אחת הטענות שאני שומעת חדשות לבקרים היא שבגדי מעצבים ופריטי מעצבים, ובעיקר של מעצבים ישראליים הם יקרים. אז נכון שחולצה של מעצב ישראלי לרוב תעלה לכן טיפ טיפ טיפה טיפונת יותר מחולצה באליאקספרס, אבל עזבו רגע את הדיון הפילוסופי האם יש או אין הצדקה לפערי המחירים שבין אופנה מהירה מאליאקספרס ורשתות לבין בגדי מעצבים ופריטי מעצבים של מעצבים ישראליים או מעצבים בעיצוב אישי בכלל (ספוילר: בוודאי שיש 😉), כי המטרה של הפוסט הזה היא להציג לכן בגדי מעצבים ופריטי מעצבים בזול, ו"זול" הוא עד 100 ש"ח, מחיר אטרקטיבי לכל הדעות ויש שיאמרו אף מחיר מצחיק לפריטים שמעוצבים על ידי טובי המעצבים הישראלים, ואין כמו חגיגות ה- 70 למדינת ישראל כדי להנות מבגדי מעצבים של מעצבים ישראליים בלי לקרוע את הכיס, למרות שאם זהו "כיס" שמחובר לחלוצה שיוצרה בסין ולא בעיצוב אישי, סביר להניח שהוא יקרע בקלות בכל מקרה… ;-). 

בגדי מעצבים ותכשיטים עד מאה ש"ח

עגילים של INBAL

אם השם או הסגנון של התכשיטים של INBAL נראה לכן מוכר זה משום שהייתה לי הזכות לארח אותה ממש לא מזמן בבלוג בפוסט מיוחד שהציג חמש מעצבות ישראליות מוכשרות

באתר של INBAL תוכלו למצוא הרבה תכשיטים מקסימים במחירים סבירים בהחלט אבל בגלל שבעודף ממאה עסקינן, מצאתי את העגילים המקסימים האלה שעלו 120 ש"ח וכעת ירד מחירם ל- 95 ש"ח והם מגיעים בצבע זהב או בצבע כסף:

עגילי זהב תלוייםתמונה מתוך האתר של INBAL

עגילי נשים בצבע זהבתמונה מתוך האתר של INBAL

עגילי כסף ארוכים

חצאית שחורה של CLOTHE

למותג האופנה המקסים CLOTHE התוודעתי ממש לאחרונה ואני חשה שאין לי די ממנו. את הבגדים המשגעים שמעצבת בכשרון רב מאי חזן לבשתי בכמה הזדמנויות שונות בשבוע האופנה 2018 ושמלה שחורה מקסימה בעיצובה גם כיכבה אצלי בפוסט הקודם שהציג מגוון של שרשראות צבעוניות שצולמו בננוצ'קה בתל אביב. 

שמלת ערב אלגנטיתצילום: ורד פרקש; שמלת ערב שחורה של CLOTHE; שרשרת פנינים בעיצוב שושן עומרד; תיק: דניאלה להבי. 

חלק מהפריטים של CLOTHE הם אופנה עילית של ממש שגם הוצגו בשבוע האופנה 2017 אבל שיטוט באתר מגלה קטגוריה שנקראת: "עד 300" ויש בה מגוון נפלא של פריטים החל מ-100 ש"ח ועד 300 ש"ח, וגם מבצע של "אחד+אחד" על פריטים החל מ-200 ש"ח. 

מתוך המגוון המפתה הזה בחרתי בחצאית עפרון שחורה קלאסית ופרקטית שעולה כמובטח 100 ש"ח בלבד. 

חצאית עפרון שחורה

חצאית מידי שחורה

עגילים של תמרה טראובמן

את תמרה המקסימה הייתה לי הזכות להכיר במסגרת הפקת האופנה שערכנו פה בבלוג במסגרתה צילמנו את התכשיטים הצבעוניים והססגוניים שלה. לתמרה יש חנות אונליין ובה תכשיטים במגוון מחירים נוח ותוכלו למצוא בה כמה פריטים שיחזירו לכם עודף ממאה:

עגילי פרח סגולים ב- 80 ש"ח: 

עגילי פרח בצבע סגול

עגילי פרח בצבע תכלת ב-80 ש"ח:

עגילים שתקבלו איתם עודף ממאה

עגילי שנדליר משובצות קריסטלים ב-100 ש"ח:

עגילים שנדליר ארוכים ב-100 ש"חצילום: ורד פרקש

עגילים משובצים באבני קריסטל

לחנות התכשיטים של תמרה טראובמן

גרביונים ובגדי מעצבים של ZOHARA ב-50 ש"ח

גרביונים

כל פאשניסטה שמכבדת עצמה מכירה היטב את מותג הגרביונים המוצלח ZOHARA. מדובר בגרביונים באיכות מעולה שלא נקרעים בקלות (תכונה חשובה למי שכמוני נוטה לסבול משלומיאליות יתר) ומצוירים בעבודת יד בשלל הדפסים ייחודיים. מטבע הדברים המחיר הרגיל של הגרביונים הוא קצת יותר יקר מאשר גרביון פשוט ברשתות הפארם אבל האיכות והתמורה בהתאם. אבל בזכות העובדה שהקיץ בפתח (כאילו שמתישהו היה כאן באמת חורף), ורובנו (כלומר אני) מתחילות להזיע רק מעצם המחשבה על גרביון ב- 100 מעלות חום עם 200,000 אחוזי לחות צונחים בהתאם גם מחירי הגרביונים וממחיר התחלתי של 100 ש"ח לזוג, ירדו המחירים לטווח הידידותי שנע בין 50 ש"ח ל-80 ש"ח. 

הנה כמה דוגמאות משמחות שגרמו לי תוך כדי כתיבת הפוסט להכניס יד לכיס (כלומר ל – paypal) ולחדש את המלאי שלי ושל הפאשניטסה הקטנה והדעתנית בת החמש וחצי:

גרביונים ב- 56 ש"ח:

גרביונים עם כוכבים

גרביונים ב- 70 ש"ח:

גרביונים מצוירים של זוהרה

גרביונים לילדות ב- 25 ש"ח (מגיע במידות 2-7):

גרביונים לילדות של זוהרה

גרביונים לילדות ב-35 ש"ח:

גרביונים מצוירים לילדות

חולצות

בתור אחת שחובבת ביותר טי שירטס מגניבות ובעלות אמירה, שמחתי לגלות שלאחרונה הרחיבה ZOHARA את תחום פעילותה גם לחולצות טי שירטס במחיר הסביר בהחלט של 50 ש"ח לחולצה:

בגדי מעצבים בזול

לחנות אונליין של ZOHARA. 

בגדי מעצבים לילדות

את מותג השמלות של הדס שטרנברג הכרתי לראשונה לפני קצת יותר משנה ומאז הוא הפך למותג השמלות האהוב על סתיו ומידי עונה סתיו מתחדשת בשמלות ואני מקפידה לתעד ולצלם בשלל פוסטים שונים שבהם נהנית סתיו להשתולל כשהיא לבושה במיטב מחלצותיה

שמלה חגיגית מאוד ב- 85 ש"ח: 

שמלה חגיגית לילדות

חייבת להודות שהשמלה המרהיבה הזו אפילו יפה יותר במציאות והיא עשויה מכמה שכבות של בד, והפכה בין לילה לשמלה החרושה ביותר של סתיו שלבשה אותה לערב חג ראשון, וכמעט כל ערב אחריו.

שמלה חגיגית לבנות

לחנות של הדס שטרנברג – שמלות לילדות.

שמלות ערב חגיגיות של VERA MULIER 

משמעות השם "ורה מולייר" הוא "אישה אמיתית" בלטינית, וטל המעצבת המקסימה (והמתולתלת 😉) מצדיקה את השם ומעצבת עיצובים מלאי גלאם שמחמיאים לשלל מבני גוף של נשים ולא רק למודל (לא) סטנדרטי אחד… 

את השמלות מלאות הגלאם של "ורה מולייר" הצגתי לפני כמה חודשים כאן בבלוג ומאז זכתה המעצבת טל בעוד מעריצה נלהבת. בימים אלו היא עובדת על קלקציית הקיץ החדשה ובינתיים מציעה שמלות קיץ מעונות קודמות במחיר הנוח של 100 ש"ח לשמלה:

שמלה שחורה צמודה

שמלה עם הדפס זברה

שמלה עם חלק עליון סגול וחלק תחתון שחור

שמלה מנצנצתאני בשמלה מנצנצת של "ורה מולייר" מתוך הפוסט הזה ובתוספת ארבעה קילו מהיום… (רק אומרת … ). צילום: ורד פרקש

אשמח לשמוע מה חשבת על הפוסט בתגובות למטה ואם מתחשק לך לשתף את הקוראות בעוד מוצרים פרי עיצוב ישראלי מקומי שגילית ושעולים עד 100 ש"ח נשמח מאוד לשירות לציבור הזה ולקבל פרטים בתגובה. 

אשמח לראות אותך גם בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ובחשבון האינסטגרם השוקק שלי. ואם עדיין לא נרשמת לרשימת הדיוור של "תלתלים" אז זה הזמן, כי בימים אלו אני שולחת מידי שבוע הודעה על מתנות והגרלות ייעודיות לקוראות הבלוג ולמנויות במייל. רק עוד קצת למטה ותמצאי חלונית להרשמה. 

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת