לאורך ההיסטוריה לאופנה היה תפקיד גם בתקופות קשות. הג'ינס למשל נכנס לחיינו כמכנסי עבודה בשדות הכותנה בדרום ארצות הברית. מאז השביעי באוקטובר, בגדי הפיאטים, חצאיות הטול ושרשראות הפנינים והקריסטלים שלי מעלים אבק עד להודעה חדשה או החזרת החטופים, לא בהכרח בסדר הזה… את מקומם, תפס רצון עז לתכשיטים שמחברים אותי לשורשים היהודים והציוניים ולשמחתי מצאתי כמה יפים במיוחד, כולם של עסקים מקומיים.  

שרשראות מגן דוד יפות במיוחד 

המרומזת

הרבה זמן חיפשתי שרשרת מגן דוד מעודנת ומרומזת וכשנתקלתי באינסטגרם בשרשרת הזו של Elina Gleizer עם תליון עגול כסוף ואבנים כחולות שמייצרות בעדינות את הצורה, נשבתי בקסמה. השרשרת מגיעה בשני גדלים (אני בחרתי בגדולה יותר) ועשויה כסף 925 אז כל מי שכמוני רגישה למתכות, יכולה לענוד אותה בשקט. 

את השרשרת תוכלי למצוא כאן

הטקסטואלית

אם במקום (או בנוסף 🫢) חשקה נפשך בשרשרת "חי", ב-SAGA יש מבחר נאה של שרשרות "חי" יצירתיות פרי עיצובם של מעצבים מקומיים. חלק מהשרשראות מציפויים שונים וחלק מכסף. בגלל הרגישות שלי למתכות בחרתי את אחת משרשראות הכסף וזאת לגמרי הייתה בחירה קשה כי כולן יפות. 

לשרשראות של SAGA

הארטיסטית

המעצבת נטע ווינשטוק בעלת גלריית FRIDA במתחם שוק הפשפשים, היא אורחת קבועה בבלוג. הגלריה שלה ביפו היא חגיגת עיצוב וקיימות עם תכשיטים שהיא מכינה בעצמה ובגדי וינטג' מיוחדים מכל העולם. התליון המשגע הזה הוא פשוט יצירת אומנות והוא מגיע בכסף או ציפוי זהב. 

לאינסטגרם של FRIDA

מה צבעוני, כייפי, מעורר מחשבה ומשעשע במידה? 

האינסטגרם המתולתל שלי. אשמח לראות אותך גם שם

צמיד שהוא תזכורת

את תכשיטי המילים של DI.VE.DA גיליתי כבר לפני כמה שנים ואני שמחה להתחדש בהם כל פעם מחדש. הפעם בחרתי בצמיד גורמט מכסף עם המילה "להיות" שמזכיר לי עד כמה ההוויה הזו היא לא מובנת מאליו…

לחנות של DI.VE.DA

של הביוקר 

אני מודה שמותג היוקרה 'רויאלטי' הוא פחות כוס הקאווה שלי, אבל כשנתקלתי במקרה בתליון מגן הדוד המיוחד הזה, נדלקתי עליו. התליון עשוי כצורה תלת מימדית בעלת נפח מכל כיוון והוא התאים לשרשרת ארוכה שחיפשתי לה תליון. המוכרת אגב שהסתכלה על השרשרת הארוכה קצת עיקמה את האף ושאלה "מי הולך עם תליון ככה". הסתכלתי עליה, חייכתי ובתוך תוכי עניתי "תזהרי שלא יתקע לך ככה הפרצוף" 🤭 המלחמה ללא ספק מוציאה ממני את הצד הבוגר שבי…

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת