לפני חודש שיתפתי כאן שחברת Modibodi שמייצרת תחתוני מחזור רב פעמיים הציעה לי להתנסות במוצר שלהם ולשתף בחוויה האישית שלי. כמעט שסירבתי כי התחושה הראשונית שלי הייתה רתיעה מההתעסקות בזה ואני מודה שהמחשבה על להתעסק עם מוצר שדורש ממני שטיפה ידנית אחרי שימוש במחזור עוררה בי מעט גועל אבל אחרי שהצהרתי כמה וכמה פעמים קבל עם ופייסבוק שאחת ההחלטות שלי ל- 2020 היא לחיות חיים ירוקים יותר, לא יכולתי לוותר על הזדמנות כזאת להכיר מוצר ייחודי שכזה שיכול להשפיע בצורה ניכרת על הפחתת השימוש באחד המוצרים הבעייתים לסביבה – התחבושות החד פעמיות. 

אז אחרי שחודש שעבר התנסתי בפעם הראשונה אבל כמו ששיתפתי פה, לא העזתי להתחיל ביום הראשון והחזק, ובזכות החוויה המפתיעה לטובה של השימוש הראשון, הפעם החלטתי ללכת על כל הקופה ולהשתמש בתחתוני המחזור הרב פעמיים מהרגע הראשון. 

איך עברה ההתנסות בתחתוני המחזור הרב פעמיים

התנסות בתחתוני המחזור ביום הראשון של הזרימה החזקה

אני לא יודעת איך נראים תחתוני מחזור אחרים, אבל תחתוני המחזור של Modibodi נראו לי דקים באופן מחשיד, דקים יותר מתחבושות היגניות דקות ולכן לא העזתי בהתנסות הראשונה להתחיל איתם ביום הראשון של המחזור שלי שאצלי הוא החזק ביותר. בהתנסות הקודמת שמתי אותם בבוקר של היום השני, לא העזתי לצאת מהבית ורצתי כל רבע שעה לראות שאין דליפה אבל להפתעתי הכל היה בסדר והספיגה הייתה מושלמת. לכן הפעם החלטתי להתנסות מההתחלה ובבוקר היום הראשון לבשתי אותם והפעם לא רק שיצאתי מהבית אלא העזתי לצאת לאימון יוגה! 

הפעם הרגשתי הרבה יותר בטוחה ולא הרגשתי צורך לרוץ כל רבע שעה לבדוק והתחתונים עמדו בגבורה בהתנסות וספגו למופת. בצהריים כשחזרתי הבייתה החלפתי לזוג השני ואיתו נשארתי עד הערב וגם הפעם, הספיגה הייתה מצוינת ובעצם גם התחושה. 

ספיגה זה לא הכל בחיים, איך זה מרגיש להסתובב עם תחתוני מחזור רב פעמיים

אחרי שצלחנו את מבחן הספיגה צריך לדבר על מה שלא פחות חשוב, התחושה והחוויה האישית. אני מודה שבפעם הקודמת, הראשונה, היה לי לא פשוט במהלך השימוש. המחשבה על השימוש החוזר במה שנגע במחזור שלי ובדם שלי עוררה בי רתיעה גדולה. אבל יחד עם הרתיעה, הופיעו שאלות ותהיתי ביני לביני למה כל כך קשה לי עם זה. הרי המחזור הוא חלק בלתי נפרד ממני והבנתי שבעצם מהיום שקיבלתי מחזור בפעם הראשונה, רק "הדפתי" אותו ממני. קיטרתי על כאבי המחזור כשהיו ובעצם השימוש במוצרים חד פעמיים, והמהירות שבה השלכתי אותם אחרי שימוש גרמו לי לניתוק מאוד גדול מ"הדבר הזה", המחזור, שהוא חלק בלתי ניפרד ממי שאני, מהנשיות שלי, ואחראי לדבר המדהים ביותר שקרה לי (וגם הקשה ביותר, המעייף ביותר אבל זה כבר נושא לפוסט אחר 😉 ) – האמהות. ואם נסתכל על זה רגע בעין ביקורתית, אפילו בפרסומות לתחבושות היגניות כשרוצים להציג לנו את יכולת הספיגה שלהן שופכים פנימה נוזל כחול כי כחול לכאורה מסמל נקיון בניגוד לאדום…. הבנתי שכל הדברים האלה, גרמו לי לניתוק מאוד גדול מהמחזור שלי ואמנם אני לא מומחית בתחום, אבל לא יפתיע אותי לשמוע שחלק מבעיות הפוריות שיש היום לכל כך הרבה נשים בריאות קשור גם לניתוק הזה….

אחרי שהבנתי את כל זה, פתאום ההתייחסות שלי לתחתוני מחזור רב פעמיים הייתה שונה לגמרי. בין רגע, כבר לא הפריעה  לי ההתעסקות או המחשבה על שימוש חוזר ועל מגע ישיר עם המחזור שלי ואפילו לשטוף אותם במים קרים אחרי השימוש לפני הכביסה היה ממש בקטנה. באופן שהפתיע אותי בעצמה שלו, הרגשתי מחוברת לעצמי יותר מאי פעם והחלטתי לשתף בכל החוויות האלה את בעלי שהקשיב בקשב רב והצליח להכיל יפה את כל הפרטים, והוא אמר לי שזאת פעם ראשונה שאני מספרת לו על חווית המחזור ושוב הבנתי עד כמה התרגלתי להדיר את החלק הזה מהחיים שלי ומעצמי. ובעצם, זאת מתנה לא פחות גדולה מאשר שמירה על הסביבה. לא ככה?

קצת לפרטים הטכנים – מה זה תחתוני מחזור רב פעמיים ואיך זה עובד

מדובר בתחתונים רגילים עם שכבת בד נוספת באזור המפשעה כך שהעובי באזור הזה הוא 3 מ"מ – שזה דק יותר מכל תחבושת היגנית וסופג עד פי 4 מטמפון ולכן תאורטית אפשר להסתובב איתם יום שלם, אם כי אני מודה שאני עוד התקשתי לעשות את זה והחלפתי בצהריים בעיקר בגלל התחושה האישית שלי ולא כי הייתה בעיה בספיגה. אני מניחה שעם הזמן, אתרגל גם לזה. 

התחתונים צריכים לשבת טוב על הגוף ולכן כדאי למדוד היטב את ההיקפים שמופיעים בטבלת המידות באתר של Modibodi. יש מגוון נאה של גזרות וסגנונות והתמונות עם הדוגמניות באתר מציגות מגוון יפה של מבני גוף שונים. מבחינת הספיגה, יש 4 רמות ספיגה. אני הלכתי על הרמה השלישית (אחת לפני אחרונה) וזה הספיק לי גם ליום הראשון הכבד של המחזור. 

בסיום השימוש שוטפים במים קרים (למרות שהם מציינים שאפשר לכבס גם ללא השטיפה), מכבסים בתכנית עדינה עד 30 מעלות ומייבשים בתליה ולא במייבש.

הטבה משמחת לקוראות ואפשרות ל-30 יום נסיון

חברת Modibodi החליטה להעניק הנחה של 30 ש"ח על רכישה מהחנות עם קוד ההטבה METULTELET30 שאותו צריך להקיש בשלב החשבון. ההטבה תהיה בתוקף עד מוצאי שבת ה-29.2.20. 

לחנות אונליין של Modibodi נכנסים מכאן

בנוסף, מעניקה Modibodi תקופת נסיון של 30 יום וכל מי שהתנסתה במוצר ולא הייתה מרוצה, יכולה לפנות תוך 30 יום ממועד הרכישה במייל ל info@modibodi.co.il ולציין את מספר ההזמנה. ההחזר ינתן על זוג אחד של תחתוני מחזור.  

רוצה להמשיך את הרומן שלנו?

אם נהנית מהסקירה, מהכתיבה ומהסיפורים ותרצי לקרוא עוד בהמשך,

אם את רוצה להכיר מעצבים ויוצרים מקומיים, ולשמוע על עוד מגמות ירוקות ומוצרים שלא הכרת שעוזרים לשמור עלינו אבל לא פחות חשוב, על הסביבה,

אם את רוצה לדעת על הטבות, הנחות, מבצעים והגרלות שמיועדות רק לקוראות הבלוג, כמו אלה שבפינת "הארון השווה שלי", 

אז בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

אשמח לשמוע (כלומר, לקרוא 😉 ) מה חשבת על הפוסט כאן למטה בתגובות, ואשמח ל"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" וגם באינסטגרם המתולתל שלי

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת