כג'ינג'ית שנאלצת להזהר מהשמש כמו מאש (בצורה מילולית…), וכאמא שמבכה את בוא האוגוסט, אין בי את מידת הצהלה הנדרשת במדינה חמימה כשלנו לבואו של הקיץ. אבל כדברי המשורר לכל עונה יש סוף עונה ואפילו יותר משמשמחת אותי המחשבה על סיומו של הקיץ עם בוא הסתיו, אני מתמלאת התרגשות עם בוא העונה המכונה "סוף העונה" בחנויות שהיא ללא ספק העונה האהובה עלי בשנה, ושלא כמו הקיץ, היא מגיעה לפחות פעמיים בכל שנה. ייאי. בזמן שבחוץ הטמפרטורות עולות בפנים המחירים רק יורדים והאייקון האהוב עלי % מתנוסס בהתרגשות על שלל חלונות ראווה וחלונות של windows ולרגע הוא אפילו מצליח להתגבר על צעקות ה"אמאאאאאאאאאאאא" שמלוות אותנו בחודש מאתגר זה. הפעם אני מתמקדת בשני מעצבים שמשמחים את לבבי, פייסבוקי ופידי עם מבצעים והנחות שוות: מעצב האופנה אסף פלג ומותג משקפי הראיה ומשקפי השמש eye-mazing

הבגדים של אסף פלג ב-99-199 ש"ח, המשקפיים של eye-mazing בהנחות ותיקים

קז'ואל שיק ליום יום

לרוב (ולמרבה הצער), חיינו אינם דומים לפיד אינסטגרם הווה אומר מורכבים הם מאוסף של פעולות שגרתיות שאינן מצדיקות את חצאית הפליסה הנוצצת (שתגיע בהמשך). לכן, גם עם בורכת בנטיה הדומה לשלי לאסוף ולאגור פיאטים מכל הבא ליד (או לגוף, או לרגל), לרוב יתמצו צרכי היום יום בגרדרובה קלילה על טהרת הבייסיק. 

החולצה האפורה של המעצב אסף פלג עלתה 259 ש"ח ובמסגרת סייל ה"הכל ב- 99 עד 199" שיערך בחנות ובאתר בין ה-14.8.19 עד ה-16.919 היא תעלה 99 ש"ח. 

המכנסיים שעלו בתחילת העונה 389 ש"ח יעלו 199 ש"ח. 

הפריט הגאוני של eye-mazing שמתנוסס על חוטמי הוא משקפי ראיה שמגיעים גם עם משקפי שמש על אותה המסגרת שמתחברים למשקפיים עם מגנט. ההמצאה הגדולה ביותר לפחות מאז הוייז! זכרו את שאמרתי ;-). ואם בכל הטוב הזה לא די, אוסיף שעכשיו הם עולים 490 ש"ח במקום 680 ש"ח, כולל עדשות אופטיות. 

תיק לאאוטפיט הוא כמו סטטיק לבן אל או דרמתיות לביבי וגם התיקים נהנים מהנחות מעלות מוראל כמו התיק הזה של אסף פלג שעלה במקור 349 ש"ח ויעלה במסגרת הסייל למשך שלושה ימים רק 99 ש"ח. 

קז'ואל שיק עם צבע

עיינו ערך הסעיף הקודם רק עם צבע. הרבה צבע ;-). 

החולצה של המעצב אסף פלג עלתה 249 ש"ח ובמסגרת סייל ה"הכל ב- 99 עד 199" שיערך בחנות ובאתר בין ה-14.8.19 עד ה-16.919 היא תעלה 99 ש"ח. 

המכנסיים שעלו בתחילת העונה 449 ש"ח יעלו 199 ש"ח.

על מראה ה"רק זרקתי על עצמי משהו של מראה הספרנית הסקסית" אחראים משקפי הראיה של eye-mazing שמגיעים בארבעה צבעים שונים ונהנים ברגעים אלו ממש מ-40% הנחה ועולים 220 ש"ח כולל עדשות אופטיות. 

צילום: ורד פרקש; תיק: אסף פלג, 99 ש"ח במקום 260 ש"ח

השמלה השחורה הקטנה

מה עוד נותר לומר על השמלה השחורה הקטנה שטרם נאמר? השמלה הקלאסית והשימושית שכל אחת צריכה שתהיה לה בארון, שלא לומר 10 כאלה….

השמלה השחורה של המעצב אסף פלג עלתה 449 ש"ח ובמסגרת סייל "הכל ב-99 עד 199" שיערך בחנות ובאתר בין ה- 14.8.19 עד ה-16.8.19 היא תעלה 199 ש"ח. 

משקפי הראיה שבתמונה הם של eye-mazing עם מסגרת בצבע כחול אפור ועולים אחרי 40% הנחה (תודו שגם אתכן משמח האייקון %….) 220 ש"ח כולל עדשות אופטיות. 

כמו השחורה, רק בצבע

בימים שהכל מרגיש שחור, אין כמו זריקת צבע כדי לקבל זריקת אנרגיה. ואם כבר צבע לשמח לבבנו, אז שיהיה זה צבעו של הצמח שאחראי אף הוא על שיפור מצב הרוח בימים הקשים…;-)

השמלה של המעצב אסף פלג עלתה 449 ש"ח ובמסגרת סייל "הכל ב-99 עד 199" שיערך בחנות ובאתר בין ה- 14.8.19 עד ה-16.8.19 היא תעלה 199 ש"ח. 

ועם בצבע עסקינן, גם משקפי השמש הירוקים של eye-mazing משתתפים בחגיגת ההנחות ועולים עכשיו 910 ש"ח כולל עדשות אופטיות במקום 1,520 ש"ח. 

כשאת רוצה לנצנץ

יש הקוראות לזה "בגדי ערב", אצלי זה בסך הכל עוד יום רגיל….;-)

חצאית הפליסה הכסופה של המעצב אסף פלג עלתה 429 ש"ח ובמסגרת סייל "הכל ב-99 עד 199" שיערך בחנות ובאתר בין ה- 14.8.19 עד ה-16.8.19 היא תעלה 199 ש"ח.

החולצה עלתה 289 ש"ח ותעלה בסייל רק 99 ש"ח. 

זוכרות את המשקפיים של eye-mazing שמגיעים בארבעה צבעים ועולים עכשיו רק 220 ש"ח כולל עדשות אופטיות (כל מי  שהשיבה "לא" מתבקשת להעלות שוב למעלה לסעיף 2…. )? ככה הם נראים בצבע ירוק. 

על המבצעים וההנחות

ההנחות של eye-mazing

על מותג האופטיקה הישראלי eye-mazing כתבתי כמה וכמה פעמים בבלוג ואחרי שהכרתן אותו בהפקת האופנה האביבית הזו ונדלקתן עליו בהפקת האופנה הקייצית הזו הגיע הזמן להכיר את קטגוריית ה-sale באתר שמלאה בכל הטוב שצילמנו בהפקה הזו ומתחדשת כל הזמן. 

הפעם צילמנו משקפי שמש של המותג האיטלקי BOB SDRUNK שנהנים מ-40% הנחה ועולים 910 ש"ח במקום 1,520 ש"ח כולל עדשות אופטיות, משקפי ה"שניים באחד", משקפי ראיה שמגיעים עם משקפי שמש שמתחברים בקליפס מגנטי במחיר מבצע של 490 ש"ח במקום 680 ש"ח ואת משקפי הראיה דגם "תום" שמגיעים ב-4 צבעי מסגרות (אנחנו צילמנו 3 מתוכם) ואחרי 40% הנחה עולים 220 ש"ח כולל עדשות אופטיות. 

המכירה הגדולה אצל אסף פלג

בתוך מדמנת החום והחופש הגדול המכונה "אוגוסט", יש נקודת אור קטנה והיא מכירת העודפים הגדולה בסטודיו של אסף פלג ברחוב הכישור 9, רחובות. במסגרת המכירה ימכרו פריטים מעונות קודמות במחירים של 99 עד 199 ש"ח בלבד. כל הבגדים שצילמנו בהפקה הזאת ישתתפו בסייל הזה. אלו מביניכן שלא יצליחו להגיע לרחובות, יוכלו למצוא חלק מהפרטים שבסייל גם בחנות אונליין של אסף פלג אבל המבחר הגדול ביותר יחכה לכן בחנות אז אם חיפשתן הזדמנות להכנס לאוטו עם תירוץ טוב ולברוח קצת מהילדים הנה הוא ;-). 

תרצי להמשיך ולשמוע ממני?

אני לעצמי תמיד מסוגלת להמשיך ולכתוב עוד ועוד (שלא לומר על לדבר…) אבל צריך שניים לטנגו (אפילו אם טנגו וירטואלי) ואם תרצי להמשיך ולקרוא עוד קצת ממני, להכיר מעצבים חדשים, לשמוע על מבצעים ולקחת חלק בהגרלות השוות שמיועדות רק לקוראות הבלוג ולזכות בפרסים שווים, אז רשימת הדיוור של "תלתלים" מחכה רק לך. עוד קצת למטה ותמצאי חלונית להרשמה. 

ואם את חשה עצמך נדיבה במיוחד, אשמח ל"לייק" קטן מהסוג שעושה טוב לעור הפנים בעמוד הפייסבוק של "תלתלים". וכמובן, שאשמח לראות אותך גם בהפרעת הקשב האהובה עלי המכונה "אינסטוש" 😉

ואם הגעת עד כאן ובא לך להמשיך לשוטט בבלוג למה שלא תקראי את אחת הכתבות שמציע למטה האלגוריתם של גוגל כאן למטה שמכיר אותנו טוב מכפי שאנחנו מכירות את עצמנו ;-). 

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת