בתור אדם שניכן באיך לומר, טמפרמנט מעט סוער, במשך שנים קיוויתי שבהתקיים התנאים הנכונים, תפרוץ החוצה ממני אושיית זן רגועה ואגלה שבעצם היא תמיד הייתה שם, ורק חיכתה שיהיה קצת פחות חם… ;-). אלא שאחרי 41 שנות קיום וטמפרמנט, אין לי אלא להודות קבל עם ופייסבוק שלא זן ולא נעליים. בעצם נעליים דווקא יש. אבל זן…. איננו :-). 

אז על הזן אמנם וויתרתי, אבל דבר אחד דווקא כן למדתי על עצמי במהלך השנים: אני אוהבת את מזג האוויר כשהוא מתחיל להתקרר. הבקרים הקרירים, המדרכות עמוסות עלי השלכת הכתומים והתחושה הכללית באוויר שעוד שנה חדשה מתחילה לה אמנם לא הופכים אותי לגרסה הנשית והמתולתלת של בודהה אבל בהחלט עושים לי נעים בלב. 

אז הנה רשימה בלתי ממצה שעוזרת לי להתכונן לעונה שקרויה על שם זו שהפכה אותי לאמא ונולדה ביום הראשון של הגשם בסתיו 2012.

הסתיו שלי

סתיו שלי

בגדי בית נעימים, מוצרי טיפוח חיונים והניחוחות הממכרים לסתיו

בגדי הבית ופיג'מות הכותנה של לויטקס

אם יש משהו שכולנו למדנו להעריך יותר בשנה וחצי שבה חיינו מסגר לסגר, זה החשיבות של בגדי בית נעימים ונוחים. בשנה וחצי האחרונות זנחתי גם אני את מגוון בגדי הפיאטים המנצנצים וחצאיות הטול המתנפנפות, והצגתי בבלוג בתקופה הזו מגוון של בגדי יום יום או בגדי בית ופיג'מות שאהבתי במיוחד. את קולקציית הקיץ של בגדי הבית הנהדרים של החברה הישראלית לויטקס הצגתי בעבר בבלוג עם המלצה חמה. לויטקס היא חברה ישראלית שהאג'נדה שלה כוללת שני דברים חשובים: תמחור הוגן וטווח מידות רחב. נכון להיום כל הפיג'מות ובגדי הבית עולים בין 29.90 ש"ח ל 39.90 ש"ח ומגוון המידות מגיע עד מידה 4XL. 

אחרי שזכיתי להנות מקולקציית הקיץ של החברה, המלצתי מתחזקת אפילו יותר כי חוץ מהעובדה שהבגדים נעימים כל כך, הם עברו עד כה את הכביסות באופן נפלא, והבגדים נראים כמו ביום שקיבלתי אותם. בעיני זה לגמרי הצדיק להתחדש בקולקציה נוספת, הפעם כזו שתתאים לסתיו וגם לחורף מתחת לפוך חם ועוטף. 

את כל הפיג'מות ובגדי הבית של לויטקס אפשר לרכוש באתר, שבו תוכלו למצוא גם מגוון נהדר של בגדי ים שעכשיו גם הם במחירים מיוחדים ואטרקטיביים של סוף הקיץ. 

לאתר של לויטקס

לעמוד הפייסבוק

לחשבון האינסטגרם

פיג'מות כותנה במחירים זולים
פיג'מות במחירים זולים

סרום אלוהי לשיער

לקח לי לא מעט שנים לצרף לשגרת טיפוח השיער שלי גם את הסרום אבל מרגע שהתחלתי להשתמש בו, זאת הייתה התמכרות מתלתל ראשון. היתרון בסרום, בניגוד לקרם לחות או מוצרי טיפוח אחרים, הוא שאת הסרום אפשר למרוח תמיד, גם כשהשיער יבש ולא רק אחרי חפיפה. בעונות הסתיו והחורף השיער שלי (וגם עור הפנים, אבל זה כבר נושא לפוסט אחר…) נוטה להתייבש וסרום טוב הופך אותו משיער יבש, שמוט וחסר חיים ללח, מלא ברק ומלא חיים. 

הסרום שעושה אותי ואת תלתלי שמחים כבר תקופה, הוא הסרום המצוין של עדי שירי שמכיל ביוטין, קפאין, חומצה היאלרונית, שמן המפ ותמצית צמח האסאי. הסרום מתאים לכל סוגי השיער ולא למתולתלות בלבד ובעיני הוא מצרך חיוני לפחות כמו קפה ;-). לאחרונה העלתי כאן בבלוג סקירה מקיפה של מגוון מוצרי שיער של עדי שירי אז מוזמנת לתת קפיצה קטנה ולקרוא. 

הבלוגרית הילה תלתלים

אפשר להזמין אותך לאינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי?

להעריך את השקט של הבוקר

מרבית חיי החשבתי את עצמי כאדם של בוקר. תמיד הייתי מאלה שמתעוררות כמה דקות לפני שהשעון מצלצל. שעות הבוקר היו השעות עם ההספק הכי מוצלח שלי בלימודים ועבודה, ותמיד אהבתי את ריח הבוקר וציוץ הציפורים. 

אלא שאין דין "בוקר" של רווקה כדין "בוקר" של אמא. או במילים אחרות, לפני הילדים, "שעות הבוקר המוקדמות" ליקיציה טבעית היו הטווח שבין 7 ל-9 בבוקר. אחרי שהפכתי אמא, ובעיקר אחרי שהקטן שלי נולד, "בוקר" הוא הטווח שבין 5 בבוקר ל-6:30…..

הקטן שלי כבר בן חמש וחצי ולמרות שהוא עדיין קם מוקדם, הוא כבר מספיק עצמאי כדי לא להעיר אותי. ולמרות זאת, נראה שהיקיציה הטבעית בשעות המוקדמות האלה לא חוזרת לטווחים שלפני הילדים. 

במשך חודשים (שלא לומר שנים) קיטרתי על זה. אבל לאחרונה התחלתי להבין שמתחת לכל הקיטורים, אני נהנית מזה. יש משהו בשעות הבוקר המוקדמות האלה שממלא אותי בשלווה. אני נהנית מהקפה כשבחוץ עדיין אין מכוניות, וגם בנופש משפחתי, כשכולם עדיין ישנים, אני נהנית לצאת החוצה עם מצלמה ולצלם בשקט את הנוף סביבי לפני שהוא מתמלא בהמולת נופשים ובאור שמש חזק. 

ניחוחות

נולדתי עם חוטם רגיש ועוד מגיל צעיר אהבתי להקיף את עצמי בניחוחות נעימים. תחילה הייתה זו קטורת זולה שרכשתי בחנויות רוחניקיות. בהמשך, עברתי לנרות ומבערים וכיום, ארון התמרוקים שלי נראה כמו משהו ששייך לאחת מבנות משפחת קרדשיאן והבית כולו מלא במפיצי ריח ושאר סבונים ריחניים. אני תמיד אוהבת לגלות ולהכיר עוד מוצרים של יוצרים מקומיים בעלי ניחוח טוב והחודש התמכרתי לשלושה כאלה. 

קרם גוף ובושם של זילינסקי ורוזן

באחד מימי סוכות לקחתי את הילדים לסרט בקולנוע רב חן בכיכר דיזנגוף. אחרי הסרט התיישבנו בבית קפה קטן ולידו ראיתי חנות רוקחות קטנה בשם ZIELINSKI & ROZEN שהניחוחות הנדרים ממנה הגיעו עד לשולחן שבו ישבנו. נכנסתי פנימה להציץ וגיליתי עולם שלם מלא כל טוב של קרמים, בשמים, נרות ומפיצי ריח. אחרי רחרוחים והתלבטויות, רכשתי קרם גוף ובושם בניחוח יסמין, תפוז ווניל ומאז אני מתעגנת כל יום מחדש על הניחוחות. לשמחתי גיליתי שיש להם גם חנות אונליין מה שיקל עלי מאוד כשארצה לחדש את המלאי. 

המלצה על קרם גוף ריחני במיוחד

הבושם לשיער של עדי שירי

גם על הבושם לשיער של עדי שירי כבר כתבתי, המלצתי והיללתי כאן בבלוג אבל מוצאת לנכון לחזור על ההמלצה כי הוא פשוט כל כך טוב! עד שהכרתי את הבושם לשיער, השתמשתי בבושם הרגיל גם לשיער עד שחברה אמרה לי להפסיק כי הרכיבים שיש בבושם רגיל לא טובים לשיער, מייבשים אותו ועשויים גם להרוס אותו. 

בושם השיער של עדי שירי פשוט מלא בכל טוב: וניל, ברגמונט, יסמין, פאצ'ולי והדרים. הבושם מספיק להמון זמן והוא עולה פחות מבושם רגיל ברשתות הפארם ומתאים גם לנשיאה בתיק כדי לחדש בימים ארוכים מחוץ לבית. 

לבושם השיער של עדי שירי 

שנמשיך?

אם נהנית מהפוסט עד עמקי נשמתך ;-), או לפחות נהנית מספיק כדי לרצות לקרוא עוד קצת, 

אם את אוהבת להכיר מעצבים ויוצרים מקומיים, או לשמוע על טיולים, טיפים והמלצות,

אם את רוצה לדעת ולשמוע על הטבות, הנחות, מתנות והגרלות המיועדות רק לקוראות הבלוג,

אז אשמח לראותך אותך ברשימת הדיוור של "תלתלים" אליה תוכלי להירשם עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

מחכה לך גם באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי, בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ואשמח לראות אותך גם בטיקטוק המעט מופרע שלי עם המון סרטונים מצחיקים. 

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת