אחרי שנה רווית סגרים וזכרון מריר מליל סדר שנחגג לו בזום, מקבל השנה חג החירות משמעות מיוחדת ואפילו ציניקנית כמוני מחכה השנה במיוחד לערב החג עם התרגשות שלא נופלת מזו של הילדים שלי. עם ההתרגשות מגיעות ההכנות ועם ההכנות מגיעה שאלת השאלות: איזו מתנה נביא לחג. 

אז ריכזתי כמה הצעות הגשה שהייתי שמחה מאוד לקבל בעצמי. 

רעיונות למתנות מיוחדות לפסח

ביוטי בוקס בהשראת "אמילי בפריז"

כנראה שיקח עוד לא מעט זמן עד שנוכל לשוב ולטייל ברחובות פריז אבל את השיק הפריזאי אפשר לחגוג גם מרחוק. חברת BEAUTY POINT יצרה מארז בהשראת הסדרה "אמילי בפריז" ובתור מי שמצאה את הסדרה הזו כגזענית וסטריאוטיפית, אני יכולה לומר בפה מלא שהערכה הרבה יותר מוצלחת מהסדרה!

הערכה כוללת מסיכת קולגן, קרם גוף בניחוח פריזאי, ג'ל מיוחד ומברשת לגבות, סומק, עפרון שפתיים, מעגל ריסים, שמן מזין ומעצב לשיער, מסרק מיוחד לתלתלים ולשיער גלי וסרט אריזה שמשמש גם סרט לשיער או צעיף. שווי הערכה הוא 600 ש"ח אבל לרגל החג היא נמכרת במחיר מבצע של 269 ש"ח. 

להראות כמו אמילי בפריז

למי קראת ואזה

הימים חולפים, שנה עוברת, אבל הואזה לעולם נשארת. או לפחות עד שהיא נשברת ;-).

בשנים האחרונות יש לא מעט השקעה בעיצוב של הואזות המסורתיות שנראות היום כמו יצירת אומנות שלא הייתה מביישת גם את מוזיאון ישראל. לא מזמן גיליתי את אתר הלייף סטייל הנהדר של KUMI ומאז אני לא מפסיקה להלל ולשבח אותו תחת כל פוסט רענן. בקטגורית הואזות מצאתי כמה עיצובים יפהפיים בטווח מחירים בין 76 ש"ח ועד 230 ש"ח, אישה אישה ותקציבה. 

לאגרטלים של KUMI

אגרטל מעוצב מתנה לחג
הואזות שהכי כיף לקבל מתנה לחג

הניחוחות של ספרינג

חברת "ספרינג" היא חברה ישראלית שפועלת מאז 1999 ומתמחה ברקיחת בשמים וניחוחות לבית. האתר של ספרינג מלא וגדוש במגוון בשמים, נירות ומפיצי ריח נעימים ואסתטיים וגם מגוון מארזים בטווח מחירים 138 ש"ח עד 400 ש"ח. 

לאתר של SPRING

 

מפיצי ריח ונירות ריחניים של ספרינג

מוצרי הנייר של LIMIK

ככל שהחיים שלי והעבודה שלי נהיו יותר דיגיטליים, ככה התגבר בי הרצון ובעצם גם הצורך למוצרי נייר וכבר כמה שנים שהיומן שלי הוא יומן נייר של פעם, עם עט וסימניה בפנים ועל שולחן העבודה שלי תמיד אפשר למצוא פלאנר שבועי ורשימת משימות ולו רק בשביל התענוג הגדול של למחוק עם קו כל משימה שבוצעה והסתיימה בהצלחה ;-). 

מוצרי נייר מקסימים במיוחד מאיירת ומייצרת לימיק ובאתר שלה יש מגוון עצום של מוצרים, מארזים ומתנות וגם פרינטבולים להדפסה בבית בשביל הכיף. 

 

לוחות תכנון, פלאנרים ומארזי נייר מעוצבים

מארזי המתנה של KUMI

לא רק ואזות יפות, באתר של KUMI עלה לכבוד החג מגוון של מארזי מתנות בטווח מחירים שנע בין 89 ש"ח ל-260 ש"ח. בין היתר אפשר למצוא שם סינר מעוצב, כלי הגשה משגעים, מוצרי טיפוח ואפילו תכשיטים. 

למארזי החג של KUMI

מארזים חגיגיים מתנות לחג
מארזי מתנה לחג

טיפוח ומקיאז'

חברות הקוסמטיקה חוגגות גם הן את בוא האביב והחג עם מגוון הנחות וחבילות חג במחירים שווים במיוחד וגורמות לנו להרגיש לרגע קט כאילו חזרנו מקפיצה קטנה מהדיוטי….

קליניק

מבין חברותי אם יש קונצנזוס אחד בכל הנוגע לחברת מוצרי הטיפוח הרי שקליניק היא החברה. לכל אחת מאיתנו יש את המוצר שלא לומר, מוצרים של קליניק שלהם היא שומרת אמונים ובצדק. חייבת לומר שבכל השנים שבהם יצא לי להשתמש ולהתנסות במוצרי קליניק עוד לא נתקלתי באחד שלא אהבתי. לכן חגיגות האביב באתר שלהם היא מבחינתי לגמרי סיבה למסיבה ואם לא למסיבה, אז לפחות להתחדשות. 

מוצרי הטיפוח של קליניק

האיפור של MAC

אם קליניק היא הקונצנזוס בקוסמטיקה, הרי ש MAC היא הקונצנזוס באיפור. למעט המסקרות שאיכשהו איתן נפלתי כל פעם מחדש, מרבית מגירת האיפור שלי מורכבת ממוצרי MAC ולפחות 50 גוונים של אדום לשפתיים ;-). לכבוד האביב, פתחו באתר של MAC קטגוריית סייל חגיגית עם מגוון נאה ביותר של מוצרי איפור פופלאריים בהנחות של עד 50%. 

לקטגוריית הסייל של MAC

מייק אפ סטיק ב-99 ש"ח במקום 192

פלטת צלליות של מאק

פלטה של 8 צלליות והייליטר ב-99 ש"ל במקום 249 ש"ח

משהו ללבוש

האביב הוא עונה נהדרת להתחדש עם פריט חדש ואביבי אבל אחרי שנה של סגרים זה מתבקש במיוחד והופך ממותרות להכרח אמיתי, בעיקר עם רוכשים ממעצבים מקומיים. 

אביב ב ELYA FASHION

הבוטיק ELYA FASHION משמש בית למעצבים ישראלים ומאגד בתוכו מגוון בגדים נהדר בטווח מידות רחב וקטגוריית פלאס סייז משגעת. בימים אלו נמכרים כל הפריטים באתר בהנחות של עד 50% וקוראות הבלוג נהנות מהנחה נוספת על הכל של 10% עם קוד הקופון תלתלים10 שיהיה בתוקף עד ה-5.4.21

לאתר ELYA FASHION

חולצה מחמיאה בצבע כסף שרוול ארוך
מעצבי אופנה לפלאס סייז

התכשיטים של שלומית אופיר

כבר כמה שנים ששלומית אופיר היא אחת ממעצבות התכשיטים הפופלאריות ויש לזה סיבה מצוינת: העיצובים שלה מקסימים, עדינים ומלאי נוכחות וטווח מחירים רחב מאוד ובעיקר, נוח. לכבוד החג יצאה שלומית אופיר במבצע של 2+1 על תכשיטים ושעונים. ההנחה תתעדכן אוטומטית בשלב החשבון על המחיר הזול מבין השלושה. 

לאתר של שלומית אופיר 

עגילי פנינים של שלומית אופיר

עגילי פנינים בציפוי זהב או כסף

צמיד שם של שלומית אופיר

צמיד שם זהב 14K

רוצה לדעת על כל המבצעים, ההנחות וההטבות?

מזמינה אותך להצטרף לקבוצת וואטסאפ סגורה שבה אני מעלה פעם בשבוע באופן מרוכז את כל ההטבות, ההנחות והפינוקים שמגיעים אלי או שאני נתקלת במסגרת העבודה שלי. כדי לא להספים או להעיק, הקבוצה סגורה לתגובות ואת ההודעות אני שולחת פעם בשבוע באופן מרוכז. 

מכאן מצטרפים לקבוצה

גילוי נאות: חלק מהקישורים בפוסט הם קישורי אפילייטס, כלומר כאלה שמזכים אותי באחוזים מהמכירות וככה בעצם אתן עוזרות לי להמשיך ולהתפרנס ולהמשיך לקיים את הבלוג גם בימים לא פשוטים אלה…. 

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת