והשם "סקרלט" הוא השם שבו היו קוראים לשני בחדר העסקאות בימיה בשוק ההון. שוק ההון כנראה הפסיד עורכת דין מוכשרת אבל בשוק ההון כמו בשוק ההון, כשצד אחד מפסיד, תמיד יש צד שמרוויח ואנחנו ללא ספק הרווחנו מעצבת אחת ויחידה.

בימים אלו עובר האתר של SCARLET שדרוג אבל בינתיים מוזמנים להמשיך לעקוב ולפרגן דרך האינסטגרם והפייסבוק.

 BOOBA MACHO BY Karin Vasiluk

כמו כל אדם במדינת ישראל עקבתי גם אני בשקיקה אחר נטע ברזילי בימי קרנבל האירוויזיון שהיה לנו פה והוקסמתי מהגלימה הלבנה ותפוחת השרוולים עם השובל הארוך שהיא לבשה באירוע "השטיח הכתום". וכך התוודעתי למעצבת קארין ואסיליוק בעלת המותג BOOBA MACHO שנקרא כך על שם הכלב שלה, שגם עיצבה לנטע את השמלה הורודה משמיטת הלסתות שהיא לובשת בקליפ "באסה סבבה".

יצרתי קשר עם קארין וגיליתי בחורה מקסימה, שגרה באשדוד, עובדת כמאבטחת כדי לחסוך ולהיות מעצבת האופנה הגדולה מהחיים שהיא חולמת להיות, ודי בהצצה חטופה באינסטגרם המהפהנט שלה כדי להבין שאין ספק שזה יקרה.

מוזמנות להמשיך ולעקוב אחרי קארין שבטח בקרוב תגשים גם את החלום הבא – לעצב שמלה לליידי גאגא גם באינסטגרםבפייסבוק ובאתר המתהווה שלה.

רוצה עוד קצת מזה?

אם נהנית, ותרצי לקבל ולקרוא גם את הפוסטים הבאים,

אם את אוהבת להכיר מעצבים, מעצבות ולקרוא על בוטיקים שווים שלא הכרת ולגלות שחייך אינם שלמים בלעדיהם ;-),

אם את רוצה לקבל למייל הודעות על מתנות, הטבות והנחות לקוראות הבלוג, ולדעת על כל הגרלה שווה שנערכת לקוראות במסגרת פינת "הארון השווה שלי",

אז בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" כאן למטה בחלונית ההרשמה.

ואם את חשה עצמך נדיבה במיוחד ובא לך להפיץ מעט אהבת חינם, אשמח לקבל "לייק" לעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ואשמח לראות אותך גם באינסטגרם המתולתל שלי.

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת