גוגל ופייסבוק יקרים!

אני יודעת שאתם טוענים שאתם לא באמת מאזינים לנו דרך הטלפונים ולכן אשמח אם תוכלו לספק הסבר מניח את הדעת שיסביר איך זה שמהרגע שעברתי את גיל 40 והתחלתי להתלונן על השינוי במרקם עור הפנים והקמטוטים החדשים, לפתע באורח פלא כל הפרסומות שאני מקבלת הן של קרמים אנטי אייג'ינג והמלצות על רופאים שעושים טיפולים אסתטיים… 🤷‍♀️

מבחינתי הבעיה האמיתית היא לא העובדה שאתם מקשיבים לי ודוחפים לי פרסומות מותאמות אישית (מודה שזה אפילו נוח לפעמים…. 🤣) אלא שבכל מה שקשור למוצרי קוסמטיקה, אתם לא מציידים אותי בידע שיעזור לי לקרוא ולהבין את כל רשימת הרכיבים שלפעמים נשמעת יותר כמו מתכון ללביבות מאשר קרם פנים… 

לטיפולכם המסור אודה,

נשמע מוכר? 🙋‍♀️ בכל מה שקשור לעולם הביוטי והקוסמטיקה לפעמים אני מרגישה שאני כל כך מוצפת בשפע של מוצרים ורכיבים, שמרוב עצים אני לא רואה את העור 🤷‍♀️ לכן כחלק משיתוף הפעולה המתמשך שלי עם הקוסמטיקאית ובעלת מותג הקוסמטיקה המינימליסטי דנה טל, שיתוף פעולה שהתחיל בפוסט הקודם שבו סקרתי את מוצרי החברה ואת תהליך האבחון ייחודי שלה, החלטנו הפעם להכנס לנבכי הנקבוביות, הסרומים והוויטמנים השונים ולהסביר פעם אחת ולתמיד מה עושה כל רכיב, למי הוא מתאים ולא פחות חשוב, למי הוא לא. ובסוף, מחכה לכן גם הטבה 🤟

איזה סוגי וויטמנים יש במוצרי הקוסמטיקה שלנו, למי הם מתאימים ולמי לא

דנה טל אומרת ש"העיניין בכל הויטמינים שנמצאים במוצרי קוסמטיקה הוא שיש נשים שחושבות שאם הן לוקחות תוספי תזונה שמכילים ויטמנים, אז העור שלהן כבר מקבל אותם אבל זה לא ממש נכון.
הגוף שלנו צורך ויטמינים מהרבה מקומות חיוניים. הנראות שלנו ושמירה על עור יפה היא לא צורך חיוני להישרדות שלנו ולכן ויטמינים שנוטלים בבליעה יגיעו למקומות אחרים בגוף הנחשבים חיוניים לתפקודו.
למזלנו הויטמינים מורכבים ממולקולות מאוד קטנות שחודרות בקלות לעור אז אם רוצים לתת לעור ויטמינים, הדרך הטובה ביותר היא למרוח אותם ולתת להם להיספג בשכבות השונות של העור."

וויטמין C

וויטמין C הוא מרכיב אפקטיבי ועצמתי ויש סיבה לכך שהוא פופולארי בעולם הביוטי. בין יתר התכונות שלו הוא גם:

  • מנטרל את הרדיקלים החופשיים בעור – וויטמין C מסייע בשמירה על מרקם העור בזכות העובדה שהוא נוגד חמצון עוצמתי שאינו מאפשר לרדיקלים חופשיים אשר הורסים מבנים בעור על ידי חמצון לפעול ולפגוע בעור שלנו.
  • תומך בבניה איכותית של חלבון הקולגן בעור.
  • .תורם ללחות הטבעית של עור הפנים, לחות שהולכת ונעלמת ככל שאנחנו מתבגרות.

וויטמין E

וויטמין E הוא אחד מהרכיבים החשובים ביותר לבריאות ומראה העור ובין יתר התכונות שלו הוא גם:

  • נוגד חמצון מעולה, משום שהוא מנטרל רדיקלים חופשיים שהם חומרים שפוגעים בעור ובתפקוד שלו ומזקינים את העור.
  • חומר חשוב מאוד בתהליך בניית תאי העור החדשים בצורה נכונה ובריאה, וכשהוא חסר, העור נבנה בצורה פחות איכותית וזה ניכר במרקם עור הפנים.
  • מוכר כבעל תכונות ריפוי והרגעה ולכן מתאים לעור רגיש במיוחד ולעור עם נטייה לסבוריאה. 
  • הוא חומר שעוזר לעור לשמור על הלחות שלו.

מוצרי קוסמטיקה אקולוגית באריזות מתכלות

זה מה זה בסיסי….

הוויטמנים לכשעצמם לא עשויים מחומרים שנספגים סתם ככה בעור והתהליך שבו הם הופכים מוויטמין לחומר שיכול להיספג בעור ולהזין אותו קורה במסגרת השילוב שלו עם חומר בסיס. חומר הבסיס הוא זה שקובע במידה רבה את התאמת המוצר לסוג העור. כך למשל, לעור יבש נכון להתאים בסיס שומני יותר בעוד שלעור שמנוני יותר נכון להתאים בסיס מיימי וקליל יותר. 

הסרומים של דנה טל נבדלים האחד מהשני בחומר הבסיס שלהם: סרום הוויטמין E הוא על בסיס המכיל הרבה מים ומעט שמן מה שהופך אותו לסרום קליל, שנספג מאוד בקלות שמתאים לכל סוגי העור כולל עור רגיש במיוחד (כמו שלי). 

סרום הוויטמין C מבוסס על בסיס שהחלק השומני בו משמעותי יותר. התוצאה היא שמדובר בסרום מזין במיוחד, שנספג לאט יותר ומתאים במיוחד לעור שחסר לו שומן. 

תהליך האבחון אונליין באתר של דנה טל

אחד הדברים שהתחברתי אליהם אצל דנה טל הוא האג'נדה המינימליסטית שלה שרוצה שנחסוך מאיתנו רכישה של מוצרים שלא מתאימים לנו לעור ובמקומם נשקיע במוצרים מותאמים אישית ורב תכליתיים שנוכל למצות עד תום. 

לכן, היא פיתחה אלגוריתם מיוחד שמאבחן אונליין את סוג העור ובהתאם לאבחון, מתקבלת המלצה על המוצרים המתאימים. כשאני עברתי את האבחון, קיבלתי אבחנה של עור מעורב ובהמלצת המוצרים הומלץ לי על סרום הוויטמין E. בשיחה שהייתה לי בהמשך עם דנה טל כחלק מהליווי הטלפוני שלה, שאלתי אותה מה לגבי הסרום וויטמין C – רכיב שקיבלתי עליו בעבר המלצות רבות ממוכרות או קוסמטיקאיות. דנה הפתיעה אותי כשאמרה לי שוויטמין C לא תמיד מומלץ לעור רגיש (ולי יש עור רגיש במיוחד) ומצד שני וויטמין E מומלץ מאוד לעור כמו שלי שהוא מעורב, רגיש ועם נטייה לסבוריאה קלה. 

את סקירת תהליך האבחון וסקירת המוצרים שקיבלתי לסקירה בעקבות האבחון, כתבתי בהרחבה בפוסט הזה.  

לתהליך אבחון העור באתר של דנה טל

ויש גם הטבה לקוראות

במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם דנה טל, שמחה לפנק את הקוראות במבצע של 2+1, כלומר המוצר השלישי במתנה!

כדי לממש את הקופון, צריך להכנס לאתר של דנה טל, לעבור את תהליך האבחון ואת ההטבה ממשים בשלב הקופה עם הקוד HILA1 

לאתר של דנה טל

לעמוד הפייסבוק של דנה טל

לחשבון האינסטגרם של דנה טל

שנמשיך?

אם נהנית מהסקירה וחשבת לעצמך "איך הסתדרתי עד היום בלי הבלוג הזה???" 😉 או שנהנית מספיק כדי לרצות ולהמשיך לקרוא גם את הפוסטים הבאים,

אם את אוהבת להכיר עסקים מקומיים בתחומי הביוטי, האופנה והלייף סטייל

אם תרצי לקרוא על המלצות לטיולים, מלונות ומסעדות

אז אשמח אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה 👇

אשמח מאוד לראות אותך גם באינטסגרם המתולתל והצבעוני שלי, אשמח ל"לייק" בעמוד הפייסבוק ואם יש לך טיקטוק, מחכה לך שם עם הרבה תוכן לא שגרתי….

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת