ימים לא פשוטים עוברים על כוחותינו. עד כדי כך לא פשוטים שהתחילו במוחי מחשבות על לחזור לעבוד כשכירה, לו רק היה לי איפה…. בימים כאלה, שבהם שמלות הפיאטים וחצאיות הטול מעלות אבק בארון, אני חוזרת ונמשכת לפריטים הקלאסיים, הנקיים והנצחיים. תכשיטי זהב טהור ואבנים מהסוג שאפשר לענוד בבית בלי להוריד, לרחוץ איתם כלים ולדעת שהם לא מפחדים מקצת אלכוג'ל. כאן בדיוק נכנסים התכשיטים המופלאים של הצורפת נטע וולפה

תכשיטי זהב בעיצוב רומנטי של נטע וולפה

תכשיטים מזהב טהור ואבנים טובות בגוונים של ים

בשבוע שבו הסתיים הסגר הקודם ובתזמון מושלם עם יום הולדתי ה-40 נפלה ברשותי הזכות להגיע לסטודיו של נטע וולפה ולבצע הכרות אינטימית עם הקולקציות החדשות שהיא עיצבה וביניהן קולקציית ה- OCEAN. 

הימים היו ימי אופטימיות ותחושת אופוריה ריחפה באוויר ולשבריר שניה האמנו שניצחנו את הקורונה, שהמשבר מאחורינו וכולנו עם אחד. 

צילומים לקולקציית אושין של הצורפת נטע וולפה

ועכשיו, בראשיתו של הסגר השני, אני מתענגת על היום הזה, על התחושות, על הצילומים הנפלאים וכמובן התכשיטים, כי המהות של תכשיט, ובעיקר תכשיט שעשוי מחומרים נצחיים כמו זהב, הוא להיות הרבה יותר מתכשיט. הוא להיות זכרון ומעורר רגש. וכרגע הרגש העיקרי שהייתי שמחה להאחז בו הוא תקווה ואופטימיות. 

אבל מספיק לדבר עלי, ובואו נדבר על יהלומים ;-). קולקציית ocean של נטע וולפה נעשתה כמו שהשם מרמז, בהשראת האוקיינוס. אוקיינוס כחול ירוק, וחול לבן. מצד אחד מחשבות וחשבון נפש ברוח התקופה, ומצד שני היא מבטאת את שמחת ההתחלות החדשות. כלומר, שמחה מינוס הקורונה….אבל היי, הקורונה לא תשאר פה לנצח. תכשיטי הזהב דווקא כן ;-). 

צורפת נטע וולפה

סגנון העיצוב של נטע וולפה הוא רומנטי ונראה מאוד וינטאג'י כאילו נלקח היישר מהמאה ה-19. כל התכשיטים עשויים זהב טהור 14 קראט או 18 קראט, והם משובצים באבני חן יקרות וחצי יקרות בגוונים שגם הם גווני אוקיינוס כמו האבנים אמרלד, בלו טופז, פרידוט, ספיר,אקוומרין ויהלומים גולמיים. הכל מעוצב ומיוצר על בסטודיו של נטע ולכן מדובר בעיצוב וייצור 100% מקומי. 

עגילי זהב עדינים בעיצוב נטע וולפה

הסטודיו של נטע וולפה ממוקם ברחוב גדרה 1 בתל אביב אבל בימי קורונה אלה עיקר הפעילות היא באתר הרומנטי והקסום שלה. ממליצה בחום לעקוב גם אחרי חשבון האינסטגרם שלה ויש גם עמוד פייסבוק לא פחות מרהיב

ושנהיה לנצנץ ולא לזנב 😉

תכשיטי זהב טהור ואבנים יקרות

שנמשיך את הרומן?

אם שאלת את עצמך "איך לא הכרתי את הבלוג הזה קודם" או שפשוט נהנית לקרוא 😉

אם את אוהבת להכיר מעצבים ויוצרים מקומיים, ולתמוך בעסקים קטנים בתקופה כל כך מאתגרת,

אם את רוצה לקבל הטבות והנחות שמיועדות רק לקוראות הבלוג, ולהשתתף בהגרלות המיוחדות שנערכות באינסטגרם או בפינת "האורן השווה שלי"

אז בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

ואשמח לראות אותך גם באינסטגרם המתולתל שלי ואשמח לקבל "לייק" מפרגן בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" כי אין כמו קצת פרגון כדי לעשות נפלא לעור הפנים ;-). 

 

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת