הפעם בפינת ה"ארון השווה שלי" החלטתי לפנק את האפידרמיס שלך עם ממתק לפנים במיוחד לימי חורף מייבשים אלה, וזה עוד לפני שדיברנו על השמות שעושה בנו המסיכה….

אז יחד עם חברת הקוסמטיקה המקומית jelixir, הרכבנו לכן את הערכה המושלמת עם שלושה סרומים בשווי כולל של כ-600 ש"ח וזוכה אחת שתזכה בהן. 

סרום אנטי אייג'ינג מרוכז לפנים

אז הנה מה שמחכה לכן בפנים:

סרום BLOOM – סרום אנטי אייג'ינג מרוכז לפנים שמכיל תמציות צמחים עם פפטידים מסוג Matrixyl 3000 שהוכח כבעל אפקט אנטי אייג'ינג שמחדש את העור ומסייע למראה צעיר ומתוח. הרכיבים שבסרום שומרים על העור מרדיקלים חופשים ונזקים סביבתיים והם מעודדים ייצור קולגן ואלסטין בעור. 

סרום MOONBOW להבהרת העור וטשטוש כתמים – הסרום מכיל אלפא ארבוטין וויטמין C, שני רכיבים שמסייעים בפגעי פיגמנטציה ותורמים למראה עור בהיר ואחיד יותר. 

סרום Halos לאזור סביב העיניים – האזור שסביב העיניים הוא האזור בעל העור הדק ביותר בפנים והוא דורש תשומת לב מיוחדת. הסרום מכיל שמנים טבעיים, חומצה היאלרונית ופפטידים מסוג  Matrixyl 3000 שתורמים לחידוש שכבת הדרמיס ומראה עור מתוח ורענן. רכיב נוסף הוא הקפאין שמסייע בטיפול בעיגולים השחורים שמאפיינים את האזור הזה. 

סרום להבהרת העור וטיפול בפיגמנטציה
סרום עיניים לטיפול בעיגולים שחורים

איך אפשר לזכות בערכה המושלמת הזאת?

1. מכניסים כאן למטה את המייל בחלונית;

2. נכנסים לעמוד הפייסבוק של jelixir ועושים לו "לייק"; 

3. נכנסים לפוסט הזה בפייסבוק וכותבים לי בתגובה שנרשמתן. 

וזהו. ביום 21.12.20 הזוכה המאושרת תקבל מייל על הזכיה. 

בהצלחה!

שתי נקודות חשובות לסיום:

1. ההרשמה לפעילות היא הרשמה לרשימת הדיוור של "תלתלים" ו- jelixir, אבל אל חשש, בהתאם לחוק ה- spam תמיד תוכלי להסיר את עצמך ואנחנו נשתדל שלא להיעלב ;-).

2. הפעילות מוגבלת לתחומי ישראל בלבד. 

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות