השנה הייתה שנה משמעותית מאוד עבורי כי זאת השנה שבה עזבתי את מה שהיה ה- day job שלי למעלה מעשר שנים לטובת החלום, הפנטזיה, החיים בסרט באופן מילולי של להיות בלוגרית במשרה מלאה. אחד מחסרונות הצעד, הוא הידוק חגורה משמעותי, והקיץ היה זה הקיץ הראשון מזה 6 שנים שלא נסענו לחו"ל, קלאב באילת או צימר בצפון ובילינו אותו (אם כי המילה "בילינו" רחוקה מלתאר את החוויה…) בדירתנו ההרצליינית בשגרה שכללה גינות, חברים והרבה סבלנות. 

בעודי צופה במידת מה של מרמור בשלל תמונות האינסטגרם של חברי וחברותי ומכרי הוירטואלים מעלים תמונות ססגוניות מחופי יוון, תאילנד וערים אירופאיות קרירות, החלטתי להמיר את תחושות המרמור והקנאה ביצירת אווירת חופש מבלי לצאת מהבית.  

הבגדים, המשקפיים, התמונות – כל מה שצריך כדי להכניס אותך לאווירת החופש

להתלבש בהתאם

יודעת כל אינסטגרמית מתחילה שחופשה טובה מתחילה בבגדים הנכונים, ולכן אין זה מפתיע שעל אף שמדינתנו מורכבת  משתי עונות בלבד: 9 חודשי קיץ ו-3 חודשי סתיו, היא החלה להתהדר בשלל קולקציות ריזורט שצצות כמו פטריות אחרי הגשם (במדינות שבהן יש גשם…) שמטרתן לגרום לכל נופש באילת וריקוד "אגדודודו" על שפת הברכה בטבריה להראות כמו הווקאנס בפרובאנס. 

לכן כל שצריך זה לבחור את הבגדים שמכניסים אותנו היישר לאווירת החופש, כאלה שגורמים לנו להרגיש נינוחות עוד לפני שסיימנו להחזיר את הקולב לארון ולהתהלך בתוך השגרה חופשיה ומאושרת. בינינו, אאוטפיט חדש עולה פחות, הרבה פחות, מלרקוד "hands up" בקלאב באוגוסט והוא ימשיך לשרת אותנו עוד הרבה אחרי הבופה. 

צילום: ורד פרקש; בגדים, תיק ועגילים: VACAY WEAR; שרשרת: ANIKA BEAD

התחברי להיפית שבך

"קיץ האהבה" בשנת 1969 הוציא מהארון את אופנת ההיפים שהפכו מאז לסמל החופש והשחרור. המסקנה המתבקשת היא, שכל שנדרש על מנת לזכות במעט תחושת שחרור הוא להתחבר לכל אותם בדים, תכשיטים ואדיטוד כללי שהיו עוברים גם בוודסטוק. ואם יש לך ספק, פשוט תשאלי את עצמך מה ג'ניס ג'ופלין הייתה עושה…

כל המרבה במשקפיים הרי זה משובח

אם ביום יום שלנו בתוך השגרה אנחנו נוטות להסתובב עם אותו זוג משקפי השמש שנמצא בתיק שלנו הרי שחופש בזה בדיוק הזמן לחדש גם את עשרת הזוגות הנוספים שכבר שכחנו שיש ולהתאים משקפיים לכל אאוטפיט מידי יום. לכן, כל שצריך לעשות כדי לחוות את אווירת החופש הזו גם מבלי לצאת לחופשה, הוא למלא את התיק במגוון משקפי שמש ולהחליף אותם מידי שעה. 

תיק קלוע

אם אפשר, עדיף שיהיה ארוך, מתנפנף ובצבע וורוד. 

צילום: ורד פרקש; שמלה, תיק ועגילים: VACAY WEAR

fake news

במציאות של היום אם יש דבר שחשוב יותר מלצאת לחופשה או אפילו להנות בחופשה, הרי שזה לצלם את החופשה, כי מה שווה חופשה אם לא צילמנו, העלנו תייגנו והראנו לכולם איזה חיים מושלמים יש לנו?? אז במקום לצאת לחופשה, חפשי את הפינה הפוטוגנית באזורך, זאת שכל פעם שאת מעלה ממנה תמונה כותבים לך שזה נראה הכי חו"ל, הוסיפי משקפי שמש מהסעיף הקודם, כובע קש, קוקטייל עם מטריית נייר ומייד כולם יחשבו שאת נופשת במדינת חוף כלשהי שבה מטריות נייר הן עדיין פוליטקלי קורקט. אני מבטיחה שלא לגלות. 

לחייך

אז נכון שלא תמיד זה פשוט, בטח אם נאלצת כמוני להעביר את אוגוסט עם הילדים בגינה מוכת היתושים וזה גם עושה קמטים  אבל אין דבר שמרגיש טוב יותר או נראה טוב יותר בתמונות (אישה, אישה וסדרי עדיפותה) מאשר חיוך מאוזן לאוזן. 

אופנת המעצבים שבפוסט – הבגדים, התכשיטים, המשקפיים

התכשיטים של ANIKA BEAD

את תכשיטי החרוזים של ANIKA BEAD הצגתי לראשונה בבלוג בתחילת הקיץ בפוסט משעשע שמזמין כל אחת מאיתנו לבדוק איזה טיפוס אמא היא 😉. באותה הפקה, בחרתי בשרשראות צבעוניות יחסית שהתאימו לבגדים שלבשתי, ללוקיישן ולפריחה הצבעונית שהייתה בכל מקום. הפעם, בחרתי בעיקר בתכשיטי הפנינים שלה כי פנינים זאת אהבה עתיקת יומין אצלי ופנינים הם תמיד הפתרון גם כשאני לא יודעת מה הבעיה…

בגדי החופש של VACAY WEAR

כפי שמרמז השם, המותג VACAY WEAR דואג לנו לבגדי חופש אמיתיים, מהסוג של "ללכת עם ולהרגיש בלי". המותג הוא מותג משפחתי בבעלות ורדה המקסימה שבנה, כלתה ונכדתה המתוקה בת השנה ו-11 חודשים (שהייתה לי הזכות לארח בדירתי) מתגוררים בתאילנד וביחד הם מנהלים עסק חוצה עולם, מלא ביצירתיות כמו שאלוהים התכוון שיהיה. 

כיאה לבגדים שאמורים להכניס אותנו היישר אל אווירת הריזורט, הם נוחים, עשויים מבדים טבעיים ונושמים ורחוקים מספיק מהגוף כדי להשאיר בבטן מקום לבופה ;-). את הבגדים והאקססוריז של VACAY WEAR אפשר למצוא ולרכוש דרך החנות אונליין ושווה לעקוב גם אחרי עמוד הפייסבוק והאינסטגרם שבהם מעלה ורדה את הדגמים החדשים ומפרסמת את המכירות והאירועים הקרובים שבהם היא תשתתף. 

משקפי השמש של eye-mazing

המותג המקסים והרצלייני (כי גאוות יחידה עוד לא הרגה אף אחד…) eye-mazing מציע לנו מגוון נאה ומשמח לבב וחוטם של משקפי ראיה ומשקפי שמש. הפעם ברוח הריזורט השורה מעל הפוסט, בחרתי להציג רק משקפי שמש של דגמים חדשים שנחתו ממש לאחרונה באתר כמו למשל דגמים של מותג המשקפיים הלונדוני השווה וויליאם מוריס שימכר ב EYE-MAZING החל מאוקטובר. 

את כל הדגמים אפשר למצוא בחנות אונליין שמתהדרת גם במחלקת סייל נדיבה שבה נמכרים כרגע המשקפיים העגולים שצילמנו (ועוד הרבה דגמים אחרים) בהנחה של 40%. 

אפשר לשמור על קשר?

אם נהנית מהפוסט, מהטיפים, מהאופנה

אם את רוצה להכיר מעצבים ויוצרים ישראלים, לפרגן להם, לעזור ולתמוך ביצירה מקומית

אם את רוצה לדעת על מבצעים, הנחות ומתנות שאני מחלקת רק לקוראות הבלוג כמו אלו שבפינת "הארון השווה שלי"

מוזמנת להצטרף לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

ואשמח מאוד לשמוע מה חשבת על הפוסט כאן למטה בתגובות ולראות אותך גם באינסטגרם הצבעוני שלי

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת