שאלת מיליון הדולר (או מיליון הלייקים, איש, איש והעדפותיו…) של התקופה הנוכחית היא ללא ספק "מתי נחזור לשגרה". כפי שטורחים להזכיר לנו תחת כל מקרופון רענן, החזרה ההדרגתית לשגרה, לא תהיה דומה לשגרה שהכרנו, ותחליף אותה שגרה אחרת ושונה שמאפיינת את החיים לצד הקורונה. בין היתר, נבצע יותר ויותר פעולות מהבית, נתלבש נוח ונלמד להלביש את מסיכת הפנים מעל העגילים, מיומנות שאני גאה לומר שהספקתי לפתח בימים האחרונים. ;-). 

אז איך תראה השגרה החדשה? אספתי לכן כמה קווים לדמותה. 

איך תראה השגרה החדשה?

נתלבש נוח

בתור חובבת מושבעת של פיאטים, חצאיות ושמלות טול מתנפנפות וכל מיני הבגדים שלרוב מתאימים בעיקר לשבוע האופנה, אני הראשונה להצטער על כך שכנראה שבתקופה הקרובה המקום היחיד שאליו אפשר יהיה ללבוש את הבגדים האלה הוא לאינסטוש… כנראה שיקח כמה חודשים עד שנוכל לחגוג אירועים גדולים ובשגרה החדשה נתלבש בעיקר נוח, סגנון שהולך מצוין עם הדבר הבא שמתקרב אלינו בצעדי ענק – חום יולי אוגוסט ו-200% לחות… ושיהיה לנו בהצלחה עם מסיכות הפנים בימים לחים אלה ;-). 

נענוד תכשיטים שלא צריך להסיר

במציאות שבה את עיקר החיים אנחנו נעביר מהבית אבל עדיין נרצה לצאת מהטרנינג ולהרגיש מעט צלם אנוש שמדיף ניחוחות פאשניסטים, בכל מה שנוגע לגזרת התכשיטים, נעדיף תכשיטים מהסוג שאפשר להישאר איתם בבית או לצאת, ואז לחזור ולהתקלח איתם. 

זה אומר שהחומרים המועדפים בימים אלו יהיו כסף, זהב ומתכות מהסוג שלא מתרגש מקצת מים ומגלה עמידות גם לאלכוג'ל…..

מסיכה וכפפות כאקססורי

כפי שטורחים שלל נציגי הציבור ונציגי משרד הבריאות להזכיר לנו, השגרה החדשה תהיה שונה. אחד הדברים שנכנסו לסערה אל חיינו והם כאן כדי להשאר הם מסיכות הפנים והכפפות. אז אם כבר נגזר עלינו להסתובב כחצי נינג'ות מכוסות פנים, לפחות שיהיה זה בסטייל ומה מתאים יותר מאשר להתאים את המסיכה לשמלה ועל הדרך לקצר משמעותית את שגרת האיפור של הבוקר? 

בגזרת הכפפות, טרם מצאתי תחליף לכפפות הגומי המעט מבעסות (בואו נודה על האמת, זה לא המקום היחיד שבו גומי לללבישה ושימוש חד פעמיים מעט מבעסים את החוויה…;-) ), אבל זה לא אומר שאי אפשר לענוד את התכשיטים על הכפפות ולשדרג את חווית הגומי. 

יותר טיולים בארץ

יש סיכוי לא רע שרובנו לא נריח את ניחוחות הדיוטי פרי בשנה הקרובה ותחזיות אופטימיות קצת פחות, מדברות גם על השנה שאחריה… אבל זאת לגמרי הזדמנות להזכר שבמרחק נסיעה (ואצל חלקנו ברי המזל, מרחק הליכה) יש לנו שלל אוצרות טבע נפלאים משלנו, מבנים ארכיטקטונים מעניינים או סתם פינות פוטוגניות שלגמרי מספקות את הסחורה באינסטוש. 

אחרי כל השבועות האלה שכולנו סגורים ככה בבית, אין ספק שהתקופה הקרובה שבה יתאפשר לצאת למרחק קצת יותר משמעותי מרדיוס של 500 מטר תתאפיין בלא מעט סיורים, טיולים וחלוקת אהבה למה שנמצא כאן אצלנו מתחת לאף או אם לדייק, מתחת למסיכה ;-). 

נהנה מהדברים הפשוטים

בתור עצמאית טריה שלא זכאית עדיין למענק ומי שחולקת דירת שלושה וחצי חדרים עם עוד שני ילדים קטנים, אצלי לא תמצאו פוסטים משתפכים על כל הטוב בחיי אני מוקירה בזכות הקורונה. מה שכן, אחרי שנשללה מאיתנו כמעט כל פעולה בסיסית מחוץ לבית, אין ספק שהחודשים הקרובים יתאפיינו בלהעריך מחדש את כל הדברים הפשוטים: סיבה לקום בבוקר ולהתלבש, לטייל ברחובות מבלי לחשב רדיוסים במטרים, לשתות קפה בבית קפה, לחבק את ההורים ואת הסבים והסבתות ולהפגש לדרינק עם חברים. 

נשקיע במעצבים מקומיים

ימי הקורונה הכניסו לפנתאון לא מעט ביטויים. הביטוי השני בשכיחותו אחרי "להשטיח את העקומה" היה "ערבות הדדית" ביטוי שאני הכרתי קודם לכן רק מעולם קרנות הפנסיה….;-). בתקופה שבה מרביתנו בקושי הצלחנו להחזיק את הראש מעל המים, נרתמנו לעזור ולפרגן לעסקים קטנים ושלל קמפיניים שקראו לקנות כחול לבן ולא לבודד את העסקים הקטנים הפכו לויראלים. 

אני רוצה לקוות שעכשיו, כש- made in China הפך לסוג של מוקצה מחמת עטלפיות ;-), הפוקוס פנימה על כל מה שמיוצר בארץ יהיה גדול מתמיד וכל אותם עסקים קטנים שמתקשים להצליח גם בימים רגילים, יחוו בזכותנו הצרכניות וחובבות האופנה, לא פחות מרנסאנס. 

ואם במעצבים מקומיים עסקינן – כמה מילים על האופנה שבפוסט

הבגדים של MOMA FASHION

מותג האופנה המקומי MOMA FASHION הוקם לפני עשר שנים על ידי מורן ובעלה מוטי. החנות ממוקמת בדיזנגוף בתל אביב אבל בימי קורונה אלה, היא הפעילות כולה היא דרך החנות אונליין. סגנון הלבוש הוא מה שנקרא smart casual כלומר בגדים ובדים איכותיים ורב שימושיים מהבוקר עד הערב. מורן היא חובבת אומנות מושבעת ואחד הדברים שהכי מרגשים אותה זה הרגע שבו דגם שהיא ראתה בעיני רוחה קורם עוד ובדים והופך לבגד שנמכר בחנות. 

המותג מייצר בעיקר חולצות, שמלות ובחורף גם סריגים נעימים ועובד בשיתוף פעולה עם מעצבות תיקים ותכשיטים שנמכרים בחנות. את כל הפריטים אפשר כרגע למצוא בחנות אונליין וממליצה בחום להציץ גם בקטגוריית ה-OUTLET עם סייל של 5 פריטים ב-300 ש"ח. את MOMA FASHION אפשר למצוא גם בפייסבוק ובאינסטגרם

התכשיטים הסרוגים של עינת זנדברג

התכשיטים היפהפים שבפוסט נסרגו בכשרון רב על ידי מעצבת התכשיטים עינת זנדברג. עינת חובבת מושבעת של אמנות ומאז שהיא זוכרת את עצמה עסקה בפיסול בבד, קרמיקה, ויטראז', ציור וכמו שאפשר לראות על התכשיטים, גם סריגה. את סריגת התכשיטים היא התחילה לפני כעשור כשבמקרה התגלגל אליה סליל חוט מתכת דקיק שדגדג לה בידיים והצית את הדמיון, ומייד התחילה לסרוג את הצמיד הסרוג הראשון שלה. 

התגובות הנלהבות מסביבתה גרמו לה להבין שהיא לא היחידה שאוהבת את הסגנון ובמקביל לעבודתה כמורה וגידול שלושת ילדיה, התחילה להתמקצע באומנות סריגת התכשיטים ועיצבה לשלל לקוחותיה. עם הזמן, מה שהתחיל כתחביב הפך לעסק ועינת התמקצעה בשלל טכניקות סריגה שונות ובנוסף לעיצוב התכשיטים היא גם מעבירה סדנאות לכל מי שרוצה ללמוד את האומנות הנפלאה הזו. 

הנושא של אופנה בת קיימא קרוב לליבה של עינת ולכן כל החומרים שמהם היא יוצרת (כסף, גולדפילד איכותי, פנינים וחרוזים נוספים) הם חומרים איכותיים שמיועדים לשימוש לאורך זמן. את התכשיטים של עינת אפשר למצוא ולרכוש בחנות שלה ב Etsy ואפשר למצוא אותם גם בעמוד הפייסבוק שלה "תכשיטים מדברים אומנות" ובאינסטגרם

אפשר לשמור על קשר?

אם נהנית מהפוסט ומהגיגי, אם נהנית מהתמונות ומהסיפורים על המעצבים,

אם תרצי להכיר עוד מעצבים ישראלים שלא הכרת, ולקרוא עוד על יצירה מקומית,

אם תרצי לדעת על הנחות, מכירות והגרלות שוות שמיועדות רק לקוראות הבלוג, כמו ההגרלות בפינת ה"ארון השווה שלי",

אז בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

ואשמח לשמוע מה חשבת על הפוסט כאן למטה בתגובות, ולזכות ממך ל"לייק" קטן בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ולראות אותך בעמוד האינסטגרם המתולתל שלי

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת