אני הילה לבית בן חנוך, דור שני לבעיות שינה, מתכבדת להקליד רשומה זו. 😉 ולתפארת מדינת ישראל.

כשהייתי בכיתה י"א חוויתי את התקף בעיות השינה הראשון שלי. יום בהיר אחד (או כהה. 20 שנה, לך תזכור…), פשוט לא הצלחתי להירדם. לא משנה כמה עייפה הייתי, ברגע שנכנסתי למיטה, הגוף שלי נשטף אדרנלין, ואת מקומה של העייפות תפסה עצבנות ותחושת אי נוחות בכל תנוחה שניסיתי….

אמי, שועלת קרבות בעיות שינה וותיקה, ניסתה לפתור את הבעיה בדרך היחידה שהכירה וכמו כל אמא טובה מהנייניטיז ציידה אותי במגוון נרקוטיקה כדוגמת לוריוון ושאר ירקות.

חלפו השנים, ובעיות השינה נשארו אבל לצידן, גדלה ההבנה שזמן המיטה הוא דבר שיש להשקיע בו ומאז ועד היום, חדר השינה שלי ובגדי השינה הם מקדש של אסתטיקה ואיכות כי אם כבר להעביר לילה לבן, לפחות שיהיה זה באווירת מלון בוטיק 😉.

אז אם גם אתן כמוני, הנה כמה טיפים לשינה טובה שעוזרים לי אפילו בימים הקשים. ויש גם שיתוף פעולה חדש עם מעצבת האופנה אורלי גולן ובסוף הפוסט יש גם הטבה 🎁

פיג'מות כותנה של אורלי גולן

ספרים, פיג'מות רכות ומחשבות חיוביות – כל מה שעוזר ללילה טוב

ספרים במקום סרטים

פעם בעבר הרחוק שמעבר להרי החושך והילדים הקטנים, הייתי תולעת ספרים. תמיד הסתובבתי עם ספר בתיק ועוד אחד ליד המיטה, וגמרתי לפחות ספר אחד בשבוע. אבל השנים, הטלוויזיה בכבלים, הפינוקים והילדים הכניסו שלל הרגלים רעים ודחקו את התולעת החוצה. חדוות הקריאה חזרה במלוא המרץ בתקופת הסגרים ומאז החזרתי עטרה ליושנה עם ספר ליד המיטה.

לא אשקר ופעמים רבות (שזו דרך מכובסת לומר "רוב הזמן"…) הנטפליקס מנצח אבל בימים שבהם אני מצליחה להתעלות על הדחף ולפתוח את הספר מלא האבק, אני מתמוגגת מכל רגע, ונרדמת הרבה יותר בקלות.

פיג'מות מפנקות ומצעים רכים

כמי שמשתייכת לדור ה-X וגדלה ביבנה של שנות ה-80 וה-90, הקניון היחיד שהכרתי היה "הקניון הגדול" מהסיפורים של החברה שחזרה משנה של שליחות בארצות הברית…. בזמני, את כל הבגדים, הפיג'מות וגם את המצעים היו קונים בשוק יבנה שהיה שם דבר באזור.

שנים אחר כך עברתי לתל אביב ורצה הגורל וליד דירתי המתפוררת הייתה חנות המפעל של חברת טקסטיל מוכרת וכך רכשתי לראשונה מצעי טקסטיל איכותיים או לפחות איכותיים יותר ביחס לאלה איתם ישנתי כל שנות ילדותי. גם היחס לפיג'מות (ובגדים בכלל) השתנה עם השנים ואני מתייחסת בהרבה כבוד לשלב ההכנה לשינה עם פיג'מות כותנה איכותיות ונעימות וכן, גם מחמיאות ואפילו סקסיות כי אף פעם אין לדעת את מי אפגוש במקרה בחלום… 😉

יוגה והרבה נשימות עמוקות

אל היוגה הגעתי אי שם בשנת 2008 בהמלצת האורתופד שלי באותה תקופה בהמשך לשיקום שעברתי בעקבות תאונת דרכים. מודה שלא היו לי ציפיות גבוהות במיוחד אבל המהירות שבה היוגה תרמה לשיקום שלי הדהימה אותי ומייד הפכתי חסידה אוהדת וזקופה במיוחד 😉על אף שהרוח היחידה שנמצאת בחיי היא זו שמגיעה מהויטרינה של המרפסת, אני הראשונה להודות שיוגה היא הרבה יותר מעוד סוג של פעילות גופנית. היוגה מלמדת בין היתר, לאמן את מה שנדרש ובמקביל לשחרר את מה שלא. אז אמנם זה לא גורם לי לישון טוב יותר, אבל זה מזכיר לי שהכל בחיים זמני, גם העייפות וגם תקופות בעיות השינה. אה, וגם החיים 😉

אם כבר מדברים על פיג'מות….

הפיג'מות הנעימות והמקסימות שבפוסט הן חלק ממארזי Moments של מעצב האופנה אורלי גולן, מותג אופנה הנושא את שמה של המעצבת שחי ובועט באלגנטיות כבר מאז 2003.

הרעיון למארזי ה- Moments נולד בתקופת הקורונה כשבאופן טבעי, הביקוש לשמלות ובגדי עבודה ירד מהר יותר ממצב הרוח הלאומי, ואת מקומם תפסו בגדי הבית והפיג'מות.

הפיג'מות בקולקציה מותאמות להיות בגדי בית וחלק מהגזרות אפילו מתאימים לפעילות כמו יוגה ופילאטיס. כל הדגמים עשויים מ- 100% כותנה רכה ובצבעים שעושים שקט ונעים ב-❤️ וכמובן שמיוצרים בישראל.
הסטים נמכרים בתור מארז מתנה 🎁 אינסטגרמי ופוטוגני במיוחד שכולל חוץ מסט פיג'מה נעים ומפנק גם אביזרים נלווים כמו כיסוי עיניים, סרט לראש, נר ריחני ,כפכפי פרווה ועוד גודיז בהתאם לתיאור שמצוין בכל ערכה.
המידות הן :  S=36-38, M=40, L=42-44.

את כל המארזים ניתן למצוא באתר של אורלי גולן וכיף להתבונן בהם גם באינסטגרם ובפייסבוק שלה.

לאתר של אורלי גולן

מומלץ להגביר לפני השמיעה 😉

שנמשיך את הקשר?

אם נהנית מהפוסט ומהסקירה,

אם את אוהבת להכיר מעצבות ומעצבים מקומיים, ויוצרות ויוצרים במגוון תחומים,

אם תרצי לדעת על הטבות, הנחות והגרלות שוות רק לקוראות הבלוג,

אז בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה  👇

יש לי גם אינסטגרם צבעוני ומשעשע, וטיקטוק משעשע אפילו יותר (בעיקר אם נערת בת מצווה 😉….) ואשמח גם ל"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים".

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת