על אף התחושה האופפת אותנו מאז חודש מרץ שהזמן קצת קפא מלכת תחת מעטה הקורונה, אנחנו מגלים פעם נוספת ששום דבר לא באמת יכול לעצור את הזמן והנה הגיע לו שוב ראש השנה. בין אם יהיה סגר ובין אם לא, ראש השנה הוא זמן להתחדשות ומתנות ולכן החלטתי גם אני לתרום את מנת חלקי הצנועה בהמלצות למתנות והתחדשויות עבור המשפחה, המארחים ולא פחות חשוב – עבור עצמנו וכהרגלי בקודש גם הפעם, כל המלצותי הן פרי עיצוב ישראלי. 

המתנות הכי מיוחדות לראש השנה

משהו ללבוש

בין אם נחגוג בחיק המשפחה המורחבת, או בסלון ביתנו איש איש בבידודו, בגדים חדשים לחג הם אחת המתנות הפופלאריות, המתבקשות והמשמחות שאפשר להעניק לאחרת וגם לעצמנו, כי הקורונה לא תשאר פה לנצח, אבל שמלה איכותית, דווקא כן ;-). יש לא מעט מעצבים ישראלים שמציעים מגוון הנחות לקראת החג וזאת לגמרי הזדמנות להתחדש בפריט שווה וחגיגי שיראה נפלא סביב השולחן או בזום המשפחתי. 

האופציה הרומנטית:

שמלת מקסי של ELYA FASHION בצבע חרדל עם הדפס, עכשיו במחיר של 229 ש"ח במקום 299 ש"ח. 

שמלות לראש השנה

צילום: ורד פרקש

האופציה הקלאסית:

במדינה שבה עונות המעבר מצטמצמות לשבועיים במקרה הטוב, וערב החג נחגג בתקופה שבה הטמפרטורות יכולות להגיע לגובה שלא היה מבייש את ידידתנו החדשה מהאמירויות, שמלה קלילה ונטולת שרוולים היא תמיד אופציה משובחת. הנה שמלה נהדרת שמצאתי באתר של MOMA שמגיעה בעוד מגוון צבעים רחב, ועולה כרגע רק 179 ש"ח במקום 239 ש"ח.

שמלות מיוחדות ראש השנה

צילום: ורד פרקש

משהו עם רימון

הרימון סגולות רבות לו ואחת מהן היא מידת פוטגניותו, בעיקר כשמדובר ברימון עשוי עבודת יד, ולא סתם עבודת יד, אלא סרוג מחוטי כסף וזהב מעשה ידי האומן של הצורפת עינת זנדברג

מתנות לראש השנה

צילום: ורד פרקש

לכבוד החגים יצרה הצורפת עינת זנדברג קולקציית רימונים משגעת ומספיק עדינה כדי לקשט בשמחה את אוזננו, צווארנו ולבבנו גם הרבה אחרי שיסתיימו ימי החג.  

שרשרת עם תליון בצורת רימון
עגילים בצורת רימון לא רק לראש השנה
שרשראות רימון ארוכות

צילמה: ורד פרקש

ואם ברימונים עסקינן, אי אפשר להתעלם מתכונותיו של הרימון לעור הפנים ומסיכת האנטיאייג'ינג של פנינים ורימונים של מותג הקוסמטיקה הטבעית HIPPIE&CHIC שמכילה את כל הטוב שיש לרימון (ולפנינים) להציע: קולגן, מגנזיום והרבה נוגדי חמצון למען יכלו את אויבנו וימעיטו את קמטינו.

מסיכת אנטי אייג'ינג

משהו לענוד

תכשיט עדין ומינימליסטי זאת מתנה נהדרת לכל אירוע. שרשרת הלב של תכשיטי KAMI נכנסה לי ללב ברגע הראשון שראיתי אותה והיא תהיה מתנה נהדרת לכל מי שקרובה במיוחד לליבנו. השרשרת זמינה בזהב, כסף או זהב לבן. 

שרשרת זהב עדינה

צילמה: ורד פרקש

משהו לבית

חובבות ההום סטיילינג ישמחו לקבל במתנה כרית נוי מעוצבת ומאוירת על ידי אחת המאיירות המוכשרות במחזותינו: יעל הרצוג שמציעה מגוון כריות נוי מאוירות על ידה. מיטיבות הלכת, ייהנו מהצעה מפתה במיוחד לכבוד החג, סט כריות וספל מאויר תואם ב- 262 ש"ח:

המאיירת יעל הרצוג

הכי קרוב לואזה

מי שמתקשה לוותר על מתנת הואזה המסורתית, תשמח בוודאי להכיר את האגרטלים המיוחדים של URBAN PLANTER – חברה ישראלית עם פרשנות מודרנית ומעניינת לאגרטלים וגם המחיר, מאוד נוח ונע בין 70 ל – 80 ש"ח. 

אגרטל שנשמח לקבל מתנה לראש השנה

משהו קטן בשבילנו

בינינו, לא צריך סיבה אמיתית כדי לרכוש טבעת עם יהלום, בעיקר כשהמחיר מפתיע. התכשיטים של "שי תכשיטים" קיימים כבר שלושים שנה ומקשטים את חיינו בתכשיטי זהב ויהלומים במחירים סבירים ועיצובים מינימליסטיים ועדינים. אני אישית אוהבת בעיקר את הטבעות שמשובצות יהלומים שחורים, ושמחתי לגלות באתר גם את מחלקת הסייל שמציעה מגוון טבעות זהב עם יהלומים החל מ- 950 ש"ח.

טבעות זהב ויהלומים
טבעות זהב בעיצוב הצורף טל הררי

צילמה: ורד פרקש

על מה המליצו בלוגריות אחרות?

מידי שנה לקראת ראש השנה, אנחנו נאספות מגוון בלוגריות עם המלצות מיוחדות למתנות לחג, בלוגרית בלוגרית ותחום התמחותה. יותר ממוזמנות לקרוא ולהכיר את ההמלצות שלהן:

ההמלצות של "יערה ממליצה"

ההמלצות של "מיס מנדלה"

ההמלצות של KAREN B 

ההמלצות של "הכל טוב"

 

נהנית ותרצי לשמוע (כלומר, לקרוא) עוד?

אם כשקראת את הפוסט הזה חשבת לעצמך "איך העברתי חיים שלמים בלי להכיר את הבלוג הזה??" או שלפחות נהנית מספיק כדי לרצות לקרוא גם את הפוסטים הבאים ;-), 

אם את אוהבת להכיר מעצבים ישראלים, יוצרים ואומנים מקומיים,

אם את רוצה לדעת על מכירות, אירועים והנחות של טובים המעצבים והיוצרים, ורוצה להשתתף בהגרלות שמיועדות רק לקוראות הבלוג כמו אלה שבפינת "הארון השווה שלי",

אז בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

ואם את מרגישה נדיבה במיוחד, אשמח ל"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ואשמח לראות אותך גם באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי. 

Summary
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת