אלוהים כידוע נמצא בפרטים הקטנים והנה לנו הוכחה ניצחת שאלוהים הוא אישה (או גבר גיי…) ומהי דרך ראויה יותר להתקרב עוד קצת אל השכינה מאשר להתאבזר כהלכה בשלל עדיים משמחי לבב, נפש, אוזן וצוואר?

כבעלת ידע יקר ערך בנושא התאבזרות וענידת אקססוריז, ידע שעובר במשפחתי מסבתא, לאם, לבת, החלטתי שיהיה זה אנוכי לשמור את כל המידע הזה לעצמי ובחרתי בהחלטה נדיבה לגלוש על רוח הנתינה שבה ידועה היהדות ולחלק מעט מן  הידע הזה הלאה. לטובת ההדגמה, ההמחשה והנצנוץ בלב, חברתי אל הצורפת הנפלאה תמי צור שהתארחה בבלוג לפני עשרה חודשים ועד היום אני נשאלת על יצירותיה ותכשיטיה שהוצגו באותה ההפקה

המדריך המלא לאקססוריז ותכשיטים – כך תעשי את זה נכון

מעט זה הרבה אבל הרבה יכול להיות מעט

מי מאיתנו לא שמעה את המשפט Less is more שמציע לנו לא להמעיט במקום להעמיס. המשפט כוחו יפה אבל בחיים כידוע אין יאן ללא יאנג ולצידו מתקיים בהרמונה נפלאה ההיגד "כל המרבה הרי זה משובח" שממציע לנו להעמיס כיד המלכה. 

איך תדעי מה נכון? ובכן, הכל נכון ותלוי באופי, בצבע, באיוונט, באחוזי הלחות, טמפרטורות החום ומצב הרוח הכללי. 

יוקרתי לא חייב להיות יקר

כסף לא קונה סטייל ופריט יוקרתי לא חייב להיות יקר. איכות עבודה, יצירתיות וטעם הם לא נחלתם של בעלי הממון בלבד ותכשיטים משגעים ואיכותיים יכולים להראות יוקרתיים לא פחות מתכשיטים של מותגי היוקרה הגדולים ביותר. 

לא לפחד מקצת צבע

במדינתנו המאתגרת לא חסרות סיבות לחשוש. צבע בגרדרובה, ואפילו אם הוא אדום, הוא לא אחד מהם. מחקרים רבים עסקו בכוחם של צבעים והשפעה של צבע על הלך הרוח ואם את מרגישה לא בנוח להתהלך בעולם עם אוברול ורוד פוקסיה או שמלת טול אדומה (ההפסד כולו שלכן. מאחת שיודעת 😉 ), תכשיטים זה המקום המצוין להתחיל להכניס גוון לחיינו, חיכינו ואצבעותינו. 

יהלומים? זה מוצר צריכה בסיסי

טוב, אז אולי לא בסיסי אבל גם לא חייב להיות יקר. לפני כמה חודשים כתבתי בבלוג את המדריך המלא לקניית יהלומים שממנו למדתי שמחיר של יהלום הוא פונקציה של כמה פרמטרים כמו נקיון ושקיפות. אם מוותרים על ליטושו והברקתו אפשר להנות מתכשיט משובץ יהלומים גולמיים שמחיר שווה לכל כיס. תודו שרק בשביל הגילוי המסעיר הזה היה שווה להגיע עד כאן וחוץ מזה באיזה עוד בלוג אופנה תוכלו למצוא לצד המילה "יהלום" את המילה "פונקציה"? 😉

יש לך עשר אצבעות? תשתמשי בכולן

ואם לא בכולן, אז לפחות ב-60% מהן כי לבחור מתוך שלל היופי הזה 6 טבעות הרבה יותר פשוט מאשר לבחור רק אחת. או  ברוח דברי שרת התרבות – האישה, האינטיליגנציה ופניני החוכמה – מה שוות אצבעות אם אנחנו לא יכולות לתכשט אותן?

ואם את תוהה לעצמך כמה נוח יהיה לבלות יום שלם בהקלדה מול מחשב עטויה בשלל שכזה על אצבעותייך, תקשיבי לאחת שיודעת וכותבת למחייתה – מתרגלים. 😉

כשיש ספק, תשאלי את עצמך מה קוקו שאנל הייתה עושה

התשובה פשוטה: שחור, קצת פיאטים, גזרה שמכסה את הברך ופנינים. הרבה פנינים. 

מעצבת התכשיטים והצורפת תמי צור

חלק מהתכשיטים של תמי צור אפשר למצוא בחנות אונליין שלה אבל החגיגה האמיתית מתרחשת בסטודיו שלה ברחוב הזית 98 במושב גינתון, במסגרת החגיגה הדו שנתית שמתרחשת פעם אחת לפני ראש השנה ופעם נוספת לפני פסח. אכן סיבה למסיבה, וממש בימים אלו חוגגת תמי בסטודיו את האיוונט המדובר שיחגג במשך שלושה ימים החל מיום חמישי ה- 5.9 (בין השעות 16:00-20:00) ועד יום שבת ה- 7.9 (בין השעות 10:00-14:00 ו- 16:00-20:00). חובבות הקרמיקה ישמחו לפגוש במכירה גם את הקרמיקאית הדר עמית את הקוסמטיקה הטבעית של שירה דהן וביום שישי תתארח גם שירי עדי שתשזור לחובבות הז'אנר חוטי זהב בשערן. 

תמי ואני

בשלושת ימי חגיגת המכירה, תינתן הנחה של 10% עד 20% על כל התכשיטים. הנה כמה דוגמאות משמחות לבב:

שרשרת קצרה עשויה גולדפילד עם תליון מצופה זהב: תעלה 220 ש"ח במקום 280 ש"ח; שרשרת פעמונים ארוכה עשויה גולדפילד עם תליונים מפליז מצופה זהב תעלה 310 ש"ח במקום 350 ש"ח. 

 

עגיל חישוק מזהב טהור 14k ויהלומים שחורים יעלה 2,200 ש"ח במקום 2,400 ש"ח

שרשרת ארוכה עשויה גולדפילד עם תליוני ניצנים מפליז מצופה זהב תעלה 430 ש"ח במקום 480 ש"ח; טבעת כסף עם יהלום שחור תעלה 790 ש"ח במקום 870 ש"ח; טבעת זהב 14K עם יהלום שחור תעלה 1,600 ש"ח במקום 1,780 ש"ח; צמיד פליז בציפוי זהב (קיים גם בכסף) יעלה 250 ש"ח במקום 280 ש"ח; צמידי אליפסה יעלו 170 ש"ח במקום 190 ש"ח

טבעת זהב 14K ויהלום שחור משובץ יהלומים קטנים מסביב תעלה 4,850 ש"ח במקום 5,400 ש"ח; טבעות בייסיק בזהב עולות החל מ-800 ש"ח (תלוי במשקלן) ועליהן תינתן עוד 10% הנחה

מוזמנות להמשיך ולעקוב אחרי "תכשיט במלעיל" של תמי צור גם בפייסבוק, באינסטוש מעורר התאבון ולשוטט בחנות אונליין שלה ולמלא את תיבת הווישליסט לשנה הקרובה. 

בואי נמשיך את הקשר

אם נהנית ותרצי לשמוע עוד קצת ממני, להכיר מעצבות ומעצבים מקומיים, בוטיקים סודיים ולקרוא מידי פעם על איזה טיול מיוחד שעשיתי,

אם את רוצה לדעת על ההנחות הכי שוות ולהשתתף בהגרלות שמיועדות רק לקוראות הבלוג שנערכות בערך כל שבועיים,

מוזמנת להצטרף לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

ואשמח לשמוע מה חשבת על הפוסט כאן למטה בתגובה, וגם ל"לייק" קטן בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ופיד האינסטוש המתולתל  והצבעוני שלי. 

ואם הגעת עד כאן, למה שלא תקדישי עוד שתי דקות של אסקפיזם טהור ומהנה ותקראי את אחד הפוסטים שמציע לנו האלגוריתם ב"כתבות קשורות"? ההנאה (לרוב) מובטחת ;-).

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת