חודש פברואר היה החודש שבו התקיימו שבועות האופנה בבירות האופנה העולמיות מה שהופך אותי באופן מסורתי בתקופה הזו של השנה לאובססיבית לסטוריז כאחרונת הסטוקריות של הבנות הכי שוות שמדלגות בחינניות ובנעלי מעצבים בין התצוגות של מעצבי העל, דופקות סלפי עם ג'יג'י חדיד או עם בת למשפחת קרדשיאנס, ולבושות ונראות כמו שרובנו חולמות לראות ולהראות (ואם חשקה נפשכם בדוגמה נפלאה שכזו חפשו את ההיילייט בשם NY Fashion week בחשבון האינסטוש של ה- It girl וה- It mom שירי ויצנר).

נטפליקס המלצות

אלא שהשנה קרה דבר מה מוזר שהפתיע אף אותי וגיליתי שבדומה לזהות העצמית ורצפת האגן, נעלם כל הדחף העז להגיע לכל אותם שבועות אופנה רחוקים ונוצצים. תחילה חשבתי שאולי העייפות המתמדת הובילה סופית לאובדן חלומות כי איך אפשר לחלום כששלוש שנים לא ישנתי במשך שבוע ברצף שינה איכותית אולם חקירה עצמית מעט יותר מעמיקה הובילה אותי להבין שהסיבה לכך מגיעה בכלל מכיוון מפתיע אחר – נטפליקס!

לפני כמה חודשים ובאיחור אופנתי קטן (בכל זאת, בלוג אופנה 😉 ) נכנס נטפליקס בסערה אל חיי והפך אותם מקצה אל הקצה. לפתע, מאדם עם חלומות גדולים, שאיפות ומוסר עבודה גבוה מתמצית תשוקתי היומיומית לדבר אחד בלבד: לרגע המתוק והענוג שבו ילדי הולכים לישון ואני מתיישבת עם שמיכה צמרירית, כוס יין אדום וצלוחית מלאה קוביות שוקולד עם השלט האהוב עלי לצפיית בינג' שמסתיימת כעבור פרק וחצי אל מול ניקורי החינניים (בעיני לפחות).

איזה המלצות לנטפליקס עונות אחר תשוקתי העזה לאופנה ו- Girl power? הטו אזניכן.

המלצות לנטפליקס

כשהמלצות לנטפליקס ופאשינסטה נפגשים

בית הנייר – כי אוברול אדום הוא השחור החדש

מה בתכנית: חבורת פורעי חוק ואנרכיסטיים ספרדים מתאחדים יחד בראשות דמות מוזרה המכונה "הפרופסור" לבצע יחדיו את שוד המאה.

שורה תחתונה: איך אפשר שלא להתאהב בסדרה שבה הלבוש העיקרי הוא אוברול אדום? תוסיפו את התסריט המפתיע, הדמויות הצבעוניות, הכוכבת המתולתלת והעובדה שכל דבר בספרדית נשמע קצת כמו סרט איכותי של אלמודובר וקיבלתם ממתק של ממש באריזת מתנה.

נטפליקס המלצה
המלצה לנטפליקס

אקדמיית המטריה

מאז ומעולם הייתה לי חיבה לכל ז'אנר הפנטזיה. כילדה קטנה חלמתי לגדול ולהיות פיה. בהמשך, כשטפחה המציאות (בכאפות) על פני והבנתי שעד כה טרם נמצאו פיות אמיתיות, ברחתי לעולם חבורות ה- DND וצללתי גם אל ספרי הפנטזיה א-לה סדרת רומח הדרקון וחבריו. לכן אין זה מפתיע שנתפסתי חזק לסדרה שבינתיים יש לה רק עונה אחת. הסדרה היא שילוב של "מיספיט" החתרנית הבריטית המצוינת פוגשת את סופרמן, ספיידר מן, באטמן ווונדרוומן ביחד.

מה בתכנית: בוקר אחד נולדו ברחבי העולם באופן מסתורי כמה וכמה תינוקות לנשים שלא היו הרות. 7 מהם אומצו על ידי מיליארדר מסתורי שמטפח את כוחות העל המיוחדים שבהם. הסדרה נפתחת בהלוויתו של האב המאמץ ולאט לאט במהלך הסדרה נחשפים הסודות, האינטרגות בין האחים וצלקות הילדות שיכולות להיות רק לילדים שנולדו ללא הורים, גודלו על ידי אמא שהיא בעצם רובוט וקוף אדם מהונדס גנטית. למקרה שחשבתם שהילדות שלכם הייתה דפוקה…

שורה תחתונה: במילה אחת: קלאוס. והוא סיבה מספקת בפני עצמה לרוץ ולראות את הסדרה.

הרצח של ורסצ'ה – סיפור פשע אמריקאי

מעצב אופנה עילית – צ'ק.

סיפור מצמרר על רוצח סדרתי – צ'ק.

פנלופה קרוז בתפקיד דונטלה ורסאצ'ה – צ'ק.

ריקי מרטין בתפקיד המאהב הגיי והשובב – צ'ק.

אז איך אפשר שלא לאהוב?

שורה תחתונה: תמיד ידענו שבדמות הגיי הקריקטורית של בליין מהסדרה גלי יש בדיוק כמו אצל הרובוטריקים more than meets the eye.

בוג'ק הורסמן

מה בתכנית: סדרת אנימציה על כוכב עבר מזדקן של סדרת טלוויזיה מצליחה שבמקרה הוא גם סוס שמנסה לעשות קאמבק. גאונותה של הסדרה היא בשילוב של עולם הפנטזיה שמתרחש בהוליווד שבה חיים זה לצד זה בני אדם וחיות אנושיות עם דילמות אקטואליות אמיתיות.

שורה תחתונה: "איש חשוב מאוד" פוגש את הסימפסונים.

הבגדים היפים שבפוסט

הבגדים היפים שבפוסט נלקחו מבוטיק האופנה בעל הניחוח הפריזאי Audrey By Rely שכיכב לאחרונה בבלוג גם בהפקת המחווה לגברת הראשונה של טיפאני – אודרי הפבורן, אבל עוד קודם לכן, חשפתי בפניכן את תיבת האוצרות הזו בפוסט שעסק באופנה עילית.

הבוטיק של רלי ממוקם בהוד השרון והוא נ.צ. חובה לכל חובבות אופנה אירופאית קוקטית ועל זמנית. את הבגדים מביאה רלי היישר ממסלולי האופנה של פריז, לונדון ושלל פנינים אירופאים וטווח המחירים נוח באופן מפתיע ותופתעו לשמוע שחצאית הטול הסגלגלה שבפוסט (שקיימת גם באפור ובשחור) עולה בסך הכל 100 ש"ח.

כל הבגדים שצילמנו בהפקה הזו הגיעו היישר מעיר האורות (פריז, לא יבנה) למעט הסריגים שהגיעו מיפן (ועשויים קשמיר, משי וכותנה). חוץ מהטול שתמיד מקבל אצלי מקום של כבוד (אם אפשר, לצד פיאטים), חביבות עלי במיוחד החצאיות הסקוטיות שחוות לאחרונה עדנה מחודשת ונושאות אותי על כנפי הנוסטלגיה היישר לניינטיז הנפלאים משופעי אופנת הגראנג' ומלאכים בשר ודם שהסתובבו בינינו (בסיאטל) וביניהם קורט קוביין וכריס קורנל.

איפה נמצא הבוטיק Audrey By Rely

הבוטיק ממוקם ברחוב שער העמקים 15א' בהוד השרון  והוא פתוח תמיד, בכל יום בשבוע ובכל שעה, רק צריך לתאם עם רלי בטלפון 054-4454611, או דרך עמוד הפייסבוק או דרך האינסטגרם שלה.

And now for something completely different – איך הופכים לכוכבות ברשת

השבוע מתקיים שבוע האופנה בתל אביב ובשבילי זאת תזכורת נהדרת לאחד התמריצים הראשונים שהיו לי בתור בלוגרית צעירה בתחילת הדרך לפני חמש שנים והדרך שהבלוג שלי ואני עברנו מטכנופובית שלא אוהבת להצטלם, לא יודעת לצלם ורק רוצה לכתוב, לבעלת בלוג ואינסטגרם מוכרים ומצליחים בשוק הפיצפוני שלנו, הזמנות למיטב התצוגות ועבודה שוטפת עם מעצבים ויוצרים נהדרים.

כשפתחתי את הבלוג לא ידעתי דבר על הרשת, לא הכרתי את האינסטגרם, לא ידעתי איך יוצרים תוכן ויזואלי טוב ולא ידעתי איך מפיצים את התכנים שלי באופן אורגני ברשתות השונות. בדיוק בגלל זה ייסדתי ביחד עם שותפתי כוכבת הפייסבוק, היוטיוב ומלכת הסרטונים המצחיקים שאין אמא שלא מכירה – שירלי טמיר, את הקורס "חיות (ב)רשת".

הקורס מתנהל במשך 8 שבועות בקבוצת פייסבוק סגורה שבה נלמד את ההבדלים בין כל אחת מהרשתות (פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ואתר חיצוני), נלמד את עקרונות התוכן שצריך לדעת בכל מדיה כזאת כדי שנוכל להגדיל אל החשיפה שלנו באופן אורגני, נלמד איך לשים את עצמנו בפרונט בתוך התוכן שאנחנו מייצרות גם בכתיבה וגם בצילום, נלמד איך לערוך תמונות לאינסטגרם דרך אפליקציות חינמיות קלות לשימוש, מה צריך לדעת כדי לעשות סרטונים בפייסבוק וביוטיוב, איך לעשות שיתופי פעולה מוצלחים וגם נסביר למה ממש לא צריך לחכות לאלפי עוקבים כדי לעשות שיתופי פעולה כאלה. 

הקורס מיועד לעצמאיות שפועלות ברשת, לבלוגריות בתחילת דרכן וכל מי שרוצה ללמוד איך להוציא החוצה את חיית הרשת שבה.

הקורס מתחיל ב- 2.4.19 ואין לדעת מתי יהיה המחזור הבא כי חרף הכחשותיה הנמרצות, בחודש יולי צפויה שירלי ברוב חוצפתה ללדת ומי יודע מתי תשוב אלינו…;-). כל הפרטים על הקורס, כולל כל נושאי השיעורים, וקישור להרשמה, תוכלו למצוא כאן.

מה חשבתן על הפוסט, על האופנה, על הצילומים ולא פחות חשוב, יש לכן המלצה על עוד סדרות ממכרות בנטפליקס? ספרו לי כאן בתגובות. ואם בא לכן לשמור קצת על קשר, בהמשך יש חלונית להרשמה לרשימת הדיוור של "תלתלים". כמובן שאשמח לפגוש אתכן בגם באינסטוש ובעמוד הפייסבוק של "תלתלים".

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת