בתקופה האחרונה אני מקבלת מכן יותר ויותר בקשות לפוסטים על שגרת הטיפוח שלי והרבה מכן מחמיאות לי על המראה של עור הפנים שלי ושואלות אותי מה אני עושה כדי שהוא יראה כל כך טוב בהשוואה לגילי (בכל זאת – 40!). נתחיל בזה, שמאז ומעולם הקדשתי זמן, אנרגיה ואת מיטב כספי לטיפוח ושמירה על האפידרמיס. וכשאני אומרת "מאז ומעולם" הכוונה מאז גיל 13, עם הופעת החצ'קון הראשון, אבל עוד קודם לכן, בגלל שאני ג'ינג'ית וכנראה האדם היחיד שיכול להשרף בשמש גם מסיבוב בחוץ ביום שימשי באמצע החורף, תמיד מרחו אותי במקדמי הגנה חזקים, בעיקר על הפנים עוד הרבה לפני שהייתה את המודעות שישנה היום. 

אבל גם אם התחלתן לפרגן ולפנק לאפידרמיס העליון שלכן בגיל מאוחר יותר, זאת לא סיבה להתייאש ואומת ההיטק שלנו יודעת להתקדם גם בתחום מכשור הקוסמטיקה הבייתי ולפני חודש קיבלתי להתנסות את המכשיר הבייתי להעלמת קמטים ION יחד עם הבוסטרים וקרם הלחות של החברה הישראלית החדשה JELIXIR.

קיבלתי להתנסות מכשיר בייתי להפחתת קמטים וחזרתי כדי לספר

מה זה מכשיר ION

מכשיר שמבוסס על טכנולוגיה יפנית (אומה שבהחלט יודעת עור חלק וצח מהו) והוא מסייע להחדרה עמוקה יותר של הקרמים עם הרכיבים הפעילים, מסייע בניקוי עמוק של העור, עיסוי העור ואפקט עדין של הרמת העור. הכשיר מיועד לשימוש עם קרם ובוסטרים מותאמים אישית ובמשך כמעט חודש פעלתי לפי ההנחיות, התמרחתי פעמיים ביום והשתמשתי (כמעט) מידי יום במכשיר.

יחד עם המכשיר, קיבלתי קרם Aurora – קרם לחות עם חמאת שיאה, חומצה היאלרונית וויטמין E ושני בוטסרים: בוסטר ה Rainbow להזנה והתחדשות העור ובוסטר ה- Oasis להרגעת עור רגיש. 

המלצה על טיפול בייתי לאנטי אייג'ינג ומיצוק והחלקת העור

איך משתמשים במכשיר הבייתי להחלקת הקמטים ובחומרים הפעילים

המכשיר כולל 6 מצבים: מצב של ניקוי עמוק שבו משתמשים עד 3 פעמים בשבוע (לא טוב להגזים עם ניקוי עמוק לעור) ועוד 5 מצבים: הזנה, הרמה, טיפול בפצעונים, מסז' והרגעה. ההמלצה היא להשתמש במכשיר פעם ביום ולהשתמש בפונקציות ההזנה, הרמה והרגעה בין 2-3 דקות והמסג' 5 דקות. השימוש במכשיר הוא אחרי מריחת הקרמים: לחיצה אחת על גב כף היד של קרם ה Aurora ושתי טיפות של אחד הבוסטרים (אני משתמשת בבוסטר ה Rainboe בבוקר ובבוסטר ה Oasis בלילה), לערבב הכל יחד על גב כף היד ולמרוח על הפנים והצוואר, ומייד להתחיל להשתמש במכשיר בפונקציה הראשונה – הזנה, שעוזרת להחדיר את החומר עמוק יותר לעור. 

אז מה קרה בתכלס

כששלי בעלת Jelixir פנתה אלי וסיפרה לי על הטכנולוגיה ועל התוצאות הייתי סקפטית. היא שאלה אותי מה הכי מפריע לי ותשובתי כמחווה לנורה אפרון (וגם כי זו האמת….) הייתה ש"אני שונאת את הצוואר שלי" ושלי הבטיחה שלא אתאכזב מהתוצאות. 

והיום חודש אחרי, אני יכולה לומר שבהחלט הופתעתי לטובה. הצוואר ובעיקר אזור ה"תיק שקנאי" שמייצר מראה של סנטר כפול נראה מוצק יותר, ואני רואה את התוצאות גם בתמונות שלי (וכמו שאתן יודעות, אני מצטלמת לא מעט), והצוואר נראה קצת יותר ארוך. 

גם עור הפנים נראה טוב אבל חייבת לציין שעל הפנים אני משתמשת בעוד מוצרים פעילים וגם עושה אי אילו טיפולים שגם הם עוזרים ולכן בסופו של דבר מניחה שלמראה העור הצעיר שלי אחראים כמה וכמה דברים אבל אין לי ספק שמי שתשתמש במכשיר הזה עם המוצרים, תראה תוצאות גם על עור הפנים. 

פתרון בייתי וטבעי למיצוק הצוואר

איפה אפשר למצוא את המכשיר

ממש בימים אלו עלה האתר והחנות אונליין של Jelixir וכרגע ממה שהתרשמתי המחירים של הקרמים והבוסטרים לגמרי נגישים. קרם לחות ה-Aurora עולה 229 ש"ח ומחיר כל אחד מהבוסטרים שקיבלתי להתנסות הוא 139 ש"ח

עלות המכשיר גבוהה יותר והוא עולה 1,499 ש"ח אבל בניגוד לקרמים, זאת עלות חד פעמית וממה שהתרשמתי בחודש הזה של ההתנסות, הוא לגמרי מצדיק את ההוצאה. 

מוזמנות להיכנס לאתר, לקרוא ולהכיר עוד קצת על המכשיר, המוצרים והחברה. 

מכשיר אנטי אייג'ינג בייתי

תרצי להמשיך ולשמוע עוד ממני?

אם נהנית עד עמקי נשמתך מהפוסט והסקירה, או אפילו רק קצת,

אם תרצי להמשיך ולקרוא את הגיגי, סקירותי והמלצותי על מוצרי טיפוח, טיפולי אנטי אייג'ינג ואופנה ישראלית,

אם את אוהבת להכיר מעצבים ויוצרים חדשים, וגם לדעת על מבצעים, הטבות והגרלות רק לקוראות הבלוג (כמו כל אלה שבפינת "הארון השווה שלי"), 

אז אשמח אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

זה גם המקום להשאיר תגובות, שאלות ומענות, ואשמח גם לראות אותך באינסטגרם המתולתל שלי ול"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים". 

Summary
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת