אם יש דבר אחד שברור לי סביב כל עניין ההתחממות הגלובלית הוא שהראשונים שיכחדו הם הג'ינג'ים. 

להיות בהירת עור מרובת נמשים במדינה של 8 חודשי שמש חזקה בשנה הוא עניין לא פשוט. תוסיפו לתבשיל הזה גם עור רגיש שאין כדוגמתו – כזה שכל שינוי במזג האוויר מראה עליו את אותותיו וכל שימוש במוצר קוסמטי לא מספיק עדין גורם מיד לפריחה של פצעונים, וקיבלתם אותי 😊

כבר שנים שחוץ ממקדם הגנה, אני לא קונה מוצרי קוסמטיקה ברשתות הפארם וכל המוצרים שלי הם כאלה שהותאמו לי אישית על ידי קוסמטיקאיות ומומחיות עור שונות שאני סומכת עליהן במיוחד. ליאור תבור היא מומחית לקוסמטיקה מתקדמת וכבר שנים שהיא הקוסמטיקאית הצמודה שלי שעזרה לי והצילה אותי מאינספור קריססים מהסוג שעורר בי רצון עז להתחפר בבית מאחורי שמיכה ובריח ולא להראות את פרצופי ובמחי ידיה המיומנויות החזירה את הברק לעור שלי והחיוך לפנים. 

במהלך השנים, ליאור רקחה לי מגוון מוצרים מבוססי חומצות וחומרים פעילים אבל מכיוון שלא היה לה קו מוצרים מסודר, עד היום לא כתבתי עליה כאן. השנה היא סוף סוף הוציאה ליין של מוצרים איכותיים במיוחד מבוסס על חומצות וחומרים פעילים ובשעה טובה הוא קיבל את אישור משרד הבריאות. עכשיו הגיע הזמן שכולן יכירו את מה שאני כבר יודעת שנים.

ויש גם הטבה מפנקת לקוראות תלתלים על כל המוצרים 🎁 בסוף הפוסט. 

סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג מבוססת חומצה היאלרונית

מה זה בעצם חומצה היאלרונית

חומצה היאלרונית היא רכיב שנמצא בגוף באופן טבעי ברקמות חיבור ורקמות עצביות והיא אחראית בין היתר לשמירה על נפח ולחות העור. ככל שאנחנו מתבגרות, כמות החומצה בגוף יורדת והראשון שנפגע מכך הוא עור הפנים שמתחיל להראות עם הזמן נפול יותר, רפה יותר, יבש יותר וחסר ברק. שימוש בחומצה היאלרונית עבור טיפולי אנטי אייג'ינג התחיל אי שם בניינטיז. השימוש הראשוני, היה רק באמצעות הזרקות והסיבה לכך היא משום שהמולקולות של החומצה היו גדולות מדי כדי לחדור פנימה לשכבות העמוקות יותר של העור ולכן הדרך היחידה להחדיר אותה פנימה הייתה באמצעות מזרק. 

אבל עם התפתחות הטכנולוגיה והפרמולוגיה הצליחו להקטין יותר ויותר את המולקולות עד שהן הגיעו לגודל ומבנה שיכול להיספג בעור ולחלחל פנימה גם באמצעות מריחה, במיוחד כאשר הריכוז של החומצה במוצר גבוה יחסית (במוצרי מדף ברשתות פארם כמעט ואין מוצרים עם ריכוזים גבוהים של המוצר כי במוצרי מדף הריכוז הגבוה הוא של החומרים המשמרים שעוזרים להם להמשיך להיות 'מוצרי מדף' הרבה זמן….) 

מוצרי הקוסמטיקה הכי טובים לעור בוגר
14 יום ויש לך עור חלק יותר
הילה תלתלים היא מבלוגריות הלייף סטייל המובילות

מה ההבדל בין חומצה היאלרונית במריחה לבין חומצה היאלרונית בהזרקה

התקדמות הטכנולוגיה מאפשרת היום להשתמש בחומצה היאלרונית באופן אפקטיבי במוצרי קוסמטיקה וליהנות מהיתרונות הרבים שיש לה כטיפול אנטי אייג'ינג. אבל חשוב להבין שלא בהכרח מדובר בתחליף להזרקות ומצד שני, הזרקות לא בהכרח מטפלות באיכות העור כולו. 

הזרקה של חומצה היאלרונית מחדירה את החומצה לעומק העור לשכבה האמצעית – שכבת הדרמיס. הזרקה מיועדת לטיפול בקמט נקודתי בינוני או עמוק והיא פעולה כירורגית שיכולה להיעשות רק על ידי רופא מוסמך. חשוב להבין שהזרקה של חומצה היאלרונית מסייעת לטיפול בקמט אבל היא אינה משפיעה על מראה ואיכות העור שמסביב. 

שימוש בחומצה היאלרונית במריחה הוא חלק משגרת טיפוח יומיומית, היא מסייעת בטיפול ומניעת קמטוטים ובעיקר משפיעה ומשפרת את המראה והאיכות של העור כולו ומסייעת לו להראות חלק יותר, בריא יותר וקורן יותר ולכן בין אם אנחנו מזריקות ובין אם לא, כדאי מאוד לשלב בשגרת הטיפוח גם מוצרים עם ריכוז גבוה של חומצה היאלרונית.

מה הופך מוצרי קוסמטיקה לאיכותיים ותוך כמה זמן אפשר לראות תוצאות

האיכות של מוצרי קוסמטיקה נמדדת לפי איכות חומרי הגלם, ריכוז החומרים הפעילים, והיחס בין המרכיבים הפעילים למרכיבים האחרים כמו חומרים משמרים, חומרים שהמטרה שלהם היא רק ליצירת מרקם וכיו"ב. 

המוצרים בסדרה החדשה של ליאור תבור נחשבים איכותיים מאוד בזכות חומרי הגלם האיכותיים ועד כמה שאפשר גם אורגנים, בזכות העובדה שהריכוז של החומצה ההיאלרונית הוא מהגבוהים המותרים לשימוש (המקסימום המותר הוא עד 1%) ובזכות העובדה שריכוז החומר המשמר בהם הוא מאוד נמוך ביחס לחומרים הפעילים האחרים. המוצרים בסדרה הזו מיוצרים בכמויות יחסית קטנות, הם לא מיועדים לשבת שנים על מדף בחנות ולכן ריכוז החומרים המשמרים הוא נמוך מאוד ביחס לרכיבים הפעילים

כל אלה הופכים את המוצרים לאפקטיביים במיוחד ותוצאות אפשר להתחיל לראות כבר אחרי שבועיים של שימוש יומיומי. 

סרום עם ריכוז גבוה במיוחד של חומצה הילרונית

חמשת המוצרים החדשים הכוללים חומצה היאלרונית

סדרת המוצרים החדשה של ליאור תבור המבוססת על נפלאות החומצה ההיאלרונית כוללת חמישה מוצרים: סרום, קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים וסבון. 

סרום חומצה היאלרונית וקולגן

מה במוצר?

על תפקידו של הסרום בשגרת הטיפוח היומית שלנו כבר כתבתי פה בעבר אבל רק כדי שאוכל לכתוב כאן "אמל"ק" 😉 אזכיר שקרם לחות תפקידו לשמור על רמת הלחות בעור וסרום הוא המיצוי המרוכז יותר, זה שמכיל את הרכיבים הפעילים. בסרום הזה של ליאור תבור יש קומפלקס שלם של רכיבים פעילים, חומצה היאלרונית בריכוז 1% בשילוב קולגן בריכוז 4% ופפטיד שמכיל חומצות אמינו שמעשירות את לחות העור ותורמות למיצוק והזנת עור הפנים. בשימוש יומיומי הוא מסייע בהפחתת קמטים וקמטוטים. 

לאיזה סוג עור הוא מתאים?

הסרום מתאים לכל סוגי העור אבל אופן השימוש בו משתנה בהתאם לסוג העור: בעלות עור רגיל, מעורב ושמן יכולות בקיץ להסתפק בסרום בלבד ללא הצורך גם בקרם לחות. לבעלות עור יבש או על הטווח שבים רגיל ליבש, מומלץ להשתמש בסרום, להמתין עד שייספג ומעליו למרוח את קרם הלחות.

לסרום חומצה היאלרונית וקולגן 

למה מומלץ למרוח כל יום סרום
מה זה סרום חומצה היאלרונית

קרם יום

מה במוצר?

קרם לחות לשימוש יומיומי שמכיל את הריכוז הגבוה ביותר של חומצה היאלרונית שניתן להכניס למוצר. בנוסף הוא מכיל פפטידים שמסייעים למיצוק, אלנטואין שמרגיע אדמומיות וחומצות אמינו שמעניקות לעור אנרגיה ומטשטשות סימני עייפות.

למי מתאים?  

לכל סוגי העור. את התוצאות רואים רק עם מקפידים על שימוש יומיומי מדי בוקר. 

לקרם היום מבוסס חומצה היאלרונית

קרם לילה

מה במוצר?

קרם לילה הוא קרם עשיר וכבד יותר מאשר קרמים המיועדים לשימוש ביום ומאפשרים לעור לספוג במהלך הלילה את החומרים הפעילים שבו. קרם הלילה הזה עשיר בחומצה היאלרונית, בחומצות שומן, וויטמין E שמשמש גם להרגעת העור והגנה עליו, סקוולן שממצק את העור וגם מסייע לספיגה טובה של הרכיבים הפעילים, פפטידים שבונים סיביי קולגן וחומצות אמינו.

לאיזה סוג עור הוא מתאים? 

מדובר בקרם עשיר ואפקטיבי במיוחד שמתאים לעור יבש. 

לקרם הלילה

קרם עיניים חומצה היאלרונית

מה במוצר?

קרם עיניים מיועדת לאזור הדק והמאוד עדין שנמצא מתחת לעיניים, ובדרך כלל, הוא מהאזורים הראשונים שמתחילים להתקמט. קרם העיניים הזה, מבוסס על קומפלקס של חומרים פעילים, עשיר בחומצה היאלרונית, פפטיד עצמתי שעשוי ממיצוי צמח קינואה ומסייע בהפחתת העיגולים השחורים שמתחת לעיניים ומסייע בשיקום העור הדק והעדין הזה. 

לאיזה סוג עור הוא מתאים?

האזור הדק והעדין שמתחת לעיניים מאפיין את כל סוגי העור, ומכיוון שמדובר באזור עדין ורגיש במיוחד, הרכיבים שלו הם כאלה שמתאימים לכל סוגי העור. 

לקרם העיניים המבוסס על חומצה היאלרונית 

קרם עיניים עם חומצה היאלרונית
קרם עיניים שמעלים עיגולים שחורים

סבון פנים

מה במוצר?

סבון לניקוי פנים לשימוש יומיומי שמנקה היטב את הפנים מבלי לייבש אותם. הוא מועשר בחומצה היאלרונית, מכיל מיצוי אלוורה אורגנית להרגעת העור, מיצוי זרעי פשתן ושיבולת שועל שתורמים לריכוך העור והגנה מפני רדיקלים חופשים.

לאיזה סוג עור הוא מתאים?

מתאים לכל סוגי העור ומיועד לשימוש בוקר וערב. 

לסבון הפנים 

סבון פנים לעור רגיש

ויש גם הטבה מפנקת 🎁

מוכנה לפינוק של כפל הנחות? 

לכבוד השקת ליין המוצרים הזה, יש כרגע הנחה של 20% על כל המוצרים באתר. 

בנוסף….

קוראות תלתלים נהנות מהנחה נוספת של 10% עם קוד הקופון taltalim בזמן הזמנה מהאתר 🎁 על כל מוצרי ליאור תבור (באתר יש מוצרים נוספים של חברות אחרות שלא נכללות בקופון). 

לאתר של ליאור תבור 

לעמוד הפייסבוק וחשבון האינסטגרם של ליאור תבור

שנמשיך? 

נהנית מהפוסט, מהסקירה ותרצי לקרוא גם את הסקירות הבאות? אוהבת להכיר עסקים חדשים ואיכותיים בתחומי האופנה והלייף סטייל? 

רוצה לדעת על הנחות, הטבות ופינוקים שמיועדים רק לקוראות הבלוג?

אז רשימת הדיוור של "תלתלים" היא בדיוק המקום בשבילך 😄 מוזמנת להכניס את המייל עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה 👇

מחכה לך גם בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" עם הרבה פוסטים כייפים, וגם פעילויות פרס שוות 🎁, באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי עם הרבה סרטוני רילס משעשעים וססגוניים ובטיקטוק המפתיע שהפך להפתעת השנה עם מיליוני צפיות. 

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת