החודש ציינתי 44 אביבים מתולתלים ובאופן מפתיע בניגוד לימי הולדת קודמים, המספר החדש התקבל אצלי בנינוחות לא אופיינית. התחלתי לקבל בשלום את ההתבגרות שלי וזה כנראה השלום היחיד שאראה…. אבל אנחנו לא כאן כדי לדבר על פוליטיקה אלא כדי לברוח למציאות פוטוגנית ומנחמת ומה יותר מנחם מים ובריכה ואם אפשר, עם פינה קולדה ביד. מה שקצת פחות מנחם, הוא הגוף שלי אחרי גיל 40, הריונות וחיבת יתר לשוקולד. בגד ים תמיד היה נקודה רגישה אצלי, גם בימים בהם הייתי מידה 34. ככל שהתבגרתי ועם השינויים של הגוף הבנתי עד כמה חשוב להשקיע בבחירת בגד ים שארגיש בו נוח, שיחמיא ושיהיה יפה ומיוחד. ככה הגעתי אל בגד ים מחטב של חברת LEVITEX.

למיטיבות הלכת של הבלוג השם LEVITEX נשמע מוכר כי המותג הישראלי המצוין הזה כיכב כאן כמה פעמים עם בגדי נוחות ופיג'מות נעימות שהפכו לבגדי הבית האהובים ביותר שלי מאז הקורונה. אבל LEVITEX מוכרת דווקא בזכות בגדי הים שלה, בגדי ים מחטבים, שזה אומר שהם עשויים מפאוורנט – רשת פנימית שאוספת, תומכת ומחטבת. רק חסר שתביא לי קפה למיטה כדי שהזיווג יהיה מושלם 😉

במקרה שלי, האיסוף והחיטוב נדרש לאזור הבטן אבל בעלות חזה גדול ייהנו גם מתמיכה טובה באזור הזה. מציינת לטובה גם את התחושה הנעימה כי למרות שבגד הים באמת מחטב ומכניס את מה שרציתי שיכניס, התחושה לא מורגשת בכלל וכל מי שמדמיינת תחושת מחנק כמו של מחוך, יכולה להיות רגועה.

כמה מילים על LEVITEX

כשהבלוג הזה נוסד לפני קצת יותר מעשר שנים החלטתי להתמקד ביצירה מקומית. LEVITEX היא חברה ישראלית  משפחתית שנוסדה ב-1995 ומתמחה מאז ועד היום בבגדי ים איכותיים עם דגש על מגוון מידות והתאמה למידות גדולות וחלק מהדגמים מגיעים עד מידה 50. באתר יש מגוון מרשים של דגמים יפים והתלבטתי בין כמה דגמים עד שבחרתי בכחול המשגע הזה. עם הזמן הקולקציות התפתחו ונוספו גם בגדי בית ונוחות והלבשה תחתונה, והכל במחירים נוחים, שזה לא מובן מאליו במדינתנו היקרה מדי.

מגוון מידות רחב

מגוון מידות

אפשר לרכוש את הפריטים באתר או להגיע לאחד הסניפים שמפוזרים בכל רחבי הארץ. את רשימת הסניפים תוכלי למצוא כאן. 

לחנות אונליין 

לעמוד הפייסבוק

לחשבון האינסטגרם

מגוון של גזרות וסגנונות

שנמשיך את הקשר?

אם את אוהבת להכיר עסקים מקומיים ולשמוע על אופנה משובחת

אם את אוהבת לקבל המלצות על טיולים, מקומות בילוי וכל מה שעושה נעים

אם את רוצה לדעת על הטבות, הנחות והגרלות שמיועדות רק לקוראות הבלוג

מוזמנת להצטרף לרשימת הדיוור של "תלתלים" כאן למטה בקישור 👇

מחכה לך גם בפייסבוק המתולתל ובאינסטגרם הצבעוני, ססגוני ומשעשע שלי

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת