היחסים שלי עם עור הפנים שלי הם כמו היחסים שלי עם תיק ההשקעות והפנסיה שלי:

שניהם מאוד יקרים לי

שניהם ילוו אותי עד יומי האחרון

בשניהם עדיף להתחיל ולהשקיע כמה שיותר מוקדם

ובשניהם יש לנו הרבה פעמים תחושה שמישהו מנסה לחרטט אותנו… 

לשמחתי בשביל שניהם אני כאן לסייע: מי משחשקה נפשה בלימוד תחום הפנסיה, מוזמנת לבלוג הפיננסי שלי "פנסיה בסטילטו" ולטובת כל מי שנשארת כאן, שמחה לחלוק את הידע המצטבר שלי והחקירה הבלתי נגמרת בכל מה שנוגע לתחום הקוסמטיקה והביוטי, בדגש על עסקים ישראלים ואקולוגים שתורמים למניעת המשך ההתחממות הגלובלית 🌍

הפעם אני רוצה להתמקד במה שהולך ומסתמן כדור החדש של עולם הקוסמטיקה: קוסמטיקה מינימליסטית המבוססת על מוצרים רב תכליתיים כשהמטרה לחסוך לנו רכישה של אינספור מוצרים שבחלקם נשתמש וחלקם יזנחו על המדף עד שהתוקף שלהם יפוג, ובמקום זה, להכניס לשגרה מעט מוצרים שיכולים למלא כמה פונקציות שונות. לצד זה, הקפדה על שימוש בחומרים מתכלים לצד שימוש בחומרים ממוחזרים והמנעות משימוש בניילון, פצפצים וכל אותן רעות חולות. 

כל הטוב הזה הוא מה שעומד מאחורי מותג הקוסמטיקה המקומי דנה טל

מוצרי קוסמטיקה ירוקה באריזות מתכלות
מוצרי קוסמטיקה ירוקה

עולם הקוסמטיקה של דנה טל – קוסמטיקה הוגנת ואקולוגית

מה זה אומר קוסמטיקה הוגנת ואיך זה עובד

השיטה שעומדת בבסיס הרעיון של דנה טל הוא סוג של קוסמטיקה לנשים עסוקות (שזה בעצם כולנו, לא? 😉) שמתחיל עם תהליך אבחון העור באתר. באתר אמנם יש גם חנות אבל למעט כמה מוצרי בסיס שמתאימים לכל סוגי העור, את מרבית המוצרים אי אפשר לרכוש בלי לעבור דרך מסלול אבחון העור כדי למנוע מאיתנו לרכוש מוצר שלא מתאים לנו. 

איך נעשה האבחון?

כשנכנסים לאתר, בוחרים באפשרות של "אבחון" כשיש שתי אפשרויות: אבחון אנונימי או אבחון רגיל. האבחון מבוסס על 8-9 שאלות שבסופן מתקבל הסבר על סוג העור ומאפייניו, שיגרת טיפוח מומלצת (חורף\ קיץ, בוקר\ערב) והמלצה על מוצרים המתאימים לסוג העור בהתאם לאבחון. 

אבל זה לא מסתיים כאן, ולצד האבחון באתר, מי שבוחרת לרכוש את המוצרים או חלק מהם, מקבלת גם ליווי מדנה טל עם תחילת השימוש כדי לוודא שאכן מתקבלת התוצאה הרצויה או שנדרש שינוי בתמהיל או במינון. 

מה סוג העור שיצא לי באבחון ואיזה מוצרים קיבלתי

התוצאה שקיבלתי בסוף האבחון היא שיש לי עור מעורב שנקרא בעגה המקצועית עור RT. עור מעורב הוא עור שלרוב יהיה  שומני יותר ומבריק באזור המצח, האף והסנטר אבל נוטה מאוד להתייבש ביתר האזורים. עם תום האבחון קיבלתי המלצה  לארבעה מוצרים: ג'ל ניקוי עדין ולא מייבש, סרום וויטמין E, קרם לחות קליל שיכול לשמש גם כמסיכת פנים ומקדם הגנה SPF 30 עם מעט גוון.  

בג'ל הניקוי, בסרום הוויטמין E ובמקדם ההגנה עם הגוון נדלקתי מייד. בגלל שחלק מאזורי הפנים שלי מתייבשים בקלות (בעיקר האזור שסביב הפה) ג'ל שאינו מייבש הוא חיוני מאוד עבורי. גם סרום וויטמין E התקבל אצלי בהמון אהבה. למי שתוהה וויטמין E על שום מה – על שום שהוא נוגד חמצון חשוב וחיוני בשמירה על מראה עור בריא וזוהר. המרקם שלו נהדר והוא נספג בקלות והעור נראה פשוט נפלא אחרי השימוש ונעים מאוד למגע. 

בנוגע למקדם ההגנה עם הצבע היו לי ספקות. לא בגלל מקדם ההגנה (הגנה של 30 SPF היא אידיאלית ליום יום) אלא דווקא בגלל הגוון. בתור ג'ינג'ית התקשתי להאמין שמוצר עם גוון אחיד יצליח להתאים לי והופתעתי עד כדי כך לטובה, שהפסקתי להשתמש בכל מוצר אחר חוץ מבמוצר הזה + קונסילר בשימוש נקודתי ואני לא מפסיקה לקבל מחמאות על איך שהעור שלי נראה. 

בתמונה: אני ומקדם ההגנה עם גוון + קונסילר נקודתי וזהו! בלי מייקאפ ובלי פוטושופ. צילום: ורד פרקש

המוצר הרביעי שקיבלתי היה קרם הלחות הקליל. כשהתחלתי להשתמש בו, הרגשתי שאולי הוא "קליל מדי" ולצד חילופי העונות מהקיץ לסתיו, הרגשתי שאולי אני צריכה מוצר מאסיבי יותר שיזין יותר את העור שלי. שוחחתי על כך עם דנה טל ואחרי כמה שאלות היא אבחנה שיש לי סבוריאה קלה שבדרך כלל מתפרצת או מתגברת בעונות מעבר. דווקא בגלל שסבוריאה יכולה בקלות להחריף בגלל שימוש במוצרי קוסמטיקה לא מתאימים, היא המליצה לא לעבור לקרם לחות כבד או עשיר יותר ובמקום זאת המליצה להשתמש באותו קרם לחות קליל שקיבלתי גם כמסיכה: כלומר פעם ביום, למרוח כמות נדיבה יותר על הפנים (אפשר על כל הפנים או רק על האזורים היבשים\נגועים) ולאחר כחצי שעה, להסיר בעדינות את העודפים. ואכן אחרי כמה ימים כאלה, היובש\סבוריאה\אדמומיות פשוט נעלמה! 

לאתר של דנה טל

לעמוד הפייסבוק של דנה טל

לחשבון האינסטגרם של דנה טל

מוצרי קוסמטיקה אקולוגית באריזות מתכלות
להתמרח בלי לפגוע בסביבה

מה זה אומר קוסמטיקה אקולוגית

בחודש כמו חודש נובמבר שמאופיין באינספור סיילים, צריכה מוגברת ושינוע אווירי מזהם, חשוב להתייחס גם לנושא האקולוגי. המארז של דנה טל מתמחזר: קרטון, נייר גרוס, בקבוקים, פתקיות. הניירות והפתקים היפים עשויים מנייר ממוחזר. הקונפטי שעוטף את המוצרים, הוא נייר גרוס שנאסף על ידי דנה ממפעלים ומשרדים במטרה לחסוך את השימוש בפצפצים. 

עוד דבר חשוב ונפלא הוא העשיה החברתית – המארזים נארזו במפעל שבו מועסקים אנשים עם מוגבלויות. 

אז רגע לפני שמסתערים על מבצעי הבלאק פריידי ושות' של אתרים בחו"ל, הנה הזדמנות לעצור רגע, ולשלב בין מוצר טוב בהתאמה אישית, למשהו קטן וטוב! 

צילום: ורד פרקש

את באה לכאן הרבה? 

אם נהנית מהפוסט ותרצי לקרוא עוד ממני,

אם את אוהבת להכיר מעצבים, יוצרים ועסקים מקומיים, בדגש על שילוב בין אופנה, לייף סטייל ואקולוגיה, 

אם תרצי לדעת על הנחות, הטבות והגרלות המיועדות לקוראות הבלוג,

אשמח אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה 👇

מחכה לך גם באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי, בטיקטוק החדש והמעט מופרע שלי 😉ואשמח מאוד לקבל ממך "לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים 🙏

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת