בצער רב וביגון אין לי אלא להודות בפה מלא כי הקיץ במלוא עוצמתו והיעדר תפארתו הגיע בין לילה והוא ללא ספק כאן כדי להשאר. אם בעבר בשנים בהן גופי היה צעיר, וליבי חסר דאגות וחסר דעת, וביתי (עד כמה שניתן לקרוא לאותם לוקיישנים רעועים ששכרתי במחיר מופקע "בית") היה בתל אביב, בוא הקיץ נהג לשמח אותי עם פתיחת עונת הרחצה. אבל אחד מסימני הגיל הוא הקושי להתמודד עם החום והלחות ומלמול משפטים שאנשים מבוגרים אומרים כמו "אני לא זוכרת שהיה פעם כל כך חם בקיץ כמו היום". אבל בואו נודה על האמת, הקושי האמיתי הוא הצורך להגיע עם הילדים לים או לברכה, כי בכל מקום אחר בחוץ השהיה בלתי אפשרית, והאלטרנטיבה של ג'ימבורי בקניון מועדפת עלי בערך כמו מזלג היישר לעין וברגעים הבאמת קשים, המזלג כבר מתחיל להראות אופציה לא רעה בכלל ;-). לכן כשירות לציבור קוראותי היקרות, עמלתי, אספתי, ליקטתי וכתבתי מדריך קצר בנושא אופנת קיץ שיעזור לכולנו להכין גופנו, ליבנו, נפשנו וארוננו לעיתות הקיץ החמים.  

אופנת קיץ

בגדי קיץ: כובעי קש גדולים, מגוון משקפי שמש, גלביות מכותנה וכפכפים פוטוגניים

רחוק מהגוף ורחוק מהלב – בחרי בגדים אווריריים ולא צמודים

כשאחוזי הלחות מגיעים לשיאם תמיד מגיע השלב הזה שבו אנחנו מתלבטות האם לבחור בשמלה הצמודה והסמי סינתטית שהופכת את התוכעס ל"טוסיק" או לבחור בבגד אוורירי, רחב שמאפשר לגוף לנשום. ובכן אם יש ספק, אין ספק, ואם עדיין יש לך ספק תשאלי את עצמך אם השמלה הצמודה המנצנצת הולכת טוב עם זיעה. זה כבר יעלים את הספק.  

בגדים לקיץ

למה- כובע

בהיותי ג'ינג'ית מנומשת בארץ השמש הנצחית ידעתי גם ידעתי את השמש ופגעיה בימים שבהם בטן גב הייתה הפעולה המועדפת על סביבתי. עוד בימים בהם "מקדם הגנה" נחשב כמילת גנאי ו – spf 15 נחשב מקדם גבוה, נאלצתי אני להסתתר תחת שמשיות גדולות ולצאת לשמש עם שעון מעורר שיזכיר לי מידי שעה וחצי לחדש ולהתמרח שוב שמא אהפוך אדומה יותר מתלתלי ביום שאחרי הביקור אצל הספר ;-).  

לכן מאז ומעולם חיבבתי אביזרים ששומרים עורי, פני וראשי עם עדיפות רבה לכאלה שעשויים מחומרים טבעיים כמו קש, מחמיאים לתלתלי ועשויים מהסוג שגורף שלל תגובות ולייקים באינסטוש.   

שעתם היפה של התיקים הגדולים

בתור אחת שלא מסוגלת לצאת מהבית בלי לקחת איתה חצי ממנו לפחות, ובתור מישהי שהארנק שלה גדול וגדוש יותר מתיקן של מחצית מאוכלוסיית העולם, אני חובבת מושבעת של תיקים גדולים. אבל גם אם ניחנת בכוח העל של להיות מסוגלת להסתובב יום שלם עם קלאצ' קטן וחינני ולא יחסר לך דבר, ביקור בים או בברכה זה לא הזמן למינימליזם בגזרת התיקים, כי אין דבר חינני פחות משקיות ועוד קצת שקיות ועוד קצת. לכן בחרי לך תיקים גדולים שיכולים לאכלס את כל הנדרש לביקור על שפת הים ושימרי על רמת החינניות המתבקשת עם תיק קש איכותי ופוטוגני. 

טבעי זה הכי, אחי

כחובבת פיאטים, חצאיות טול, אודם אדום וטיפולי קומסטיקה מתקדמים אינני חובבת גדולה של המראה הטבעי ועל אף שלא אחת אני מתקנאית במי שניחנו בשלוות הנפש הדרושה כדי להרשות לעצמן להתבגר בחן, אני כבר שנים מטפחת קופת גמל קטנה ליום בו אפקיד את פני ועודפי עורי לסכין המנתחים. אולם כשזה נוגע לסוגי הטקסטיל שבאים איתי במגע בימים בהם השמש קופחת, הטמפרטורות חוצות כל קו הגיוני ואחוזי הלחות מכים ללא חת, לפתע אין היפית גדולה ממני והחומרים והבדים שבאים איתי במגע הם כותנה, פשתן, וקש. 

מגוון של משקפי שמש זה לא מותרות, זה הכרח 

לא פשוט לשמור על סטייל בקיץ בעיקר אם נגזר עלינו להסתובב בחוץ ברגעים בהם די ב-5 דקות של סיור קצר ברחובות העיר וכניסה לרכב שחנה בשמש והופך לוהט יותר מתמונת ישבנה של בר רפאלי שחרכה את הרשת בימי האירוויזיון. בעיתות משבר שכאלה הופך משקלם של התכשיטים כבד מנשוא, ואחוזי הלחות מוחים כל טיפת איפור, אלגנטיות וכבוד עצמי. לכן בימים כאלו יותר מתמיד, הופכים משקפי השמש לחברינו הטובים ביותר שמגנים על עינינו מהשמש ומסתירים את העיגולים השחורים נטולי הקונסילר שהתפייד בחום הגדול. לכן מומלץ בחום ליצור מאגר נאה של משקפי שמש איכותיים מסגנונות שונים ותבוא עלינו הגאולה.  

שטוח, פתוח, בטוח

על אף שגדלנו על ברכיה של "סקס והעיר הגדולה" ודמותה המיתית של קארי בראדשו שחורכת את ניו יורק בקיץ בעקבי סטילטו גבוהים תהיה לעד כנר לרגלינו, בימים החמים באמת, שומה עלינו להפחית למינימום ההכרחי כל פיסת מאמץ ולתת לכפות הרגליים את הפינוק המגיע להן ולהתהדר בסנדלים וכפכפים שטוחים ונוחים ולא פחות יפים.  

כל המוסיף גורע

בין אם אתן משתייכות לחובבות המינימליזם או שכמוני יש לכן חיבה רבה להעמסת מטען חורג 😉 בקיץ כל משא ולו הקטן ביותר עשוי להרגיש קשה מנשוא. לכן, אם בסיבוב ברחובות העיר בשעות החום חשקה נפשכן, התהדרו נא בתכשיט אחד בלבד ועדיף שלא יהיה צמוד. 

אמצי בחום את אופנת הפסטיבלים (וריקדי כאילו אף אחד לא מסתכל)

העונות החמות היו מאז ומעולם עונות הפסטיבלים. הכל התחיל ב"קיץ האהבה" עם וודקסטוק בשנת 1969 ואומץ בחום מאז. בארץ חגגנו בפסטיבל ערד ו"ליל אהבה בצמח". בקליפורניה יש את פסטיבל הקואצ'לה וברי המזל באמת חוגגים עדהלאידע בפסטיבל הבארנינגמן בנוואדה. אבל בואו נודה על האמת: הדבר הקרוב ביותר לפסטיבל שאנחנו נגיע אליו הוא חגיגות הסיום ש הילדים בגנים ובכיתות אבל אל נא יפלו פניכם כי אפשר לאמץ בחום את אופנת הפסטיבלים ולהסתובב בחוף מציצים עם אדידטוד של תיירת אירופאית שכמובן יתנדף בשניה הראשונה שהילדים יתחילו לריב\\לצעוק\\לעצבן מספיק כדי שאנחנו נצעק עליהם\\כל התשובות נכונות, מה שמחזיר אותי לסעיף הקודם בנוגע למשקפי השמש שלפחות יסתירו בחן את המבט שמסגיר את רצוננו העז בגל צונאמי גדול שישטוף אותנו באותו הרגע… 

ואם בדיבורי פסטיבלים עסקינן, הנה המלצה קטנה שנכונה לכל עת, כל איש וכל עונה: שמעי את המוזיקה האהובה עליך, ורקדי כאילו אף אחד לא מסתכל. רק טיפ קטן: אם בחרת לעשות את זה במקום ציבורי ולא בדלת אמות ביתך, השתמשי באזניות – הפריט הקטן שהופך אותנו ממטרידניות סביבתיות למיסתוריות עם אדג' שאמנם חיות בסרט אבל סרט משובח ;-). 

האופנה המשובחת והיצירתית שבפוסט

הסנדלים, הכובעים ותיקי הקש של "קננה חיבוק מהסוואנה"

אם הסנדלים שזורי החרוזים ותיקי הקש נראים לכן מוכרים זה משום שהם הופיעו גם בפוסט הקודם בהפקת האופנה שצולמה במתחם התחנה בתל אביב. "קננה חיבוק מהסוואנה" הוא הבייבי של חגית שהתגוררה באפריקה במשך שמונה שנים והתאהבה בה, בתרבות, ביצירה ובאנשים. אחרי שחזרה לארץ רצתה להביא את הקסם האפריקאי הזה גם לפה וכך נולדה "קננה חיבוק מהסוואנה", מיזם שמביא אלינו סנדלים, כובעי קש, תיקים ותכשיטים שנוצרו על ידי יוצרות ומעצבות אפריקאיות וכל פריט שנרכש מגיע עם הכרטיס שנושא את התמונה והפרטים של היוצרת שהכינה אותו. 

הגלביות של Vacay Wear

מותג הגלביות Vacay Wear הוא עסק משפחתי חוצה גבולות על הקו שבין ורדה בעלת המותג המתגוררת בישראל ועד תאילנד שם מתגוררים בנה של ורדה איש הייטק לשעבר שעוסק במחשוב ולוגיסטיקה, כלתה שמעצבת ומכינה את הפריטים ואפילו בעלה של ורדה במשמש גם כחשב העסק וגם כצלם לעת מצוא. 

הרעיון והסגנון האופנתי נולד כשורדה שהייתה אז בת 60 נסעה לבנקוק לבקר את בנה וכלתו והתמודדה עם החום והלחות של העיר. היא חיפשה מה ללבוש שיהיה נעים, טבעי ואוורירי ונדלקה על רעיון הגלביות אוברסייז. כלתה שעסקה בעיצוב אופנה גם קודם, התגייסה לעזור ולשחרר את הרעיון אל מחוץ למוחה הקודח של ורדה וכך נולד Vacay Wear שמשמעותו בתרגומי רעוע "לבוש חופשתי" ;-). 

הפריטים של Vacay Wear מעוצבים כך שאפשר ללבוש אותם כל אחד לחוד או לשלב כמה יחד וליצור מראה עשיר של שכבות אבל שנשאר קליל, אוורירי ונוח. בנוסף אפשר למצוא גם אביזרים משלימים כמו שרשראות מטפחת עם תליונים גדולים או מגוון של אקססוריז רוקיסטים מעור. 

את הגלביות והאקססוריז של Vacay Wear אפשר למצוא באתר האינטרנט, ומוזמנות גם לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק ולהתעדכן בהנחות, אירועים ודגמים חדשים וגם באינסטגרם.  

משקפי הראיה והשמש של Eye-mazing

משקפי ראייה ומשקפי שמש של המותג Eye-mazing כיכבו במלוא הדרם האופטי והעיצובי גם בפוסט הקודם בבלוג אולם הפעם מככבים בעיקר דגמים של משקפי שמש במקום הטבעי ביותר – טיילת הרברט סמואל בתל אביב שבה צילמנו כבר בשש בבוקר שלמחרת האירווזיון שנראתה כמו קלישאה של הבוקר שאחרי עם אנשי תחזוקה שמפרקים את כפר האריווזיון מצד אחד ועשרות חוגגים עייפים על עקבים גבוהים מידי ובגדים צמודים מידי אחרי לילה של בילויים. כיאה ללוקיישן המתבקש, בחרתי במגוון נאה בעיקר של משקפי שמש המתאימים לכל אישה ואיש, מאופיינים באיכות ללא פשרות ותווי תקן מחמירים ויכולים להגיע גם עם עדשות אופטיות. 

שרית בעלת המותג היא אופטימטריסטית מוסמכת והקליניקה שלה שוכנת בביתה בהרצליה ששוכן לגמרי במקרה (או שלא 😉 ) בצמוד לביתי. אפשר ליצור איתה קשר דרך האתר של Eye-mazing, עמוד הפייסבוק או האינסטגרם

רוצה לשמוע ממני עוד?

אשמח לשמוע מה חשבת כאן למטה בתגובות. ואם נהנית לקרוא את הפוסט

נהנית להכיר מעצבות חדשות ותרצי להכיר עוד כאלה

ואם את רוצה לשמוע על הגרלות, הטבות והנחות לקוראות הבלוג

ולקבל הודעה במייל כל פעם שזה קורה,

מוזמנת להצטרף לרשימת הדיוור של "תלתלים" כאן למטה בחלונית ההרשמה. 

ואם את חשה עצמך נדיבה, אשמח ל"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ואשמח לראות אותך גם באינסטוש המתולתל והצבעוני שלי

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת