מה היה הדבר הראשון שעשיתם כשהפסקת האש של "שומר החומות" נכנסה לתוקף?

ביום שישי בבוקר כמה שעות אחרי שנכנסה לתוקף הפסקת האש של מבצע "שומר חומות", ארזתי את הילדים ברכב ונסענו לבקר את אבא שלי בתל אביב, במקום ארוחת שבועות שהיינו אמורים לחגוג אצלו וביטלנו בגלל המלחמה.

בעודי נוסעת בחשש, עם חלונות פתוחים למקרה שתתחיל אזעקה למרות הפסקת האש, עם לב כבד מהמראות שראינו כולנו של הלחימה ושל המהומות בין היהודים לערבים, הבחנתי שנראה שחוץ ממני, כולם באווירת מסיבה אחת גדולה ואותי שכחו להזמין… 

ברדיו התנגנו שירי מסיבות, השדרנים נשמעו צוהלים במיוחד, רחובות תל אביב היו מלאים באנשים מחויכים ובתי הקפה (שבנסיבות אחרות הייתי אומרת "מפוצצים" אבל טיימינג וזה…) מלאים עד אפס מקום עם מוזיקה חזקה בוקעת מכל עבר. 

הרגשתי שבתוך כל החגיגה הזאת, אני כנראה היחידה שחשה מועקה גדולה בלב ומתקשה "להחליף דיסק" במהירות מסחררת כזאת.  

אז לטובת כל מי שכמוני, זקוקה לקצת עזרה, הנה המדריך המלא לחזרה לשגרה. 

כל מה שיעזור לנו לחזור לשגרה הכי מהר

שובם של בתי הקפה

בשנה האחרונה בזמן שחברות סביבי קיטרו בעיקר על געגועיהן לחו"ל, אני התגעגעתי לדברים הרבה יותר בסיסיים: שישרתו אותי ויגישו לי אוכל! כמה התגעגעתי לעבוד בבתי קפה ולשבת במסעדה עם בעלי או עם חברות. מהיום בו נפתחו מחדש בתי קפה, אני מקפידה לשמור על תדירות סבירה של בין פעמיים לשלוש פעמים בשבוע לפחות, שבהם אני פוקדת את בית הקפה או המסעדה מצוידת בלפטופ ואלכוג'ל ומתמסרת לכתיבה על רקע של מוזיקה, קולות אנשים, ולתחושת העונג שאוחזת בי בזכות הידיעה שלא אני אצטרך לשטוף אח"כ את כל כוסות הקפה האלה…;-). 

לארח

יותר משאני אוהבת לארח, אני אוהבת את התחושה של בית פתוח מלא באנשים. שנים התגוררתי בדירה ללא מרפסת או שולחן אוכל ראוי ולפני כמה חודשים עברנו לדירה עם מקום לשולחן אוכל ומרפסת קטנה ואחת ההנאות הגדולות שלי מאז המעבר הוא החברים שמגיעים בשבתות. עם או בלי ילדים, עם או בלי בעלים, העיקר שיבואו, יהנו וכמיטב המסורת היהודית – יאכלו!

וזאת לגמרי הזדמנות לרענן את המטבח עם כלי אוכל והגשה מהסוג שמקשט את השולחן והופך את האוכל להרבה יותר מרשים ולא פחות חשוב – פוטוגני ;-). 

סירים ומחבתות במחירים זולים
כוסות זכוכית צבעוניות
כוסות זכוכית צבעוניות של קומי
כוסות זכוכית וקריסטל
ספלי אספרסו וקפה

השפתיים עושות קאמבק

בעוד מרבית העולם ממשיך להתמודד עם סגרים אצלנו ההגבלות רק הולכות ונעלמות ויחד איתן מתנדפות אט אט המסיכות המעיקות. השילוב של הקיץ ואוורורן של השפתיים הוא לגמרי סיבה לחידוש מלאי הליפסטיקים ומבחינתי אין דבר "שגרתי" יותר מאשר אודם אדום. 

ב"מאק" חוגגים את שובן של השפתיים עם מבצע שווה על האודמים: שני אודמים קלאסיים ב -149 ש"ח או שני שפתונים נוזליים ב-169 ש"ח. ומי שעדיין לא מכירה את הפיצ'ר הגאוני של מאק שמאפשר לנסות בצורה וירטואלית את הצבע של השפתון דרך המצלמה של הטלפון, זאת לגמרי הזדמנות לנסות ולהכיר. אני רכשתי ככה כבר שני אודמים והסימולציה מדוייקת ב-100%. 

להתאבזר

העובדה שאפשר לצאת שוב מהבית ולא לחשוש מגומיות של מסיכות שיסתבכו בעגילים, בשילוב עונת החתונות שחוזרת השנה בגדול, היא הזדמנות להתחדש במגוון תכשיטים משמחי לבב, צוואר ואוזן. אז הנה כמה דוגמאות משמחות שכאלה:

שרשרת של שלומית אופיר
טבעות של שלומית אופיר
טבעת קלאסית משובצת אבנים
עגילים תלויים של שלומית אופיר
שרשרת עדינה עם תליון אבן
שרשרת חוליות כסף

צמיד וטבעת עשויים נחושת מרוקעת של TAMARIKA

שלוש שרשראות פנינים

להתנתק

בשנים האחרונות ואולי כחלק מסימני הגיל וההתבגרות, התחלתי לצרוך לא מעט שעות אקטואליה: גל"צ בבוקר ברכב, כניסות תכופות ל- YNET וחדשות בערב. בהתחלה, נהנתי להתחיל להבין קצת מה קורה מסביבי, מי נגד מי, מה התחדש בתחום הקורונה, מי אמר מה ומה סטטוס החולים והחיסונים בכל רגע נתון בעולם. 

אבל ככל שעבר הזמן, הרצון בידע התמלא בכעס ותסכול ולאחרונה הבנתי, שאין דבר מקטב יותר מאקטואליה, ושפוליטיקה חשובה ככל שתהיה, יותר מהכל מדגישה את השוני בין אחד לשני במקום על המשותף ולאורך זמן, שום דבר טוב לא יוצא מקיטוב שכזה.

אז החלטתי להתנתק. ברדיו אני חוזרת למקורות ונהנית לשמוע מוזיקה בפול ווליום. הפסקתי להכנס ל-YNET וגאה לומר שברגעים אלו ממש אין לי שמץ של מושג מי אוחז באיזה מנדט, מי עתיד להיות איזה שר ואיזה תופעות לוואי חדשות נצפו בחיסונים…. כי כמו שאמרו חכמים ממני, גם אם בנימה של ביקורת: Ignorance is a bliss. 

תלתלים בלוג לייף סטייל ואופנה

שנמשיך?

אם נהנית מהפוסט, ומהגיגי, ותרצי לקרוא עוד קצת ממני,

אם את נהנית להכיר מעצבים ויוצרים מקומיים שלא הכרת, 

אם את רוצה לדעת על הטבות, הנחות והגרלות שמיועדות לקוראות הבלוג, 

מוזמנת להצטרף לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה

אשמח לראות אותך גם בעמוד הפייסבוק של "תלתלים", באינסטגרם הצבעוני שלי ובטיקטוק המשעשע ויש שיאמרו המעט מופרע…;-). 

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת