בתחילת שנות ה- 2000 הייתי חיילת משוחררת, יבנאית גאה וסטודנטית בתל אביב שהחלה לגלות אט אט את העיר הגדולה. על אף שהגעתי מיבנה, העיר שמותגי האופנה הנחשבים ביותר שלה אותה תקופה היו בשוק במרכז העיר, ניחנתי במתת האל לזהות אופנה איכותית ממרחקים. לכן, אין זה מפתיע שאחד השיאים של חיי באותה התקופה היה שוק מעצבי העיר שהתקיים אחת לחצי שנה בתל אביב ואיגד את מיטב המעצבים שמכרו את מרכולתם בהנחות מוצלחות יותר או פחות. זאת הייתה הזדמנות מצוינת לשים יד על בגדי מעצבים, שמלות ערב ופריטים שבדרך כלל היו מעבר להשגתי ובאותה הזדמנות, להכיר מעצבים ומותגים חדשים.

וכך זכיתי להתחדש בפריטים של כתמונתה, הני ועדי יעקובסון, גרטרוד וגם שמלות של מעצב צעיר בשם אסף פלג שבדוכן שלו ביריד אפשר היה למצוא שמלות מחמיאות ליום יום ושמלות ערב במחירים מוצלחים במיוחד.


שמלת ג'ינס של המעצב אסף פלג
צילום: ורד פרקש; שמלה (389 ש"ח), תיק (229 ש"ח), צמיד (143 ש"ח): אסף פלג

תכירו את מעצב האופנה והשמלות – אסף פלג

חלפו השנים וברבות הקשיים הרבים המאפיינים את שוק האופנה הישראלי חלק גדול מאותם מעצבים נאלצו לסגור שעריהם, אולם המעצב אסף פלג הלך והתבסס ונהיה מוכר בעיקר בזכות המגוון הרחב של השמלות המחמיאות (גם שמלות יום יום וגם שמלות ערב), החולצות, המכנסיים ושאר ירקות בדמות אקססוריז, בטווח מחירים שמתאים לכל כיס. לכן שמחתי להדרים לרחובות (שבתור יבנאית הייתה עבורי העיר השניה שבה ביליתי את ילדותי) לסטודיו רחב הידיים ועמוס היצירתיות של המעצב אסף פלג לשיחת היכרות מלבבת על יצירה והשראה ולצלם את קולקציית קיץ 2018 הצבעונית והססגונית בדיוק כמו שאני אוהבת אותן.


שמלת מיני צבעונית
צילום: ורד פרקש; שמלה (379 ש"ח); סנדלים: עמנואל

עגילים אלגנטיים
צילום: ורד פרקש; שמלה ועגילים: אסף פלג

שמלת ערב של אסף פלג
צילום: ורד פרקש; שמלה (699 ש"ח) ותכשיטים: אסף פלג

איפה עולם העיצוב והאופנה פגש אותך לראשונה?

"עולם האופנה פגש אותי לראשונה כשניהלתי את חנות "המחתרת" ברחוב קינג ג'ורג' שהחלה לפני יותר מ-13 שנים כחנות יד שניה. הייתי מכבס את הבגדים וחש את המותגים הרבים שעברו בחנות בין האצבעות. לאט לאט משהו בי התחיל להתעורר והרגשתי שיש לי אמירה שאני רוצה להוציא החוצה. התחלתי לשנות ולשפץ בגדים יד שניה ולבסוף גם ליצור בגדים חדשים בעצמי."


חולצה רקומה ותיק קש
צילום: ורד פרקש; חולצה (199 ש"ח), מכנסיים (349 ש"ח) תיק (199 ש"ח) ותכשיטים: אסף פלג

צמידים צבעוניים
צמידים: 143 ש"ח כל אחד

צילומי פורטרייט
צילום: ורד פרקש; שמלה וצמידים (143 ש"ח): אסף פלג

שמלת מיני בעיצוב אסף פלג
צילום: ורד פרקש; שמלה (379 ש"ח) ותכשיטים: אסף פלג

מה היה הדבר הראשון שעיצבת?

"הדבר הראשון שעיצבתי ואם לדייק, שחירבתי היה מכנסי הרמון ישנים עשויים מבד ווילון משנות ה-70. מפתיע שבכלל הצלחתי ללבוש אותם. רק אחרי שנים של נסיון הבנתי עד כמה זה מורכב לעצב את אזור המפשעה כמו שצריך."


שמלת ערב של המעצב אסף פלג
צילום: ורד פרקש; שמלה (699 ש"ח), תיק ותכשיטים: אסף פלג; סנדלים: עמנואל

תכשיטי נשים
צילום: ורד פרקש; צמיד (119 ש"ח) וטבעות: אסף פלג

איך התפתח תהליך היצירה שלך מתחילת הדרך ועד היום? 

"תהליך היצירה שלי השתנה מאוד לאורך השנים. אני חושב שהנסיון הוא שלימד אותי הכי הרבה ושינה את נקודת המבט שלי עם הזמן. אני מניח שזה קשור לעובדה שלמדתי הכל בעצמי, והנסיון היה ועודנו המורה הצמוד שלי.

אם בהתחלה הסגנון שלי הושפע מוינטאג' ויד שניה והיה יותר אקספרימנטלי, היום הסגנון הוא אלגנטי, ספורטיבי אבל עדיין מוקפד ומענין עם צורות מעניינות, בדים יחודיים או גזרות מתוחכמות."


מכנסיים וחולצה לערב
צילום: ורד פרקש; מכנסיים (349 ש"ח), חולצה (199 ש"ח), תיק (179 ש"ח) ותכשיטים: אסף פלג

צמידים צבעוניים
צילום: ורד פרקש; בגדים וצמידים (143 ש"ח): אסף פלג

מה החלום שלך הלאה?

"החלום שלי הוא להיות עסוק בעיקר ביצירה ופחות בכל הצד הלוגיסטי שקשור לניהול עסק. הלוואי ויכולתי למלא את כל הזמן שלי ביצירה. עבורי זה חלום נהדר. לחלום הזה נלווה החלום שכל מה שאני יוצר יצא לא פחות ממושלם. ואם בחלומות עסקינן, גם הכרה גדולה יותר לא תזיק…"


תיק קש חום
צילום: ורד פרקש; שמלה, תיק (223 ש"ח) וצמיד (143 ש"ח): אסף פלג

שמלת דנים בעיצוב אסף פלג
צילום: ורד פרקש; שמלה (359 ש"ח) ותכשיטים: אסף פלג

שרשרת פיה
צילום: ורד פרקש; שרשרת: אסף פלג

שמלות בגזרות מחמיאות
צילום: ורד פרקש; שמלה (389 ש"ח) ותכשיטים: אסף פלג

למי היית חולם לעצב שמלה?

"הייתי שמח לעצב שמלה לראשת הממשלה הראשונה של הרשות הפלסטינית, תהא השמלה אשר תהא. החלום הזה מגלם כל כך הרבה חלומות משנה בתוכו אבל הוא משקף הכל וכשחלום כזה יתגשם, אני מאמין באמונה שלמה שהחיים פה יראו אחרת…"


מכנסיים ורודים וחולצה לבנה רקומה
צילום: ורד פרקש, מכנסיים (349 ש"ח), חולצה (199 ש"ח) ותכשיטים: אסף פלג; סנדלים: עמנואל

תיק נצרים גדול
צילום: ורד פרקש; שמלה, תיק (223 ש"ח) ותכשיטים: אסף פלג

האם בעיניך יש כזה דבר אוברדרסד?

"האם יש כזה דבר שמח מידי? חשוב מידי? עצוב מידי? בגד בעיני הוא רגש, הוא אמצעי לביטוי עצמי ולכן הוא חייב להיות חף מהגדרות ומגבלות."


שמלה שחורה בסגנון אתני
צילום: ורד פרקש; שמלה (699 ש"ח), תיק ותכשיטים: אסף פלג; סנדלים: עמנואל

חולצה רקומה בסגנון אתני
צילום: ורד פרקש; חולצה (199 ש"ח) ותכשיטים: אסף פלג

אקססוריז
צילום: ורד פרקש; שמלה ואקססוריז: אסף פלג

איפה אפשר למצוא את המעצב אסף פלג

את הבגדים שמעצב אסף פלג וגם את התכשיטים והתיקים שראיתן פה, תוכלו למצוא בחנות המחודשת ברחוב הרצל 175 ברחובות, וגם בקניון רננים ברעננה ובאילת בטיילת המלך שלמה בגלריית המעצבים.

ולחובבות הסיילים והמבצעים למיניהם, הנה בשורה משמחת, בימים רביעי ה- 8.8. חמישי ה-9.8 ושישי ה- 10.8 תתקיים מכירת עודפים במחירים 99-199 בסטודיו ברחוב הכישור 9 רחובות.  

וכמובן שעומדת לרשותכן החנות אונליין באתר וייתכן שתזהו את הפרזנטורית בחלק מן התמונות ;-), עמוד הפייסבוק וחשבון האינסטגרם.

תיק זהב גדולצילום: ורד פרקש; שמלה (359 ש"ח), תכשיטים ותיק (263 ש"ח): אסף פלג; סנדלים: עמנואל

מכנסי ג'ינס ורודים
צילום: ורד פרקש; מכנסיים (349 ש"ח) וחולצה (199 ש"ח): אסף פלג; סנדלים: עמנואל

שרשרת פרח ארוכה
צילום: ורד פרקש; שמלה (359 ש"ח) ושרשרת: אסף פלג

הלוקיישן שבצילומים – A23 Boutique Hotel

הפוסט הזה צולם במלון הבוטיק התל אביבי החדש  A23 Boutoque hotel שממוקם במיקום האטרקטיבי בפינת הרחובות דיזנגוף וארלוזרוב. על העיצוב בסגנון האירופאי אמונה מעצבת האופנה ומעצבת הפנים טלי פלח, עולה חדשה מאיטליה וחיבתה לאופנה וטקסטיל ניכרת בכל פינה למלון. חדי העין ביניכם יכולים לשים לב בצילומים השונים כי כל חדר במלון מעוצב בפלטת צבעים שונה ואני זכיתי ברגע צרוף של סטיילינג כשהתאמתי בכל חדר את השמלה לעיצוב. ייאי.

חוץ מהחדרים המעוצבים, מתהדר המלון גם בגינה פסטורלית פנימית ושקטה שמבטיחה הרבה רגעי שקט ולא פחות חשוב, כאלה המספקים פריימים סוחטי לייקים ברשתות ובינינו, מה יותר חשוב מזה? 😉


מלון בוטיק A23
בחצר הפסטורלית במלון הבוטיק A23. צילום: ורד פרקש; בגדים, תכשיטים ותיק סל (199 ש"ח): ורד פרקש

עוד דובדבן במלון הוא אזור הספא שמפאת חוסר זמן לא הספקנו לצלם וגם שמעתי טובות על ארוחת הבוקר המושקעת שהבטיחו לי כי עוד יצא לי לראות (ומקווה שגם לטעום 😉 ). בקרוב אפשר יהיה למצוא במלון גם בר לילי מחתרתי במרתף שיבטיח חוויה אורבנית לחובבי הז'אנר. בתור אחת שלא אומרת לא לאכוהול (תמיד אחרי חמש איפשהו בעולם…) אני בטוחה שעוד נכונו לי, למלון ולבר ימים טובים…

בינתיים, מוזמנים לשוטט באתר המלון, לפרגן בעמוד הפייסבוק ולשטוף את העיניים בחשבון האינסטגרם.


סטריט סטייל תל אביב
בכניסה למלון הבוטיק A23. צילום: ורד פרקש; שמלה (389 ש"ח) ותכשיטים: אסף פלג; משקפי שמש: Private vintage collection

רגע של אהבת חינם

על החיבור שלנו למלון המקסים A23 אחראית בחורה מקסימה בשם אדווה שנתקלה בי בפייסבוק ופשוט הציעה לעזור וחיברה אותי עם מנהלת המלון. ולכן זאת הזדמנות מצוינת בשבילי להחזיר קצת טוב בחזרה ולספר לכם על המותג של אדוה שנקרא נוטא.

המותג המקסים הזה של אדווה נוצר מתוך ההבנה שלסוג הריח והמינון שלו יש חלק חשוב (שלא לומר, קריטי) בחוויה שלנו. אדווה מתאימה את מפיצי הריח שלה באופן אישי ואפשר למצוא אצלה גם מפיצי ריח לבית וגם מפיצי ריח גדולים יותר לעסקים כמו זה שמצאנו בלובי של המלון שהעיצוב שלו מושקע לא פחות מאשר הריח הנפלא שהוא מפיץ.

מוזמנים לשוטט ולהכיר את מפיצי הריח באתר, בעמוד הפייסבוק ולפרגן (כי פרגון טוב לעור הפנים).


מפיצי ריח איכותיים
מפיץ הריח של DanScent. צילום: ורד פרקש; חולצה רקומה בעבודת יד: LiLiMeStudio

אולי תצטרפי אלי?

נהנית ואת רוצה לקבל למייל גם את הפוסטים הבאים ולהכיר מעצבים חדשים? בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" ותהיי הראשונה לדעת על הנחות, מבצעים והגרלות שמוצעים רק לקוראות הבלוג. ואם החלטת שלא, לא לא, אל תרגישי רע, זה לא שאני נעלבת או משהו…;-)

מוזמנת גם לפרגן ב"לייק" לעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ולהצטרף ל-16,500 העוקבים שלי באינסטגרם.

חולצה מבד מבריק

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת