אחד הדברים שנוטים לקרות לילדים שלנו בחוצפתם הרבה הוא שהם לא מפסיקים לגדול 😉.

הבת הגדולה שלי, שלפני רגע בלבד עוד אחזתי עטופה במנשא, הולכת ונהיית מתבגרת קטנה בקצב אקספוננציאלי מהיר יותר מווריאנט הדלתא בשיאו…

עם המעבר (המהיר מדי, כבר אמרתי?) מילדה לנערה קטנה הגיע גם השלב שבו שובלי ריח שהתחילו לבקוע מחדרה של הילדה בואכה מתבגרת סימנו שהגיע הזמן להתחיל ולהשתמש בדאודורנט. לפני כמה שנים גיליתי את הדאודורנטים הטבעיים המצוינים של חברת Olio ומאז אני לקוחה ותיקה ומעריצה אדוקה. הוספת לקוחה מרוצה נוספת למוצר, נראתה לי הזדמנות מצוינת להציג אותו, ולספר למה חשוב כל כך להשתמש בדאודורנטים ללא סודה לשתייה. ויש גם הנחה שווה במיוחד לקוראות 🎁.

הדאודורנטים הטבעיים של Olio ללא סודה לשתייה

דאודורנטים מרכיבים טבעיים

הגעתי אל הדאודורנטים הטבעיים של Olio לפני בערך שנתיים כשהתחלתי לסבול מתחושת עקצוץ באזור בית השחי, בעיקר בזמן ריצה. שיתפתי אתכן בעבר על כך שיש לי עור מאוד מאוד רגיש אבל עד היום רגישות העור התבטאה בעיקר בפנים וזו הייתה פעם ראשונה שהתחלתי להרגיש גם אי נוחות באזור בית השחי למרות שתמיד הקפדתי על מוצרים היפואלרגניים.

כשהתחלתי לחקור את הנושא הבנתי שלא מספיק שבמוצרים אין אלכוהול, אלומיניום ופרבנים. גיליתי, שבמוצרים שקשורים למניעת ריחות וניחוחות נהוג להשתמש בסודה לשתייה שידועה כיעילה מאוד בהפגת ריחות לא טובים. אלא שאנשים רבים, כמוני למשל, נוטים עם הזמן לפתח רגישות לרכיב הזה שיכולה להתפתח גם לתחושה של כוויה באזור הרגיש של בית השחי.

ברגע שעברתי לדאודורנטים האלה שעשויים רק מרכיבים טבעיים וללא סודה לשתייה, האדמומיות ותחושת אי הנוחות שלפעמים ממש הגיעה לכדי גרד, נעלמה לגמרי.

דאודורנט שסופח את הזיעה במקום למנוע אותה

למרות שרובנו לא אוהבים את ריח הלוואי של הזיעה, לזיעה יש תפקיד חשוב בגוף שלנו ובריא להוציא אותה החוצה. לכן, כבר שנים שאני נמנעת מדאודורנטים שמונעים את הזיעה על ידי חסימת בלוטות הזיעה ובמקום זה משתמשת בדאודורנט עם רכיבים שסופחים את הזיעה אחרי שהיא יוצאת. אחת הדרכים הטבעיות לעשות את זה היא באמצעות אבקת טפיוקה ופחם פעיל שמונעים בזכות תהליך הסיפוח את הריח הלא נעים של הזיעה, מבלי למנוע את תהליך ההזעה החשוב והבריא לגוף.

אני משתמשת כבר שנים בדאודורנטים האלה ומודה שבהתחלה תהיתי ביני לבין עצמי האם הם יהיו חזקים מספיק בקיץ בעיקר לאור העובדה שאני עושה הרבה מאוד ספורט כולל ריצות שטח ארוכות. ושמחתי לגלות שהם יעילים מאוד, אפילו יותר מדאודורנט שהשתמשתי בו קודם של חברה מסחרית מוכרת שלא היה יעיל מספיק לימים הארוכים שהייתי מחוץ לבית בקיץ.

באינסטגרם המתולתל שלי כבר ביקרת? 

גם יופי וגם אופי 😉 עם הרבה סרטונים מצחיקים.

גם רכיבים טבעיים וגם אקולוגי

הדאודורנטים של Olio עשויים רכיבים טבעיים ואיכותיים, ללא שימוש בתוספי צבע או תמציות ריח סינתטיות. חוץ מסודה לשתייה המוצרים אינם מכילים אלומיניום, SLS וחומרים משמרים המכילים פרבנים. המארזים והמכלים עשויים מחומרים מתכלים ומתמחזרים ☘ ולא מפלסטיק וכמובן שהמוצרים לא נוסו על בעליי חיים.

ניחוחות גבירותי, ניחוחות

בחנות אונליין של Olio יש בסך הכל 6 ניחוחות: פצ'ולי לבנדר, ברגמוט וניל, גרניום ילנג ילנג, למון גראס לבנדר, הדרים וטיבר ואחד ללא תוספת ריח. אני אישית מאוד אוהבת את ניחוחות הלבנדר והוא הפך לקבוע שלי והבת שלי שהתנסתה לראשונה בחרה בניחוח הדרים וטיבר וחזרה מרוצה כדי לספר שגם היא לא מריחה יותר ריח של זיעה וגם נהנית מניחוח הדרים עדין שמלווה אותה כל היום.

מבחינת מרקמים, אני אישית משתמש בדאודורנט סטיק אבל מי שרוצה יכולה למצוא אותו גם במרקם של קרם מריחה.

איפה אפשר לרכוש את הדאודורנטים ללא סודה לשתייה של Olio

את הדאודורנטים של Olio לצד מוצרים טבעיים נוספים כמו סבונים טבעיים תוכלי למצוא בחנות אונליין שלה ויש שם גם שאלון אינטראקטיבי שעוזר למתלבטות להבין איזה דאודורנט יתאים להן.

לאתר של Olio

לאינסטגרם של Olio

לפייסבוק של Olio

שנמשיך את הקשר?

אם נהנית מהסקירה, ואת אוהבת להכיר עסקים אקולוגים, יוצרים ומעצבים מקומיים,

אם תרצי לקבל הנחות, הטבות ומבצעים שמיועדים רק לקוראות הבלוג,

אז בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה 👇

מחכה לך גם באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי, בטיקטוק המשעשע ואשמח ל"לייק" גם בעמוד הפייסבוק של "תלתלים".

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת