לכל תקופה בחיים יש את הלבן שלה. יש את הלבן של בגדי התינוקות שמקבלים בדרך כלל מתנה (כי אין דבר פרקטי פחות מאשר להלביש תינוק בלבן…), יש את הלבן של חולצות בית ספר ששמור בעיקר לטקסים וימי זכרון, יש את הלבן של הטיול אחרי צבא ותקופת ההתנסויות ;-), יש את הלבן של שמלת הכלה, והלבן שאנחנו מרשות לעצמנו ללבוש שוב כשהילדים גדלים ואיתם גדל הסיכוי שהשמלה הלבנה שלבשנו בתחילת הערב תחזור איתנו הביתה כשהיא לבנה ברובה… לכן, אחרי כמה שנים שבהם הילדים היו קטנים ואני חששתי מכסות לבנה בנוכחותם, השנה אני גאה לבשר שהלבן חוזר למחוזותי ויקבל את המקום המגיע לו בחג שבו לבן הוא השחור החדש. שמחה ונרגשת להגיש 6 הצעות חגיגיות של שמלות לבנות או כמעט לבנות או כמעט שמלות כולן פרי עיצוב מעצבים ישראלים.

6 שמלות לשבועות לבנות במיוחד של מעצבים ישראלים

שמלת גלביה לבנה של המעצבת ורד גרבלסקי ותכשיטי הכסף של Degalo

מעצבת האופנה ורד גרבלסקי בעלת המותג By Vered Grebelsky ידועה בכינויה "ורד חולצה לבנה" שכשמו מעיד על התמחותה של גרבלסקי בחייטות מינימליסטית, נקיה ואיכותית. חובבות המראה הזה יהנו משמלת הגלביה שעשויה כותנה קלילה ונעימה, בצבע לבן צח כשלג עם וולנים מושלמים בשרוולים שהופכים את העולם למקום קצת יותר נעים (בתנאי שהצלחתם לא לסיים את הערב עם וולן בתוך הרוטב של הסלט…).

שמלות לשבועות

התבלין שמשלים את המראה הנקי יוקרתי מגיע עם תכשיטי הכסף של הצורפת Degalo שמעצבת ביד אומן תכשיטים בכסף ובזהב.

שמלות לחג השבועות

שמלה בצבע לבן שמנת מהבוטיק "רמה – בית לאופנה ישראלית" והתכשיטים של "Rene-יוצרת עבורך"

אם חשקה נפשך בלבן אבל מהסוג שהולך טוב עם ילדים קטנים או עם כישורי אכילה כשל ילדים קטנים (מודה באשמה…;-) ), השמלה של day off שנמכרת בבוטיק המוצלח והמשובח שמאגד אופנה ישראלית איכותית במחירים נגישים "רמה – בית לאופנה ישראלית" היא פתרון נפלא. שמלה נעימה וקלילה בצבע לבן שמנת עם נקודות שיסוו גם אי אלו כתמים קטנים ואם בכל אלו לא די, גם המחיר שלה לא פחות משמח והיא עולה 180 ש"ח בלבד.

שמלה לשבועות

צילום: ורד פרקש; בגדים: רמה – בית לאופנה ישראלית

את ההופעה הקלילה אפשר ואף כדאי לתבל בשלל אקססוריז לא פחות קלילים כמו אלו של המעצבת "Rene- יוצרת עבורך" שהולכים נהדר עם שמלה, עם חשבון הבנק ואפילו עם הילדים ;-).

צילום: ורד פרקש; תכשיטים: Rene – יוצרת עבורך; שמלה: רמה – בית לאופנה ישראלית

ואם בשבועות עסקינן, לכבוד חג הזרים והסלסלות, מארחת רמה דוידזון בסטודיו שלה שוזרת פרחים לסדנת שזירה זר + סלסילה ביום 5.6.19 בשעה 17:00 בסטודיו ברחוב סמטת זהר במושב גבעת חן.

חולצת טוניקה לבנה של המעצב אסף פלג

כבר שנים שמסתובבת אגדה אורבנית במחוזותינו המספרת על נשים שאינן אוהבות ללבוש שמלות או חצאיות. בין אם מדובר בבדיה או אמת לאמיתה, גם להן נמצא הפתרון: טוניקה לבנה שאפשר ללבוש ביחד עם מכנסיים בהירים (עם עדיפות לכאלה בעלי צבע מטאלי שיש הטוענים כי הוא סגולה לאריכות ימים…) והרי לנו הופעה לבנה לתפארת.

שמלה לחג השבועות

בתפקיד "התוספת שתופסת" אין מתאימים יותר מתכשיטיה מלאי התבלון של הצורפת Naomi D. design, תכשיטים נקיים ומינימליסטים אך בעלי כוח העל לשדרג כל פריט בדיוק במידה הנכונה.  

שמלה של פיו פיו למי שטרם וויתרה על פנטזיית הכלה

מותג האופנה הסופר קולי pioo pioo דוגל באמרה לפיה אין דבר כזה יותר מידי חדי קרן ומספק לנו בדרך כלל את הבגדים הכי צבעוניים שיש, עם עדיפות לחצאיות טול, נצנצים, אננסים וכמובן – חדי קרן בשלל צורות וצבעים. אבל גם ב- pioo pioo יודעים שאם יש חודש אחד שבו הלבן הוא חד הקרן החדש הרי שזהו חודש יוני ועיצבו לנו שמלה לבנה שמשלבת בין שמלת הכלה לבין הלבנים הרומנטיים שהכלה לובשת בירח הדבש אחרי שהשמלה יורדת…

שמלה: pioo pioo

גלביית אוברסייז לבנה עם חמניות של מותג הגלביות Vacay wear

אמנם טרם יבשה הדיו הווירטואלית מהפוסט הקודם בבלוג שבו הצעתי שלל טיפים מניסיון חיי כג'ינג'ית בממלכת השמש הנצחית כיצד לצלוח את הקיץ בשלום, אולם כאשר מזדמנת לנו סיבה למסיבה להציג שוב את הפלא האסתטי הזה, לא נותר לנו אלא לברך כן ירבו שמחותינו והזדמנויותינו. ולטובת כל מי שטרם קראה את הפוסט המדובר (וזה לא שאני נעלבת או משהו כזה…;-) ) אזכיר כי אחד הטיפים יקרי הערך שלמדתי על בשרי, עורי ונמשי הוא להצטייד בכמה וכמה גלביות יפות ואיכותיות שעשויות מבדים רכים ונושמים וכך הצגתי לקהל קוראותי את מותג הגלביות הצפוני Vacay wear שבין שלל מטעמיו חשף בפנינו גם גלביה לבנה עם ציורים של חמניות. היש יותר שבועות מזה??

אופציה למעזות – חליפה צהובה בהירה וחולצה לבנה מבוטיק LUNA והתכשיטים של נטע ליבנה

אופציה לנועזות ולמעיזות שרוצות לחוש, לחוות ולהעניק ברוח החג אבל עם אמירה פאשניסטית-פמיניסטית מהסוג שיהפוך אותנו לבלתי נשכחות: חליפה צהובה בהירה עם חולצת טי שירט לבנה מהסוג השמור לילדות הכי קוליות בעיר (או לפחות אלא שחושבות עצמן להכי קוליות בעיר ותכלס זה מה שחשוב 😉.

התכשיטים הלא פחות קולים ובעלי אפקט ה"וואו" המתבקש לאאוטפיט מרשים ולא שגרתי שכזה הם של המעצבת והצורפת נטע ליבנה.

אהבת? נהנית? בואי נשמור על קשר

אם אהבת ונהנית, או אפילו רק סימפטת

ותרצי לקרוא עוד קצת מהגיגי האסקפיסטים ולהכיר עוד מעצבים ומעצבות ישראלים ובכלל;

ולהיות הראשונה לדעת (ואולי היחידה) על מבצעים שווים, הנחות בלעדיות לקוראות ומתנות שאני מחלקת לקוראות הבלוג כמו כל אלו שחילקתי עד היום בפינת "הארון השווה שלי" ,

אשמח אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים". עוד קצת למטה, תמצאי חלונית להרשמה.

ואם את חשה עצמך נדיבה, ומרגישה שיש לך מה לומר, את יותר ממוזמנת להגיב כאן למטה בתגובות ולפנק ב"לייק" קטן בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ולהצטרף אלי גם לאינסטגרם הססגוני שלי.

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת