יום כדור הארץ שצוין לו החודש כלאחר כבוד, הוא הזדמנות מעולה לדבר קצת על תחום הטיפוח והטואלטיקה בהקשר האקולוגי ולהציג כאן את אחד העסקים האקולוגים ביותר שיצא לי להכיר בתחום הזה – מיידלע סבונים, עסק מקומי קטן, אקולוגי באופן מיוחד ולא פחות חשוב, מפנק וריחני מעבר למה שאצליח להעביר כאן במילים, ולכן כדי שתהיה לכן האפשרות להתרשם, להתמכר וכן, גם לתמוך בעסק מקומי איכותי, מצפה לכן בסוף הפוסט גם הטבה מיוחדת ומפנקת כמעט כמו המוצרים שלהם. 

מיידלע סבונים – החברה האקולוגית והירוקה שמייצרת מוצרי אמבטיה וגוף וסבון אקולוגי

מה הופך עסק לייצור סבונים וקרמים לאקולוגי

כבר תקופה ארוכה שאני הולכת ומעמיקה את ידיעותי בכל מה שנוגע לתהליכי ייצור מחומרים ירוקים יותר ועל הדרך משגעת קלות (וב"קלות" אני מתכוונת להמון…;-) ) את בני בייתי עם ערמות המידע שאני לומדת פעם אחר פעם במטרה לצמצם את טביעת הרגל הפחמנית שלנו וכל זה בלי לוותר על חיבתי הרבה לאופנה ייחודית, מוצרים יפים משמחי לבב ועין לבית ומוצרי גוף מפנקים ריחניים. 

לאחרונה הכרתי מפעל סבונים מקומי שכל העובדות בו הן נשים והוא אקולוגי בצורה יוצאת דופן: המפעל של מיידלע.

הסבונים של מיידלע הם על בסיס גליצרין צמחי ולא סינטטי, ללא פרבאנים וללא SLS. מה שכן יש בהם הם חומרים ושמנים טבעיים ולחות. בנוסף, המפעל של מיידלע הוא מפעל שכולו של נשים, והן גם קבוצת המיקוד, המייעצות והנסייניות של המוצרים ועוזרות בפיתוח מוצרים ומתוך הצרכים שלהן, עולים מוצרים חדשים. 

המפעל שבו המוצרים מיוצרים הוא מפעל ירוק לגמרי וכל הפסולת שהמפעל מייצר ממוחזרת: קרטונים וניילונים ללא פי וי סי (שנפסל לשימוש בהרבה מדינות בעולם) באריזות חוזרות (ניילונים שמגיעים במארזים של חומרי גלם, משמשים לעיטוף המוצרים כמו הניילונים שעוטפים את פצצות האמבטיה ומשמשים לריפוד חבילות במקום לקנות ניילון פצפצים), חומר גלם שנקרא נפל/גרדים ממשיך בשימוש חוזר והופך להיות משהו אחר. למעשה המפעל של מיידלע לא מזרים כלל שפכים כי החומרים לא מייצרים שום פסולת.  

מוצרים נעימים, ריחניים, מפנקים ואקולוגים

במסגרת שיתוף הפעולה המרגש שלי עם חברת מיידלע קיבלתי להתנסות מגוון של מוצרים והרשו לי כבר לומר בפה מלא שמדובר בהתמכרות שתוביל לזוגיות ארוכת טווח. אלה הם המוצרים שניסיתי, אהבתי, וחזרתי כדי לתעד. 

מוצרי ריח לבית

מאז ומעולם הייתה לי חיבה מיוחדת למוצרי ריח לבית. בגיל ההתבגרות, החדר שלי תמיד הדיף ניחוחות של קטורת ושמני מבער. בהמשך כשנכנסו הדיפיוזרים והנרות הריחניים לחיינו, תפסו אלה את מקומן של הקטורות והבית שלי תמיד מלא דיפיוזרים בכל פינה. 

לא תמיד פשוט למצוא את הדיפיוזר המושלם – זה שהניחוח שלו מספיק חזק כדי להיות מורגש בחדר אבל שלא ירגיש כמו מטהר אוויר של שירותים… הדיפיוזר שאני קיבלתי הוא בניחוח יסמין וטלק לא פחות ממושלם ומשלב ניחוח מתוק כמו שאני אוהבת יחד עם הניחוח הפרשי של הטלק שמאזן אותו. הנחתי אותו ליד המיטה ואין דבר מרגיע יותר מלהרדם עם הניחוח הזה וכיף באותה מידה להתחיל איתו את הבוקר. 

יחד עם הדיפיוזר, קיבלתי גם סבון עלה בניחוח יסמין לתליה, ותליתי אותו בחדר האמבטיה במתלה המגבות והריח שהוא מפיץ לא פחות ממושלם. ולא פחות חשוב, הוא עולה בסך הכל 15 ש"ח (וזה עוד לפני ההנחה שאתן הקוראות מקבלות עוד קצת למטה בסוף הפוסט…). 

מוצרי גוף מפנקים

מאז שאני זוכרת את עצמי הייתה לי שגרת טיפוח שלא מביישת אף בת למשפחת קרדשיאן. אני אוהבת את הזמן הזה. זמן של שקט שלי עם עצמי שבו אני משקיעה בנכס הכי חשוב שלי – בי! לכן אני תמיד אוהבת להתפנק עם סבוני גוף חדשים, מוצרי אמבטיה, מוצרי פילינג לגוף ומידי יום אני מורחת לפחות שני קרמי גוף שונים. 

במסגרת סדרת מוצרי הגוף, קיבלתי את סבון היסמין הנוזלי, קרם הגוף המשלים שלו, ספוג רחצה טבעי בתוספת ג'ינג'ר ופצצות אמטיה ורודות ומנצנצות בדיוק כמו שאני אוהבת. סבון הגוף נעים ולא מייבש, וקרם הגוף הוא לא פחות מחלומי! נספג בקלות והריח הנעים נשאר על הגוף במשך שעות! תענוג אמיתי!

סבונים מוצקים

כבר שנים שאני מקפידה להשתמש בסבוני ידיים מוצקים שהם אקולוגיים יותר ולרוב עטופים רק בנייר שהוא חומר מתכלה ולא בבקבוק פלסטיק. בונוס נוסף הוא הניחוח שלהם שנשאר זמן רב יותר ובגלל שהם בסבוניה פתוחה, סבון טוב ואיכותי מדיף ניחוחות נעימים בכל החלל. ואת כל ההבטחות האלה מקיים מארז הסבונים הטבעיים "חגיגה של טבע" שכולל 5 סבונים טבעיים עם גרגרים טבעיים שמסייעים לפילינג עדים והתחדשות העור: שיבולת שועל ודבש, תה ירוק, קפה שחור, קינמון ולבנדר. 

הסבונים האקולוגיים של מיידלע

הטבה מפנקת לקוראות

להתפנק לבד זה נחמד אבל להתפנק בשניים זה נחמד כפליים וכל המרבה הרי זה משובח(ת), אז כדי שלא אהנה לבד, קוראות "תלתלים" נהנות מהטבה מפנקת במיוחד על כל הטוב הזה ומקבלות 15% הנחה על כל האתר עם קוד הקופון Hila15 שיהיה בתוקף עד ה-26.5.21. 

לאתר של מיידלע

שנמשיך את הקשר?

אם נהנית מהפוסט, ותרצי לקרוא עוד, 

אם את אוהבת לקרוא ולדעת על עסקים קטנים, עסקים אקולוגים, מעצבי אופנה מקומיים ובוטיקים של וינטג' ויד שניה,

אם את רוצה לדעת על הנחות, קופונים, הטבות והגרלות לקוראות הבלוג, 

אז אשמח מאוד אם תטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה.

מוזמנות גם לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלי שבה אחת לשבוע אני מפרסמת בצורה מרוכזת הטבות והנחות והכל בקבוצה סגורה בלי יכולת להגיב כדי לא להספים ולא להעיק. 

לקבוצה מצטרפים מכאן. 

אשמח לראות אותך גם באינסטגרם המתולתל שלי ואשמח גם ל"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים"

 

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת