למקרה שפספסתם את שלל קיטורי, הגיגי ויש שיאמרו, אינספור חפירותי על משבר גיל ה-40 אזכיר שוב (ושוב, ושוב…) שבחודש מאי הקרוב, ואם לדייק, ביום הראשון של חודש מאי אני אחגוג (אם כי המילה "אחגוג" לוקה בחוסר דיוק מסוים…) 40 אביבים להיווסדי והמאורע מביא איתו לא מעט רבדים שונים של קרייסס שהולידו 3 החלטות שיעזרו לי לצלוח את גודל המאורע:

1. לעשות עוד קעקוע (כי באמת הגיע הזמן….)

2. לטוס באביב לניו יורק

3. לעשות טיפול אנטי אייג'ינג כירורגי רפואי

לגבי הסעיף הראשון שמחה לבשר שבמהלך חודש מרס צפוי להתנוסס על זרועי קעקוע חדש שזהותו טרם נקבעה. על הסעיף השני אני נאלצת לוותר מחמת היעדר מימון ומממן מה שמשאיר אותי עם הסעיף השלישי שהוא הסיבה לשמה התכנסנו כאן היום….

סקין בוסטר

כל מה שרצית לדעת על הזרקת חומצה היאלרונית, ומה זה טיפול סקין בוסטר 

מה זה טיפולי אנטי אייג'ינג

בתור ג'ינג'ית לבנבנה שסבלה בגיל ההתבגרות מעור שמנוני וחצ'קונים, מאז ומעולם גיליתי ענין רב והקפדתי על טיפוח העור. על שגרת הטיפוח שלי שלא הייתה מביישת אף בת למשפחת קרדישיאן כבר כתבתי פה כמה פעמים ושיתפתי בעבר שאני כמעט שלא משתמשת ב"מוצרי מדף" – מוצרים שנמכרים ברשתות הפארם ולרוב כמות החומרים הפעילים בהם דלה ומצד שני כמות החומרים המשמרים והמסוכנים רבה ובמקום זה אני משתמשת במוצרים של יצרנים קטנים שמייצרים בכמויות קטנות כדי שלא יצטרכו להעמיס בחומרים משמרים ובין היתר כולל שגרת הטיפוח שלי את מוצרי הקוסמטיקה האורגניים של חברת HIPPIE & CHIC ובמוצרי הקוסמטיקה הטבעית ונטולת הפראבנים וה-SLS של רונליזה שגם קיבלו את אישור משרד הבריאות אבל הפעם הרגשתי שהגיע הזמן לרמה הבאה והחלטתי להעניק לעצמי מתנה ליומהולדת 40 טיפול אנטי אייג'ינג כירורגי כלשהו ולשם כך התחלתי לקרוא ולנסות להבין מה ההבדלים בין מגוון הטיפולים שיש ואיזה טיפול הכי יתאים לי. 

רסטילן סקין בוסטר

ככה הגעתי לד"ר אסתי גפן בעלת המרכז לאסתטיקה פנים וצוואר שעוסקת בטיפולים אסתטיים שמטרתם לשמר ולהדגיש את היופי הטבעי ומבלי שהמראה יראה מלאכותי או מוגזם. 

הזרקתי חומצה היאלרונית של רסטילן סקין בוסטר בפנים וחזרתי כדי לספר

מה זה חומצה היאלרונית ומה ההבדל בין זריקה ממוקדת לבין רסטילן סקין בוסטר

חומצה היאלרונית היא חומר חשוב בגוף שלנו והיא חיונית למגוון תפקודים תקינים בגוף ובין היתר לתפקוד הסחוס וברקמת העור. במהלך ההתבגרות שלנו מתחילת גילאי העשרים, הולך ופוחת ייצור החומצה ההיאלרונית בגוף וגם איכות החומצה יורדת ענין המשפיע על המראה, המרקם והגמישות של העור. טיפול בחומצה היאלרונית מבוסס על הזרקה לדרמיס העליון,  האמצעי או העמוק. ההחדרה של החומצה ההיאלרונית לעור גורמת לעור בשלב ראשון להתמלא בחומצה היאלרונית ועצם ההזרקה והגירוי של העור מעודד בנוסף גם ייצור קולגן ואלסטין על ידי הגוף באיזור ההזרקה. 

השימוש בחומצה היאלרונית נעשה במספר אופנים:

השימוש המוכר והידוע הוא הזרקה של חומצה היאלרונית לדרמיס העמוק למילוי נפחים ומילוי קמטים באופן ממוקד או לפיסול פנים. השימוש הנוסף והחדשני הוא טיפול הסקין בוסטר, טיפול שבו מתבצעת הזרקה שטחית יותר עור על פני שטח פנים רחב יותר. ההזרקה באופן הזה גורמת ליצירת לחות בשטח העליון של העור. כלומר במקום לקחת מזרק ולהזריק את מלוא תכולתו לנקודה אחת במטרה למלא קמט, משתמשים במזרק על פני שטח פנים גדול בצורת הזרקה של שתי וערב כשבכל פעם המחט נכנסת עד לעומק של 3 מ"מ בזווית של 45 מעלות ממש מתחת לעור. בעומק הזה של העור, החומצה סופחת מים וגורמת ליצירה של קולגן, אלסטין ולחות. הטיפול מוחדר לעור ופועל מהפנים לחוץ מה שמייצר מראה זוהר, ועוזר גם לטיפול במרקם העור ואיכותו כתוצאה מנזקי שמש או צלקות פוסט אקנה. ניתן לבצע את הטיפול באזור הפנים, הצוואר, גב כף היד והמחשוף.

טיפול הסקין בוסטר מתאים לכל מי שרוצה לשפר את איכות ומרקם העור שלה, להנות ממראה טבעי, זוהר ורענן. הטיפול לא מוגזם, לא משנה את תווי הפנים אלא גורם להן להראות במיטבן כאילו אנחנו לאחר שנת לילה טובה של 8 שעות וקיבלנו טיפול יופי שגורם לו להראות אחיד ומוצק יותר, אלסטי, זוהר ונעים למגע.

האפקט של הסקין בוסטר נבנה באופן הדרגתי מטיפול לטיפול ולכן מומלצת סדרה של שניים עד שלושה טיפולים עוקבים במרחק של עד 4 שבועות זה מזה, אבל זה תלוי מטופלת, ואני למשל לא הייתי צריכה יותר מטיפול אחד. האפקט מחזיק בין חצי שנה לעשרה חודשים. 

. צילמה: דגנית ארטמן אני והאדמומיות בסיום טיפול רסטילן סקין בוסטר

איך מתבצע טיפול הסקין בוסטרס וכמה זמן הוא מחזיק

ועכשיו אספר לכן מה באמת קורה במרפאה.

הטיפול במרפאה הוא אישי ודיסקרטי. קודם כל ד"ר גפן מבצעת אבחון ותשאול ושואלת את כל השאלות הנדרשות לבירור מצב בריאותי וההיסטוריה הרפואית של המטופלת. מתקיים תיאום ציפיות בין המטופלת לרופאה, מה מצפה המטופלת לראות ומה צפויה להיות התוצאה. לאחר מכן המטופלת עוברת סדרה של צילומים מזוויות שונות. 

השלב הבא הוא מריחת חומר מאלחש באזור ההזרקה והמתנה של כעשרים דקות אבל ד"ר גפן מבהירה כי מי שלא אוהבת את תחושת האלחוש יכולה לוותר על זה ולעבור את הטיפול גם ללא האלחוש. למתעניינות, אני בחרתי להתאלחש ;-). 

אחרי בערך עשרים דקות אפשר להתחיל בתהליך שלוקח בערך 10 דקות בכל צד ובזכות האלחוש הדקירות כמעט ולא מורגשות. ההזרקה נעשית עם מחט קטנטנה ודקה מה שעוזר לעבור את הטיפול בהרגשה יותר נעימה. 

אחרי שההזרקה מסתיימת, מורחים קרם מזין ומעשיר להרגעה וחיטוי וההליך מסתיים. 

משך ההחלמה מטיפול סקין בוסטר ותוך כמה זמן רואים תוצאות

בגלל שמדובר בפרוצדורה רפואית, צריך לקחת בחשבון שנדרש זמן התאוששות מסוים שתלוי במידת רגישות העור של כל אחת ואחת. על הסקלה שבין עור לא רגיש בכלל לבין עור רגיש מאוד, אני פותחת סקלה חדשה של זאת שיש לה עור כל כך רגיש שהוא פותח סקלה משל עצמו ;-). בימים שאחרי הטיפול עשויה להופיע אדמומיות ומעט נפיחות ויכולים להופיע גם שטפי דם ולכן כדי להביא את זה בחשבון. זה כמובן לא אומר שצריך להסתגר שבוע בבית, ברוב המקרים תוספת מייק אפ לגמרי יכולה לעשות את העבודה, אלא אם כן אתן אני ובמשך כמה ימים כשנשאלתי למה יש לי סימן על הלחי השבתי בקריצה שלכולם נמאס בבית מהבישולים שלי ;-).  

אבל אחרי כשבוע הסימנים נעלמו גם אצלי ולאט לאט תוצאות הטיפול התחילו להופיע כשלוקח כחודש עד לקבלת התוצאה הסופית. העור שבאזור הלחיים וצידי הסנטר (האזור שבו עברתי את הטיפול) נראה מתוח יותר, מוצק יותר והנקבוביות באזור ה-T הצטמקו והעור אפילו קיבל גוון אחיד יותר והוא נראה זוהר ורענן. לראשונה מזה שנים אני יוצאת ללא מייק אפ ואנשים נדהמים שהם שומעים שאני בלי איפור. אני מקבלת אינספור מחמאות ואפילו קמטי החיוך בצידי הפנים (מה שד"ר גפן קוראת להם "מניפה") הצטמצמו. 

לפני הטיפול (התמונה עם הסרט הלבן) וחודש אחרי הטיפול

עשיתי גם טיפול סקין בוסטר בצוואר. רוצה לקרוא עוד? לחיצה אחת ואת שם. 

מי רשאי להזריק חומצה היאלרונית ומה כדאי לבדוק לפני

טיפולים אסתטיים יכולים להעשות על ידי קוסמטיקאיות או על ידי רופאים כאשר ההבדל הוא שבכל מה שקשור להזרקות, רק רופא שעבר השתלמות וקיבל תעודה שמאשרת לו להתחיל להזריק רשאי להזריק. התעודה חשובה גם כי היא מעידה על הסמכה ספציפית להזרקות וגם כי בלעדיה, חברות הביטוח לא מבטחות את המרפאות והרופאים בביטוח הייעודי לטיפולים כאלה. לכן אם בחרתן לעבור טיפול כזה, בין אם הזרקות בוטוקס, הזרקה ממוקדת של חומצה היאלרונית או הזרקות של חומצה היאלרונית במסגרת הטיפול הייחודי סקין בוסטר כמו שאני עברתי, חשוב לוודא שהרופא שבחרתן הוא אכן רופא מוסמך ולוודא מה הנסיון והידע שלו בטיפולים מהסוג הזה. 

ד"ר אסתי גפן שאצלה עברתי את הטיפול עברה את ההסמכה הראשונה בשנת 2017 ובעלת נסיון של שלוש שנים באסתטיקת פנים וצוואר, בעלת תעודת דוקטור DMD, רופאת שיניים בהשכלתה משנת 1991 וממשיכה להשתלם ולהתפתח בארץ ובעולם ומשתמשת בחומרים הטובים ביותר. הקליניקה שלה ממוקמת ברחוב בן יהודה 77 בכפר סבא ואפשר ליצור איתה קשר בטלפון 052-2201822 או במייל gefenesty@gmail.com ולעקוב אחרי מגוון הטיפולים שהיא מציעה באתר שלה, בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם

שנמשיך את הרומן המתהווה בינינו?

 

אם נהנית מהפוסט ואת סקרנית מה עוד אביא איתי בפוסטים הבאים,

אם את נהנית לקרוא על לייף סטייל, אופנה, לשמוע על טיפולים ומוצרים בתחום הביוטי ולהכיר מעצבים ישראלים חדשים,

אם את רוצה לקבל במייל הודעות על הטבות ומבצעים בלעדיים לקוראות הבלוג, וגם לשמוע על הגרלות שוות כמו אלה שבפינת "הארון השווה שלי",

אז בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה שבסוף הפוסט. 

אשמח לקבל גם "לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ואשמח לראות אותך באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת