אחד השינויים שהגיל שלי מביא איתו הוא הקפדה על הלבשה תחתונה איכותית וטובה. נגמרו הימים שבהם הדפס של מיני מאוס או חתיכת תחרה סינתטית שעיטרה את החזיה סיפקו תמריץ לרכישה והיום, ממרומי גיל 42, אני רוצה להעניק גם לחלקים המוצנעים לא פחות ממה שמקבל שאר הגוף: פריטים איכותיים, נעימים ואקולוגיים. 

בדיוק מהסיבה הזו חברתי לחברת ליליבלום Lilibloom, חברה ישראלית שהחזון שלה כפי שגם מוצג באתר שלה הוא יצירת עולם טוב יותר דרך יצירת חוזה חדש עם הסביבה על ידי סיפוק מוצרי הלבשה תחתונה איכותיים, אקולוגיים והפקדה על תנאי סחר הוגן בכל שלבי הייצור והאספקה ובסוף הפוסט, מחכה גם הטבה שווה 🎁. 

הלבשה תחתונה מכותנה אורגנית ליליבלום
איפה יש הלבשה תחתונה מכותנה אורגנית

הלבשה תחתונה אקולוגית והקפדה על סחר הוגן

הלבשה תחתונה מכותנה אורגנית

זה לא סוד שאחד ממאפייני תעשיית האופנה הוא העובדה שהיא אחת התעשיות המזהמות בעולם ובעלת היסטוריה ארוכה של התנהלות נצלנית. כשמשבר האקלים דופק מכל חלון, הדבר הטוב ביותר שאנחנו יכולות לעשות עבור עצמנו הוא לדאוג שהפריטים שלנו, יהיו אקולוגיים ככל שניתן. כותנה אורגנית היא אחת הדרכים לעשות את זה. 

אופנה אקולוגית ובסחר הוגן

מה הופך כותנה אורגנית לאקולוגית יותר?

  • כותנה אורגנית צורכת כ-91% פחות מים מאשר כותנה רגילה. ואת זה לא אני אומרת, אלא הדו"ח של TextileExchange. בגלל שגם אני התקשיתי להאמין 🤔 טרחתי לפתוח ולקרוא אותו. 
  • 70% פחות חמצון של הקרקע עליה היא גדלה
  • צורכת כ-62% פחות אנרגיה
  • מקטינה את השפעתה על ההתחממות הגלובלית בכ-42%

אה, והיא גם הרבה יותר נעימה על הגוף 😉.

כותנה אורגנית משמעותית אפילו יותר כשזה נוגע להלבשה תחתונה משום שהיא משפיעה גם על נושא בריאות האישה: הלבשה תחתונה מחומרים טבעיים חשובה במניעת פטריות ושימוש בכימיקלים בכותנה שאינה אורגנית יכול לאורך זמן לפגוע בבריאות האישה במגוון דרכים לא סימפטיות. 

 

סחר הוגן

כבר שנים שבישראל כמעט ואין תעשיית טקסטיל ולכן ייצור של כותנה אורגנית נעשה במדינות אחרות והדרך להקפיד על סחר הוגן הוא באמצעות תו התקן הבינלאומי של "סחר הוגן" המבטיח שכל העובדים בכל אחד משלבי שרשרת הייצור והאספקה, עובדים בתנאי עבודה הוגנים ומקבלים שכר הוגן. המפעלים ושרשראות האספקה איתם עובדת חברת ליליבלום הם כולם בעלי תו התקן של "סחר הוגן". 

הדגמים והגזרות של ליליבלום

המבחר באתר של ליליבלום כולל 5 דגמים של תחתונים (חוטיני, ביקיני, היפסטר, מידי ובריף)  ו-3 דגמים של גוזיות (סקופ, משולשים, רייזר). מתוך המבחר הזה אני בחרתי 3 סטים: גוזיית משולשים ותחתוני מידי בצבע וורוד, גוזיית סקופ ותחתוני היפסטר בצבע שחור, תחתוני ביקיני בצבע קרם עם גוזיית סקופ בצבע ירקרק. 

איך יודעים שהחברה היא בסחר הוגן

גוזייה בגזרת סקופ ותחתוני היפסטר בצבע שחור

למה חשוב שהכותנה תהיה אורגנית

גוזיית משולשים בצבע ורוד, תחתוני מידי בצבע וורוד ושומן ביטני עקשן 😉

איך אופנה אקולוגית עוזרת לשמור על הסביבה

תחתוני ביקיני בצבע קרם עם גוזיית סקופ בצבע ירקרק

באינסטגרם המתולתל שלי כבר ביקרת? 

שילוב של הרבה סרטונים מצחיקים (אבל ממש) עם אופנה, לייף סטייל ורגעים מחיי היום יום. 

מה חשבתי על המוצרים

נתחיל עם הדבר החשוב והוא שמאוד אהבתי כל אחד מהפריטים שבחרתי. מראש הלכתי על גזרות שידעתי שיהיו לי נוחות ולכן וויתרתי למשל על החוטיני (למרות שאני יודעת שיש לגביו ביקורות מאוד טובות גם מכאלה שלא לבשו חוטיני לפני) ובחרתי בשלוש גזרות התחתונים שמכסות טוב את הישבן, לא גבוהות מידי ולא נמוכות מידי. 

יתרון נוסף הוא המינימליזם בגזרות ובתפירה ולכן הלבנים לא בולטים מתחת לבגד, דבר שהתחלתי להיות רגישה אליו בשנים האחרונות. התפרים הם רק בחיבורים בצדדים ולכן לא בולטים אפילו דרך בדים דקים במיוחד. 

מבחינת מידות, בדרך כלל המידה שלי היא S בכל הפריטים שאני לובשת, אבל בליליבלום יש גזרות שהן קטנות יותר כמו גוזיית המשולשים ותחתוני הביקיני. לכן את הגזרות האלה הזמנתי במידה M שישבה מצוין ושאר הגזרות ב-S. טווח המידות מתחיל ב XS שמתאים מאוד גם לצעירות ומתבגרות ומגיע עד 2XL.  

תחתונים מכותנה אורגנית עם תו תקן סחר הוגן

איפה אפשר למצוא את ההלבשה התחתונה האקולוגית של ליליבלום?

את מוצרי ההלבשה התחתונה מכותנה אורגנית של ליליבלום אפשר למצוא ולרכוש בחנות אונליין שלהם. אפשר לרכוש פריטים בנפרד, או להתחיל עם ה"סט למתחילות" או להרכיב מארז תחתונים במחיר אטרקטיבי.

לאתר של ליליבלום

בנוסף ממליצה בחום לעקוב גם אחרי האינסטגרם המקסים שלהם שאם תציצו תראו, שבדיוק כמו שהכותנה הרכה והנעימה שלהם עושה נעים בגוף, הסרטונים שלהם באינסטגרם עושים נעים בעין ובעיקר בלב ❤️. 

לאינסטגרם של ליליבלום

שנמשיך את הקשר?

אם את אוהבת להכיר עסקים מקומיים אקולוגים, מעצבים ויוצרים מקומיים מיוחדים, ורוצה לדעת גם על הטבות והנחות במיוחד לקוראות הבלוג, 

אשמח אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה 👇

אם כמוני את שותפה לחדוות הטיקטוק מוזמנת להצטרף אלי גם שם, ומחכה לך גם באינסטגרם המתולתל והססגוני שלי ובעמוד הפייסבוק של "תלתלים" שישמח מאוד לקבל ממך לייק 👍

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת