בשנתיים האחרונות התרגלנו לאסוציאציות מעט (וב"מעט" הכוונה להרבה…) שליליות כשאנחנו שומעות את המילה "מסיכה". הפוסט הזה בא להחזיר עטרה ליושנה ולהחזיר ל"מסיכה" את הכבוד הראוי לה – בעיקר כשמדובר במסיכת השיער הטובה ביותר שיצא לי לנסות (אופס, ספוילר… 🤭). 

כמי שאוחזת ברעמת תלתלים דלילה, דקה ושברירית, "ימי השיער הטוב" שלי תלויים במוצרים שבהם אני משתמשת, וגם במזג האוויר. לדעת חלקנו, מזג האוויר הוא אינו עניין שבשליטתנו 💨, מה שמשאיר לשליטתי המלאה את הבחירה במוצרים שיכנסו לארוני ומקלחתי.

ככל שחולפות השנים, האיכויות הטבעיות של השיער (ועור הפנים….) הולכות ומצטמקות ואת מקומן, תופסים מוצרים שתפקידם להחזיר לשיער ולגוף את מה שהזמן והחיים עצמם לוקחים… החדשות הטובות הן, שיש מי שדואגים לא פחות ממני להשיב את אותן איכויות שאובדות, אלא שבניגוד אלי, הם גם עושים משהו בעניין 😉 ומפתחים עבורנו מוצרים טובים ואיכותיים. או במילים אחרות: חברת מורז הישראלית ששלחה לי להתנסות וסקירה את סדרת מוצרי השיער החדשים שלה.  

מוצרי שיער מצמח הפוליגונום

צילמה: ורד פרקש

סדרת מוצרי השיער של מורז מצמח הפוליגונום

חברת מורז הישראלית

כמו שאתן בטח כבר יודעות, הבלוג הזה מתמקד בעסקים מקומיים שהייצור שלהם נעשה בארץ. חברת מורז היא בהחלט כזו – חברה שקיימת, פועלת ומייצרת מאז שנת 1984 💪 והיא מתמחה בפיתוח וייצור מוצרים לעור ולשיער, למטרות טיפול או טיפוח, או גם וגם 🙂

מורז היא אחת החברות הראשונות בארץ שייצרה מוצרים המבוססים על צמחי מרפא בשיטה ייחודית של מיצוי וחליטה שמוכיחה את עצמה כבר כמעט 40 שנה! שיטת המיצוי שלהם מייצרת מוצרים בעלי תמציות בריכוז גבוה שבזכותן המוצרים אפקטיבים כל כך ובטוחים לשימוש גם אצל תינוקות, ילדים ונשים בהריון. ואחרי ההקדמה הזו, נראה לי שאפשר לעבור לסקירה לשמה התכנסנו 😉

באינסטגרם המתולתל שלי כבר ביקרת??

מחכה לך עם הרבה סרטונים משעשעים, המלצות, טיפים ומוצרים שסקרתי

סדרת השיער מצמח הפוליגונום 

על אף שזה נשמע כמו שם של מסיבת חילופי זוגות 😉 צמח הפוליגונום הוא צמח המוכר כבר מאות שנים כבעל תכונות פלאיות לריפוי וטיפוח  🍀

הפוליגונום הוא צמח ארצישראלי המכיל ויטמינים וחומצות טבעיות, השומרים, מאזנים ומרגיעים את רקמות העור והקרקפת ומעניקים למוצרים המופקים ממנו איכויות הוליסטיות ייחודיות.
מורז מגדלת בעצמה את הפוליגונום בשדות גידול באדמות הגליל ועמק יזרעאל. סדרת השיער מבוססת על ריכוז גבוה של צמחי המרפא האלה, הם ללא פרבנים וללא SLS ומתאימים לכל סוגי השיער. לפי התיאור המצוין על האריזה, המוצרים מסייעים לשיער בריא, זוהר, מלא ברק וחיוניות.

שמפו ומוצרי שיער של מורז

מה חשב השיער שלי על המוצרים

השמפואים

קיבלתי לנסות את שמפו ההמפ, מסיכה לשיער ושמפו נגד קשקשים. בתור אחת שסובלת מסבוריאה קלה, קשקשים תמיד היו מנת חלקי העגומה ובתקופות יובש כמו זו המאפיינת את שיא החורף, זוקפת הבעיה העגומה את ראשה המגרד יותר מתמיד. לכן, המוצר הראשון שבחרתי לנסות הוא השמפו נגד קשקשים, ושמחה לבשר שכבר מהטיפול הראשון הגירוד פשוט הפסיק, הקרקפת לא נראתה אדמומית ובאופן כללי השיער נראה מבסוט יותר 🙂

השמפו נגד קשקשים מיוצר על בסיס צמח הרוזמרין הידוע כמסייע ומונע סבוריאה והוא משאיר את השיער רך ועדין, ללא פראבנים וללא SLS ומתאים לשימוש יומיומי. 

אחריו ניסיתי גם את שמפו ההמפ החדש שטרם הושק רשמית ולכן ממתינה קצת עם הסקירה עד למועד ההשקה. רק אומרת שיש למה לחכות… 🍀😉

מה חשבתי על סדרת מוצרי השיער החדשה של מורז

מסיכת שיער פוליגונום לטיפול ושיקום השיער

ברשותכן אתחיל מהסוף: מסיכת השיער הזו היא מסיכת השיער הטובה ביותר שיצא לי אי פעם לנסות! 

אני מודה שבגילי המרגיש מופלג (41 וחצי בואכה 42), לא חשבתי שיש עוד מוצרים שיכולים להפתיע אותי, אבל מסיכת השיער הזו הצליחה לעשות את זה מהשימוש הראשון. המסיכה מכילה ריכוז גבוה מאוד – מעל 50% של תמצית צמח הפוליגונום יחד עם תערובת של 6 מרכיבים יחודיים נוספים המסייעים בריכוך השיער. המסיכה מטפלת בעומק השיערה וזה מורגש מהשימוש הראשון. 

הדבר הראשון שבלט לי היה הניחוח הנהדר שעטף אותי מהרגע שפתחתי את המכסה. באופן מפתיע הניחוח הנפלא נשאר על השיער גם אחרי כל קרמי העיצוב לתלתלים + דיפיוזר  והוא נשאר עצמתי אפילו בבוקר שאחרי והוא היה כל כך נעים שלא רציתי לשים על עצמי בושם כי נהניתי יותר מניחוחות המסיכה. 

חוץ מהניחוח, השיער נהיה מלא ברק והיה רך כל כך למגע. הוא נראה מלא חיים ונפח ובערב הראשון אחרי השימוש הראשון בארוחת הערב המשפחתית לא הפסקתי לקבל מחמאות! 

חשוב לי לציין שלא מדובר בסדרה ספציפית לתלתלים אלא לכל סוגי השיער ואחרי ההתנסות הכל כך מוצלחת, אין לי אלא לסיים בהמלצה רותחת יותר מיום ממוצע בחודש אוגוסט לכל מי שיש לה שיער מכל סוג שהוא. 

צילמה: ורד פרקש

איפה תוכלו למצוא את המוצרים

את המוצרים של מורז ניתן למצוא ברשתות הפארם, בתי טבע ובתי מרקחת נבחרים ובין היתר בסופר פארם, ברשת be, טבע קסטל ובתי טבע שונים. כרגע, ניתן למצוא חלק מהם גם בקישור הזה ויש אפילו הנחות שוות. 

ממליצה לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק של מורז וחשבון האינסטגרם ולהתעדכן גם במקומות בהם ניתן לרכוש את המוצרים, וגם בהשקת המוצרים החדשים.  

מה חשבתי על סדרת מוצרי השיער החדשה של מורז

 שנמשיך את הקשר (ולא בשיער)?

אם נהנית מהסקירה, ומההמלצות, ותרצי להמשיך לקרוא גם סקירות אחרות שלי, 

אם את אוהבת אופנה, לייף סטייל ונהנית להכיר מעצבים ויוצרים חדשים, 

את רוצה לדעת על הטבות, הנחות והגרלות המיועדות רק לקוראות הבלוג, 

אז בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה 👇

מחכה לך גם באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי, בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ואפילו בטיקטוק שהפך ויראלי כמעט כמו האומיקרון 😉

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת