בתור מישהי שכרבע מהארון שלה מורכב מבגדי פיאטים אפשר היה לצפות שערב הסילבסטר יהיה הערב האהוב עלי בשנה אלא שאירועי סילבסטר מגיעים עם תוצר הלוואי של בילוי שמתחיל בשעה 23:00 בתרחיש הסולידי שזו בדיוק השעה שבה אני מדוממת מנועים ותלתלים והופכת לדלעת ישנונית. לטובת כל אלה שכמותי, הכנתי מדריך לחוגגת העייפה שרוצה לחגוג ולהתלבש ולחזור הבייתה למיטה כשהתאריך עדיין עומד על 31.

אה, וגם הולכים להיות כאן המון בגדים מנצנצים ויפים עם תיקים מיוחדים של המעצבת Galish. הרגישות ביניכן עשויות להרגיש תחושת סנוור קלה. שלא תגידו שלא הזהרתי 😉

צילמה: ורד פרקש; תיק פאוץ': Galish; שרשרת: גלית רונדין; בגדים: יד שנייה ווינטאג'

מסיבת בית

יש לך סלון סביר, ספה וכמה כיסאות כתר פלסטיק? זאת כבר סיבה למסיבה ולא סתם מסיבה – מסיבת בית. היתרון במסיבה בייתית אצלך בבית הוא שאת מחליטה באיזו שעה להתחיל וזה לגמרי לג'יט להודיע מראש שהרמת הכוסית תצוין לפי שעון קיץ כלומר ב- 23:00 כדי שב- 23:05 תגידו יפה לשלום.

יתרון: את מחליטה מתי, כמה ואיך

חיסרון: אחרי שכולם הולכים, את נשארת לנקות את כל שאריות הגלאם הזה. 

צילמה: ורד פרקש; ג'קט פיאטים צבעוני: לוני וינטג'

לאכול בחוץ בשעה סבירה

חלק גדול מהמסעדות מציעות תפריט מיוחד לליל הסיבלסטר. אם עברת את גיל 30, את יודעת שלאכול ארוחה של 5 מנות עם חצי בקבוק יין אחרי השעה 22:00 היא עניין שהגוף כבר פחות סלחן לגביו. חלק מהמקומות מציעים את התפריט המיוחד גם בשעות מוקדמות יותר ובמקרה כזה – הרווח הוא משולש: גם ליהנות מהאווירה החגיגית והמקושטת שכבר שוררת במקום, גם לאכול ולשתות בשעות שהגוף אוהב וגם להספיק לישון את שינת היופי. אם תזמיני קינוח כנראה שלא תוכלי לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, אבל לפחות תעכלי אותה טוב יותר.

יתרון: גם יצאת, גם אכלת בשעה נוחה, גם התלבשת מנצנץ, גם צילמת לסטורי.

חיסרון: שילמת על אירוע סילבסטר וקיבלת מסיבת גן

 צילמה: ורד פרקש; תיקים: Galish; ג'קט פיאטים צבעוני: לוני וינטג' צולם בבר "השאפה" ביפו

דרינק מוקדם

היתרון (היחיד?) בשעון חורף הוא שכשמתחיל להחשיך בשעה 17:00, שעה 20:00 מרגישה לפחות כמו 22:00 וזאת שעה מצוינת ללבוש בה את מיטב המחלצות המנצנצים ולצאת לשתות קוקטייל מחמם כבד ונפש. היתרון בשעה הזו הוא שחלק גדול מהמקומות מציעים Happy Hour עם מחירים מוזלים על האלכוהול ובדרך כלל גם לא תתקלו בבעיות מקום בשעות האלה.

יתרון: יצאת, התלבשת, צילמת, השתכרת ויש לך מספיק שעות להתאושש מהאנגאובר עד שתגיעי לעבודה.

חיסרון: עשוי להרגיש כמו פורפליי ללא הפליי שמגיע אחריו….

צולם בבר "השאפה" ביפו

צילמה: ורד פרקש; תיקים: Galish; ג'קט פיאטים צבעוני: לוני וינטג'

פשוט להתלבש

אם הסיבה היחידה שערב הסילבסטר קורץ לך הוא ההזדמנות להוציא מהארון את גלביית הפיאטים שקנית לפני עשור בחנות וינטאג' בפריז, אז באמת שאין שום סיבה להקריב לטובת העניין את שינת היופי שלך. גם ככה ביום הזה, הכל מסביב נוצץ וזה לגמרי לגיטימי ללבוש את השמלה והעליונית ולצאת לנצנץ בסידורים. הפיאטים נראים נפלא גם בתאורה של הסופר פארם. מניסיון ;-).

יתרון: זכית ללבוש את כל הגלאם הזה ועדיין לקום בבוקר בלי עיגולים שחורים.

חיסרון: ברגע מסוים בקופה בסופר את עשויה להרגיש מעט אוברדראסד.

צילמה: ורד פרקש; תיקים: Galish; בגדים: אוסף פרטי וינטג' ויד שניה

עם פיג'מה על הספה

בתור אחת ש"חיה" חיים נוצצים בבלוג בלבד וחיי בטטת ספה במציאות, אני הראשונה להודות שאין ראוי יותר מלהתחיל את השנה החדשה באופן שבו אני מבלה את כל השנה – עם פיג'מה על הספה מול נטפליקס פלוס כוס יין אדום. אה, וגם אפשר לרקוד כאילו אף אחד לא מסתכל.

יתרון: את מקבלת את השנה בפעילות המועדפת עליך מבלי להוציא כסף.

חסרון: מצטלם פחות טוב לפייסבוק אינסטגרם.

צילמה: ורד פרקש; ג'קט פיאטים צבעוני: לוני וינטג' צולם בבר "השאפה" ביפו

ההפקה המנצנצת שבפוסט והתיקים המיוחדים

שנים שאני מפנטזת על הפקת פיאטים ונצנצים לילית כזו לרגל הסילבסטר וכל שנה היה משהו אחר שבגללו זה לא יצא אל הפועל. השנה התארגנתי מספיק מוקדם, שריינתי את צלמת העל שלי ורד פרקש ויחד הוצאנו את הקסם הזה אל הפועל. הקסם כמובן כלל את אוסף בגדי הפיאטים שאספתי, צברתי ואיבקתי לרגל הצילומים, אוסף שבנוי מפריטי וינטג' חלקם מחנויות וינטג' אמיתיות ואחרים נמצאים אצלי כל כך הרבה שנים, שהם הפכו לוינטג' עם הזמן. אל הקסם הזה הצטרפה גם מעצבת התיקים גלית הוד והמותג שלה Galish.

צילמה: ורד פרקש; תיקים: Galish; ג'קט פיאטים צבעוני: לוני וינטג'; עגיל: אורטל בן דיין. צולם בבר "השאפה" ביפו

התיקים של גלית מעוצבים על ידה אחד אחד ומיוצרים כאן בארץ בכמויות קטנות וברמת גימור גבוהה במיוחד עד רמת התפר האחרון. כל תיק הוא אחד יחיד ומיוחד ואין שניים שהם זהים. מעבר לעובדה שהם יפים כל כך, איכותיים ומיועדים לשימוש של שנים ארוכות, הם גם פרקטיים ומאוד נוחים. הטבעוניות יכולות להזמין במיוחד תיק עשוי לבד.

את התיקים של גלית אפשר לרכוש בסטודיו ברעננה או טלפונית 054-2363733 וביום שישי ה-20.1.23 גם במכירה בייתית עם מגוון מעצבות ויוצרות נוספות במושב חיבת ציון

מוזמנות (ומוזמנים) לעקוב אחרי גלית והתיקים הנפלאים בפייסבוק ובאינסטגרם

צילמה: ורד פרקש; תיקים: Galish

שנמשיך?

נהנית מהפוסט, מההפקה ומהבגדים? אוהבת להכיר עסקים קטנים מקומיים או לקרוא על טיולים מיוחדים?

תרצי לדעת על הנחות, הטבות, פעילויות והגרלות רק לקוראות הבלוג?

אז אשמח לראות אותך ברשימת הדיוור של "תלתלים" הרשמה באמצעות המייל עוד קצת למטה בחלונית.

אשמח לראות אותך גם בעמוד הפייסבוק של "תלתלים", באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי ובטיקטוק המפתיע.

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת