לפני כמה חודשים הצגתי כאן בבלוג את Celia Dee מותג הלבשה תחתונה אונליין, מותג ישראלי שמציע הלבשה תחתונה במחירים אטרקטיביים במיוחד, וטווח מידות נדיב כולל בחזיות הספורט.  

ההזמנה הקודמת שעשיתי מהאתר הזה בחודש מאי הייתה מאוד מוצלחת, וכל הפריטים שהזמנתי, לבשתי, כיבסתי, שוב לבשתי ושוב כיבסתי, צלחו בגבורה את מבחן הכביסות – ענין שאין להקל בו ראש  💪. לכבוד חילופי העונות הבאות עלינו לטובה, התחדש האתר במגוון פריטים חדשים וצבעוניים וגם קטגוריית חזיות הספורט גדלה באופן משמעותי במגוון, בצבעים ובטווח המידות ולכבוד המאורע – הפקה חדשה! 

צילמה: ורד פרקש; חזיה: סילייה די

מגוון גזרות ומידות. מתוך האתר "סילייה די"

המותג שמביא הלבשה תחתונה במחירים נוחים

ה"אני מאמין" של המותג להלבשה תחתונה סילייה די

סילייה די הוא מותג ישראלי ששם לעצמו מטרה להציע הלבשה תחתונה בסגנון נקי מינימליסטי בעלויות נוחות במיוחד ובטווח מידות רחב מאוד. המותג מציע חזיות ללא ברזלים ועם ברזלים, חזיות תומכות לחזה גדול במיוחד, חזיות סטרפלס וחזיות ספורט מצוינות שאיתן יש לי כבר ניסיון טוב מסבב ההזמנה הקודמת שעשיתי. 

מעצבים ישראלים בבלוג תלתלים

צילמה: ורד פרקש; חזיה: סילייה די

מתוך האתר "סילייה די"

בנוסף לחזיות, גם הפעם כמו בפעם הקודמת, התחדשתי במגוון נוסף של תחתונים שהתרחב מאוד והכל בלי לחרוג מטווח המחירים הנוח שנע בין 19 ש"ח ליחידה ל-59 ש"ח לשלישייה. 

מה הזמנתי הפעם?

אני מאוד אוהבת חזיות ספורט לא רק כשאני ספורט אלא גם כתחליף גוזיה ללבוש מתחת לחולצות עם מפתח רחב בבית השחי או חולצות שקופות. בזכות התמיכה הטובה שנותנת חזיית ספורט, אני יכולה להרגיש בנוח עם חולצות שקופות ולדעת שלא צפויה שם תקרית של "ציץ מציץ" מבעד לחזיה – תקרית שלמרבה המבוכה קרתה לי בעבר לא פעם ולא פעמיים…  🤭

צילמה: ורד פרקש; חזיה: "סילייה די"

מגוון הצבעים של חזיות הספורט התרחב והדבר הראשון שמיהרתי להזמין הוא חזיית ספורט בצבע ורוד פוקסיה. בהמשך, התחדשתי גם בחזיית ספורט נוספת בצבע שחור כי אין דבר כזה "יותר מידי חזיות שחורות" וכדי להשלים את היאן ליאנג 😉 כמובן שלא יכולתי לוותר גם על חזיית ספורט בצבע לבן. 

צילמה: ורד פרקש; חזיות: "סילייה די"

מוצר נוסף שהזמנתי אולי לראשונה מאז ימי גיל ה-20 שלי הוא חזיית פוש אפ, שהוציאה אותי מאזור הנוחות עם תמונה מהסוג שאני בדרך כלל לא מעיזה לצלם וזה רק מראה כמה נוח (וסקסית…) הרגשתי איתה. 

חזיית פוש אפ: "סילייה די"

האחרונה בקטגוריית החזיות שהזמנתי, היא חזיה לבנה במראה מינימליסטי, נקי, בלי ברזלים ובלי תפרים. בגזרת ההלבשה התחתונה מצאתי עם השנים שהסוג שהוא ללא תפרים הוא בסופו של דבר הסוג הכי פרקטי בעיקר בקיץ כשלובשים בגדים מבדים דקים מהסוג שכל תפר מתחת, בולט מתחת לאריג. יש משהו מאוד נקי ונעים בהלבשה תחתונה נקיה כזו בלי דוגמאות או תפרים שיכולים לבלוט. 

צילמה: ורד פרקש; חזייה: "סילייה די"

מתוך האתר "סילייה די"

בגזרת התחתונים התחדשתי בתחתונים ורודים שיתאימו לחזיית הפוקסיה, בשלישיית תחתוני ביקיני עם עיטור תחרה בצדדים – שלישייה שעולה כרגע רק 39 ש"ח, וגולת הכותרת: זוג תחתוני תחרה בשחור ובלבן שעולים כרגע רק 29 ש"ח לזוג! ומגיעים עד מידה XXL. 

צילמה: ורד פרקש; תחתונים: "סילייה די"

איפה אפשר לרכוש את ההלבשה התחתונה של סילייה די

את כל הפריטים של סילייה די אפשר למצוא ולרכוש בחנות אונליין ואפשר להיעזר תוך כדי שיטוט באתר גם בצ'ט החי באתר ולשאול שאלות. מוזמנות לעקוב ולפנות אליהם גם דרך עמוד הפייסבוק או חשבון האינסטגרם.  

צילמה: ורד פרקש; הלבשה תחתונה: סילייה די

שנמשיך את הרומן?

אם את אוהבת להכיר מעצבים, יוצרים ומותגים מקומיים שלא הכרת, 

אם את רוצה לדעת על מבצעים, הטבות, הנחות והגרלות שמיועדות רק לקוראות הבלוג, 

אז אשמח אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה 👇. 

מחכה מאוד לראות אותך גם באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי, אשמח לפרגון של "לייק" בעמוד הפייסבוק, ואם יש לך טיקטוק, מוזמנת גם לטיקטוק המעט מופרע שלי ;-). 

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת