פעם היו לי חלומות גדולים: חלמתי להיות סופרת, להיות בעלת הבלוג הכי מצליח, לצלם הכי טוב, להצטלם הכי יפה ולייצג מותגי אופנה גדולים. אבל היום, בגיל 41 בואכה 42, החלום שלי הצטמצם לכדי דרישה פעוטה של לחיות את חיי בנחת כדי שיוותר בידי כמה שיותר זמן להיכנס למיטה, להדליק נר ריחני ולשקוע באיזה בינג' טוב. בשביל מה לעבוד קשה כדי להיות פרזנטורית מובילה אם אני יכולה פשוט להציץ עליהן במרקע הטלוויזיה? 😉

לטובת כל מי שחולקים איתי את אותו רצון, או סתם מרגישים שכבר נגמר להם מה לראות בטלוויזיה אחרי שסיימו לצפות בכל ה- TOP 10 של נטפליקס וכל מה שנטפליקס הציע עם מינימום 85% התאמה, קבלו המלצות צפייה על כל מה שצפיתי וחיבבתי בתקופה האחרונה.

הסדרות הכי שוות שיש היום בטלוויזיה

"האחיין שלי בנץ" – כאן חינוכית

מאור כהן בתפקיד השטן ההיפי הטבעוני מחליט לשלוח את הבן שלו בנציפר, לתיכון בנס ציונה כדי שיעשיר את הידע הכללי שלו ויעבור בגרויות. ולא, זה לא ספוילר, ככה הסדרה מתחילה ואם ההתחלה נשמעת לכם מצחיקה, חכו שתגיעו לאמצע 😉

הסדרה עוקבת אחרי קורותיו של בנציפר שנקרא בקיצור בנץ, בתיכון שנקרא "בגיריונית" אחרי שתיכון בן גוריון מוזג עם תחנת דלק אלונית, ומשם זה רק הולך ונהיה יותר ויותר מצחיק. היא בכלל התחילה כתכנית נוער ששודרה ב"כאן חינוכית" אבל מהר מאוד הבינו ב"כאן" שההורים צופים בה ונהנים לא פחות מהילדים ויש שיאמרו שאפילו יותר, ולכן התחילו לשדר אותה גם בשישי בלילה.

התסריט הוא אחד הטובים והשנונים ביותר שנכתבו כאן, ובשילוב המשחק המעולה של אורי ורד בתפקיד בנץ, מאור כהן בתפקיד השטן וגיתית פישר בתפקיד המנהלת, מדובר בממתק בינג'י שמתאים לצפיה משפחתית או לבד בלילה עם משהו ירקרק לעשן 😉

הסדרה האחיין שלי בנץ היא הדבר הכי מצחיק בטלוויזיה

התמונה מתוך עמוד הפייסבוק של "כאן 11"

"אקווריוס" – נטפליקס

תעצמו עיניים ודמיינו סדרה שמשלבת בין דמותו של דיוויד דוכובני כאייג'נט מאלדר מ"תיקים באפלה" לדמותו כהאנק מודי בקליפורנקיישן. עכשיו תפקחו את העיניים ותלכו לצפות ב"אקווריוס".

דרמת המתח "אקווריוס" היא דרמה תקופתית המתרחשת בסוף שנות ה-60 בלוס אנג'לס והיא מבוססת ומושפעת מאירועים שהיו באמת, ובעיקר מהכת של צ'ארלס מנסון והסוף המזעזע, המוכר והידוע מראש….

דוכובני מגלם בסדרה בלש בלוס אנג'לס בעל כישורי בילוש ואינטואיציה חזקים לצד שתיינות ונטייה מסוימת להרס עצמי. במהלך הסדרה מתרחשים אירועים רבים המזוהים עם התקופה המהפכנית הזו וביניהם עלייתם של הפנתרים השחורים והיווסדה של כת "המשפחה" של צ'ארלס מנסון הכריזמטי, המטורף והאלים, כולל התקופה  שבה חי בביתו של דניס ווילסון – מתופף הביץ' בויז.

בעיני הסדרה לא קיבלה את הכבוד הראוי לה וחבל שכך. מה שהופך אותה למעניינת כל כך הוא השילוב של הצצה לאחת התקופות הססגוניות והמרתקות בעשורים האחרונים, החלק ההיסטורי בכל הנוגע לכת הרצחנית של מנסון ודמותו הבדיונית של דוכובני המקשר בין כל צירי העלילה.

המלצה על הסדרה אקווריוס

התמונה מתוך עמוד הפייסבוק Aquarios

"להמציא את אנה" – נטפליקס

לאחרונה נדמה שתכניות על נוכלים ורמאים הפכו לממתק הנצרך הפופלארי ביותר. כשזה מגיע ארוז מתוק מתוק היישר מבית היוצר של שונדלנד ("האנטומיה של גריי", "ברידג'רטון"), בתוספת סיפור אמיתי לגמרי על נוכלת בת 25 שהצליחה להונות את השמנא והסלתא של מנהטן, והכל כשהיא לבושה בכל רגע נתון כאילו יצאה משבוע האופנה, זה לגמרי מוצדק.

הסדרה הקצרה "להמציא את אנה" מספרת את סיפורה של הנוכלת אנה סורוקין שהמציאה עצמה כ"אנה דלבי" יורשת גרמניה שחולמת לפתוח גלריית קונספט חדשה בניו יורק. למעשה מדובר בשילוב של "המתחזים" פוגש את "אחת שיודעת" (גוסיפ גירל) והשילוב הוא לא פחות ממענג. במקום לבזבז את זמנכן על "אמלי בפריז" הרדוד לכו על הדבר האמיתי: תאמינו לי שתצאו מסופקות הרבה יותר.

רק דבר אחד קטן לסיום, מתוך תשעת פרקי הסדרה, שמונת הראשונים בעיני הם לא פחות ממופתיים. על הפרק האחרון, הייתי דווקא מוותרת. אז אם אתם רוצים לסיים בשיא, סיימו לראות את הסדרה אחרי הפרק השמיני. מאחת שיודעת 😉

מה חשבתי על "להמציא את אנה"

התמונה מתוך עמוד הפייסבוק "נטפליקס"

באינסטגרם הצבעוני והמשעשע שלי כבר ביקרת? 

"הד קולך" – כאן 11

שלושה דורות של מוזיקאים מסוף שנות השישים העליזות בתל אביב ועד היום הם שעומדים במרכז הסדרה היפהפייה הזו. הסדרה משלבת בין בעיות של העברה בין דורית שכל משפחה יכולה להזדהות איתה, משחק מעולה, אסתטיקה צילומית נפלאה ויוצאת דופן ומוזיקה מקורית מעולה עליה אחראי שלומי שבן האחד והיחיד.

בלב הסדרה נמצא זמר ישראלי מיתולוגי בשם ארי שמר שדמותו, מראהו וסגנון השירה שלו נעשו בהשראת אריק איינשטיין. הסדרה עושה חסד לחבורת לול המיתולוגית ונוגעת היטב בנימי הנפש של הצופה.

היו לא מעט המלצות שביקרו את הסדרה, כתבו שהרמה של הדיאלוגים לא אחידה, ושהעלילה לא מובילה לשום מקום. אז נכון שאין לי שום לימודים פורמליים שיכולים להכשיר אותי כמבקרת מקצועית. אבל יודעים מה כן יש לי? זוג עיניים, זוג אזניים ולב אחד. וכל אלה, אהבו מאוד את הסדרה 💞

הד קולך כאן 11

התמונה מתוך עמוד הפייסבוק "כאן 11"

"העידן המוזהב" – HBO

להבדיל מההמלצות האחרות, הסדרה הזו עדיין משודרת ולכן ההמלצה שלי מתייחסת למה ששודר עד כה – כלומר ארבעה פרקים בסך הכל. מדובר בסוג של דרמה תקופתית מבית היוצר של "אחוזת דאונטון" על מנהטן בסוף המאה ה-19 ועל היריבות החברתית באליטה של מנהטן בין מה שמכונה ה"כסף הישן" לנובורישים של אז בעלי ה"כסף החדש" שמנסים להיכנס לאותה אליטה סגורה.

יריבות חברתית, יריבות מעמדית, פוליטית וגזעית, הכל בלבוש מרהיב של קוטור מהמאה ה-19 על רקע הסנטרל פארק של אותם ימים. מה כבר יכול להיות רע? 😉

התמונה מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של HBO

שנמשיך את הקשר?

אם נהנית מהפוסט ומההמלצות ותרצי לקרוא גם את הפוסטים הבאים שלי;

אם את אוהבת לקרוא ולהכיר יוצרים מקומיים ועסקים קטנים;

אם תרצי לדעת גם על מבצעים, הנחות והטבות בלעדיות לקוראות הבלוג;

אז אשמח מאוד אם תצטרפי לרשימת הדיוור  של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה 👇

מוזמנת לאינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי, לטיקטוק המשעשע במיוחד, ואשמח גם ל"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים".

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת