ייתכן ששמתן לב שלאחרונה אני עוסקת לא מעט בגיל ה-40 שאותו ציינתי ללא פאר או הדר בעיצומה של הקורונה לפני מעט יותר מחודש. יש מי שעשויה לטעון כי טחנתי עד דק את הנושא בחודשים האחרונים (שלא לומר, השנים האחרונות…), אבל אחד היתרונות בלכתוב בלוג הוא שאני יכולה ללא טיפה של רגשות אשם להתעסק באדם שמעסיק אותי הכי הרבה במרבית הזמן – אני :-).

אחרי שבפוסט הקודם חלקתי אתכן תובנות משמעותיות מהחלפת הקידומת בעיצומו של הסגר ועל הדרך העזתי לראשונה לדגמן בגדי ים, הפעם אני רוצה להתמקד בהיבט אחר והוא ארגז הפריטים והכלים שכל אישה שהגיעה לגיל 40 צריכה שיהיה באמתחתה, ואם לא כל אישה שהגיעה לגיל 40, אז לפחות כל אישה שהגיעה לגיל 40 והיא אני :-). 

אאוטלט של מעצבים ישראלים
נעלי הנוחות המעוצבות של כפפרגל

הגעת לגיל 40? מזל טוב! אלה הפריטים שאת צריכה בארון

נעליים נוחות

הגעת לגיל 40? מזל טוב! קיבלת במתנה גם בעיות אורטופדיות. נגמרו הימים שבהם יכולתי לגמוע מרחקים שלמים עם כפכפי הוויאנס או לקנות נעליים בשוק. הגוף אמר את דברו והוא זקוק לתמיכה שהיא לא מהסוג הרגשי ;-). 

נעליים אורטופדיות מעוצבות
נעלי קיץ נוחות

אמנם בעיות אורטופדיות הן מנת חלקי מגיל צעיר בעקבות תאונת דרכים שעברתי לפני 13 שנה, אבל ככל שחולפות השנים ועל אף שעות שבועיות רבות של יוגה, הרגישות שלי לנעליים נוחות ואיכותיות הולכת וגדלה. אבל זאת כמובן לא סיבה לוותר על אסתטיות ובשנים האחרונות צמד המילים "נעל אורטופדית" התרחק מנעלי הגולדה הכעורות כמרחק פייסבוק מטיקטוק. 

נעלי נוחות לקיץ
נעליים אופנתיות ונוחות

תכשיט שהולך עם כל דבר

בימי קורונה וסגר, נותרו בגדי הפיאטים, חצאיות הטול ועגילי השנדליר שלי מיותמים בארון וממתינים בסבלנות ונימוס לחזל"ש והתקופה הבייתית הזאת חידדה אצלי את הצורך בתכשיטים עדינים מינימליסטים שאפשר לענוד בבית כדי שכל מעבר אקראי מול ראי או חלון שלא ראה עוזרת חודשיים, משקף החוצה בת אדם אסתטית או לפחות אסתטית למחצה. 

עגילי מניפה עם פנינים
תכשיטי יוקרה במחירים נוחים

אבל לא רק בתקופות קורונה. גם בימים כתיקונם, ימים שבהם קיטרתי על דברים באנלים כמו הלחות באוגוסט, הילדים, העבודה, הילדים והחופש הגדול (עם הילדים 😉 ), אחת לכמה זמן הרגשתי שאני זקוקה למעט הפוגה ממוגזמותי הרגילה וחיפשתי קצת שקט ומינימליזם בתכשיטים עדינים ובגדים בצבעים רגועים מהסוג שעושה נעים בעין ושקט בלב. 

תכשיטי זהב וכסף
תליון זהב בצורת לב

תיק איכותי

אולי אלא השורשים הפולנים מהם צמחתי, אבל בכל הנוגע לתיקים, זוהי תובנה שלא הייתי צריכה להגיע לגיל 40 כדי לאמץ. אולי זה כי בניגוד לנעליים, בגדים ותכשיטים שאותם אני נהנית להחליף על בסיס תלת פעמי ביום (חלש 😉 ), התיק שלי שתחולתו כוללת בין רבע לשליש מהבית (כי אין לדעת מתי תזדקקי לחבילת מגבונים, חולצה להחלפה, שתי חזיות בצבע גוף קפסולה של בובת LOL או קופסה קטנה של לגו), הוא קבוע והולך איתי בין שנים לחודשים ובתור מי שהתרגלה לסחוב אבנים בתיק, אני זקוקה לחומרי גלם איכותיים ותפירה טובה.  

תיק גב מעור בצבע שחור
תיק בצבע כסף עשוי עור
תיק עור חום
תיק צד מעור בצבע כחול

זמן לעצמך

פעם קראתי משפט חכם של אישה חכמה שאת שמה לצערי אני לא זוכרת, שאמרה "נשים לא צריכות שיעצימו אותן. הן צריכות שלא יפריעו להן." 

הילה תלתלים בלוגרית אופנה
תכשיטי יוקרה במחירים זולים

על אף שאני מחזיקה מעצמי אדם חברותי וחברתי, ככל שחולפות השנים, אני זקוקה יותר ויותר לזמן שקט לעצמי. זמן שבו אין אף ילד שצועק "אמא", שום הודעה סלולרית לא קוראת לי, ואיש לא מבקש ממני דבר. 

בלוג לייף סטייל
תכשיטי זהב בהשראת הטבע

משהו לבן

בצעירותי נפלתי גם אני לסבור בטעות שבעלות עור לבן שכמוני לא יכולות ללבוש לבן ושהלבן היחיד שיכנס לפתחי הוא כזה מהסוג שמשמש חומרים לנרקוס ;-). מאז בגרתי ורוצה להאמין שהחכמתי, וכמו קלישאות שגויות רבות אחרות ממשפחת ה"שחור מרזה ופסים לרוחב משמינים", נפטרתי גם מהאמונה השגויה ביחס ללבן ובגיל 40 אחרי שסיימתי להחליף חיתולים ולהחזיק עוללים פולטים אני יכולה להנות מצבעו וחגיגיותו של אאוטפיט לבן מכף רגל עד תלתל. 

חליפה לבנה של נפתול
טי שירט לבנה עם כיתוב

קעקוע חדש

להבדיל מהדברים האחרים שהוצגו כאן, קעקוע חדש נכנס לקטגוריה של "דברים שכל אישה שהיא אני והגיעה לגיל 40 צריכה שיהיה לה" אם כי אני בטוחה שכמוני מסתובבות עוד כמה נשים שמעדיפות להעביר את משביר גיל ה-40 בפעולה הלא מזיקה של הוספת קעקוע.  

הבלוגרית הילה תלתלים

את הקעקוע החדש על האמה הימנית תכננתי בפגישת תכנון עם המקעקע המוכשר אבי נשיא שגם אחראי על קעקוע "פריחת הדובדבן" על הזרוע השמאלית כבר בחודש ינואר וקבענו את התור לחודש מרץ. אני ידועה בתור מי שאינה חזקה בדחיית סיפוקים אבל מרץ לא נראה רחוק כל כך. אבל אז הגיעה הקורונה ונאלצתי להמתין שוב ושוב ושוב ולקבל לכבוד יומהולדת 40 שיעור חשוב ולא מספק בדחיית סיפוקים. בשעה טובה הגיע היום המיוחל ולפריחת הדובדבן על זרוע שמאל, הצטרפה אחות משלימה ומשגעת. 

היה שווה לחכות.

בלוגריות האופנה הכי טובות

אופנת המעצבים הישראלים שבפוסט

התכשיטים של KAMI

התכשיטים העדינים והנפלאים שבפוסט שייכים ל – KAMI מותג תכשיטים מקסים של שרה אגמי שמתמקדת בעשיית "תכשיטים שהם מרגשים" כלשונה. התכשיטים של KAMI משלבים זהב, אבני חן וגם יהלומים והם מעוצבים בהשראת הטבע ובין היתר זרעים, רימונים, עלים ופרחים. 

שרשרת זהב עדינה
טבעת זהב עדינה

החיבור לטבע ונושא הקיימות הם ערכים שקרובים לליבה של שרה והיא פיתחה טכניקת עיצוב ייחודית שמבוססת על עבודה עם נייר שמשמש חומר גלם ליצירת דגמים מיניאטורים שלהם היא יוצקת זהב. השימוש בנייר כחומר גלם מגיע גם ממשמעות רגשית – נייר היה החומר שעליו נכתבו הסיפורים. ויצירה מגלמת בתוכה גם היא סיפור ובתור סטורי טלרית בעצמי, חשתי לתכשיטים חיבור מסוגר ראשון.  

עגילים עדינים
טבעת זהב עדינה - תכשיטי KAMI

את התכשיטים של KAMI אפשר למצוא ולרכוש בחנות אונליין ומידי שבוע בימי שישי תוכלו למצוא אותה ביריד אומנים בעמק חפר באלונית משמר השרון בצומת העוגן בין השעות 9:00 עד 15:00. בנוסף ממליצה בחום לעקוב אחרי הפייסבוק של KAMI שבו גם מתעדכנות מכירות וירידים ואחרי האינסטגרם המרהיב

הצורפת שרה אגמי
תליון זהב עם אבן רובי

נעלי הנוחות של כפפרגל

מכירות את נעלי הנוחות האורטופדיות של סבתא מפעם? אז ההפך ;-). בתור מי שבמהלך חייה ידעה גם ידעה בעיות אורטופדיות מהן ונזקקה לשירות נעל אורטופדית עוד הרבה לפני גיל 30, ראיתי במהלך השנים את האבולוציה של נעלי הנוחות מנעלי גולדה כעורות לנעליים מסוגננות שלא היו מביישות אף פאשניסטה עטוית פיאטים ונוצות בשבוע האופנה. 

נעלי בובה בצבע חרדל

חברת כפפרגל הותיקה, היא עדות נהדרת לאבולוציה שעברו נעלי הנוחות. המפעל של כפפרגל נוסד בשנת 1960 ומיום היווסדו הוא מייצר הכל בישראל. ההתמחות של המפעל היא בייצור נעלי נוחות עם רפידות אנטומיות וחומרים ועיצוב שמותאמים לאקלים הישראלי ובשנים האחרונות הפכו העיצובים ליותר ויותר מסוגננים ופוטוגנים כיאה לעידן המצולם שבו אנחנו גאות ושמחות לפעול.

סנדלי נוחות אופנתיים
נעלי זברה שטוחות

לכפפרגל יש שני סניפים של חנויות: ברחוב יפת 24 ביפו וברחוב אחוזה 115 רעננה וכל הדגמים זמינים גם בחנות אונליין של כפפרגל. מוזמנות לעקוב אחריהם גם בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם. 

נעלי כפפרגל - נוחות פוגשת אופנה

התיקים של ACHINOAM

תיקי העור היפים של ACHINOAM כבר הופיעו כאן בבלוג בעבר ואני שמחה לארח ולהציג את הקולקציה החדשה והמשגעת שנקראת ALICE IN WONDERLAND ונעשתה כמו שאתם מבינים בהשראת "אליס בארץ הפלאות".  

תיקי העור של ACHINOAM

אחינועם מספרת שמאז ילדותה נמשכה לעולם הדמיון של אליס וזה המשיך אל חייה הבוגרים ולכל דמות בסיפור יש חיבור לעולמה הפנימי. בארץ הפלאות אין חוקים ויש עצמאות, חופש ביטוי ופריצת גבולות אבל אם מקשיבים טוב טוב בין השורות, אפשר לשמוע אזהרות שכל אחד יכול לבחור אם להקשיב להן או לא. 

תיק קלאץ' מעור בצבע כסף

את קולקצית התיקים החדשה אפשר לרכוש בחנות אונליין של ACHINOAM שנמכרת כרגע ב-15% הנחה. בנוסף, אפשר למצוא באתר גם קולקציות ישנות בהנחות של עד 50%. בעמוד הפייסבוק של ACHINOAM תוכלו לעקוב אחרי הנחות, סיילים וירידים שבהם היא משתתפת ופיד האינסטגרם הוא פשוט חגיגה אסתטית לכל חובבת תיקים באשר היא (כלומר, כולנו). 

תיק צד מעור בצבע כחול

הבגדים של בוטיק "רמה – בית לאופנה ישראלית"

בבוטיק של "רמה – בית לאופנה ישראלית" שממוקם בסמטת זהר במושב גבעת ח"ן, אפשר למצוא אאוטלט של מעצבים ישראלים בהנחות של עד 70% לצד אופנת יד שניה ייחודית. רמה היא חובבת מושבעת של שימוש חוזר וקיימות וביום 18.6.20 היא עורכת את מסיבת החלפת הבגדים המפורסמת שלה שתיערך פעם אחת בשעות הבוקר בין 10:00 ל-13:00 ופעם שניה בשעות הערב החל משעה 18:00. המסיבה תיערך בביתה של רמה ברמות השבים ומספר המשתתפות מוגבל אז כדי למהר ולהרשם מראש דרך הקישור הזה

מסיבת החלפת בגדים
שמלה ורודה בסגנון כפרי

מוזמנות לשוטט גם בחנות אונליין של "רמה – בית לאופנה ישראלית" וליהנות משלל המציאות שהיא מעלה על בסיס יומי בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם

בגדי מעצבים ישראלים
סטריט סטייל תל אביב

שנמשיך את הרומן?

אם נהנית עד עמקי נשמתך מכל מילה ולהג, או שנהנית אפילו קצת, ותשמחי לקבל למייל גם את הפוסטים הבאים שהולכים נפלא עם כוס הקפה של הבוקר או היין של הערב (או הצהריים, אם יש לך ממש ממש מזל 😉 ), 

אם את אוהבת לקרוא ולהכיר מעצבים חדשים ולקרוא על עסקים קטנים מקומיים,

אם תרצי לדעת על מכירות, הנחות והטבות וגם להשתתף בהגרלות שמיועדות רק לקוראות של הבלוג כמו אלה שבפינת "הארון השווה שלי",

אז בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

חוץ מזה אשמח לשמוע מה חשבת על הפוסט כאן למטה בתגובות וגם אשמח ל"לייק" לעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ולראות אותך גם באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת