לפני כמה חודשים שיתפתי כאן בבלוג על חברת ליליבלום הישראלית שמייצרת הלבשה תחתונה מכותנה אורגנית ורכה במיוחד. כיאה לחברה ש'האני מאמין' שלה הוא "יצירת עולם טוב יותר דרך יצירת חוזה חדש עם הסביבה", היא צירפה לקו המוצרים גם תחתוני מחזור רב פעמים. קיבלתי את המוצר להתנסות וחזרתי כדי לספר. כלומר, לכתוב.

תחתוני המחזור החדשים של חברת ליליבלום

ממה הם עשויים

ליליבלום החליטה להתמקד בשימוש ברכיבים אורגנים ומתכלים שחוץ מהעובדה שהם רכים ונעימים במיוחד, הם טבעים, נושמים והרבה יותר אקולוגיים. היחודיות הזו מאפיינת גם את תחתוני המחזור שעשויים מבד המיקרו-מודל. חומר הגלם למיקרו-מודל הוא עצי אשור. בתהליך מיוחד מופקים שבבי עץ שהופכים לתאית ממנה מייצרים את הסיבים. הבד שמתקבל הוא רך מאוד, נושם, ומתכלה. בנוסף, ליליבלום מקפידה על Fairtrade – סחר הוגן שמבטיח תנאי העסקה הוגנים ושכר ראוי לכל העובדים והעובדות בשרשרת הייצור, גם של ספקים חיצוניים. בתור אחת שמקפידה על הלבשה תחתונה איכותית וגם הייתה מהראשונות להשתמש בתחתוני מחזור, אני חייבת לומר שהעובדה שהרכות שלהם מורגשת מהרגע הראשון והם פשוט נעימים מאוד.

תחתוני מחזור רב פעמיים
מה חשבתי על תחתוני המחזור החדשים של ליליבלום

ספיגה

התחתונים מגיעים בשתי רמות ספיגה: בינונית ומקסימלית. בשנים האחרונות הזרימה שלי לא חזקה, לכן מראש לא היו לי חששות לגבי יכולות ספיגה או דליפות ואני מסתפקת בתחתונים בעלי רמת ספיגה בינונית. טכנולוגית הספיגה של תחתוני המחזור עשויה מ-3 שכבות: שכבה עליונה שהדם עובר ממנה תוך שניות מבלי להצטבר, שכבת הספיגה העשויה מרכיבים חכמים בעלי יכולת ספיגה גבוהה בטכנולוגיה ייחודית המונעת דליפות ושכבת הבידוד השלישית המונעת מנוזלים וריח לנדוף החוצה. התחתונים יכולים לספוג עד 12 שעות וההמלצה היא להחליף כשיש תחושה קלה של רטיבות. אני עד כה לא חוויתי דליפות ומביקורות שקראתי באתר, נראה שגם כאלה עם זרימה חזקה משלי, היו מרוצות.

גזרות ומחירים

כרגע מוצעים שני דגמים: דגם הבריף שהוא יחסית גבוה יותר ודגם ביקיני. שניהם בצבע שחור וטווח המידות הוא XS עד XL. המחיר הוא 120 ש"ח לתחתונים בודדים, 3 ב-345 ש"ח, 5 ב-550 ש"ח או 7 ב-700 ש"ח.

את כל הפרטים על תחתוני המחזור תוכלו למצוא באתר של ליליבלום.

שנמשיך את הקשר?

אם את אוהבת לקרוא על אופנה אקולוגית, להכיר מעצבים חדשים ועסקים קטנים בתחום הלייף סטייל,

אם תרצי לשמוע על הטבות, הנחות ומבצעים המיועדים רק לקוראות הבלוג,

אשמח אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה 👇

מוזמנת להתעדכן גם בפייסבוק עם "לייק" לעמוד של "תלתלים" ואשמח מאוד לראות אותך גם באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי ובטיקטוק המשעשע.

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת