תלתלים זה הרבה יותר מסתם שיער. תלתלים זה אופי.

מי שיש לה שיער מתולתל או אפילו רק גלי מכירה את התופעה שאחרי תקופת שימוש במוצר כלשהו שמשתנה מאחת לאחרת, התלתלים מתרגלים בסוף למוצר, ומכריחים אותנו לצאת למסע המייגע של למצוא מוצרים חדשים שיעשו אותו שמח.

כבר תקופה מאוד ארוכה שאני מחפשת מוצרי עיצוב חדשים לתלתלים, ומתאכזבת כל פעם מחדש. שיתוף פעולה שיווקי שאמור היה לצאת לפועל עם אחת החברות המוכרות למוצרי שיער, לא יצא אל הפועל, כי לא אהבתי את המראה של התלתלים אחרי השימוש במוצרים של אותה החברה, למרות אינספור הקומפלימנטים שהחברה הזו מקבלת ברשתות החברתיות. 

לכן כשאני מוצאת מוצרים שאני אוהבת, גם אם מדובר במוצרים שקיבלתי לסקירה ולא כאלה שמצאתי בעצמי, אני ממהרת לדווח, לשתף ולהמליץ מכל הלב בדיוק כמו שאני עושה בפוסט הזה, עם מוצרי השיער המעולים, הממש מעולים, של עדי שירי, שמתמחה כבר שנים בטיפול בשיעור מתולתל וגלי, שיקום וטיפוח תלתלים, ובשנה האחרונה פיתחה ליין מוצרים שאת חלקם קיבלתי לנסות. חשוב לציין שכל המוצרים קיבלו את אישור משרד הבריאות והם לא נוסו על בעלי חיים. 

מוצרי השיער המעולים לשיער מתולתל וגלי של עדי שירי

את עדי שירי אני מכירה כבר כמה שנים והמספרה הבייתית שלה שמתמחה במתולתלות הפכה כבר מזמן לשם דבר בקרב בנות השבט המקורזל של אזור המרכז :-). בשנה האחרונה היא החליטה לקחת את הידע והמומחיות שלה צעד קדימה ורחקה ופיתחה ליין מוצרים לשיער גלי ומתולתל שכולל מוצרי שיער, בושם שיער וגם מוצרי טיפוח לגוף. 

אחת הסיבות שאני מתקשה למצוא מוצרים לשיער מתולתל כלבבי היא בגלל סוג השיער המאוד מסוים שלי. בדרך כלל מתולתלות מחפשות דרכים להפחית את הנפח של השיער אבל השיער שלי דק, עדין ודליל (בלי שום קשר להריונות, הוא היה ככה תמיד), ולכן אני דווקא מחפשת מוצרים שיתנו לו נפח, בעיקר בחלק העליון של הראש. שניים מהמוצרים של עדי, השיגו לי את התוצאה שרציתי מהשימוש הראשון, בעיקר אם אני משלבת אותם יחד: הסרום לשיער וקרם הגלייז וגרמו לי לפצוח בתיעוד התלתלים היפים שהם הפכו להיות, כי כמו שאמר איש חכם פעם, אם התעוררתי עם יום שיער טוב, ולא העלתי שום תמונה, האם באמת התעוררתי עם יום שיער טוב? 😉

מוצרי שיער לעיצוב תלתלים

הסרום לשיער

בין אם מדובר בשיער ובין אם בעור הפנים, סרום הוא מוצר חובה לקחת לאי בודד, ומטרתו להזין ולשקם. הסרום הזה גם מזין את השיער וגם מגן עליו מהמים הקשים שיש לנו וממזג האוויר המאתגר. הוא מכיל קפאין, ביוטין, חומצה היאלרונית, שמן המפ ותמצית צמח אסאי. הוא ללא מלחים, וללא פראבנים, ומתאים גם לשיער שעבר החלקה. 

איך משתמשים?

בדרך כלל סרום מורחים ראשון בסדר כי בין היתר הוא מכין את השיער (או העור במקרה של סרום לפנים) לקליטת המוצרים הבאים ומשפר את ספיגתם. אני אישית שמה אותו אחרי חפיפה לפני הפן ובימים שהשיער נראה יבש ולא מסודר, אני מורחת אותו גם על שיער יבש בעיקר בחלק שקרוב לקרקפת והשיער מייד מקבל לחות ונראה הרבה יותר חי. אם מבין כל המוצרים שאני מסקרת כאן את מוגבלת לבחירה במוצר אחר בלבד – זה המוצר שאני ממליצה לך לקנות, לפחות בתור התחלה. 

לסרום השיער

קרם גלייז לתלתלים

המטרה של קרם גלייז היא לעצב ממש את התלתלים ולתת להם את המראה המעוצב והיפה. אבל מי שיש לה נסיון עם גלייז, יודעת שאחת הבעיות שלו היא שהוא דביק, לא נעים למגע, והרבה פעמים השיער נראה דביק ולא נעים. מה שהופך את המוצר הספציפי הזה למושלם כל כך הוא שהוא מבוסס על קרם ולא על ג'ל, ולכן נספג בקלות בשיער, משאיר אותו רק ונעים וללא שום תחושת דביקות. המוצר מכיל 70% לחות ו 30% גלייז והוא פשוט מושלם, חובה לכל מתולתלת!! 

מבחינת סדר המוצרים, את הקרם אני מורחת אחרי שייבשתי טיפה את השיער כשהוא במצב לח ולפני שאני עוברת לדיפיוזר. אני מורחת כמות נדיבה על הידיים ועוברת על כל השיער בתנועות כיווץ. אחרי שמרחתי על כל השיער אני ממשיכה לייבוש עם דפיוזר. אפשר להשתמש בו גם על שיער יבש כדי לתת לו לחות ומראה מסודר יותר, אבל התוצאה הטובה ביותר מתקבלת אחרי חפיפה. 

לקרם הגלייז

מוצרי טיפוח לגוף

שמפו ללא מלחים

שמפו טוב הוא מוצר בסיסי וחשוב לכל סוג שיער. בגלל שלמלחים יש נטיה לייבש, כבר שנים שאני מקפידה להשתמש בשמפו ללא מלחים כדי שהשיער לא יתייבש יותר ממה שהוא. השמפו הזה מנקה ביעילות, לא מייבש, הכמות נדיבה מאוד ובזכות המשאבה קל להוציא כמות מדודה שלו בקלות ובלי לבזבז יותר מידי מהמוצר. בתור מי שמקפידה על הארכת חיי המדף של המוצרים שלי מטעמים אקולוגיים, זה בהחלט ענין חשוב שאין לזלזל בו. 

השמפו מתאים לכל סוגי השיער כולל שיער שעבר החלקה. 

לשמפו ללא מלחים

המלצה על מוצרי שיער לתלתלים

המסיכה לשיער

מסיכת שיער טובה, עוזרת מאוד לשמירה על בריאות השיער, ועל הזוהר והרכות שלו. שימוש במסיכה הוא לא יומיומי אלא סביב הפעם בשבוע. המסיכה מעניקה לחות ועוזרת לשמור על המראה הרך והבריא. בדומה לכל הסדרה, גם המסיכה הזו מכילה שמן המפ, תמצית צמח אסאי, ביוטין, קפאין וחומצה היאלרונית. מציעה לא לתת למחיר להרתיע, מנסיוני מסיכות טובות ואיכותיות שוות את המחיר, ובגלל שהשימוש הוא כפעם בשבוע, הכמות מספיקה לחודשים רבים. 

למסיכת השיער 

הבושם לשיער

מאז ומעולם יש לי חיבה עמוקה לריחות וניחוחות. כל החדרים אצלי בדירה מאובזרים בדיפיוזרים, סבונים ריחניים תלויים ומפיצי ריח ממגוון מינים וסוגים. גם מגירת הבשמים שלי נראית כמו משהו שנלקח היישר מבית משפחת קרדשיאן, עם מגוון ריחות וניחוחות כמעט לכל יום בשבוע, ומצב הרוח.

אז למה בעצם צריך גם בושם לשיער?

בדיוק כמו שלא נמרח מוצרים לגוף על השיער, ככה גם הבושם. מרכיבים שמתאימים לספיגה על הגוף שונים מהמוצרים שמתאימים לספיגה בשיער ולכן נדרש בושם ייעודי לשיער. 

בושם השיער הזה מכיל וניל, ברגמונט, פאצ'ולי, הדרים ויסמין. הוא עשוי מרכיבים שמונעים חשמל סטטי ומונעים הדבקות של ריחות לוואי לשיער. הבקבוק עצמו מתאים לנשיאה בתיק כך שאפשר כל כמה שעות להתרענן עם כמה שפריצים ולהרגיש כאילו הרגע יצאנו מספא מפנק במיוחד. 

לבושם השיער 

מוצרי טיפוח לגוף

כשבאתי לאסוף מעדי את מוצרי השיער שלי התפעלתי מכמה שהידיים שלה נראות מתוחות וצעירות. היא סיפרה לי שהיא משתמשת על בסיס קבוע בקרם ידיים שהיא רקחה לעצמה ושהוא חלק מסדרת מוצרי טיפוח לצד קרם גוף, והציעה לי להתנסות גם בשניהם. 

גם קרם הגוף וגם קרם הידיים מותאמים לאקלים המאתגר שיש לנו, נספגים מהר מאוד בעור ומשאירים אותו נעים מאוד למגע אבל לא שמנוני, ולכן אין שום בעיה להתלבש אחר כך כי הקרמים לא מכתימים את הבגד. 

קרם גוף אנטי אייג'ינג
המלצה עם קרם ידיים מעולה

קרם הגוף מכיל אצה אדומה שידועה בסגולות האנטי אייג'ינג שלה, וביתר הרכיבים שמאפיינים את כל הסדרה כולל קרם הידיים: שמן המפ, תמצית אסאי וחומצה היאלרונית. 

האריזות גדולות ומספיקות להרבה זמן ובזכות המאשבה, כל לחיצה מוציאה כמות מדודה של קרם שמסייע גם בנוחות השימוש וגם בשימוש בכמות מדויקת של קרם מבלי לבזבז יותר מידי ממנו. 

לקרם הגוף

לקרם הידיים

מוצרי טיפוח שלא נוסו על בעלי חיים

עוד קצת על עדי שירי

מתולתלת שרוצה להתחדש בתספורת אצל מומחית בתלתלים או לשזור חוטי זהב בשיער, מוזמנת להגיע למספרה הבייתית של עדי שירי הממוקמת בגבעתיים. 

את כל המוצרים של עדי אפשר לרכוש ישירות ממנה במספרה או אונליין באמצעות האתר. בנוסף, ממליצה לעקוב גם אחרי עמוד הפייסבוק שלה וחשבון האינסטגרם

לאתר של עדי שירי

הבלוגרית הילה תלתלים

שנמשיך את הקשר?

אם נהנית מהסקירה ותרצי לקרוא גם את הסקירות הבאות שלי,

אם את אוהבת להכיר עסקים קטנים מקומיים בתחומי הלייף סטייל והטיפוח, מעצבים ויוצרים ישראלים,

אם את רוצה לדעת על הטבות, הנחות והגרלות המיועדות רק לקוראות הבלוג, כמו ההגרלות שבפינת "הארון השווה שלי"

אז אשמח אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

אשמח לראות אותך גם באינסטגרם המתולתל שלי, בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ובטיקטוק המוטרף שלי. 

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת