הגוף שלי יצר חיים. פעמיים. ואם נקלף את כל הקיטורים, הציניות ושאר האמירות שאני חולקת אתכם ברגעי הקשים (או סתם כדי להצחיק) מדובר במעשה נפלא, מופלא ופלאי. רק חבל שכל הפלא הזה מגיע בעסקת חבילה עם קילוגרמים עודפים שמסרבים בעקשנות לרדת, עודפים על עודפים של עור שמספיקים ליצור עוד ילד (או שניים), כתמים, נגעים, סימני מתיחה ושאר ניסים ונפלאות. ואם כל זה לא מספיק, ישנן בעיות האינסטלציה הנלוות לכל הפלא הזה והמבינה תבין…

מעצבת אופנת הפלאס סייז

פעם בעבר הלא כל כך רחוק בחיים שהיו מלאים ב שעות שינה רציפות, יכולתי ללבוש כמעט כל בגד ובכל גזרה שרציתי ומנעד המידות בארון שלי נע ונד בין 34 בתקופותי הרזות ל-36 בתקופות שבהן התענגתי על שוקולד ברוחב לב. שני הריונות אחר כך ולמרות שעות של יוגה מייסרת ואינספור התנשפויות במסלול הריצה בהרצליה אני לא מצליחה לחזור למשקל שהייתי בעבר.

ובדיוק בגלל זה למדתי להעריך מעצבות שמבינות את גוף האישה באשר הוא ויודעות לעצב בגדים לנשים אמיתיות ולא לדוגמניות שמבנה הגוף שלהן מייצג פלח קטן מאוד מאוכלוסיית הנשים. כזה הוא מותג האופנה Onchiq של המעצבת לירון הורוביץ שגיליתי במקרה באינסטגרם כשאחת הבלוגריות האהובות עלי kimoorella העלתה פוסט בכיכובן של שמלות המותג. בהתלהבות רבה עטתי על האינסטגרם של לירון כאחרונת הסטוקריות והתחלתי לרייר הפיד שלה. הצלחתי לצוד את תשומת ליבה של לירון שנכנסה בתגובה לפיד שלי וכך גילינו האחת את נמשי השניה. 

סשן צילומים של נשים במידות שונות

בגירל קראש זו על פועלה של זו, החלטנו לשתף פעולה בקונספט שיציג את הורסטיליות שבעיצובים של לירון שמתאימים לכל אישה ועלמת חן יהא מבנה גופה אשר יהא. לירון הציעה לצרף את הבלוגרית הנפלאה אביגיל מהבלוג בגד כפת שהתברכה בפה מפיק מרגליות ורגליים ארוכות ודקיקות. בנסיבות אחרות במקום פוסט משותף היא הייתה זוכה ממני לטקס וודו מאחורי גבה (אל תתנו לחיוך להטעות אתכם – אני קנאית חסרת תקנה) אבל בזכות אופיה השובה ולשונה חדת התער שעושה לי את מה שעושה ג'ורג' קלוני לנשים לא יכולתי שלא להתלהב. וכך נפגשנו שלושתנו בניצוחה של הצלמת הנפלאה טל צבר וגילינו שהשילוב של ארבעתנו יחדיו על גג תל אביבי לוהט עם בקבוק של יין מוציא מארבעתנו לשון מטונפת כשל ימאי שיכור. למקרה שתהיתם מה מקור החיוך והצחוק בתמונות שלפניכם דעו כי זה אינו האלכוהול,  זוהי הבושה.

אביגיל והרגליים.

חם ולוהט.

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת