כמעט חודשיים וחצי חלפו מאז סקירת הביוטי הקודמת בבלוג, ובינתיים הצטברו על שולחני מוצרים נוספים פלוס הבטחתי מהפוסט הקודם בנושא הביוטי להמשיך ולדווח על תוצאות שימושי במוצרי BRIAA. 

מוצרי הקוסמטיקה והביוטי החדשים לטיפוח עור הפנים והגוף

שמן LA SANTA

את שמן LA SANTA קיבלתי לסקירה כבר לפני כמה שבועות ורציתי להתנסות בו תקופה מספיק ממושכת כדי שאוכל להתרשם באופן רציני. 

מדובר במוצר רב תכליתי ועשיר בלחות שמכיל 6 תמציות בוטניות כולל קמומיל, לבנדר, רוזמרין, ויטמין A וויטמין E שמיועד בין היתר לעידוד התחדשות העור, מניעת הזדקנות מוקדמת ודלדול העור, תורם לגמישות העור ומסייע לשקם את נזקי השמש. בהיותי בעלת עור מג'ונג'ן במדינת השמש הנצחית, ידע עורי גם ידע פגעי שמש וזמן מה הם. לכן, אני תמיד שמחה ומזומנה לנסות תכשירים חדשים יעודיים בדיוק לפגעים שכאלה שנשגב מבינתי כיצד לא סומנו על ידי רשויות הביטחון כמפגעים שלא נופלים בחשיבותם מדעאש. 

התכשיר מאוד נעים לשימוש. אמנם מדובר בשמן, אבל הוא נספג מאוד מהר על הפנים ולאחר ספיגתו, לא מותיר את העור שמנוני וזו תכונה ראויה לציון עבור תכשיר שהוא שמן ולא קרם. ואכן אחרי תקופת שימוש של מספר שבועות התחושה היא שהוא בהחלט שומר על לחות העור באופן ראוי לציון. 

שמן מעניק לחות לפנים

בכל הנוגע ליצירת גוון אחיד בעור, עד כה, לא הבחנתי בשינוי אבל מודה שאני קהל קשה במיוחד משום שנקודת המוצא שלי בעייתית מראש. בינתיים אני ממשיכה להשתמש בשמן על בסיס יומיומי ומבטיחה לעדכן בהמשך אם יתחולל שינוי גם בהיבט הזה. 

ויהי עורויהיי עור. צילום: נתן יעקובוביץ , מתוך הפוסט הזה

פריימר לפנים ואודם נוזלי של סמאשבוקס

פריימר

כבר שנים שאני קוראת בשקיקה את הביקורות המהללות של טובות הבלוגריות על מוצרי סמאשבוקס שנמכרים ברשת חנויות "אפריל" ולאחרונה גם בחנות עצמאית בקניון גינדי TLV, אולם נרתעתי עד כה מלקנות כי המחירים אינם זולים וכיאה לרשת פרימיום שהיא, גם מבצעים והנחות קשה מאוד למצוא שם. אבל לאחרונה ואחרי ששוב קניתי פריימר בזול ויצאתי מאוכזבת (פריימר של החברה האיטלקית Kiko) החלטתי הפעם להשקיע, והגעתי במיוחד לחנות שלהם בגינדי. לאחר שהתייעצתי עם אחת המוכרות ובגלל שיש לי עור פנים רגיש במיוחד בחרתי בפוטופיניש נטול שמן שעלה כ- 170 ש"ח, אך ממש לאחרונה גיליתי שהוא נמכר גם באתר הביוטי strawberrynet שבו הוא נמכר בכ-27$ שזה ללא ספק משתלם הרבה יותר. 

מבחינת התוצאות חייבת לפרגן ולומר שבהחלט מצדיק את המחיר. הוא מייצר בסיס מט ובעל מרקם נעים על העור ומקבע טוב יותר את שכבות האיפור שמורחים מעליו, בין אם מדובר במייק אפ נוזלי או בפודרת מייק אפ אבקתית שהיא בדרך כלל המועדפת עלי. 

מוצרי איפור של סמאשבוקס

אודם נוזלי ועמיד

לחנות סמאשבוקס בקניון גינדי TLV נכנסתי במטרה לקנות אך ורק את הפריימר וממש לא תכננתי לצאת בנזק כספי נוסף אולם כמו שאומרים, האדם מתכנן ואלוהים צוחקת מה שגם מעלה את השאלה למה אלוהים יצרה אודם שהוא גם אדום, גם נוזלי, גם עמיד וגם עשיר בלחות, אם היא לא התכוונה שנרכוש אותו?? 

שמלת ערב ירוקהאני, האודם האדום, ושמלה בצבע ירוק של "ורה מולייר" מתוך הפוסט הזה. צילום: ורד פרקש. 

אם אני צריכה לתאר את האודם במילה אחת: התגלות. ובשתי מילים: התגלות אלוהית. 

לבוש קז'ואל שיקיאני על המדרגות הפוטוגניות שמחוץ לגינדי TLV מייד אחרי הרכישה בסמאשבוקס. 

מוצרי BRIAA ישראל

בפוסט הביוטי הקודם סיפרתי לכן שאל מוצרי "בריאה" הגעתי בעקבות שיתוף פעולה שלהם באינסטגרם עם מי שנקרא בעגה "מובילות דעת קהל" (וביניהן עבדתכן הנאמנה) וכך זכיתי לקבל מהם ערכת מוצרים הכוללת קרם ניקוי, 3 מסכות, קרם יום וקרם לילה. כבר למעלה מחודשיים שאני משתמשת במוצרים ועור הפנים ללא ספק מאוהב. אני משתדלת למרוח את המסכות בין פעם לפעמיים בשבוע ולמחרת העור נראה זוהר וקורן ואפילו מעט יותר מתוח. הערכה מספיקה להרבה מאוד זמן וכשיגמרו לי המוצרים ובהנחה שהמחיר סביר, אני ללא ספק אחדש את המלאי. 

מוצרים טבעיים לטיפוח העור

B-Natural קוסמטיקה טבעית טיפולית

על מוצרי B-Natural קוסמטיקה טבעית טיפולית שמעתי לראשונה בקבוצת הפייסבוק הטובה ביותר בתחום הביוטי "דולצה ויטה (ואיי-הרב גם)" שהביאה לחיי פנינים יקרים מפז כמו החומצה הגליקולית, קוסמטיקה קוריאנית ושאר ירקות מהסוג שמורחים על הפנים wink. אחד המוצרים הפופלאריים ביותר בקבוצה הוא קרם החלזונות של החברה הקוריאנית "מיזון" שנחשב בעל סגולות פלאיות אולם לצערי המאוד רב ובהיותי בעלת עור רגיש להחריד לא זכיתי באור מן ההפקר אך כן "זכיתי" בהמון פצעונים… לכן פצחתי בפוסט מיואש בקבוצה ושם חזרו על עצמן ההמלצות לפנות למוצרי B-Natural קוסמטיקה טבעית טיפולית

פניתי בעקבות ההמלצות לענבל בעלת החברה והיא שלחה לי ערכת התנסות ובה מגוון מוצרים כדי לבחור את אלו שמתאימים לי ביותר. בסופו של דבר בחרתי לי כמה מוצרים וביניהם מוצר "סרום משי" שכשמו כן הוא ולאחר שימוש, מותיר את העור מבריק ורך כשל נסיכה תאילנדית שישנה כל חייה על מצעי משי. 

טיפוח הפנים

עד כאן לבינתיים, ואם אהבת, חיבבת או אפילו רק סימפטת מעט אך את חשה עצמך נדיבה, אשמח אם תפנקי ב"לייק" קטן בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ואם את חשה הבוקר נדיבה במיוחד, אשמח אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" (באמצעות אחד הפופ אפים שקופצים פה או למטה בסוף העמוד הזה מצד ימין) ותוכלי לקבל ישירות למייל את הפוסטים וגם הודעות על הגרלות שוות והנחות בלעדיות שניתנות לקוראות הבלוג על ידי שלל המעצבים המוכשרים שמשתפים פעולה עם הבלוג. 

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת