בתור אחת שמתיימרת להיות אושיית רשת, ומעלה בלפחות עשור את הגיל הממוצע של אושיות ה"וואנאביז" שכמותי בזה המכונה אינסטוש (שלא לדבר על כמות השנים שאני מעלה בהפרעת הקשב החדשה שלי ה- TIKTOK), אני משתדלת לעקוב ולהתעדכן בנעשה בפידים של "הצעירות והנכונות" וכך יצא שלאחרונה פידי התמלא בשלל עלמות חן פוטוגניות לבושות בגדי ים ברזילאיים כאלה ואחרים שלא יודעות צלוליט מהו ומבכות את סיומו של הקיץ. בתור אחת שנפרדה לשלום מהביקיני עוד שנים לפני שהתכווץ לכדי חוטיני, ויודעת גם יודעת את רזי הצלוליט על מרקמיו וגווניו, אין שמחה ממני על ארכובו של בגד הים (השלם) לטובת התעטפות בשכבות, ויטמין C לחיזוק מערכת החיסון משלל צלחות הפטרי שהילדים נושאים על גופם ומצפה בהתרגשות לריח הגשם.

לטובת כל אלה שמחמיצים את קסמו של הסתיו החלטתי לצאת כשירות לציבור במסע צלייני להמרת כל המבכות את בואו של הסתיו למחנה שלנו, ולטובת המאבק החברתי החשוב נעזרתי בעוקבים שלי באינסטגרם ובקבוצות פייסבוק שונות כדי לשמוע מטובות הבנות מה הן אוהבות בסתיו. אז הנה חלק מהתשובות שימירו אפילו את נערת הביקיני הנצחית נטע  אלחמיסטר למחנה שלנו הסתוויות, ואם אין לך מושג מי זאת "נטע אלחמיסטר" כנראה שאת בגילי ;-).   

קולקציית סתיו 2019

אויר נקי וקריר, ג'קטים ועליוניות וריח של גשם באוויר

אפשר לשבת בחוץ

אמנם עד לפני דקה עוד נשבה כאן רוח שרבית חמימה אבל בין לילה, השתנה כאן מזג האוויר ואת האוויר החמים החליפה קרירות נעימה שהופכת את השהיה בחוץ לנהדרת. אז אמנם בבקרים כבר קר ממש וגם בלילות, אבל בין לבין אפשר להנות ממזג אוויר מושלם להסתובב בחוץ, לשבת עם הילדים בגינות או להתחרדן עם כוס קפה על ספסל. 

קולקציית סתיו 2019 של אסף פלג

להנות מהאוויר הנקי (יחסית…)

בתור דור שלישי לבעיות נשימה ומי שאחראית על העברתן גם לדור ההמשך, אני רגישה במיוחד למרקמו של האוויר, ובימי האובך הקשים אני הראשונה לסבול. לכן, אין מעריכה גדולה ממני את תחושת האוויר הנקי שזורם לעברנו, בעיקר האוויר שמגיע מייד אחרי הגשם, למרות שאם לדייק, אוויר נקי יחסית שהרי בכל זאת מדובר בהרצליה…

צבע העלים והפרחים

אז נכון שהסתיו בניו יורק קצת יותר פוטוגני מהסתיו בתל אביב (שלא לומר, הסתיו בהרצליה….) אבל גם במחזותינו המזרח תיכוניים מביא איתו הסתיו שלל פרחים צבעוניים והמדרכות מתמלאות בעלי שלכת ומה יותר כיף יותר מלדרוך עליהם ולשמוע את הרעש הנעים שהם עושים ולאחוז ספל קפה חם או אפילו טוב יותר – סנגריה חמה (שגם משתלבת טוב יותר עם הצבעים של העלים…;-) ). 

ללבוש שכבות

הקיץ כל כך חם ודביק שאני מתקשה להוציא את הפאשניסטה שבי, ובחורף את מרבית הימים אני רוצה לבלות על טרנינג פלאנל, הסתיו הוא בדיוק העונה שבה קריר מספיק כדי ללבוש שכבות וחמים במידה המתאימה כדי לפשוט אותן אחת אחת ולהשקיע לא פחות גם בשכבה שמתחת. 

להתכרבל

על אף גילי המופלג (במאי בת 40, תודה ששאלתן 😉 ), כשמגיע הזמן הזה בשנה שאפשר להתכרבל בו אני מייד מרגישה כאחרונת המתבגרות שמתרפקת על בן זוגה המחוצ'קן ואומרת לו בקול ילדותי מתפנק "בובי, אני רעב…". או במילים אחרות: 40, 40 אבל לפחות עם גיל ההתבגרות כבר סיימתי ;-).  

מדד פוטוגניות גבוה

יודע כל חובב צילום מתחיל שבמדינתנו רווית השמש, יש להמנע מצילום בשמש ישירה והזמן הטוב ביותר לצילום הוא יום מעונן או בשעות שסמוכות לזריחה או לשקיעה. לכן אם אינכם חפצים לקום בחמש בבוקר כדי להנות מתאורה ראויה (ומחמיאה!) לצילום, יום מעונן וסתווי מספק לנו את הדבר הכי קרוב לאירופה שנצליח לקבל. 

צילום: ורד פרקש; עגילים: STUDIO UnderLine; בגדים: אסף פלג

הממתקים האופנתיים שעושים לי את הסתיו

קוקלציית סתיו 2019 של אסף פלג

קולקציית סתיו 2019 החדשה של אסף פלג, היא כל מה שטוב ויפה בסתיו ואף יותר. היא צמרירית, נעימה, חמימה, איכותית וכמובן פוטוגנית. את חלקה אפשר כבר למצוא בחנות אונליין של אסף פלג ובסניפים ברחוב הרצל 175 ברחובות, בקניון רננים בשדרת המעצבים ובטיילת המלך שלמה באילת. 

לרגל הסתיו והפוסט, אתגרתי את מר אסף פלג היקר שיניח לרגע את העפרון וגליון האיורי האופנה כדי לחשוף טפח מאישיותו היצירתית ולשתף אותנו בנפלאות הסתיו על פי אסף: 

"יש לי חולשה מיוחדת לסתיו כי נולדתי ביום הראשון של הסתיו ישר לריח הגשם. זאת כנראה הסיבה שבגללה אני כל כך אוהב את הצבעוניות השקטה של העונה הזאת, עלים יבשים ובעיקר, תחושה של שינוי והתחדשות. שינוי ויזואלי וריגשי. סתיו בשבילי זה שילובים יוצאי דופן כמו חולצה קצרה עם צעיף, מכנסיים קצרים וג'קט. בקיצור, יש משהו בסתיו שהופך אותנו ליצירתיים וכנראה שגם קצת היפסטרים ;-). הסתיו מזכיר לי את המרק של אמא וגם שלא תמיד הכל שמח. הסתיו מבקש ממני להיות אני, וגם, לא תמיד ברור לי מה בדיוק מקומו בעולם אי שם בין הקיץ לחורף. לפעמים נדמה שמישהו פשוט השאיר אותו שם…."

שנמשיך את הקשר בינינו?

אם נהנית מכל רגע שבילית איתי, או אפילו רק מחצי מהם, אבל ממש בא לך להמשיך איתי את הרומן,

אם את אוהבת לקרוא על אופנה, לייף סטייל בדגש על עיצוב מקומי ובעלי עסקים מקומיים קטנים ועל הדרך, גם לתמוך בהם ולפרגן,

אם את רוצה לקרוא ולדעת על מבצעים שווים, הטבות, הנחות והגרלות שמיועדות רק לקוראות הבלוג כמו אלה שבפינת "הארון השווה שלי",

אז בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" כאן למטה בקישור. 

וזה גם המקום שבו אשמח לשמוע (כלומר, לקרוא) את תגובתך ומה חשבת על הפוסט, ואם את חשה עצמך מפרגנת במיוחד, אשמח ל"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ובאינסטוש המתולתל לא פחות שלי. 

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת