החורף בעיצומו ואין דבר מחמם יותר את הלב (ואת הצוואר והאוזן) משלל מציאות פרי יוצרים מקומיים במחיר שברוח דימויי החורף, לא שורף את הארנק. הפעם במדור ה"עודף ממאה" תוכלו למצוא כאן עגילים, שרשראות, מוצרי קוסמטיקה, גרביונים מנצנצים ולסיום, מפיצי ריח שניחנו בכוח העל להבריח כל מחשבה שלילית. ;-).

תכשיטים של מעצבות ישראליות, מפיצי ריח נעימים במיוחד, סבון פנים ללא סבון ובגדים שיעלו לכם פחות ממאה ש"ח

תכשיטים של נעמי דוד

אל התכשיטים של נעמי דוד נחשפתי לפני כמה חודשים והייתה לי הזכות לצלם אותם לאחרונה לאחת ההפקות היפות בבלוג ומאז אני נוהגת לקפוץ מעת לעת לאינסטגרם שלה לראות מה התחדש ולאחרונה גם התחדשתי בעצמי בצמיד משגע שלה. בין שלל התכשיטים המרהיבים של נעמי בטווח המחירים הרחב, אפשר למצוא גם כמה אוצרות במחיר עד 100 ש"ח:

עגילי חישוק ב-99 ש"ח:

עגילי חישוק קטנים עם חרוז בצבע זהב בעלות של 99 ש"ח.

עגילי כוכב בציפוי גולדפילד ב- 99 ש"ח:

עגילי חישוק מטבע ב- 99 ש"ח:

תכשיטים של OMA DESIGN

עם סיגל המעצבת של OMA Design יש לי הכרות רבת חודשים ופוסטים ;-). לאחרונה היא כיכבה בבלוג פעם נוספת בפוסט בשם "שלוש מעצבות יפות" והשרשראות הרקומות והארוגות שהצגנו בפוסט גרפו לא מעט תגובות נלהבות (ולייקים. כי יש מדד אחר??). הנה כמה ממתקים שיקשטו את הצוואר והאוזן, יחממו את הלב ולא יכאבו לארנק.

שרשרת לב ב- 99 ש"ח:

עגילי גולדפילד ב- 95 ש"ח:

להשלמת מראה הלבבות המתקתק, עגילי לב עשויים גולדפילד ב- 95 ש"ח.

לעגילי הלב.

שרשרת אות ב- 99 ש"ח:

אני וה- H שלי. צילום: ורד פרקש

מוצרים של רונהליזה

רונהליזה היא קוסמטיקאית בחסד עם נסיון של למעלה מ-25 שנה. כבר שנים שיש לה קו מוצרים משלה אותו היא משווקת למכונים בכל הארץ ובשנה האחרונה היא החליטה למכור את המוצרים גם לקהל הרחב ולפני כמה חודשים היא פנתה גם אלי וקיבלתי להתנסות ערכת מוצרים מפאר יצירתה ומאז אין מכורה גדולה ממני. ביחס לעולם הביוטי המוצרים (שגם לא נוסו על בעלי חיים) לא מאוד יקרים ושווה לעקוב בפייסבוק ובאינסטגרם כי כל חודש אפשר למצוא מבצעים שווים אחרים, אבל היות שב"עודף ממאה" עסקינן, הנה מוצר שגם ללא מבצע, עדיין תקבלו עליו עודף ממאה:

סבון פנים ללא סבון לעור שמן ב- 85 ש"ח:

סבון פנים ללא סבון לעור יבש ב- 85 ש"ח:

מפיצי ריח

ומאז ומעולם הייתה לי חולשה לכל מה שעושה לי נעימי לאף וכשעברתי לראשונה לדירה משלי בתל אביב, שהייתה כצפוי מעופשת ומהמטבח (כלומר, המטבחון) נדפו ניחותות של ביוב, הוצאתי מידי שבוע סכום לא מבוטל על פרחים שפיזרתי בכל הבית מתוך נסיון נואש לפנק את חוטמי העדין.

חלפו השנים ומפיצי ריח ומבשמי חדרים הפכו לענין שכיח וגם בעיתות בהן פרנסתי דלה, אוותר על עוד פיסת מזון לפני שאוותר על בית ריחני. אבל לאחרונה, אחרי שמבצע שנראה מפתה של מותג יוקרתי שאת שמו לא אזכיר (רק ארמוז ששמו מתחרז עם תוספתן 😉 ) פיתה אותי להוציא סכום גבוה מהרגיל על מבשמי חדרים שהתגלו ככמעט חסרי ניחוח גיליתי מותג חדש ישראלי בשם Danscent – מיתוג בריח שמציע מפיצי ריח לבית ולעסק בשלל גדלים ומחירים. למען הגילוי הנאות אספר כי את בעלת העסק אני מכירה כבר תקופה מהרשת ופניתי אליה כי רציתי לרכוש כמה מבשמים הביתה והיא פינקה אותי בחבילה מפנקת ומוצרים שריחם הנעים הצליח לחדור אפילו אל אפי המנוזל בימים מלאי נגיפים אלו. לכל חובבי הריחות והנינוחות ממליצה בחום לנסות את המוצרים, אתם כבר תודו לי אחר כך. בינינו, הרבה יותר נעים לשבת לבד בחושך כשהחדר כל כך ריחני.

מבשם חדרים ב- 35 ש"ח:

מבשם חדרים בצורת תרסיס עם מגוון של למעלה מ-30 ריחות! בין מגוון הריחות אפשר למצוא לבנדר, קסם גלילי, קוקוס וניל ומרכך כביסה ומיכל נדיב של 250 מ"ל עולה רק 35 ש"ח.

מפיצי ריח מקלות בין 29 ש"ח ל-60 ש"ח:

מפיצי ריח עם מקלות שמגיעים בכמה גדלים: קטן שמתאים לרכב ב- 29 ש"ח וגדול שמספיק לאורך זמן במחיר 60 ש"ח.

מבשם בדים ב- 35 ש"ח:

יש מעט דברים בחיים שמשמחים אותי כמו סדינים ריחניים בדיוק ברגע שאני נכנסת למיטה ולכן אימצתי לי הרגל, כמה דקות לפני שאני הולכת לישון אני מבשמת את הכריות ונרדמת עטופה בניחוח נעים. להשלמת החוויה מחפשת תרסיס משלים שיגרום לילדים להישאר עד 10 בבוקר בשבת במיטה שלהם…;-).

תכשיטים של Shicoo

שירה בעלת מותג התכשיטים המקורי Shicoo הייתה אחד משיתופי הפעולה הראשונים שלי בבלוג, לפני כמעט שלוש שנים עוד בימים בהם הייתה כתיבתי דלה ותמונותי מגורענות. ולמרות זאת אותה הפקה מאולתרת שצולמה על ידי אחי במצלמה ישנה עוררה ענין רב ברשתות בזכות העיצוב הגאומטרי המעניין שמאפיין את התכשיטים של Shicoo. הנה כמה דוגמאות ברוח המדור.

עגילים גאומטריים ב- 67 ש"ח:

צמיד ב- 69 ש"ח:

גרביונים של רלי שינה

על הבוטיק הקסום AUDREY BY RELY של רלי שינה שנמצא בהוד השרון כבר כתבתי פה כמה וכמה פעמים ולאחרונה היא גם יזמה את הפקת אודרי הפבורן היפהפיה והמיוחדת בפוסט הזה. אחד הפריטים שלבשתי בהפקת אודרי ומודה שמאז עבר במחשבותיי כמה וכמה פעמים, הוא גרביון רשת בצבע ניוד משובץ אבני סוורובסקי קטנים. רלי מייבאת את הגרביונים האלה היישר מפריז ואפשר למצוא אותם אצלה בבוטיק בעלות 75 ש"ח בלבד בצבע ניוד או בשחור:

צילום: ורד פרקש

הבוטיק AUDREY BY RELY נמצא ברחוב שער העמקים 15א' הוד השרון בתיאום מראש בכל יום ו(כמעט) בכל שעה. אפשר ליצור קשר עם רלי דרך הפייסבוק או דרך האינסטגרם.

אפשר להציע לך ידידות?

אם נהנית ואת אוהבת לשמוע על מוצרים ופריטים שבמחיר של עד 100 ש"ח,

אם את אוהבת להכיר ולגלות מעצבים ובוטיקים חדשים,

אם את רוצה לשמוע על הנחות, הגרלות ומתנות יחודיות לקוראות הבלוג, בואי והצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים". עוד קצת למטה תמצאי חלונית להרשמה.

בנוסף, אשמח מאוד ל"לייק" קטן בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ומחכה לכם גם באינסטגרם המתולתל שלי.

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת