בדרך חזרה מהטיול הנהדר שלנו בבית ג'אן, החלטנו לחזור הביתה דרך הכינרת. הטבילה הקצרה רק עשתה לי חשק לעוד ואיך שחזרנו הבייתה, התעורר בי רצון עז לנסיעה משפחתית נוספת הפעם על טהרת הכינרת. למצוא מקום בתקופת חול המועד סוכות כמעט מעכשיו לעכשיו זו משימה לא קלה כלל, מה גם שהפעם היינו בהרכב מלא יותר שכלל גם סבא סבתא ודודים. אבל בעקבות הקורונה, היו כמה שינויים של הרגע האחרון וביטולים, ולשמחתנו הרבה הצלחנו ממש בדקה ה-90 למצוא מקום במלון כפר הנופש נוף גינוסר שבו העברנו חמישה ימים נפלאים של חופשה משפחתית בכינרת עם הרבה אטרקציות ומסעדות מצוינות באזור.

חוף הכינרת בקיבוץ גינוסר
ילדים בכינרת

איפה כדאי לישון ולאכול באזור הכינרת ואיזה אטרקציות שוות לילדים יש באזור

מלון נוף גינוסר בכינרת

כשהתחלנו לתכנן את הנסיעה לאזור הכינרת, רצינו מלון שיש לו חוף פרטי, כדי שנוכל להנות מהשקט והיופי של הכינרת בלי מוזיקה בווליון מוגזם או ניחוחות של מנגלים. לכן מראש וויתרנו על כל אזור טבריה ובמקום זה רצינו את אחד הקיבוצים מסביב. הבחירה במלון חוף גינוסר שהוא בעצם סוג של כפר נופש, היא כנראה אחת הבחירות המצוינות ביותר שיכולנו לעשות ובכלל בחירה מומלצת לכל מי שמגיע עם ילדים ובעצם גם בלי.

חוף גינוסר היפה

המלון הוא בעצם כפר נופש, מהוותיקים שיש בישראל, והשהות בו לקחה אותי היישר לילדות שלי בקטע הכי טוב שאפשר. המלון משופע במדשאות ענקיות ולכן בכל מקום ילדים שיחקו או במשחקי כדור, או בתופסת. יש כאלה שאפילו שמו בריכה מתנפחת על המדשאה צמוד לחדר. בנוסף, יש בשטח המלון מגרשי כדורסל, מגרשי כדורגל, ושולחן פינג פונג. במהלך היום יש מגוון אטרקציות והפעלות לילדים ולכל המשפחה ומדי ערב נהננו ממופעים מתחלפים ובעיקר נהנתי מההופעה של אומן החושים שהצליחה להדהים אותי וממופע רוק ישראלי מקפיץ.

הטבע הפראי בגינוסר

במלון יש גם בריכה קטנה וצנועה יחסית אבל גולת הכותרת היא ללא ספק החוף הפרטי המרהיב, השקט והנעים שבו אפשר לבלות שעות על גבי שעות!

מבחינת חדרים, יש מגוון רחב של חדרים שמתאימים גם לזוגות וגם למשפחות. אנחנו לקחנו חדר משפחתי שהיה מורכב משתי יחידות: סלון שהכורסאות בו נפתחות למיטה ושם ישנו הילדים ועוד חדר שינה להורים עם דלת הזזה שיוצרת הפרדה בין יחידת ההורים לילדים, למרות שהיא לא מונעת רעש. אני מודה שאחרי שבשתי הנסיעות הקודמות נהננו מחדרים פרטיים, הפעם הרגיש לנו קצת צפוף ויכול להיות שבפעם הבאה, כבר נלך פשוט על שני חדרים.

באינסטגרם המתולתל שלי כבר ביקרת?

איפה אכלנו

למרות שהמלון מציע גם אפשרות של חצי פנסיון עם ארוחת ערב, החלטנו לקחת רק עם ארוחת בוקר כדי שלא נהיה מוגבלים לשעות של המלון וכדי שנוכל להסתובב באזור וגם לאכול בכל מיני מקומות מעניינים.

המלצה על מסעדת מגדלנה

מסעדת מגדלנה

מסעדת מגדלנה היא ללא ספק אחת המסעדות הטובות ביותר שאכלתי בהן! אם אתם מתכננים להגיע לאזור, אל תוותרו עליה! מה שכן, אני כנראה לא היחידה שחושבת ככה, ולכן צריך להזמין מקום מראש. לפעמים אפילו שבועות מראש…. אבל ההמתנה לגמרי שווה את זה.

המסעדה ממוקמת במושבה "מגדל" על יד מלון בוטיק חדש בשם "מגדלה" שלגמרי נראה כמו לוקיישן שאשמח לשריין אליו בחופשה הבאה, אולי הפעם בלי הילדים…;-)

הגענו למסעדה חבורה גדולה שחלקה קרניבורים וחלקה צמחונים וכולנו מצאנו מנות נהדרות לטעמנו, כולל הילדים שאכלו שניצל וצ'יפס :-). אם אתם מגיעים לשם, אחת המנות שאסור לכם לוותר עליה היא המנה של הכרובית שהיא לא פחות מאלוהית. ועם המשפט הזה הסכים גם בעלי שלא אוהב כרובית ובדרך כלל ממש נמנע ממנה.

האם יש מנות צמחוניות במסעדת מגדלנה
הקינוחים במסעדת מגדלנה
מסעדת מגדלנה היא אחת המסעדות הטובות בארץ

מבשלת הבירה "מבשלת הגיבור" בכרמיאל

באחד מערבי החופשה חשקה נפשנו בערב רומנטי זוגי ולכן השארנו את הילדים עם סבא וסבתא והזמנו מקום במבשלת בירה בשם "מבשלת הגיבור" בכרמיאל – נסיעה של כחצי שעה מגינוסר.

איך שהגענו למקום, קיבלה את פנינו מוזיקת רוק ניינטיז משובחת אף על פי שנראה שאף אחד מהעובדים או מהלקוחות האחרים נולד כשמוניקה סקס הוציאו את "מכה אפורה" ;-).

לצד מגוון של ברזי הבירה, קיבלנו המלצה גם על הפיצות במקום המלצה שבהחלט לא אכזבה והפיצה הייתה משובחת במיוחד ולצד בירה משובחת מדובר בזוג מנצח.

אם אתם מתכננים להגיע למקום, ייתכן שתרצו לדעת שקוד הלבוש המקומי כולל הופעה קיבוצניקית במיוחד עם סנדלי שורש או כפכפי בירקנשטוק, מה שגרם להופעה המנצנצת ורווית הפיאטים שלי לאותו הערב לבלוט קצת יותר ממה שתכננתי ;-).

לעמוד הפייסבוק של מבשלת הגיבור

בלוגרית האופנה והלייף סטייל הילה תלתלים

אטרקציות לילדים באזור הכינרת

פארק המים חוף גיא

מדובר באחד מפארקי המים הוותיקים שיש, הממוקם על גדות חוף גיא צמוד למלון וצמוד לחוף הכינרת שאליו אפשר לרדת ישירות מתוך הפארק. מודה שבמבט ראשון הפארק נראה לי מיושן אבל תוך כדי תנועה הבנתי שיש בו בדיוק את מה שצריך כדי לייצר ילדים מבסוטים + פלוס אמא מבסוטית עם מגוון נהדר של סרטונים לסטורי :-).

בפארק יש 5 מגלשות מים מאתגרות, כשאחת מהן מגלשת קמיקזה כל כך מאתגרת שאני והילדים פחדנו להעלות והסתפקנו בלהקשיב לצרחות מלמטה :-). בנוסף למגלשות הגדולות, יש שתי ברכות מים לילדים, גדולות מאוד ועם מגוון של מגלשות לילדים הקטנים יותר. בפארק יש גם בריכה רגילה שאחת לשעה, הופכת לבריכת גלים. בנוסף, יש בפארק ירידה נוחה לכינרת.

המקום מקפיד על תו ירוק.

לאתר פארק המים חוף גיא

המגלשות המפותלות בפארק המים חוף גיא
המגלשה הכי מפחידה בארץ

רגע לפני שאתם מזמינים כרטיסים באתר, שווה לבדוק איפה אפשר לרכוש כרטיסים בהנחה. אנחנו גילינו שיש הנחות גם באתר של לאומי קארד וגם באתר של MAX. ההנחות והמבצעים מתעדכנים כל הזמן ולכן שווה לבדוק.

אקווה כיף

אקווה כיף הוא מן פארק מתנפחים בתוך הכינרת של מסלולים אתגריים ברמות משתנות. כשהצצתי באתר הייתי מאוד סקפטית לגבי האטרקציה הזו בעיקר כי היא מוגבלת ל 45 דקות בסך הכל. אבל לשמחתי הבת שלי ממש התעקשה ובגלל שהפארק צמוד לחוף גיא מרחק הליכה, הלכנו אליו אחרי שהילדים מיצו את שלל המגלשות בחוף גיא, ובדיעבד זאת הייתה אחת האטרקציות הנהדרות.

מה חשבנו על פארק המתנפחים האתגרי אקווה כיף

הכיף מתחיל כבר מהרגע שבו שמים את חגורות ההצלה וקופצים למים וצפים בכיף לעומק הכינרת עד לחלק שבו מתחילים המסלולים. והמסלולים עצמם פשוט תענוג צרוף. ביחד עם הילדים רצנו, הלכנו, טיפסנו וניסינו לעבור מכשולים חלקלקים מרוב מים בזמן שהחלקנו בהנאה רבה ובצחוק מתגלגל פעם אחר פעם למים.

העובדה שהאטרקציה מוגבלת ל-45 דקות הפכה לייתרון כי למרות שמדובר בפעילות מאוד מהנה, היא הרבה יותר מעייפת ממה שחשבתי ובזכות העובדה שאחרי 45 דקות קראו לנו לפנות את המתחם לטובת הסבב הבא, לא היינו צריכים להתווכח עם הילדים שמצידם היו נשארים שם עוד שעות בזמן שאנחנו כבר היינו מותשים ;-).

המקום מקפיד על כללי התו הירוק.

שנמשיך?

אם נהנית מהפוסט ותרצי לקרוא גם את הפוסטים הבאים,

אם את אוהבת לקרוא על טיולים, מסעדות, ולהכיר יוצרים ומעצבים מקומיים,

את רוצה לשמוע על הנחות, מבצעים, הטבות והגרלות המיועדות רק לקוראות הבלוג,

אז אשמח אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה.

אם את רוצה לפרגן ב"לייק" משמח לבב, אשמח לקבל אותו בעמוד הפייסבוק של "תלתלים". אשמח מאוד לראות אותך גם באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי וגם בטיקטוק החדש והמצחיק

אם אתם רוצים לקרוא מה כתבה בלוגרית אחרת על אותו האזור בדיוק רק בחופשה מפנקת אפילו יותר מינוס ילדים, מוזמנים ומוזמנות בחום לקרוא את הפוסט של יפעת חן כהן על סוף שבוע בכינרת.