כשהייתי נערה בתיכון אי שם מעבר להרי החושך, נאלצתי ללמוד כימיה. על אף שאת המקצוע סיימתי בכישלון חרוץ דבר אחד אני זוכרת עד היום: בכימיה יש חומרים ורכיבים מסוימים שכשמחברים אותם יחד, נוצרת תגובה. לתומי חשבתי שלימודי הכימיה לא ישרתו אותי בדבר והנה הגיע היום שבו נוכחתי כי טעיתי. כי מה היא קוסמטיקה אם לא כימיה מעשית?? 😉

26 שנים חלפו מאז שנכשלתי בבחינת סוף השנה בכימיה וזאת בעיני הזדמנות מצוינת לסגור מעגל עם פוסט שכולו הסברים מרנינים על שילובי חומרים בקוסמטיקה שעושים לעור הפנים את מה שכשלה המורה לכימיה לעשות עבורי: לגרום לי לחייך  😄. 

ממשיכה את סדרת הפוסטים במסגרת שיתוף הפעולה המתמשך שלי עם הקוסמטיקאית ובעלת קו מוצרי הפנים דנה טל, בפוסט שכולו הסברים על חיבורים ושילובים חשובים בין מוצרי טיפוח. וגם הפעם, יש הטבה מפנקת לקוראות 🎁

למה כדאי לשלב סרום עם קרם

כמעט כל חברות הקוסמטיקה מציעות במסגרת מגוון המוצרים שלהן סרום לצד קרם לחות. אז מה בעצם ההבדל? 

דנה מספרת שבעבר, כמעט ולא היה הבדל בין הסרום לקרם הפנים למעט המרקם: אחד היה קליל יותר והשני כבד יותר. עם הזמן, השינויים בין שני המוצרים התחדדו, ודנה טל משתמשת בכל אחד מהם למטרה שונה: קרם לחות מטרתו לשמור על הלחות בעור. בסרומים היא משלבת רכיבים פעילים אחרים שהעור זקוק להם כמו למשל וויטמין E וויטמין C.

מה בעצם עושה קרם לחות

על אף שמו המעט מטעה, קרם הלחות אינו יכול להחדיר לחות לעור. הסיבה לכך היא שהעור שלנו אינו חדיר למים. אחרת, כל מה שהיינו צריכות כדי להחדיר לעור לחות הוא אמבטיה טובה…😉

ככל שאנחנו מתבגרות, לעור קשה יותר להחזיק את אותה כמות לחות ולכן העור מרגיש יבש יותר. המטרה של קרם הלחות היא לא להחדיר לחות פנימה, אלא למנוע מהלחות שבתוך הגוף לצאת החוצה. 

יש שתי דרכים לעשות את זה: האחת, באמצעות קרם שמנוני שאוטם את העור. השניה, באמצעות קרם המכיל חומרים שיודעים למשוך את המים אליהם ולהשאיר אותם בפנים. 

לסרום יש תפקיד אחר והוא מכיל חומרים פעילים שבניגוד ללחות, כן חודרים את העור וחיוניים לתפקוד ולמראה של העור. במסגרת חומרים פעילים אלה אפשר למצוא ויטמינים שונים, חומצות שונות ופפטידים המשמשים לאנטי אייג'ינג. 

המלצה על מוצרי קוסמטיקה אקולוגים

איך משפיעות עונות השנה על עור הפנים?

ככלל בקיץ נכון להשתמש בחומרים קלילים יותר שלא סותמים את הנקבוביות ולא מפריעים לזיעה לצאת החוצה ואילו בחורף מומלץ להשתמש בחומרים כבדים ומזינים יותר. יש לנו ארבע עונות בשנה ואלמלא היכולת להפריד בין מוצרים, הדבר הנכון היה להחזיק 4 סטים שונים של מוצרים לכל עונה.

אבל בזכות העובדה שיש לנו קרם לחות לחוד, וסרומים לחוד, אפשר בעזרת שילובים של אותם מוצרים לתת לעור מענה בכל יום וכל עונה: בימים שבהם מזג האוויר יבש במיוחד, אפשר ואפילו רצוי להשתמש בקרם לחות בכמות נדיבה ולצד זה, למרוח סרומים עם חומרים פעילים מזינים. בימים שבהם מזג האוויר לח ודביק, אפשר להסתפק בסרום בלבד או להשתמש בכמות קטנה מאוד של לחות בנוסף לסרום כאשר העור מרגיש יבש.

השילובים עוזרים לנו לתת מענה מדויק לעור הפנים בכל יום ויום, וגם חוסכים לנו כסף שזו מטרה לא פחות חשובה ויש שיאמרו אפילו יותר.

שנכיר? הסרומים והקרמים של דנה טל המשלימים האחד לשני

סרום  I AM WISDOM – סרום מיימי במרקם ג'ל, מכיל רכיבים סופחי מים, כלומר כאלה המזהים את המים שנמצאים סביבם, ותופסים אותם ולא נותנים להם להתנדף. הסרום מכיל וויטמין E והוא מתאים גם לעור העדין והרגיש ביותר (כלומר, לעור הג'ינג'י שלי). 

סרום I AM GREATNESS – סרום עשיר יותר ובעל מרקם שומני שמכיל חומרים ורכיבים שומניים שמכסים את העור במעטה שמנוני ולכן המים שנמצאים בתוך העור, לא יכולים לעבור דרכו ולצאת מהעור. הסרום הזה מכיל נגזרת של וויטמין C מסיס בשמן המאפשר לחומר להישאר פעיל לאורך זמן. 

קרם לחות  I AM LOVE – קרם לחות קליל המכיל גם חומרים סופחי מים וגם חומרים שומניים, כשהדגש הוא על הרבה חומרים סופחי מים ומעט מאוד חומרים שומניים. לכן הקרם מרגיש קליל ונספג במהירות בעור. 

קרם לחות I AM BEAUTY – קרם לחות מזין במיוחד המבוסס בעיקר על רכיבים שומניים שומניים ולכן הוא מרגיש כבד יותר ומתאים יותר לחורף. 

השילוב בין קרם שמתאים לסוג העור שלי לצד סרום שמתאים לסוג העור שלי, מאפשר לי בעזרת שני מוצרים בלבד, לתת מענה מדויק ונכון לעור שלי בכל ימות השנה וסוגי מזג האוויר. במקרה שלי ובתור ג'ינג'ית, יש לי עור מאוד מאוד עדין ורגיש. כבר כמה עונות שאני משתמשת בסרום סרום  I AM WISDOM בשילוב קרם הלחות I AM LOVE. בחורף, אני משתמשת בקרם הלחות בכמות נדיבה במיוחד ובקיץ, אני משתמשת בעיקר בסרום עם כמות קטנה של קרם לחות 

 

איך להתאים את המוצרים לסוג העור

באתר שלה פיתחה דנה אלגוריתם ייחודי שמסייע באבחון העור והתאמת המוצרים הנכונים: הסרום וקרם הלחות המתאימים שהשילוב ביניהם מתאים לכל עונה וימות השנה.  

מכאן עושים את האבחון 

ויש גם הטבה 🎁

כדי שנוכל ליהנות מהשניים הנה הטבה מפנקת במיוחד: על כל רכישה של סרום, קרם במתנה! המתנה יכולה להיות קרם לחות או קרם BB מקדם הגנה הכל לפי בחירתך. 

את ההטבה תוכלי לממש באתר עם הקוד HILA4 בחנות אונליין. שימי ❤️ שכדי לממש את הקופון, צריך קודם כל לבחור את המוצרים: סרום וקרם לחות או קרם BB ואז בשלב התשלום להזין את הקוד ומחיר הקרם יתאפס. 

קחי אותי לאתר של דנה טל 

שנמשיך?

 

אם נהנית, למדת, החכמת, ותרצי לקרוא עוד ממני,

אם את אוהבת להכיר עסקים קטנים, חדשים ואקולוגיים,

אם תרצי לדעת על כל ההטבות, ההנחות, המתנות וההגרלות המיועדות לקוראות הבלוג, 

אז אשמח אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים", עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה 👇

אשמח אם תצטרפי אלי גם באינסטגרם המתולתל והמשעשע, בעמוד הפייסבוק של "תלתלים", ואם יש לך טיקטוק, מצחיק אצלי גם שם. 

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת