סוכות בפתח ורגע לפני שגם אנחנו מצטרפים למבול האושפיזין בין כאושפיזין שמארח ובין כאושפיזין שמתארח, אני מזמינה אותך לקחת רגע קטן לעצמך כדי לבחון את עצמך ולגלות "איזה סוג אושפיזין את". על הדרך מוזמנת להכיר את אופנת השמלות המנצנצת של נועה זילבר, הנעליים המשגעות שנתפרות בעבודת יד של  LILU – BY LIAT LUKATCH והתכשיטים המפוסלים הנפלאים של FRIDA. 

העדינה, השיקית, האלגנטית וזאת שחיה בסרט – ספרי לנו מי את

השיקית

היא אלופה בשילובי פריטים שאף אחת אחרת לא הייתה מעלה על דעתה לנסות כמו גרבי רשת עם פפיון ונעליים פתוחות עם הדפס של פרה, וזה תמיד נראה עליה נפלא. היא לא לוקחת את ענין הלבוש ברצינות רבה מידי ומבינה שלאופנה יש תפקיד אחד בלבד בחיינו וזה לגרום לנו להרגיש נפלא. היא זאת שתמיד אנחנו מחכות לבואה כדי לראות מה היא תלבש הפעם ואליה אנחנו פונות כשאנחנו צריכות תזכורת קטנה לאיך לא לשים ז….. 😉 

אם הייתה לה סוכה, איך היא הייתה נראית?

הסוכה שלה נראית בדיוק כמו הארון שלה ונעה על קו התפר שבין סוכה לקונסטרוקציה ארכיטקטונית שמתאימה יותר למוזיאון מאשר לארח.

השראה: שרה ג'סיקה פארקר

הדרמתית

הארון שלה מלא ב- 50 גוונים של שחור ולאירועים הממש מיוחדים, היא לובשת שחור מנצנץ. משקפי שמש הם אביזר חובה שמגיע עם הבעה מלאת רצינות. יש לה אוסף נכבד של גרביוני רשת ושלל שרשראות ארוכות מלאות נוכחות. היא תמיד מספרת על הופעת הרוק\פאנק\מטאל האחרונה שהלכה אליה וכשמדברים איתה קשה שלא לתהות איך אפשר להיות כל כך דרמתית כשהחיים שלה כל כך קלילים…

אם הייתה לה סוכה, איך היא הייתה נראית?

הסוכה שלה עשויה מסדינים שחורים ואת שרשרת טבעות הנייר המסורתית החליפה שרשרת גלגלי שיניים ממתכת. בכניסה לסוכה סביר להניח שתמצאו את השלט "לא באנו להנות".

השראה: מורטישיה אדמס פוגשת את מירי מסיקה. נינט

הלוהטת

למרות שהיא אחרי 4 הריונות ולידות, היא נראית כמו שאנחנו לא נראנו אפילו בגיל 20 עם ריבועים בבטן ובלי טיפת צלוליט לרפואה. הארון שלה מלא בשמלות צמודות בצבעים עזים שהולכים נפלא עם חיוך הפעמונים שלה שמסווה היטב את הערגה שלה לפחממות שהפעם האחרונה שהיא הכניסה אותן לגוף הייתה אי שם בניינטיז….

אם הייתה לה סוכה איך היא הייתה נראית?

הסוכה שלה תהיה קטנה ודקיקה, והמאכלים שיוגשו לאושפיזין שיבואו יהיו על טהרת החסה והספירולינה.

השראה: ג'ניפר לופז וג'ין פונדה בתקופת קלטות הספורט

האלגנטית

היא זקופה, תמירה ותמיד מחייכת. לעולם לא תתפסו אותה צועקת בפומבי או מזעיפה פנים, ולכן פניה נקיות מקמטים. היא האדם היחידי שיכול ללבוש לבן ערב שלם ובסופו להחזיר את הבגד לקולב באותו המצב כפי שהיה כשהיא לקחה אותו משם. היא לא סתם הולכת, היא מרחפת באלגנטיות בחלל ולפעמים אפשר להישבע שראינו פרחי יסמין חולפים ביעף בין צעדיה. 

אם הייתה לה סוכה איך היא הייתה נראית?

אצלה לא תמצאו שקית סדינים עם כתמים וחורים ששמרנו בבוידעם אי שם מהאייטיז. הסוכה שלה עשויה כולה יריעות בד צחורות שהגיעו היישר מגלרי טוליפ וגרלי לפייאט. 

השראה: קייט מידלטון רק בכשר

The Party Girl

היא זאת שתגיע מאוחר כי לילה לפני היא רקדה\עבדה\תקלטה במסיבה שנגמרה בחמש לפנות בוקר, אבל למרות זאת, לא תמצאו אצלה ולו שביב של עיגול שחור מתחת לעיניים. היא זאת שאף אחד לא ממש סגור בת כמה היא כי למרות שהיא נראית לא יותר מ- 25 אתם זוכרים אותה בדיוק באופן הזה כבר 20 שנה בערך. למרות שהיא מגיעה לארוחת חג אצלכם בסוכה היא תלבש בדיוק את מה שהיא לובשת למסיבות לא מתוך אמירה אישית אלא פשוט כי זה הסגנון היחיד שיש לה בארון, וממנו יש לה בשפע. היא זאת שכולם תמיד מחכים לבואה כי היא תמיד מביאה את היין הכי משובח ואם ממש יש לכם מזל, גם משהו מוצלח לעשן ;-).  

אם הייתה לה סוכה, איך היא הייתה נראית?

עץ חג מולד על ספידים

השראה: ניקול ראידמן פלוס סטייל מינוס אדיטוד. ליידי גאגא ביום רגוע

אופנת המעצבים הישראלים שבפוסט

השמלות הגלאמיות של NOA ZI

המעצבת נועה זילבר תמיד חלמה על אופנה ועיצוב אבל הלכה ללמוד עבודה סוציאלית ועבדה בתחום החל משנת 2010. החלום כדרכם של חלומות לא הרפה ובמהלך הדרך החליטה ללכת וללמוד עיצוב אופנה ולראות איך זה מרגיש ועד כמה זה דומה למה שדמיינה בעיני רוחה. היא נהנתה מאוד מהלימודים אבל חששה ללכת עם זה עד הסוף ולהפוך למעצבת במשרה מלאה. 
השנים חלפו, נועה המשיכה במסלול המקצועי, עשתה תואר שני ולפני שנה הרגישה שהגיע הזמן לעזוב את העבודה ולהתמקד בעיצוב אופנה באופן מלא וכך נולד לו המותג NOA ZI.
נועה תמיד נמשכה לשמלות ובגדי ערב עם בדים מנצנצים ולא תמיד שגרתיים וכפי שאפשר לראות בצילומים, הקולקציה מלאה בנצנצים, צבע, גלאם וכל מה שהופך את הקיום היום יומי לקצת יותר שמח ;-). כל הבגדים של NOA ZI מיוצרים ונתפרים כאן בארץ מתוך רצון שלה לתרום לתעשיה הישראלית, גם במחיר של עלות יצור גבוהה יותר. 
את השמלות של NOA ZI אפשר למצוא בסטודיו הבייתי שלה בחיפה ואפשר גם לעצב יחד עם נועה שמלת חלומות בעיצוב אישי. את השמלות שצולמו להפקה הזאת אפשר לרכוש גם בגלריית FRIDA במתחם שוק הפשפשים ביפו וגם דרך הפייסבוק והאינסטגרם של NOA ZI.

הנעליים של LILU BY LIAT LUKATCH

ליאת לוקץ' היא אמנית ובעלת מותג הנעליים LILU By Liat Lukatch. הרומן שלה עם נעליים התחיל עוד בגיל 5 כשהייתה מזהה חברות של אמה לפי הנעליים שהן נעלו ולכן לא היה לה ספק שזה יהיה תחום העיצוב שבו תעסוק למרות שמדובר באחד הענפים הקשוחים בתוך תעשיית האופנה בגלל עלויות הייצור היקרות ותהליך העבודה הארוך שכרוך בייצור נעליים איכותיות. לפני כמה שנים סיימה ליאת את לימודיה בבית הספר הגבוה ללימודי עיצוב נעליים ותיקים "הגילדה" ופתחה את המותג שלה. כדי להחזיק אותו, עובדת ליאת במקביל גם כמלבישה בטלוויזיה ולכן אל תופתעו אם תראו את הנעליים שצילמנו לפוסט על רותם אבוהב למשל ;-).

צילום: ורד פרקשנעליים: LILU BY LIAT LUKATCH; צולם במלון היוקרה דריסקו

הנעליים מיוצרות בישראל ובכמויות קטנות כך שכל קולקציה היא סוג של קולקציית קפסולה והיא מגיעה בטווח המידות 36-42. ההשראות העיצוביות שלה מגיעות מכל מקום וכשהיא מתיישבת לעצב דגם חדש היא מתייחסת אליו כאל תכשיט אבל מבלי לוותר על הנוחות בדרך. 

את הנעליים של LILU אפשר למצוא בסטודיו הביתי שלה ברמת גן בתיאום מראש בטלפון 054-5961355, בחנות המעצבים "בלינקי" ברחוב האש"ל 14 במתחם שוק הפשפשים ביפו, בפייסבוק ובאינסטגרם ובין ה-31.10 ועד ה-2.11 תוכלו למצוא אותן גם ביריד הנעליים "שופוני" שיתקיים באקספו בתל אביב

התכשיטים של FRIDA HANDMADE JEWELRY

את מעצבת התכשיטים נטע ווינשטוק בעלת הגלריה היפהפיה FRIDA HANDMADE JEWELRY ראיינתי כאן בבלוג ממש לאחרונה על הסיפור המדהים שלה שבגיל 12 אחרי שאחיה הוצא להורג באשמת ריגול לטובת ישראל, ברחה עם משפחתה מעיראק לישראל, ושבוע שעבר תמונה מתוך ההפקה שלנו כיכבה במדור של יעל גרטי במגזין "לאישה". 

בגלריה היפהפיה FRIDA HANDMADE JEWELRY תמצאו את התכשיטים יוצאי הדופן שנטע מכינה ממתכות שונות לפעמים בשילוב חרוזים ועור, תיקי העור שהיא מכינה וגם בגדים נפלאים שהיא מלקטת מרחבי העולם כולל השמלות המשגעות של NOA ZI שצילמנו בהפקה הזאת. 

חלק מהתכשיטים של נטע אפשר למצוא גם באתר אונליין שלה אבל שום דבר לא משתווה לדבר האמיתי- ביקור בגלריה המשגעת ברחוב רבי פנחס 4 במתחם שוק הפשפשים ביפו ולרגל החגים כל התכשיטים בעבודת יד נמכרים ב-20% הנחה על התכשיט הראשון ו-30% הנחה על התכשיט השני. ממליצה לעקוב גם אחרי עמוד הפייסבוק ופיד האינסטגרם היפהפה שלה

המקום שבו היינו שמחים להיות אושפיזין – מלון דריסקו ביפו

הפוסט המרהיב הזה צולם במלון היוקרה דריסקו, מלון מרהיב שהוקם לראשונה בשנת 1866! המלון הוקם על ידי האחים דריסקו שחלמו לבנות בארץ הקודש מלון והקימו אותו תחת השם "גרנד הוטל" אבל הקשיים הרבים של אותה תקופה גרמו לאחים לזנוח את הרעיון והם חזרו חזרה לארה"ב. בשנת 1870 נרכש המלון על ידי ארנסט הרדג שהפך אותו ל"מלון ירושלים" המפורסם ששימש כמלון יוקרה שאירח אורחים מפורסמים רבים באותה התקופה ופעל כך עד שנת 1940. 

החל משנת 1940 הלך אט אט המבנה וננטש עד שבשנת 2008 החלו עבודות שימור מאסיביות שכללו את שחזור הארכיטקטורה והעיטורים ועבודות העץ המקוריות ובשנת 2018 הוא נפתח מחדש כמלון דריסקו, המשלב היסטוריה ועיצוב עכשווי. עוד קצת על המלון מוזמנים לקרוא, לראות ולהזמין דרך האתר של מלון דריסקו. 

צילום: ורד פרקש; נעליים: LILU BY LIAT LUKATCH; צולם במלון היוקרה דריסקו

נהנית? בואי נהיה חברות!

אם צחקת עד עמקי נשמתך או נהנית אפילו קצת,

אם נהנית להכיר מעצבים חדשים, ואת רוצה להמשיך ולהכיר מעצבים ויוצרים ישראליים ולעזור לתמוך בהם ובתעשיה המקומית שלנו,

אם את רוצה לדעת על הנחות, ולקבל ישירות למייל הטבות והודעה על הגרלות (כמו אלה שבפינת "הארון השווה שלי" בבלוג),

אז בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" כאן למטה בחלונית. 

ואשמח לשמוע מה חשבת על הפוסט כאן למטה בתגובות ואשמח גם ל"לייק" קטן בעמוד הפייסבוק של "תלתלים". 

ואם הגעת עד פה, ואת רוצה עוד שתי דקות של אסקפיזם מענג, מוזמנת להמשיך גם לפוסטים נוספים כאן למטה תחת "כתבות קשורות" ובעיקר אני ממליצה על הפוסט "להרגיש בחופש, בלי לצאת לחופש"

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת