אני בטוחה שגם חובבות החורף המושבעות ביותר, יסכימו שהחורף הזה, הרגיש ארוך ומוגזם במיוחד. קירות הדירות הארצישראלים שאינם יודעים חומר מבודד מהו, סגרו עלי החורף הזה במיוחד ומצאתי את עצמי מבלה את זמני מחדר אחד לאחר בבית עם כוס תה ביד אחת, ובקבוק מים חמים ביחד שניה תוך מלמול הקלישאה "חורף כזה עוד לא היה לנו…".

לכן ניצני האביב הבא עלינו לטובה, משמחים אותי השנה במיוחד, ואני גאה להשיק רשמית את העונה החמימה, הפרחונית והריחנית עם פוסט אביבי למשעי, ומדחיקה את כל מה שעתיד להגיע אחריה שזה הקיץ הדביק הקשוח לא פחות…. אה, ויש גם הטבה אביבית לקוראות 🎁

שמלת כותנה אדומה של אות קוטור

צילמה: ורד פרקש; בגדים: אות קוטור; תכשיטים: עינת זנדברג – תכשיטים מדברים אומנות; נעליים: נעלי יפית 

השכבות מתקלפות, האקססוריז חוזרים והחתולים המיללים – אופנת אביב 2022 כבר לגמרי כאן

השכבות מתקלפות

על אף שמאז ההריון הראשון, אני מתקשה להתמודד עם טעמו של בצל, כשמדובר בבגדים, אין שמחה ממני לעשות כמעשה הבצל 🧅 ולהתחיל ולקלף את השכבות…. המאניה דיפרסיה של מזג האוויר שמתבטא במעברים חדים (מדי) בין שרב לעוד ימי גשם שצפויים להבליח, מחייב מידה של ורסטיליות המשלבת בין קצר לארוך והתקופה הזו היא גם שעתם היפה של ג'קטי הג'ינס שגם עשרים שנה אחרי, גורמים לי להרגיש קצת כמו ברנדה וולש בכל פעם שאני לובשת אחד…

צילמה: ורד פרקש; בגדים: אות קוטור; תכשיטים: עינת זנדברג – תכשיטים מדברים אומנות; נעליים: נעלי יפית

הבהונות מתאווררות

יש מעט חדוות בעיני המשתוות לרגע הזה שבו מוסרים הגרביים ומתאווררות הרגליים בסנדלים וכפכפים שהיו מסבים אפילו לסינדרלה נחת! אז נכון שנדרשת היערכות פדיקור אבל זה לגמרי שווה את ההשקעה כי כמו שנאמר בהונות עצובות, יש בהונות צבועות 👡

צילמה: ורד פרקש; בגדים: אות קוטור; נעליים: נעלי יפית

שובם של האקססוריז

השרוולים מתקצרים, המחשופים נחשפים והצעיפים מתאפסנים ואת מקומם תופסים בקול תרועה 🎺 התבלינים שהופכים כל בגד להרבה יותר טעים: האקססוריז 📿

טבעות, עגילים, שרשראות ושאר ירקות משמחי לבב 💕עין וצוואר.

צילמה: ורד פרקש; בגדים: אות קוטור; תכשיטים: עינת זנדברג – תכשיטים מדברים אומנות

פריחה

העולם נחלק לשניים: אלה שפורחים באביב מאלרגיות ואלה שפורחים משמחה 🌹. במשך שנים האביב היה עבורי מקור לאלרגיות שמוקרן בפריחות כאלה ואחרות אבל יום אחד הן פשוט חלפו מעצמן ואת מקומן תפס התחביב שלי מהשנתיים האחרונות: גידול ג'ונגל אורגני, תחביב שגם זכה אצלי לפוסט של כבוד.

חובבות הפריחה וודאי מתרגשות לפחות כמוני להסתובב בין עצים, פרחים ושדות ולצלם ברוחב לב ויד והפורחות מאלרגיה יכולות ליהנות מפרחים שלא מפיצים אלרגנים מהסוג שנמצא על שרשרת או שמלה.

צילמה: ורד פרקש; בגדים: אות קוטור; תכשיטים: עינת זנדברג – תכשיטים מדברים אומנות

חתולים

🎵 איך יודעים שבא אביב, חתולים מיוחמים סביב סביב….

אלא אם גרים בגורד שחקים, סביר להניח שגם אתם שומעים מדי לילה (ויום) את שירת החתולים המיוחמים המבשרים את בוא האביב.

אז נכון ששירתם עשויה להטריד מנוחה בלילות ואפילו בשנ"צ שישי, אבל אם אתן עוקבות אחרי בסטורי (ואם לא, מוזמנות להתחיל ויפה שעה אחת קודם 😉), ייתכן שראיתן את החתלתולה בת משפחת לוי החדשה שאימצה אותנו לפני כחודש וזכתה מהילדים לשם המתוק פנקייק.

צילמה: ורד פרקש; בגדים: אות קוטור; תכשיטים: עינת זנדברג – תכשיטים מדברים אומנות; נעליים: נעלי יפית

אופנת אביב 2022 שבפוסט

עם כל הכבוד לפריחה וחתולים (שני דברים שיש לי הרבה כבוד אליהם 😉) מה שבאמת מרגש באביב זה האופנה. בהפקה האביבית המקסימה הזו התארחו השמלות של אות קוטור, התכשיטים של  עינת זנדברג מ"תכשיטים מדברים אומנות" והנעליים של "נעלי יפית".

צילמה: ורד פרקש; בגדים: אות קוטור; תכשיטים: עינת זנדברג – תכשיטים מדברים אומנות

השמלות של אות קוטור

אות קוטור מסתמן במותג האופנה בעל השם המבריק ביותר וקונספט מבריק לא פחות: חיבור בין עולם הטיפוגרפיה לעולם האופנה והסלוגן שלה הוא ״אות קוטור – השמלה שלך. האמירה שלך." בתור אדם של מילים ואופנה, לא יכולתי לחשוב על חיבור מוצלח מזה 🙂. באות קוטור תוכלו למצוא שמלות וחולצות איכותיות ומחמיאות מעוטרות באות או סמל ומתאימות לכל עונה בזכות המינימליזם שמאפיין אותן והבד הנעים והאיכותי שהולך מצוין גם עם ג'קט מעל בימים קרירים יותר.

ולכבוד האביב הבא עלינו לטובה, יש גם הטבה שווה לקוראות 🎁: 10% הנחה על כל השמלות של אות קוטור. את ההטבה תוכלו לממש  עם קוד הקופון foryou בחנות אונליין. 

את הבגדים המקסימים של אות קוטור תוכלו למצוא ולרכוש בחנות אונליין, וממליצה גם לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק המקסים וחשבון האינסטגרם ולראות גם את המכירות והירידים שהם תוכלו למצוא את אות קוטור פנים מול פנים (ואותיות 😉).

צילמה: ורד פרקש; בגדים: אות קוטור; תכשיטים: עינת זנדברג – תכשיטים מדברים אומנות; נעליים: נעלי יפית

נעלי יפית

מכירות את התחושה הזו כשנועלים נעליים שהן כל כך נוחות עד שאתן חושבות לעצמכן שהייתן רוצות לעבור לגור בהן? אם לא, כנראה שלא ניסיתן אף פעם את נעלי יפית 👡 רשת נעלי יפית הוקמה לפני כ-35 שנה עם פתיחת החנות הראשונה כלאחר כבוד ברחוב דיזנגוף בתל אביב. מאז ועד היום, הרשת מתמחה בייבוא נעליים אלגנטיות ונוחות במיוחד מאיטליה, צרפת וספרד. אני יכולה לספר במלוא הכנות, שהסנדלים שנעלתי בהפקדה הם הסנדלים הנוחים ביותר שנעלתי מימי 👡.

את הנעליים של נעלי יפית תוכלו למצוא ולרכוש בחנות אונליין, בסניף ברחוב אחוזה 148 רעננה, ובעמוד הפייסבוק וחשבון האינסטגרם.

צילמה: ורד פרקש; נעליים: נעלי יפית

התכשיטים של עינת זנדברג "תכשיטים מדברים אומנות"

אם סגנון הסריגה הייחודי של התכשיטים מרגיש לכן מוכר זה משום שזו אינה הפעם הראשונה שאני זוכה לארח את התכשיטים הנפלאים של המעצבת הזו בפוסט, ושמחה מאוד להציג את קולקציית האביב היפהפייה הזו.

הצורפת שעומדת מאחורי התכשיטים הללו היא עינת זנדברג, שסורגת כל תכשיט בעצמה מה שהופך כל אחד מהם ליצירת אומנות אמיתית. קולקציית האביב שצילמנו הפעם להפקה היא קולקציה צבעונית ומשמחת שנולדה מתוך רצון של עינת לשמח ולרענן את חיינו ולמלא אותם בצבע ולהעלות חיוך על שפתינו ושפתי סובבינו.

לכבוד האביב, החג והחיים עצמם יש גם הטבה שווה לקוראות 🎁: 20% הנחה על כל התכשיטים באתר. את ההטבה תוכלו לממש  עם קוד הקופון aviv20 בחנות אונליין. 

את התכשיטים של עינת תוכלו למצוא ולרכוש בחנות ה- Etsy שלה, וממליצה לעקוב אחריה גם בפייסבוק ובאינסטגרם ולהתעדכן במכירות ובירידים שבהם עינת משתתפת.

צילמה: ורד פרקש; תכשיטים: עינת זנדברג – תכשיטים מדברים אומנות

שנמשיך את הקשר בינינו?

אם נהנית מהפוסט, מהגיגי, ומהאופנה שהצגתי,

אם את אוהבת להכיר מעצבים ויוצרים מעניינים, שלא בטוח שהיית מכירה במקום אחר,

אם את רוצה לדעת על הנחות, הטבות והגרלות המיועדות רק לקוראות "תלתלים",

אז אשמח מאוד לראות אותך גם ברשימת התפוצה של הבלוג. עוד קצת למטה תמצאי חלונית להכניס בה את המייל 👇

אשמח לראות אותך גם באינסטגרם המתולתל שלי, בפייסבוק של "תלתלים" שישמח מאוד לזכות ממך ל"לייק", ובטיקטוק שלי שבהיעדר מילה אחרת, אין לי אלא לתאר אותו כמטורלל במובן הטוב ביותר של המילה 😉

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת